Autor Tema: Felicitats a la directiva  (Llegit 1693 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
Felicitats a la directiva
« el: 12 de Gener de 2010, 14:24:47 pm »

Tot llegint avui una notícia a la web de Ràdio Sabadell i veient el panorama econòmic nacional i futbolístic, crec que ha arribat l'hora de felicitar la directiva del Centre d'Esports per la gran gestió econòmica que s'està fent. Tot i ser un dels usuaris d'aquest fòrum que més es queixa de la directiva, moltes vegades per voler arriscar poc a l'hora de fer un equip amb garanties reals, crec que ha arribat l'hora de felicitar-la ja que els nostres jugadors fa anys que no saben el que és cobrar tard o no cobrar. I veient el que està passant té mèrit.

Espero que aquesta feina ben feta comporti aviat un èxit esportiu que ens faci a tots feliços: el sortir del maleït pou. Espero que aquests anys els aprofitem mentre molts clubs hauran de refer-se de greus situacions econòmiques i que per fi serveixi d'alguna cosa.

I que la propera temporada, arrisquem una miqueta per provar d'assolir l'ascens.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:Felicitats a la directiva
« Respondre #1 el: 12 de Gener de 2010, 18:27:23 pm »
Ja ho va dir De Navas, que era millor cobrar menys pero segur, que molt i sense garanties de cobrament.

Es lamentable la situació de molts equips, ara es veura quin son els equips que tenen seguidors darrera i qui no.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #2 el: 12 de Gener de 2010, 21:05:10 pm »
La veritat, és que aquesta estabilitat -económica i social- de la qual gaudim al nostre club,penso jó que és la que ens ha de portar a mig termini a aconseguir fites més ambicioses en l´àmbit esportiu. :scut :bandera :beer2
« Darrera modificació: 12 de Gener de 2010, 21:09:20 pm per ENCIGALAT »
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 12 de Gener de 2010, 21:24:25 pm »
Estic esperançat, que amb aquesta política...assolim l'objectiu de sortir del pou....

ENDAVANT SABADELL  :bandera

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 13 de Gener de 2010, 17:53:04 pm »
 :laugh2: :laugh2: :laugh2: Des de que vaig marxar al Brazil, que ací passen coses molt rares.

Estic parcialment d’acord, que amb la que està caient, la cosa va millor del que podria anar, però una altre cosa és que me faças esta doblegada que t’arribe la barbeta als turmells.
Que hem aguantat economicament parlant? Si, evidentment, és lo que té la seguretat de dependre de la casa gran de la ciutat. I tant. Que esportivament estem encara a segona b, si, és lo que hi ha, sense risc ningú triomfa, així de clar.
Des de l’estiu passat en este club se fan coses millor, com son els canvis fets al departament de màrqueting, donant el passaport a gent que no hi dedicava temps suficient i que tampoc dixava evolucionar este sector, i fent entrar gent que ha portat productes nous, canal de venda nou, com la tenda online, i que s’està movent, almenys intenta fer coses, no com l’inmobilisme de les dues últimes temporades, que quan treien un producte nou, era a destemps i fotent soroll on no tocava.

També s’ha controlat més el tema de la direcció esportiva, i a pesar de que hem començat malament, s’ha anat polint coses, tard per a fer algo gran esta temporada, però s’ha anat evolucionant.
Te fixes en Terrassa o Gavà però estos equips, per a mi, ni mos arriben a la sola de la sabata. Ni el Lleida, que ha estat dos paupèrrims anys a primera. Et demano que te fixes amb els equips que mos podem comparar realment, Elx, Hércules, Llevant, Rayo, etc. Equips amb solera i que son de ciutat mitjana o gran i que tenen alguns a la vora grans equips. Per açò ja no te pose Numancia, Osasuna, Còrdova, o Salamanca, equips de capitals de província, si no les que mos podem comparar.

En este club pequem de que los que son escollits per a remenar les cireres han de tenir les tres següents característiques: Tenir un fons/respaldo econòmic, tenir amics/favors amb la fundació i tragar amb el sistema. Desgraciadament, así nos luce el pelo.
En una conversa que vaig tenir abans d’anar a Brazil, parlàvem d’açò, amb un empresari, un altri forero i un directiu del club. Lo pitjor de tot açò, és que tampoc tenim més on escollir, ja que el sistema està tancat i l’aigua cada colp està més embrutada.

I parlant de tot açò, hi ha un grup que vol entrar en el Sabadell, però com que només complixen la última de les tres condicions, no se menjaran una m****. I més nos val al Sabadell que no entren, ja que ni camp mos dixarien.
Per cert, kita, tu que vas treballar en el club fa anys, creus que ho faries ‘tant bé’ com ho vas fer :icon_question:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #5 el: 15 de Gener de 2010, 08:30:12 am »
:laugh2: :laugh2: :laugh2: Des de que vaig marxar al Brazil, que ací passen coses molt rares.

Estic parcialment d’acord, que amb la que està caient, la cosa va millor del que podria anar, però una altre cosa és que me faças esta doblegada que t’arribe la barbeta als turmells.
Que hem aguantat economicament parlant? Si, evidentment, és lo que té la seguretat de dependre de la casa gran de la ciutat. I tant. Que esportivament estem encara a segona b, si, és lo que hi ha, sense risc ningú triomfa, així de clar.
Des de l’estiu passat en este club se fan coses millor, com son els canvis fets al departament de màrqueting, donant el passaport a gent que no hi dedicava temps suficient i que tampoc dixava evolucionar este sector, i fent entrar gent que ha portat productes nous, canal de venda nou, com la tenda online, i que s’està movent, almenys intenta fer coses, no com l’inmobilisme de les dues últimes temporades, que quan treien un producte nou, era a destemps i fotent soroll on no tocava.

També s’ha controlat més el tema de la direcció esportiva, i a pesar de que hem començat malament, s’ha anat polint coses, tard per a fer algo gran esta temporada, però s’ha anat evolucionant.
Te fixes en Terrassa o Gavà però estos equips, per a mi, ni mos arriben a la sola de la sabata. Ni el Lleida, que ha estat dos paupèrrims anys a primera. Et demano que te fixes amb els equips que mos podem comparar realment, Elx, Hércules, Llevant, Rayo, etc. Equips amb solera i que son de ciutat mitjana o gran i que tenen alguns a la vora grans equips. Per açò ja no te pose Numancia, Osasuna, Còrdova, o Salamanca, equips de capitals de província, si no les que mos podem comparar.

En este club pequem de que los que son escollits per a remenar les cireres han de tenir les tres següents característiques: Tenir un fons/respaldo econòmic, tenir amics/favors amb la fundació i tragar amb el sistema. Desgraciadament, así nos luce el pelo.
En una conversa que vaig tenir abans d’anar a Brazil, parlàvem d’açò, amb un empresari, un altri forero i un directiu del club. Lo pitjor de tot açò, és que tampoc tenim més on escollir, ja que el sistema està tancat i l’aigua cada colp està més embrutada.

I parlant de tot açò, hi ha un grup que vol entrar en el Sabadell, però com que només complixen la última de les tres condicions, no se menjaran una m****. I més nos val al Sabadell que no entren, ja que ni camp mos dixarien.
Per cert, kita, tu que vas treballar en el club fa anys, creus que ho faries ‘tant bé’ com ho vas fer :icon_question:

Als llocs, treballes bé simplement quan et deixen treballar. No va ser culpa del club, sinó d'un altre treballador que fa temps va marxar amb la cua entre cames.
Si tingués la sort que un divendres fes un 5+2 a l'Euromillones, segurament tindria el més important per entrar a la directiva que és capacitat econòmica. Peró si el que realment vull (si toca la loto) es ser president o un gran gestor de la cosa arlequinada, primer m'hauria de montar alguna empresa amb beneficis per agafar contactes i anys més tard, posar-m'hi.

El futbol són coses de diners i contactes. Un cop tingués els diners, hauria de fer els contactes.

El que realment falla i faria és buscar un incentiu per que la ciutat es volqués amb el club. La fòrmula la tinc i és bastant interesant: només s'hauríen de fer unes simples reformes a tribuna i posar-se mans a l'obra. Crec que engrescaria a molta gent ja que en la vema idea no només hi ha l'interès del club, sinó que també es pensa en el que hi treuran els que col·laboraríen amb diners.

I després, obviament, el posar de la butxaca pròpia una bona reserva de calers. Només així altres es rascaríen llurs butxaques. Peró si ni el propi president es rasca la butxaca...  se la rascaran els altres?

Tal com està la cosa ara només queda seguir fent. I aprofitar que no hi ha un duro enlloc. Resar per que enguany pugin a 2aA els dos o tres equips amb més recursos econòmics i per no trobar-nos cap descens des de 2aA d'equip amb pasta. I en veient la situació econòmica de molts dels equips de 2aB arriscar amb un equip bó de debó, amb jugadors contrastats de veritat i no els que vam fitxar l'any del descens a 3a. És a dir, amb un equip com els que van fer fa anys Alacant, Castelló, etc... sabent que els jugadors voldran cobrar segur. I ascendir. I demanar aquest any un ajut extra de l'ajuntament.

A 2aA si arribéssim un altre gall cantaria.

important jugar la copa del rei el proper any i passar eliminatòries.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 15 de Gener de 2010, 13:37:21 pm »
Als llocs, treballes bé simplement quan et deixen treballar. No va ser culpa del club, sinó d'un altre treballador que fa temps va marxar amb la cua entre cames.

Açò és el teu punt de vista, supose, ja que no ho pots demostrar.

Te faré una comparativa: Fa anys vaig estar treballant en un projecte que voliem desenvolupar a Xina, basat en cases de luxe per a gent benestant de Beiging. El projecte era inviable, ja que els xinos volien colocar en la nostre empresa mandos escollits per ells i que no eren de la nostre confiança.
En aquell moment, jo vaig trobar-me en una divisió de camins.
-Per una part podia dir a la meua empresa que avant amb el projecte i seguir cobrant tant ricament mentre les coses no se feien bé. La meua empresa no hagés guanyat ni un duro però jo tindria els calerons a la butxaca fins acabar el projecte. Tan ricamente.
-L'altri camí era agafar, trucar a València i dir que allò era inviable, que l'empresa no guanyaria res i quedar-me sense la comisió del treball, sense les dietes del viatge, sense les hores pagades a preu d'or, etc.

Jo vaig escollir el segon camí. Perque? Si aquella empresa no era meua! Saps perque? Per que jo amb el jefe de la meua empresa tenia no només una relació professional, si no que tenia un compromís, ja que ha sigut la persona que m'ha ensenyat més de negocis i a sobre ha ajudat a la meua família a sortir a flote quan hi han hagut problemes.
Amb este home, tinc un COMPROMÍS que và més enllà de lo professional, és algo que portes al cor.

Tu, i salvant els paral-lelismes, quin camí consideres que vas escollir?  :mmmm

Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #7 el: 15 de Gener de 2010, 14:03:00 pm »
las cosas como son al menos estan haciendo las cosas bien y lo que prometen lo pagan etc solo le falta tener algun detalle mas con el socio-aficionado sobre todo con los socios  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 15 de Gener de 2010, 14:09:05 pm »
las cosas como son al menos estan haciendo las cosas bien y lo que prometen lo pagan etc solo le falta tener algun detalle mas con el socio-aficionado sobre todo con los socios  :beer2 :beer2

Yo no me quejo de esto. Se paga al dia y se cumple el dia a dia, pero hay cosas que no funcionan y les cuesta un montón hacer cambios. Tu mismo has puesto un ejemplo muy claro. Al socio que paga religiosamente su carnet hay que cuidarlo, y aquí cuesta un montón que les cuiden, en cambio a algunos que no hacen ni han hecho nada de bueno por el club, pero siempre tienen al Sabadell en la boca, reciben invitaciones y otros detalles.

También te he expuesto cosas arriba que no se han hecho ni se están haciendo correctamente y seguiran haciendose mal por tener en ciertos cargos del club a lastres del pasado o simples amigos.
 :beer2
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #9 el: 15 de Gener de 2010, 15:09:43 pm »

Yo no me quejo de esto. Se paga al dia y se cumple el dia a dia, pero hay cosas que no funcionan y les cuesta un montón hacer cambios. Tu mismo has puesto un ejemplo muy claro. Al socio que paga religiosamente su carnet hay que cuidarlo, y aquí cuesta un montón que les cuiden, en cambio a algunos que no hacen ni han hecho nada de bueno por el club, pero siempre tienen al Sabadell en la boca, reciben invitaciones y otros detalles.

También te he expuesto cosas arriba que no se han hecho ni se están haciendo correctamente y seguiran haciendose mal por tener en ciertos cargos del club a lastres del pasado o simples amigos.
 :beer2

esto ya viene de bastantes años atras, llevo bastantes años llendo a la nca y siempre lo recuerdo asi  :beer2 :beer2
visca el sabadell