Autor Tema: 22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC  (Llegit 32786 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC
« el: 17 de Gener de 2010, 15:40:34 pm »
Imagino que el partit serà a les 5 de la tarda, la meva pregunta és: Serà televisat igual que el partit d'anada?

És que tinc un compromís familiar i molt provablement no podré anar al camp  :ostres :ostres :ostres
« Darrera modificació: 20 de Gener de 2010, 09:00:52 am per X-Men Aigua »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re:22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC
« Respondre #1 el: 17 de Gener de 2010, 15:44:53 pm »
Imagino que el partit serà a les 5 de la tarda, la meva pregunta és: Serà televisat igual que el partit d'anada?

És que tinc un compromís familiar i molt provablement no podré anar al camp  :ostres :ostres :ostres

En principi no serà televisat.

A més, això s'aprofitarà per fer la 1a jornada econòmica.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 17 de Gener de 2010, 15:50:23 pm »

És que tinc un compromís familiar i molt provablement no podré anar al camp  :ostres :ostres :ostres

Doncs vaya put....da. A l'Olímpic no hi vaig poder anar perquè era al País Vasc i ara no puc anar.hi perq és l'aniversari del nevot.

Aquesta temporada i em sembla q per sempre més em quedo sense derbi  :bigcry: :bigcry:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 17 de Gener de 2010, 15:52:47 pm »

Doncs vaya put....da. A l'Olímpic no hi vaig poder anar perquè era al País Vasc i ara no puc anar.hi perq és l'aniversari del nevot.

Aquesta temporada i em sembla q per sempre més em quedo sense derbi  :bigcry: :bigcry:

ferni en radio Sabadell salio hablando uno el domingo y dijo que no tenian pensado darlo porque la semana que viene quieren dar no se que de hokey o algo asi dijo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #4 el: 17 de Gener de 2010, 18:43:15 pm »
En el Olímpic, roja directa a Jesús García, no jugará el derby la próxima jornada  :ejem

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #5 el: 17 de Gener de 2010, 18:44:50 pm »
doncs si no fitxen a ningú

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #6 el: 17 de Gener de 2010, 18:45:38 pm »
En el Olímpic, roja directa a Jesús García, no jugará el derby la próxima jornada  :ejem

y salio un rato en el Sabadell Lleida y tmb fue expulsado, con roja directa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #7 el: 17 de Gener de 2010, 19:15:58 pm »
Els 3 punts s'han de quedar akí casa PER PEBROTASSOS!!!! Hem d'acabar d'esclafar aquests cagarencs i nosaltres seguir escalant posicions! Per cert... us proposo una enquesta en l'apartat d'Enquestes... :icon_mrgreen: :scut
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 17 de Gener de 2010, 19:21:40 pm »
Doncs després de veure el seu partit d'avui i d'haver escoltat el nostre partit d'avui, tinc molts dubtes en aquest partit. Sense un tio amb un parell de pebrots com Robles enmig del camp i amb els collons que han demostrat els egarencs sobre el camp, on s'han buidat, tinc la sensació que ens poden donar una mala tarda.

Espero que juguem amb algun defensa a la banqueta, i no acabar el partit com avui, amb 3 defenses i jugant-nos la derrota a cada contracop. També espero que ens deixem d'experients i juguem amb un punta i un mitja punta, i sense canviar-los la posició al camp. Avui Arnal ha marcat en una jugada que la ha agafat des de segona línia i en canvi n'ha fallat una de killer d'àrea. És un exemple clar de que cada jugador ha d'estar en el camp on toca i que no estem per a anar regalant punts a un desauciat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #9 el: 17 de Gener de 2010, 20:40:43 pm »
Avui els he mirat per la tele i la veritat ens poden complicar les coses si no trobem la porta ben aviat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #10 el: 18 de Gener de 2010, 09:30:01 am »
aver yo no creo que tengamos problemas para ganarles porque no tienen recambios y el partido se les hace muy largo y quiero creer que ganaremos por 2 o 3-0, pero pienso que ellos saldran como motos los primeros minutos si sabemos frenar eso y tenemos algo de acierto no creo que tengamos problemas para ganar  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #11 el: 18 de Gener de 2010, 10:02:28 am »
Molt de  compte amb aquest partit per dues raons, la primera perquè és un derbi i pot passar de tot i la segona perquè ve un equip “moribund” i per ells cada partit és una final.

Aquest partit el guanyarem, l’empatarem o el perdrem nosaltres, tot dependrà de la nostra actitud. El nostre major rival per diumenge pot ser la nostra relaxació al sentir-nos superiors.

« Darrera modificació: 18 de Gener de 2010, 10:08:45 am per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #12 el: 18 de Gener de 2010, 10:03:19 am »

Pero estan obligats a fitcar algú?

Ojo amb aquest partit, que por em fa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #13 el: 18 de Gener de 2010, 10:22:27 am »
6 jugadores de la primera plantilla tiene disponible el Terrassa: Miguel Angel, Sierra, Carroza, Mario Pérez, Ramon y José Ramírez (que jugó ayer medio lesionado). O se recupera alguno de los lesionados o le tendrán que hacer la ficha a Albert Serrat o David Martínez.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #14 el: 18 de Gener de 2010, 13:33:11 pm »
ya puestos a pedir que le metamos 6-0 (i hatrick de blas,1 de arnal,i 2 de joel)
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #15 el: 18 de Gener de 2010, 16:26:23 pm »
2 preguntes.

L'horari és de definitiu? diumenge a les 17:00

Serà jornada econòmica? el soci no paga o toca rascar-se la butxaca?
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #16 el: 18 de Gener de 2010, 16:48:41 pm »
Molt de  compte amb aquest partit per dues raons, la primera perquè és un derbi i pot passar de tot i la segona perquè ve un equip “moribund” i per ells cada partit és una final.

Aquest partit el guanyarem, l’empatarem o el perdrem nosaltres, tot dependrà de la nostra actitud. El nostre major rival per diumenge pot ser la nostra relaxació al sentir-nos superiors.

eso de que es un derby no lo pondria ni como escusa ellos estan muy mal y si no le ganamos ni en nuestro campo ya nos podemos retirar  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #17 el: 18 de Gener de 2010, 17:32:03 pm »
2 preguntes.

L'horari és de definitiu? diumenge a les 17:00

Serà jornada econòmica? el soci no paga o toca rascar-se la butxaca?

Toca rascar!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #18 el: 18 de Gener de 2010, 19:11:03 pm »
Ara que arriba aquest derby (comarcal) contra els Burundians, em faig varias preguntas... la mes important pel meu esperit esportiu seria:

Us enrrecordeu cuan nosaltres estabam a zona de descens y varem tenir que anar al Paralimpic a jugar-nos moltes posibilitats de permanencia?

La gent arlekinada es va volcar amb una ideia que va sorgir del foro !! La CAMINATA ARLEQUINADA!!

Aquell dia plovia i sabiam que la gent que aniria al estadi Cagarenc escoltaria alló de !!A TERCERA, A TERCERA!!! pero encara aixi varem ser 200 arlequinats mullats per la carretera i 600 aficionats arlequinats al estadi.

El Burundians farant el mateix?

Inclus es senten rumors que volen fer la caminata fins a la creu alta (l´ideia a sorgit a un foro)

¿pero faran la caminata?

Seran 600 aficionats a la NCA per escoltar !! A TERCERA, A TERCERA!!!?

Cuantas voltas dona la vida nanu..... i per fi arriba el dia que ens veiem las caras de nou.

Amb tot el que varem tenir que aguantar aquell dia prepareu-vos Egarencs, l´estadi de la Nova Creu Alta será el vostre INFERN particular!!!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #19 el: 18 de Gener de 2010, 19:18:28 pm »
Ara que arriba aquest derby (comarcal) contra els Burundians, em faig varias preguntas... la mes important pel meu esperit esportiu seria:

Us enrrecordeu cuan nosaltres estabam a zona de descens y varem tenir que anar al Paralimpic a jugar-nos moltes posibilitats de permanencia?

La gent arlekinada es va volcar amb una ideia que va sorgir del foro !! La CAMINATA ARLEQUINADA!!

Aquell dia plovia i sabiam que la gent que aniria al estadi Cagarenc escoltaria alló de !!A TERCERA, A TERCERA!!! pero encara aixi varem ser 200 arlequinats mullats per la carretera i 600 aficionats arlequinats al estadi.

El Burundians farant el mateix?

Inclus es senten rumors que volen fer la caminata fins a la creu alta (l´ideia a sorgit a un foro)

¿pero faran la caminata?

Seran 600 aficionats a la NCA per escoltar !! A TERCERA, A TERCERA!!!?

Cuantas voltas dona la vida nanu..... i per fi arriba el dia que ens veiem las caras de nou.

Amb tot el que varem tenir que aguantar aquell dia prepareu-vos Egarencs, l´estadi de la Nova Creu Alta será el vostre INFERN particular!!!!!!!

doncs que algú faci la mateixa pancarta que ens va rebre a l'entrada de Terrassa