Autor Tema: TEMPORADA 2010-2011 --> IL·LUSIÓ  (Llegit 1497 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
TEMPORADA 2010-2011 --> IL·LUSIÓ
« el: 25 de Abril de 2010, 18:43:48 pm »
LLUITAR PER TOT, SENSE RENUNCIAR A RES

No seria més senzill dir això, en comptes de plorar (per la falta de diners) des de ja fa dies tot encarant el que pot ser la propera temporada.

Vagi per endavant que jo penso que es farà millor equip i s'ivertiran més diners dels que en un principi se'ns diu, però no estic gens d'acord de la manera com s'encara l'efecte il·lusió per la pròxima temporada.

Aquest any em acabat la lliga ja fa moltes setmanes i amb el que això comporta positivament parlant. Les baixes i sobretot els qui volem fitxar ja haurien d'estar molt clars. Segur que des de la comissió esportiva s'hi ha treballat i la cosa deu estar avançada. Doncs bé, després del desgavell d'aquest any, només queda 1 opció de cara a la temporada vinent. I aquesta és crear il·lusió a l'afició. I no ja tan sols a l'afició en general, sinó a l'afició (els de sempre) que aquest any han acabat molt cremats. Segur que la majoria renovaran novament el seu carnet, però no ens enganyem si pensem que en aquest aspecte anirem a més si el discurs és de ploramiques. Si jo hagués d'apostar de si farem més o menys socis la temporada vinent, em mullaria per dir que en serem menys, sempre i quan no es crei el caliu necessari i es vegi algún nom que provoqui trempera.

Baix la meva opinió ja comencem malament apostant per un entrenador sense experiència a la banqueta. Si ens qüestionem tots plegats una pregunta a nosaltres mateixos........... ........ Que pensariem si la Gramenet o el Badalona, per la temporada vinent apostés per la seva banqueta per un entrenador perfil Lluís Carreras  :icon_question: La resposta està clara oi  :icon_question: Doncs bé, si que és cert que pot sortir bé..... però......... crea molts dubtes.

La il·lusió també es ven (sempre sense enganyar)  i en un gran percentatge amb els reforços i la plantilla nova. Aquest any hi ha hagut jugadors que normalment no han suat la samarreta i s'han passejat més que jugat. Molts dels reforços de la temporada anterior han sigut nefastos i aquí ens hauriem de plantejar algunes coses.

- En aquest club qui fitxa?
- Qui en té la responsabilitat?
I és que en una resposabilitat compartida, la culpa (o l'encert, però noramelmnt la culpa) no acaben sent de ningú en concret.

Quan un club no té caler llarg per fitxar, ha d'encertar molt en els seus reforços si no vol que passi el que ens ha passat a nosaltres aquest any. Caure en la mediocritat més lamentable durant molts partits. I això no crea il·lusió i deixa a molts jugadors en una actitud de poc professional.

Espero que qui hagi de fitxar ho fagi amb CAP i amb intel·ligència............ I és que el Sr. Xavi Roca encara recordo com va dir que els jugadors que es portarien per aquest temporada serien professionals dins i fora del camp............... ...... I Benavente dient que teniem el millor centre del camp de tota la 2a B.
Doncs una mica de seriositat senyors, un perque no sé que pinta dins el Sabadell, i l'altre perque esperem que millor estigui callat per fer bé la seva feina.
Per fitxar s'ha de tenir talent. Per posar un exemple, Walter Fernández (de Caldes de Montbui i que havia baixat a 3a amb l'Antequera davant el Terrassa el passat mes de juny) i que va firmar pel filial del Nàstic l'estiu passat, la Pobla de Mafumet, va jugar l'amistós al Memorial Miguel Quereda, i només van ser necessaris 10 minuts per veure que era un jugador molt bo i amb molt de futur. Portar algún jove d'algún filial "B" o "C" demostraria que tenim una visió àmplia i que no només portem els Bermudo, Puigdollers o Arnal........... que són coneguts per tots i no té mèrit fitxar-los, en tot cas demèrit si acaben sortint malament i no donen el rendiment esperat.
Portar els bons jugadors dels equips "dolents" i dels descendits podria ser una alternativa en alguns casos.

El tema de les ovelles negres no es pot tornar a repetir baix cap concepte. És gravíssim que dins el vestuari es carreguin un entrenador. Potser amb raó, o potser  no, però és inadmisible la falta de professioniltat d'alguns. Aquests són els jugadors que volem ?

M'agradaria que la directiva fes examen de consciència i que fes tot el possible per no caure en errors del passat.

També estaria bé crear la marca "CES". A més la lectura de les lletres és simple i fàcil, i segur que agradaria rebre als socis que renovéssin el carnet, una samarreta de regal i on a l'esquena es podés llegir "JO, SÓC CES".

Sóc del parer que si la temporada vinent no es lluita per res d'important, la campanya següent podria ser un desert. Parles amb la gent i el desànim és brutal entre molts socis que porten molts anys pagant la seva qüota i que et comenten que en comencen a estar tips de tanta mediocritat permanent.

CREAR IL·LUSIÓ ÉS LA MILLOR MEDICINA CONTRA LA TRISTOR DE TEMPORADES COM LA QUE FINALITZA

« Darrera modificació: 26 de Abril de 2010, 08:32:53 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
Re:TEMPORADA 2010-2011 --> IL·LUSIÓ
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2010, 19:02:18 pm »
Mutio, como siempre, estoy totalmente de acuerdo contigo.

A ver si desde la directiva miran este foro, que es lo mejor del club.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2010, 19:18:50 pm »
la ilusio mai es perd,pero amb aquesta directiva que sembla la cuchipanda no anirem enlloc
soteras deixi pas sisplau , a fer la pilota a casa seva.
nomes sabadell

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2010, 19:58:22 pm »
Aquest any s'ha malbaratat llastimosament l'ilusió generada la temporada anterior. Si realment es vol tornar al futbol profesional s'ha de demostrar desde la mateixa pretemporada. Prou de partits de costellada i de que ens deixi en evidencia qualsevol equip de categoríes inferiors. Més d'un i més de dos en veure aquests amistosos i aquestes nefastes Copes Catalunya a l'Agost ja es desdiuen d'anar a treure's el carnet abans de que comenci el campionat. Dificultats econòmiques? i qui no les té? No crec que la propera temporada tinguem gaires pressupostos per damunt del nostre, la questiò és saber invertir bé el que tenim però d'entrada el primer input que rebem des-de la directiva és el de la disminució de recursos de cara a la temporada vinent. L'embolcall es sovint gairebé tant important com el contingut i si d'entrada la capsa en lloc d'amb un llaç te la presenten amb un cordill d'espart doncs igual ja no et donen ganes ni d'obrir-la i amb això hem de millorar i molt.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #4 el: 25 de Abril de 2010, 20:35:16 pm »
Fa moltes jornades que no vaig al camp perque tinc compromisos, pero abans aquets compromisos els anulava, el primer era el Sabadell i tot el demés era secundari, aquest any m'han aconseguit desilusionarme després de 9 anys de ilusio, pobre de mi. Espero que la temporada que ve torni a ilusionarme i axò ho fa aquest estiu, aviam si la directiva aconsegueix ilusionar la afició i si ho fa, que no ho trenqui a les primeres jornades de lliga amb pessims resultats.
Aquest diumenge aniré al camp per veure l'equip que espero veure per ultima vegada per donar-li una despedida del que ha fet, que és ben poc. Espero que l'any que ve canvin gairebé tota la plantilla, s'ha de fer un canvi radical o canviar als jugadors que porten mal rollo al vestidor o simplement aquells que no corren pel camp.

VISCA EL SABADELL I UNA GRAN TEMPORADA 2010-11
VISCA EL SABADELL

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2010, 21:18:53 pm »
 :clap
Totalment d'acord Motiu i altres arlequinats. Com he dit d'altres vegades seria convenient que aquesta colla de "tècnics visionaris" llegixin aquest foro igualment que la directiva que diu que no ho llegeix, sens dubte aprendrien despres del missatge del MOTIU que jo correboro.
Aquí no es depuren responsabilitats després d'aquesta temporada, la directiva foten a fora el Moya ja ha complert. Doncs no.
Deixan el Pirri, que ell no té cap culpa, s'ha desentès de la temporada.
Però ara  toca planificar la temporada vinent primer amb un entrenador jove amb una mínima experiència que enganxi amb la afició veient que és una projecte amb ganes de tirar endevant per projectar-se ell i l'equip i uns fixatges currats per tècnics de veritat i 2 o 3 jugadors contrastats relativament joves que no vingin a arrastrar-se ni a jubilar-se i en llocs clau de l'equip.
¿Li ha passat pel cap a la directiva com engrescar a la gent de cara a la temporada vinent deprés del que em viscut aquesta temporada? Doncs ja va sent hora.
Prou de plorar amb el tema dels diners i sempre el mateix missatge de que sempre paguem a l'hora, aixó és important , ja ho sé , però i el que us plantejo. Qui vindrà a l'any que bé al nostre camp a part de nosaltres. :please:       

joseph

• Visitant
« Respondre #6 el: 26 de Abril de 2010, 15:53:06 pm »
LLUITAR PER TOT, SENSE RENUNCIAR A RES

No seria més senzill dir això, en comptes de plorar (per la falta de diners) des de ja fa dies tot encarant el que pot ser la propera temporada.

Vagi per endavant que jo penso que es farà millor equip i s'ivertiran més diners dels que en un principi se'ns diu, però no estic gens d'acord de la manera com s'encara l'efecte il·lusió per la pròxima temporada.

Aquest any em acabat la lliga ja fa moltes setmanes i amb el que això comporta positivament parlant. Les baixes i sobretot els qui volem fitxar ja haurien d'estar molt clars. Segur que des de la comissió esportiva s'hi ha treballat i la cosa deu estar avançada. Doncs bé, després del desgavell d'aquest any, només queda 1 opció de cara a la temporada vinent. I aquesta és crear il·lusió a l'afició. I no ja tan sols a l'afició en general, sinó a l'afició (els de sempre) que aquest any han acabat molt cremats. Segur que la majoria renovaran novament el seu carnet, però no ens enganyem si pensem que en aquest aspecte anirem a més si el discurs és de ploramiques. Si jo hagués d'apostar de si farem més o menys socis la temporada vinent, em mullaria per dir que en serem menys, sempre i quan no es crei el caliu necessari i es vegi algún nom que provoqui trempera.

Baix la meva opinió ja comencem malament apostant per un entrenador sense experiència a la banqueta. Si ens qüestionem tots plegats una pregunta a nosaltres mateixos........... ........ Que pensariem si la Gramenet o el Badalona, per la temporada vinent apostés per la seva banqueta per un entrenador perfil Lluís Carreras  :icon_question: La resposta està clara oi  :icon_question: Doncs bé, si que és cert que pot sortir bé..... però......... crea molts dubtes.

La il·lusió també es ven (sempre sense enganyar)  i en un gran percentatge amb els reforços i la plantilla nova. Aquest any hi ha hagut jugadors que normalment no han suat la samarreta i s'han passejat més que jugat. Molts dels reforços de la temporada anterior han sigut nefastos i aquí ens hauriem de plantejar algunes coses.

- En aquest club qui fitxa?
- Qui en té la responsabilitat?
I és que en una resposabilitat compartida, la culpa (o l'encert, però noramelmnt la culpa) no acaben sent de ningú en concret.

Quan un club no té caler llarg per fitxar, ha d'encertar molt en els seus reforços si no vol que passi el que ens ha passat a nosaltres aquest any. Caure en la mediocritat més lamentable durant molts partits. I això no crea il·lusió i deixa a molts jugadors en una actitud de poc professional.

Espero que qui hagi de fitxar ho fagi amb CAP i amb intel·ligència............ I és que el Sr. Xavi Roca encara recordo com va dir que els jugadors que es portarien per aquest temporada serien professionals dins i fora del camp............... ...... I Benavente dient que teniem el millor centre del camp de tota la 2a B.
Doncs una mica de seriositat senyors, un perque no sé que pinta dins el Sabadell, i l'altre perque esperem que millor estigui callat per fer bé la seva feina.
Per fitxar s'ha de tenir talent. Per posar un exemple, Walter Fernández (de Caldes de Montbui i que havia baixat a 3a amb l'Antequera davant el Terrassa el passat mes de juny) i que va firmar pel filial del Nàstic l'estiu passat, la Pobla de Mafumet, va jugar l'amistós al Memorial Miguel Quereda, i només van ser necessaris 10 minuts per veure que era un jugador molt bo i amb molt de futur. Portar algún jove d'algún filial "B" o "C" demostraria que tenim una visió àmplia i que no només portem els Bermudo, Puigdollers o Arnal........... que són coneguts per tots i no té mèrit fitxar-los, en tot cas demèrit si acaben sortint malament i no donen el rendiment esperat.
Portar els bons jugadors dels equips "dolents" i dels descendits podria ser una alternativa en alguns casos.

El tema de les ovelles negres no es pot tornar a repetir baix cap concepte. És gravíssim que dins el vestuari es carreguin un entrenador. Potser amb raó, o potser  no, però és inadmisible la falta de professioniltat d'alguns. Aquests són els jugadors que volem ?

M'agradaria que la directiva fes examen de consciència i que fes tot el possible per no caure en errors del passat.

També estaria bé crear la marca "CES". A més la lectura de les lletres és simple i fàcil, i segur que agradaria rebre als socis que renovéssin el carnet, una samarreta de regal i on a l'esquena es podés llegir "JO, SÓC CES".

Sóc del parer que si la temporada vinent no es lluita per res d'important, la campanya següent podria ser un desert. Parles amb la gent i el desànim és brutal entre molts socis que porten molts anys pagant la seva qüota i que et comenten que en comencen a estar tips de tanta mediocritat permanent.

CREAR IL·LUSIÓ ÉS LA MILLOR MEDICINA CONTRA LA TRISTOR DE TEMPORADES COM LA QUE FINALITZA

Tens tota la raó, però ja no tinc tant clar que aquesta Junta doni massa il.lusió, mès aviat  fan el paperet d'anar aguantat temporada darrera temporada i si sona la flauta millor.
Però amb temporades així, l'únic que veig es que aniran fent un desert de la Creu Alta, i llavors ploren perqué l'afició els dona l'esquena.

Desconnectat maradona

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #7 el: 26 de Abril de 2010, 21:14:39 pm »
 :malament    mirar mozos y mozas la ilusion se ha acabado y mas con esta directiva que solo va diciendo que el presupuesto de esta temporada q viene sera inferior aqui ya empezamos mal por parte de la drectiva de no crear ilusion, ya he dicho que este equipo es bueno de medio campo hacia atras es la delantera la que ha fallado cuando un central como agustin nos tiene que solucionar los problrmas de gol mal vamos falta un lateral derecho un central para sustituir a pages un centrocampista con clase y toque y por supuesto dos delanteros contrastados para garantizar el gol y ya esta mira si es facil el entrenador yo apostaria por caldere ya q donde ha estado siempre sus equipos han estado arriba.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 27 de Abril de 2010, 00:48:21 am »
Sería formidable que la próxima temporada fuera la del verdadero cambio, luchar desde el principio por los puestos de play off y al final conseguir el ascenso, empezar a desempolvar las muchas ilusiones de gran parte de la ciudadanía de Sabadell para ver a su CES en la categoría que por historia le corresponde, estar en el panorama futbolístico nacional y recobrar el orgullo de ser alguien importante.

No importa que el presupuesto se algo inferior a la temporada a punto de finalizar, a veces el poco dinero bien empleado hace más que el gasto de mucho pero sin sentido, por tanto la parte económica no es lo más importante aunque esta a decir verdad ayuda.

El resultado final, es el que nos dice si el trabajo realizado desde ahora hasta dentro de un año aproximadamente es el idóneo y el bien hecho, que no se nos vuelva a quedar el sentimiento herido por no intentar conseguir de verdad los objetivos y, ver una vez más que todo sigue igual desde hace dos décadas, la ilusión de ahora para lo que nos viene que vaya en aumento según vayan pasando las jornadas, sería bonito tener ilusión hasta el final.

:anims    :anims    :anims

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #9 el: 27 de Abril de 2010, 08:37:25 am »

Ja podríem ser com l'Ontinyent, que amb quatre duros l'ha liat!
O l'Alcoià, que ho ha fet amb sis duros.

Espero fer un equip que il·lusioni i em faci tornar al camp. Aquesta temporada, no he anat ni una sola vegada a la nca.