Autor Tema: 22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC  (Llegit 32820 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC
« Respondre #60 el: 19 de Gener de 2010, 16:00:06 pm »
Espero que facin caixa per fer una gran temporada 2010-11...!

Jo volia anar amb tres familiars del Berguedà, peró no corren temps com per gastar-me casi 80€ (els haig de convidar). Com tenim dinar familiar, m'hauré de contentar amb el fòrum.

Ara bé, espero que facin bon calaix de cara el proper any.

700 socis x 10€
800 socis x 7€
200 tribunes x 30€
2000 generals x 17€
1000 generals x 12€

uns 5000 espectadors per uns 65000€ de caixa. No estaria malament...

yo no creo que pasemos de 2.500 en total  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #61 el: 19 de Gener de 2010, 16:22:30 pm »
I no es pot fer de treure mes d'una entrada amb el carnet sense que se n'enterin? Per exemple vaig a les 4.30 i en compro una i despres a les 5 en torno a comprar o se n'apunten el numero de soci o algo?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #62 el: 19 de Gener de 2010, 16:24:17 pm »
I no es pot fer de treure mes d'una entrada amb el carnet sense que se n'enterin? Per exemple vaig a les 4.30 i en compro una i despres a les 5 en torno a comprar o se n'apunten el numero de soci o algo?

Por eso hay que ir a oficinas antes del sábado a mediodia   (IMAGINO)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #63 el: 19 de Gener de 2010, 16:28:29 pm »

Por eso hay que ir a oficinas antes del sábado a mediodia   (IMAGINO)

si hay que ir antes del sabado a las oficinas y se apuntan los datos del carnet  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #64 el: 19 de Gener de 2010, 16:57:46 pm »
Despres de madurar la situacio i amb el cap fred encara m´empipa molt mes els preus que han posat per aquest partit.
Si fotessin unas entradas decents inclus fent pagar al soci 5€ segur que fotrian una caixa de P... M.... per que molta gent aniria a veure la desfeta del Burundi F.C pero es que amb aquest preus inclus gent que estaba esperant aquest partit i no son socis no aniran al camp, es mes!!!! hi hauran socis que es pensaran molt pagar aquest 10 €.
Aquest adirectiva sap que estem en crisi? que hi ha una gran part de la població a l´atur? que hi ha gent que intenta estalviar tot l´any per pagar el carnet de soci, per que no arriba a final de mes?
EN DEFINITIVA!!!! UNA **** VERGONYA!!!!!

SRS. DIRECTIUS S´HA LLUIT DE NOU
D'acord amb tu, i pels comentaris que estic llegint, a mi també em passa una mica el mateix!, jo també vaig quedar fa dies amb el meu germà i uns amics per dinar amb l'excusa de veure després el derby. Ara em sembla que pujaré jo solet a l'estadi (no els veig pagant 34 euros per parella).
Per desgràcia són 1200 cada diumenge, però per sort a Sabadell si que tenim molta gent amb sentiment i com a mínim alguns partits acaben anant i aquest era un d'ells. I jo no dic que posin el partit a dos euros, però no s'havia de pujar més de 12 i el soci 5 euros, com a molt!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #65 el: 19 de Gener de 2010, 19:29:08 pm »
La directiva no es tirarà enrrera, saben que aquí és dels poc partits que poden fer calaix, penseu al menys que guanyarem per 8-2   :bandera  :anims  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #66 el: 19 de Gener de 2010, 19:45:07 pm »
Espero que facin caixa per fer una gran temporada 2010-11...!

Jo volia anar amb tres familiars del Berguedà, peró no corren temps com per gastar-me casi 80€ (els haig de convidar). Com tenim dinar familiar, m'hauré de contentar amb el fòrum.

Ara bé, espero que facin bon calaix de cara el proper any.

700 socis x 10€
800 socis x 7€
200 tribunes x 30€
2000 generals x 17€
1000 generals x 12€

uns 5000 espectadors per uns 65000€ de caixa. No estaria malament...

yo no creo que pasemos de 2.500 en total  :beer2 :beer2

Yo creo que ni eso...me sorprenderia ser mas de 2000.

¿Dónde quedan esos derbys de hace no muchos años con 6, 7 u 8000 personas en el campo?  :malament
« Darrera modificació: 19 de Gener de 2010, 20:39:59 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #67 el: 19 de Gener de 2010, 21:19:46 pm »
Jo ja ho he dit altres vegades que prefereixo pagar 20 euros el carnet de soci a principi de temporada i amb cap jornada economica, que pagar els 165 i dues p... jornades economiques!!!

Ui, ui, d'això en tinc els meus dubtes eh! Almenys en el meu cas i crec q en el de la majoria no és així.
Si a principis de temporada ens possessin un carnet de soci 20 euros més car, és a dir general 180 €, jove 120 €, etc... encara ens queixaríem més.  No és el mateix pagar 160-165 € a principi de temporada i q llavors 8 messos dsp et facin pagar un suplement de 10 € en 2 partits q pagar directament 180 € i si q ja t'entra tot, però aquests 20 € de la jornada económica ja els tens pagats des d'un principi tan si vas en aquests 2 supossats partits d jornada econòmica com si no. Vec més just trobar-nos durant la temporada amb aquestes 2 jornades econòmiques i q llavors el soci trii si vol pagar-los o no. És com el que va a menjar un menú de 18 € i li fan pagar 2 € de suplement pels cafès. Suposso q és millor pagar els 18 € i llavors si vols el cafè pagues o no els 2 € q no pas q et fotin el menú a 20 € i et diguin q el cafè ja va inclós (quan potser hi ha molta gent com jo q no ens agrada el cafè  :ok :ok).

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #68 el: 19 de Gener de 2010, 21:49:57 pm »
segons el diariterrassa, els "socis" del terrassa tenien que passar per caixa per veure el seu equip i el Sant Andreu, es van manifestar a la porta de tribuna i van saltar la porta per no pagar.
Esclar això no es pot fer aquí, només per una cosa, hi han més mossos a la NCA que seguidors a l'olímpic.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #69 el: 20 de Gener de 2010, 17:25:23 pm »
Jo ja ho he dit altres vegades que prefereixo pagar 20 euros el carnet de soci a principi de temporada i amb cap jornada economica, que pagar els 165 i dues p... jornades economiques!!!

Ui, ui, d'això en tinc els meus dubtes eh! Almenys en el meu cas i crec q en el de la majoria no és així.
Si a principis de temporada ens possessin un carnet de soci 20 euros més car, és a dir general 180 €, jove 120 €, etc... encara ens queixaríem més.  No és el mateix pagar 160-165 € a principi de temporada i q llavors 8 messos dsp et facin pagar un suplement de 10 € en 2 partits q pagar directament 180 € i si q ja t'entra tot, però aquests 20 € de la jornada económica ja els tens pagats des d'un principi tan si vas en aquests 2 supossats partits d jornada econòmica com si no. Vec més just trobar-nos durant la temporada amb aquestes 2 jornades econòmiques i q llavors el soci trii si vol pagar-los o no. És com el que va a menjar un menú de 18 € i li fan pagar 2 € de suplement pels cafès. Suposso q és millor pagar els 18 € i llavors si vols el cafè pagues o no els 2 € q no pas q et fotin el menú a 20 € i et diguin q el cafè ja va inclós (quan potser hi ha molta gent com jo q no ens agrada el cafè  :ok :ok).

yo tmb prefiero pagar menos y luego pagar un par de jornadas economicas, lo unico que yo las haria algo mas baratas para los socios 5 euros y hubiera estado muy bien  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #70 el: 20 de Gener de 2010, 19:54:50 pm »
Amb el carnet de jugador de futbol base, suposo que s'ha de pagar igual que com a soci no? :beer2

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #71 el: 20 de Gener de 2010, 20:25:35 pm »
las invitaciones que tenemos los socios (este año 2), se pueden sacar pagando 10€ por cada una yo esta tarde he ido a sacar la mia de socio y he sacado una invitacion por 10€  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat visi

• President
« Respondre #72 el: 20 de Gener de 2010, 21:03:13 pm »
Segons les previsions pot ser que la pluja ens acompanyi durant el partit, i aquesta no pagarà jornada econòmica.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #73 el: 20 de Gener de 2010, 22:44:07 pm »
segons el diariterrassa, els "socis" del terrassa tenien que passar per caixa per veure el seu equip i el Sant Andreu, es van manifestar a la porta de tribuna i van saltar la porta per no pagar.
Esclar això no es pot fer aquí, només per una cosa, hi han més mossos a la NCA que seguidors a l'olímpic.

No queria comentar nada pero visto lo visto.
Era la segunda Jornada Economica de la temporada y la Jornada Economica la hicieron para que no fuera mucha gente a cantarles las 40 a Ferrer y Jesus Fernandez, cosa que pudieron evitar ya que mucha gente se quedo en casa ya que las entradas primero eran a 20 euros pero no lograron que no fuera nadie que era lo que querian, fueron los de siempres y sin pagar. Ademas con la marcha de ferrer quedo claro que pusieron esos precios para estar mas tranquilos en su asiento ya que cuando se fue ferrer la bajaron de golpe e intentaron quitarla.
Igualmente muchisima gente se agolpo en las puertas y logro entrar a empujones o saltando, antes de que los mossos y la seguridad tomaran posiciones que te aseguro que para este partido habian 2 furgones de antidisturbios (siempre hay uno), mas coches rondando por las calles todo el partido, y 4 seguratas por puerta cuando siempre son 2.
Solo con decirte que hubieron incidentes con unas 50 personas fuera del estadio a las 16.00 y los mossos por decirle de todo menos guapos a los directivos. Por eso la gente paso de la jornada economica y entro como cada uno pudo al estadio, para alli decirle las cosas a los directivos, ya que la jornada solo la hicieron para estar ellos mas tranquilitos.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #74 el: 21 de Gener de 2010, 08:51:57 am »
Espero que aquest diumenge siguem HUMILS, tan a dins al camp els nostres jugadors, com tots els aficionats que siguem a les grades.

En teoria som favorits, segurament més que mai, però al minut 1 estarem 0 a 0 i serem 11 contra 11. Per tan no estaria bé presuposar que sense esforç ni sense actitud guanyarem el partit.

Sé que són situacions diferents, però l'any del 2 a 4 tampoc erem gens favorits nosaltres i vam donar-los un repàs.

Siguem humils, intentem guanyar 3 punts importants i si podem guanyar per 2 gols de diferència, millor que per 1. El nostre average general és força dolent. Però està clar que un 1 a 0 també seria bo.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #75 el: 21 de Gener de 2010, 17:24:10 pm »
Coincido con Mutio, no vayamos con la prepotencia de pensar en la goleada del siglo antes de empezar el partido, hay que salir en plan dia Villajoyosa, que salimos al 100% y nos pusimos dos goles a las primeras de cambio. Si se repite la situación para que negarlo, seria un placer para todos nosotros que vinieran muchos goles, pero sobretodo no olvidar que si salimos pensando que hemos ganado antes de empezar nos podemos llevar un disgusto, pero si salimos con la actitud de un derby la calidad nuestra es muy superior en estos momentos.

Desconnectat visi

• President
« Respondre #76 el: 21 de Gener de 2010, 18:23:19 pm »
De ben segur que no serà un partit fàcil, el fet de tenir tan sols 10 punts, no vol dir que no ens puguin amargar la tarda, el Sant Andreu diumenge passat se li va posar difícil, jo signaria un 1-0 ara mateix. Si que a la lliga de porres m'hé donat el gust de posar un 8-2 que segur que no es donarà,  pero son tanes les ganes que li tinc al Terrassa que disfruto tan sols imaginant-me aquest resultat, de fet no sé si mai li hem fet 8 gols a ningú, recordo un 7-0 al Calella però res més. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #77 el: 21 de Gener de 2010, 20:44:07 pm »
De ben segur que no serà un partit fàcil, el fet de tenir tan sols 10 punts, no vol dir que no ens puguin amargar la tarda, el Sant Andreu diumenge passat se li va posar difícil, jo signaria un 1-0 ara mateix. Si que a la lliga de porres m'hé donat el gust de posar un 8-2 que segur que no es donarà,  pero son tanes les ganes que li tinc al Terrassa que disfruto tan sols imaginant-me aquest resultat, de fet no sé si mai li hem fet 8 gols a ningú, recordo un 7-0 al Calella però res més. :bandera

yo creo recordar un 8-2 o 8-1 al Premia en la copa catalunya pero hace la tira no se si fue el año que estuvimos en tercera pero anterior a este ultimo el año de Manel, Garzon y compañia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #78 el: 21 de Gener de 2010, 21:50:49 pm »

yo creo recordar un 8-2 o 8-1 al Premia en la copa catalunya pero hace la tira no se si fue el año que estuvimos en tercera pero anterior a este ultimo el año de Manel, Garzon y compañia  :beer2 :beer2

Creo recordar lo siguiente: fue un partido matinal, nosotros en Tercera, ellos en Segunda B, ganamos 8-1 y después nos cargamos al Lleida también en la Creu Alta.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #79 el: 21 de Gener de 2010, 22:25:44 pm »

Creo recordar lo siguiente: fue un partido matinal, nosotros en Tercera, ellos en Segunda B, ganamos 8-1 y después nos cargamos al Lleida también en la Creu Alta.

si matinal si recuerdo que fue lo que no tenia claro si fue 8-1 o 8-1 jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell