Autor Tema: 22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC  (Llegit 32826 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC
« Respondre #100 el: 23 de Gener de 2010, 13:54:18 pm »
entonces descartamos Pagés para el pivote defensivo , como se comentaba
a no se que entonces ponga a Fran o Arnal de central ....    :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #101 el: 23 de Gener de 2010, 14:00:27 pm »
La llista és de 17, per tan haurà de descartar algún jugador.

El tema Pelegrí imagino que serà per alguna molèstia. I el migcentre hauria de ser per Puigdollers i Juvenal...... a Pagès ja fa temps que fins i tot li costa jugar de central.........

Esperem que els 11 que saltin al camp ens fagin guanyar els 3 punts.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

friend

• Visitant
« Respondre #102 el: 23 de Gener de 2010, 15:33:01 pm »
he estat a la part final del entrenament i castell estava juntament amb bermudo els dos aseguts en la banqueta, i Pelegrí estava entrenant amb total normalitat...

Pot ser un fallo del q ha penjat la convocatoria a la web?? :-\ i despres quan Castell  surtia del camp li ha preguntat un seguidor i li ha dit q tenia un cop a l'eskena... una mica rara la baixa de Pelegrí.

joseph

• Visitant
« Respondre #103 el: 23 de Gener de 2010, 15:54:46 pm »
Ara que arriba aquest derby (comarcal) contra els Burundians, em faig varias preguntas... la mes important pel meu esperit esportiu seria:

Us enrrecordeu cuan nosaltres estabam a zona de descens y varem tenir que anar al Paralimpic a jugar-nos moltes posibilitats de permanencia?

La gent arlekinada es va volcar amb una ideia que va sorgir del foro !! La CAMINATA ARLEQUINADA!!

Aquell dia plovia i sabiam que la gent que aniria al estadi Cagarenc escoltaria alló de !!A TERCERA, A TERCERA!!! pero encara aixi varem ser 200 arlequinats mullats per la carretera i 600 aficionats arlequinats al estadi.

El Burundians farant el mateix?

Inclus es senten rumors que volen fer la caminata fins a la creu alta (l´ideia a sorgit a un foro)

¿pero faran la caminata?

Seran 600 aficionats a la NCA per escoltar !! A TERCERA, A TERCERA!!!?

Cuantas voltas dona la vida nanu..... i per fi arriba el dia que ens veiem las caras de nou.

Amb tot el que varem tenir que aguantar aquell dia prepareu-vos Egarencs, l´estadi de la Nova Creu Alta será el vostre INFERN particular!!!!!!!

La caminata la poden fer els jugadors, per falta de presupost segur que no fan ni autocar.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #104 el: 23 de Gener de 2010, 16:32:50 pm »
En Radio Sabadell acaban de poner que Pelgri se cae de la convocatoria por decisión técnica...me callo en estos momentos lo que pienso de Pirri  :no:

Como vamos tan sobrados de defensas y encima el que mas muerde en medio campo no juega por tarjetas podriamos dejar tb a Agustin en el banquillo y jugar tambien con juveniles...el casi único aliciente que tenemos este año es el partido de mañana y prescindimos del mejor defensa que tenemos.

Un 10 para Pirri  :malament
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #105 el: 23 de Gener de 2010, 16:51:21 pm »
En Radio Sabadell acaban de poner que Pelgri se cae de la convocatoria por decisión técnica...me callo en estos momentos lo que pienso de Pirri  :no:

Como vamos tan sobrados de defensas y encima el que mas muerde en medio campo no juega por tarjetas podriamos dejar tb a Agustin en el banquillo y jugar tambien con juveniles...el casi único aliciente que tenemos este año es el partido de mañana y prescindimos del mejor defensa que tenemos.

Y rezando para que nose rompa Pagès...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #106 el: 23 de Gener de 2010, 17:04:14 pm »
Acabo de veure la llista de convocats i sembla que el Pirri tingui pietat del rival i vol fer experiments estranys. Qui pot entendre la baixa del Pelegrí a una defensa on jugaran Chapi i el xicot jove Alex que sortirà nerviós?  Crec que seria més logic confiar en Jaume Berlanga i per suposat, el Pelegri titular. A la web de radio sabadell diu que ha estat una decisió técnica. Espero que no es noti pero el Pirri comença a fer més bestiesses que el Moya. Aviam si ho pagarem car contra el Terrassa!!

O potser es una tactica per fer més equilibrat el derbi, no? 

El que estic casi segur es que sera el derbi (i més si hi ha pluja) amb menys ambient dels ultims anys!!  3000 ja seria un exit

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #107 el: 23 de Gener de 2010, 17:08:38 pm »

Cosa bastante probable viendo las estadísticas del pobre...esto lo hace Moya y algunos le cuelgan del marcador...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #108 el: 23 de Gener de 2010, 17:57:25 pm »
Està clar que Pelegrí (un dels millors jugadors que tenim) no cau per decisió tècnica. En tot cas deu ser alguna decisió d'altre tipus. Aquest any a Sabadell podem presumir de poques coses, però una d'elles és que tenim segurament la millor o una de les millors parelles de centrals (Agustín-Pelegrí) de tota la 2a B. Per tan, aquesta decisió, si no hi té un veritable motiu de pes al darrera, no té cap sentit.

A pesar que els números que està fent el Sabadell amb David Pirri són bons, no s'entenen tants canvis jornada rera jornada. Es equips campions es fan amb un 11 definit i on en poques ocasions es veuen canvis. A més, canviar depenent de si es juga a casa o fora, SEMPRE la tàctica, tampoc és normal.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #109 el: 23 de Gener de 2010, 19:33:11 pm »

Cosa bastante probable viendo las estadísticas del pobre...esto lo hace Moya y algunos le cuelgan del marcador...

Ganes de criticar per criticar teniu alguns.
Desde la marxa de Moya em perdut només un partit (el de la Grama), em millorat notablement el nostre sistema de joc i els nostres números, em aprés a remontar partits q abans es donaven per perduts, em aprés a guanyar partits complicats fora de casa (l'Alacant)i encara ens queixem de les alineacions. Potser més val q deixem treballar en comptes de criticar tan. Q potser algú altre hauria fet més feina que el sr. Pirri amb un plaç de 2 messos?Vale q alguns sigueu 100% pro-Moya pero q no critiquem per criticar.

Sobre el partit dic el mateix q el Birrero, hi ha bastanta gent q es pensa q serà un partit de costellada i em sembla q tornarem a trobar-nos amb un dels derbis més igualats dels últims jugats. Prevec un partit en el qual espero i crec q guanyarem però amb un resultat justet, 1-0, 2-1... tirant llarg un 2-0, penseu q el paper victimista de l'afició i jugadors egarencs simplement són una arma per a que ens confiem.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #110 el: 23 de Gener de 2010, 19:35:41 pm »

Desde la marxa de Moya em perdut només un partit (el de la Grama), em millorat notablement el nostre sistema de joc i els nostres números, em aprés a remontar partits q abans es donaven per perduts, em aprés a guanyar partits complicats fora de casa (l'Alacant)i encara ens queixem de les alineacions. Potser més val q deixem treballar en comptes de criticar tan. Q potser algú altre hauria fet més feina que el sr. Pirri amb un plaç de 2 messos?Vale q alguns sigueu 100% pro-Moya pero q no critiquem per criticar.

Sobre el partit dic el mateix q el Birrero, hi ha bastanta gent q es pensa q serà un partit de costellada i em sembla q tornarem a trobar-nos amb un dels derbis més igualats dels últims jugats. Prevec un partit en el qual espero i crec q guanyarem però amb un resultat justet, 1-0, 2-1... tirant llarg un 2-0, penseu q el paper victimista de l'afició i jugadors egarencs simplement són una arma per a que ens confiem.

Home home home ! un dels mes igualats del ultims temps tampoc ee!!!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #111 el: 23 de Gener de 2010, 19:38:57 pm »

Home home home ! un dels mes igualats del ultims temps tampoc ee!!!!!

Home en quan a classificació potser sí eh! Nosaltres estem fotudets i ells estan fotudíssims. Evidentment q sóm favorits però q dsp d veure la feinada q va tenir el super St Andreu per guanyar-los la setmana passada jo no m'en refiaria massa d'aquest partit.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #112 el: 23 de Gener de 2010, 19:39:19 pm »
A priori , jugando en casa y recibiendo al colista, lo que menos nos tiene que preocupar es la defensa, pero si perdemos a Bermudo y a Pelegrí (este no se sabe bien los motivos), es raro que no juegue Jaume y vaya convocado Alex Ruiz, además con todos los números para ser titular??
Como parte positiva, hay que decir que un partido más plácido que este no queda en el calendario para probar a jugadores.
Mucha suerte para mañana!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #113 el: 23 de Gener de 2010, 20:03:53 pm »
esque si no somos optimistas jugando con el colista con 10 puntos y fuera de casa soloa sacado 1 punto en el campo del Villajoyosasi no somos optimistas y vamos con el miedo mal vamos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #114 el: 24 de Gener de 2010, 00:57:24 am »
 Potser el Pelegrí no juga per evitar una tarja i asegurar-se un central titular a Valencia perque el Agustín també está en perill de sanció. Si es així, felicito al David Pirri. Pitjor seria que a Valencia no puguessin jugar ni Xavi Pelegrí ni Agustín, o no?
Ara bé, la setmana anterior a Lleida, el propi entrenador va manifestar que a ell no l´importavan les tarjes i feia la alineació partit a partit. O sigui que hauria canviat de opinió...

Amb tot, si hi ha hagut algun derbi que el Sabadell es favorit, es aquet. Seria imperdonable no guanyar, jugui qui jugui. O es que ara ens faran por el Siso Amigó, el Criado que jugava a regional fa una setmana i tres juvenils que hauran de posar? Seria un ridicul espantós no guanyar...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #115 el: 24 de Gener de 2010, 12:26:38 pm »
De moment el temps s'aguanta, amb una mica de sort començarà a ploure les 19:15   :ok
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #116 el: 24 de Gener de 2010, 12:37:17 pm »
Jo no sé qui li fa les convocatòries a Pirri, però deixar fora de la convocatòria a Pelegrí, encara que sigui per reservar-lo de targes i a més continuar la tradició de no deixar a la banqueta cap defensa, em semblen decissions absurdes. Em demostra que simplement és un entrenador per acabar la campanya estalviant i a veure si ens salvem i poc més.

Desenganyem-nos, que aquest entrenador, ni és Brian Clough ni tant sols un Guardiola o Del Bosque.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #117 el: 24 de Gener de 2010, 12:51:54 pm »
De moment el temps s'aguanta, amb una mica de sort començarà a ploure les 19:15   :ok

Quan hi ha partit sempre comença a ploure a les 17,01  ;D
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Xandri

• Visitant
« Respondre #118 el: 24 de Gener de 2010, 12:53:13 pm »
Segons creu un egarenc, diu que vindran uns 100 aproximadament. :laugh2:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #119 el: 24 de Gener de 2010, 13:24:27 pm »
Segons creu un egarenc, diu que vindran uns 100 aproximadament. :laugh2:

Millor, millor. Que passin per caixa, i després així tindrem ambient pel parti!!  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord