LLUITAR PER TOT, SENSE RENUNCIAR A RESNo seria més senzill dir això, en comptes de plorar (per la falta de diners) des de ja fa dies tot encarant el que pot ser la propera temporada.
Vagi per endavant que jo penso que es farà millor equip i s'ivertiran més diners dels que en un principi se'ns diu, però no estic gens d'acord de la manera com s'encara l'efecte il·lusió per la pròxima temporada.
Aquest any em acabat la lliga ja fa moltes setmanes i amb el que això comporta positivament parlant. Les baixes i sobretot els qui volem fitxar ja haurien d'estar molt clars. Segur que des de la comissió esportiva s'hi ha treballat i la cosa deu estar avançada. Doncs bé, després del desgavell d'aquest any, només queda 1 opció de cara a la temporada vinent. I aquesta és crear il·lusió a l'afició. I no ja tan sols a l'afició en general, sinó a l'afició (els de sempre) que aquest any han acabat molt cremats. Segur que la majoria renovaran novament el seu carnet, però no ens enganyem si pensem que en aquest aspecte anirem a més si el discurs és de ploramiques. Si jo hagués d'apostar de si farem més o menys socis la temporada vinent, em mullaria per dir que en serem menys, sempre i quan no es crei el caliu necessari i es vegi algún nom que provoqui trempera.
Baix la meva opinió ja comencem malament apostant per un entrenador sense experiència a la banqueta. Si ens qüestionem tots plegats una pregunta a nosaltres mateixos...........
........ Que pensariem si la Gramenet o el Badalona, per la temporada vinent apostés per la seva banqueta per un entrenador perfil Lluís Carreras
La resposta està clara oi
Doncs bé, si que és cert que pot sortir bé..... però......... crea molts dubtes.
La il·lusió també es ven (sempre sense enganyar) i en un gran percentatge amb els reforços i la plantilla nova. Aquest any hi ha hagut jugadors que normalment no han suat la samarreta i s'han passejat més que jugat. Molts dels reforços de la temporada anterior han sigut nefastos i aquí ens hauriem de plantejar algunes coses.
- En aquest club qui fitxa?
- Qui en té la responsabilitat?
I és que en una resposabilitat compartida, la culpa (o l'encert, però noramelmnt la culpa) no acaben sent de ningú en concret.
Quan un club no té caler llarg per fitxar, ha d'encertar molt en els seus reforços si no vol que passi el que ens ha passat a nosaltres aquest any. Caure en la mediocritat més lamentable durant molts partits. I això no crea il·lusió i deixa a molts jugadors en una actitud de poc professional.
Espero que qui hagi de fitxar ho fagi amb CAP i amb intel·ligència............ I és que el Sr. Xavi Roca encara recordo com va dir que els jugadors que es portarien per aquest temporada serien professionals dins i fora del camp...............
...... I Benavente dient que teniem el millor centre del camp de tota la 2a B.
Doncs una mica de seriositat senyors, un perque no sé que pinta dins el Sabadell, i l'altre perque esperem que millor estigui callat per fer bé la seva feina.
Per fitxar s'ha de tenir talent. Per posar un exemple, Walter Fernández (de Caldes de Montbui i que havia baixat a 3a amb l'Antequera davant el Terrassa el passat mes de juny) i que va firmar pel filial del Nàstic l'estiu passat, la Pobla de Mafumet, va jugar l'amistós al Memorial Miguel Quereda, i només van ser necessaris 10 minuts per veure que era un jugador molt bo i amb molt de futur. Portar algún jove d'algún filial "B" o "C" demostraria que tenim una visió àmplia i que no només portem els Bermudo, Puigdollers o Arnal........... que són coneguts per tots i no té mèrit fitxar-los, en tot cas demèrit si acaben sortint malament i no donen el rendiment esperat.
Portar els bons jugadors dels equips "dolents" i dels descendits podria ser una alternativa en alguns casos.
El tema de les ovelles negres no es pot tornar a repetir baix cap concepte. És gravíssim que dins el vestuari es carreguin un entrenador. Potser amb raó, o potser no, però és inadmisible la falta de professioniltat d'alguns. Aquests són els jugadors que volem ?
M'agradaria que la directiva fes examen de consciència i que fes tot el possible per no caure en errors del passat.
També estaria bé crear
la marca "CES". A més la lectura de les lletres és simple i fàcil, i segur que agradaria rebre als socis que renovéssin el carnet, una samarreta de regal i on a l'esquena es podés llegir "JO, SÓC CES".
Sóc del parer que si la temporada vinent no es lluita per res d'important, la campanya següent podria ser un desert. Parles amb la gent i el desànim és brutal entre molts socis que porten molts anys pagant la seva qüota i que et comenten que en comencen a estar tips de tanta mediocritat permanent.
CREAR IL·LUSIÓ ÉS LA MILLOR MEDICINA CONTRA LA TRISTOR DE TEMPORADES COM LA QUE FINALITZA