Autor Tema: 22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC  (Llegit 32830 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC
« Respondre #80 el: 21 de Gener de 2010, 22:38:20 pm »
De ben segur que no serà un partit fàcil, el fet de tenir tan sols 10 punts, no vol dir que no ens puguin amargar la tarda, el Sant Andreu diumenge passat se li va posar difícil, jo signaria un 1-0 ara mateix. Si que a la lliga de porres m'hé donat el gust de posar un 8-2 que segur que no es donarà,  pero son tanes les ganes que li tinc al Terrassa que disfruto tan sols imaginant-me aquest resultat, de fet no sé si mai li hem fet 8 gols a ningú, recordo un 7-0 al Calella però res més. :bandera

yo creo recordar un 8-2 o 8-1 al Premia en la copa catalunya pero hace la tira no se si fue el año que estuvimos en tercera pero anterior a este ultimo el año de Manel, Garzon y compañia  :beer2 :beer2

Creo recordar lo siguiente: fue un partido matinal, nosotros en Tercera, ellos en Segunda B, ganamos 8-1 y después nos cargamos al Lleida también en la Creu Alta.

si matinal si recuerdo que fue lo que no tenia claro si fue 8-1 o 8-1 jejeje  :beer2 :beer2

Doncs teniu bona memòria, ja que aquell dimecres, 8 de Desembre de 1993, festiu, es va produïr un 8-1, contra un Premià que venia com a favorit per classificar-se.

Els gols varen ser: 1-0 Navarro (12'), 1-1 Vicenç (25'), 2-1 Piti (37'), 3-1 Garzón (42'), 4-1 Manel (56'), Expulsió d'Ildefonso (Porter Premià), 5-1 Garzón (68'), 6-1 Manel (76'), 7-1 Garzón (82') i 8-1 Manel (90').

Una bona primera part, i un espectacle a la segona part, on Garzón i Manel cada cop que marcaven un gol es saludaven i es 'picaven' amistosament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #81 el: 22 de Gener de 2010, 08:45:52 am »
Doncs cada dia que passa, hi ha més probabilitats que diumenge sigui un dia passat per aigua i plujós. La veritat és que seria una llàstima i segur que això faria restar força gent a l'estadi.

Esperem que almenys durant el partit no ens haguem de mullar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #83 el: 22 de Gener de 2010, 10:41:53 am »
MUTIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fes te un pressupost de 22 euros per diumenge i et compres un paraigues a la tenda del CE Sabadell!!!!!!!!!!
jajajajajajajajjaj!!!!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #84 el: 22 de Gener de 2010, 13:42:00 pm »
Ahir al vespre es va fer oficial. El Terrassa FC ha incorporat tres jugadors més. L'equip d'Olmo necessitava reforços i el club, adaptant-se a la situació econòmica actual, ha començat a moure's. El mateix entrenador havia declarat que tenien una llarga llista de jugadors i de moment ja n'han arribat quatre.

El primer fou Jesús García, qui ja va jugar la setmana passada, i ahir van arribar-ne tres més. Siso Amigó és un migcampista amb força arribada. Jove, de 21 anys, fitxa procedent del Premià. El segon és Julián Rodríguez, qui va jugar fa dues temporades al juvenil del Terrassa FC i ocupa la plaça de lateral esquerra. L'altre nova alta és Criado, de 24 anys, amb experiència a Segona B, però que actualment jugava al Sant Feliu Sasserra.

http://www.avui.cat/terrassa/notices/2010/01/comencen_a_arribar_incorporacions_9366.php
« Darrera modificació: 22 de Gener de 2010, 16:14:48 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #85 el: 22 de Gener de 2010, 14:57:04 pm »
3 de los 4 nuevos fichajes del Terrassa son ex- arlequinados  :whistle:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #86 el: 22 de Gener de 2010, 16:21:03 pm »
La directiva la vuelve a ***** con estos precios en las entradas, seremos pocos. Pero espero que los que estemos en el estadio, animen!!

El partido será díficil, hay que salir a morder, entonces si que ganaremos el partido.   :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #87 el: 22 de Gener de 2010, 21:36:21 pm »
  diumenge, 24-01-10  

Estat del cel:  
cel cobert tota la jornada i arreu.
Precipitacions:  
se n'esperen a qualsevol punt del país al llarg del dia, concentrades sobretot al litoral i al Prelitoral. Seran d'intensitat entre feble i moderada i acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants. La cota de neu es situarà al matí i de cara al vespre cap als 1200 metres i a migdia pujarà fins als 1400 metres.
Temperatures:  
al quadrant nord-oest la mínima pujarà moderadament i la màxima baixarà lleugerament. A la resta del país seran similars.
Visibilitat:  
regular en conjunt, o puntualment dolenta a zones de muntanya per la presència de boires.
Vent:  
bufarà vent de component est arreu, a l'interior serà fluix amb cops moderats i al litoral entre fluix i moderat.

Espero que la predicció s'equivoqui...cosa bastant improbable. Si es compleix crec serà el derby DE LA HISTÒRIA amb menys públic a la graderia.

UNA GRAN EQUIVOCACIÓ I UN MENYNSPREU AL SOCI FER JORNADA ECONÒMICA AQUEST PARTIT...
« Darrera modificació: 22 de Gener de 2010, 21:40:09 pm per jo »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #88 el: 22 de Gener de 2010, 21:51:39 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Jo el que espero es que hi hagi una pluja de gols.  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #89 el: 22 de Gener de 2010, 21:59:08 pm »
Jo el que espero es que hi hagi una pluja de gols.  :mmmm

Jo també ho espero...però això no justifica que pensi que una vegada més es demana més al soci del que realment se li dóna...

Ah...i si la pluja de gols no hi és.....i si....val més ni esmentar-ho.....

Espero que com a mínim si plou i a més de pagar es tingui la gentilesa d'obrir les portes de Tribuna....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #90 el: 22 de Gener de 2010, 22:05:15 pm »
Be si plou jo portaré el paraigua i si obren les portes doncs ganga, :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #91 el: 22 de Gener de 2010, 23:52:05 pm »
Aquest partit em dona més por que una pedregada.

Avui parlant a la feina amb un altre soci del CE Sabadell, em deia que no esperava menys d'un 3-0. Desprès amb un altre simpatitzant, que el diumenge també vindrà al camp, em comentava que el partit hauria de ser més fàcil que el de Gavà... veig massa confiança i no m'agrada l'ambient.

Com s'ha dit ja aquí, som 11 contra 11 i comencem 0-0, i no ens hem de fiar dels 'adorables veïns'. Sierra coneix bé la casa, Miguel Ángel bé als nostres jugadors, i els demés, aniran motivats. Per ells cada punt a partir de que han cobrat, és un valor afegit a posar sobre la taula en la negociació d'un fitxatge per un altre club la propera temporada.

No ens confiem i sortim endollats des del principi!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #92 el: 22 de Gener de 2010, 23:57:35 pm »
Aquest partit em dona més por que una pedregada.

Avui parlant a la feina amb un altre soci del CE Sabadell, em deia que no esperava menys d'un 3-0. Desprès amb un altre simpatitzant, que el diumenge també vindrà al camp, em comentava que el partit hauria de ser més fàcil que el de Gavà... veig massa confiança i no m'agrada l'ambient.

Com s'ha dit ja aquí, som 11 contra 11 i comencem 0-0, i no ens hem de fiar dels 'adorables veïns'. Sierra coneix bé la casa, Miguel Ángel bé als nostres jugadors, i els demés, aniran motivats. Per ells cada punt a partir de que han cobrat, és un valor afegit a posar sobre la taula en la negociació d'un fitxatge per un altre club la propera temporada.

No ens confiem i sortim endollats des del principi!

mientras los jugadores salgan centraos y a morder y ellos no tengan tanta confianza de que se va a ganar vamos bien, la gente puede tener mucha confianza de que se va a ganar 5000 a 0 son los jugadores los que no pueden caer en ese error :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #93 el: 23 de Gener de 2010, 12:33:53 pm »
Al DS d'avui , Oscar Sierra diu que espera que l'afició del Sabadell tingui cor i no els xiuli. Ja li val , a mi els jugadors del Terrassa no em fan cap pena pk si no cobraven s'ho han buscat. Quina persona amb dos dits de front confiava que amb tots el smerders que tenien a l'estiu , aquest any cobrarien al dia??? Siguem clars , qui fitxa pel Terrassa aquest any havia d'acceptar aquestes clausures:
1)Jugo al Terrassa pk no tinc cap altre equip , per tant accepto que segurament no cobraré tenint en compte el sseus problemes
2)Seré xiulat , i fins i tot aquest any , ridiculitzat a la NCA pk es un derby , encara que jo ja n0estigui tip d'aquest derby

Ja es lo ultim que faltava , demanant que tinguem compassió. Aqui per pena la que fem nosaltres , que no tastem futbol de debó desde l'any 93 mentre ells van tenir regalats tres anys no fa gaire. Encara ens empatarien demà i ens quedariem amb cara de tontos!! Està clar que el derby no tindrà la rabia d'altres anys , pk coi , veurem al caxondo del Miguel Angel a la porteria del Terrassa i això en si , ja es un caxondeo , po d'aki a no xiular...

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #94 el: 23 de Gener de 2010, 13:00:31 pm »
Al DS d'avui , Oscar Sierra diu que espera que l'afició del Sabadell tingui cor i no els xiuli. Ja li val , a mi els jugadors del Terrassa no em fan cap pena pk si no cobraven s'ho han buscat. Quina persona amb dos dits de front confiava que amb tots el smerders que tenien a l'estiu , aquest any cobrarien al dia??? Siguem clars , qui fitxa pel Terrassa aquest any havia d'acceptar aquestes clausures:
1)Jugo al Terrassa pk no tinc cap altre equip , per tant accepto que segurament no cobraré tenint en compte el sseus problemes
2)Seré xiulat , i fins i tot aquest any , ridiculitzat a la NCA pk es un derby , encara que jo ja n0estigui tip d'aquest derby

Ja es lo ultim que faltava , demanant que tinguem compassió. Aqui per pena la que fem nosaltres , que no tastem futbol de debó desde l'any 93 mentre ells van tenir regalats tres anys no fa gaire. Encara ens empatarien demà i ens quedariem amb cara de tontos!! Està clar que el derby no tindrà la rabia d'altres anys , pk coi , veurem al caxondo del Miguel Angel a la porteria del Terrassa i això en si , ja es un caxondeo , po d'aki a no xiular...

yo a Sierra no le voy a silbar, el se fue al Terrassa si pero por que aqui no se contaba con el y es normal que se busque la vida  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #95 el: 23 de Gener de 2010, 13:04:27 pm »
No creo que se haya referido a modo individual. Creo que se refiere al Terrassa en general , y si es asi es penoso que pida eso. A modo individual sta claro que ninguno de los ex arlequinados que estàn alli va a ser mas silbado que los demàs

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #96 el: 23 de Gener de 2010, 13:08:43 pm »
No creo que se haya referido a modo individual. Creo que se refiere al Terrassa en general , y si es asi es penoso que pida eso. A modo individual sta claro que ninguno de los ex arlequinados que estàn alli va a ser mas silbado que los demàs

a vale sorry esque no e leido la entrevista, a modo general va listo si cree que no se le va a silvar, si quiere les tiramos flores  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #97 el: 23 de Gener de 2010, 13:38:01 pm »
Llista de convocats partit CE Sabadell - Terrassa FC

23/01/2010
De Navas, Ginard, Chapi, Alex, Pep Pagès, Agustín, Castell, Puigdollers, Juvenal, Blas, Roberto, Eneko, Joel, Fran, Jesús Milan, Axel i Arnal.

Bermudo estaba tocado , igual vemos por primera vez a Alex, pero i Pelegrí? también esta tocado?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #98 el: 23 de Gener de 2010, 13:48:54 pm »

23/01/2010
De Navas, Ginard, Chapi, Alex, Pep Pagès, Agustín, Castell, Puigdollers, Juvenal, Blas, Roberto, Eneko, Joel, Fran, Jesús Milan, Axel i Arnal.

Bermudo estaba tocado , igual vemos por primera vez a Alex, pero i Pelegrí? también esta tocado?

por fin le veré la cara al Alex, que no se ni como es!
y todo apunta a que podria ser titular!   pues el que logicamente sustituiria a Bermudo que seria Jaume Berlanga, tampoco ha ido ni convocao!   otra pirrilista de convocados.. jeje
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #99 el: 23 de Gener de 2010, 13:51:47 pm »

23/01/2010

por fin le veré la cara al Alex, que no se ni como es!
y todo apunta a que podria ser titular!   pues el que logicamente sustituiria a Bermudo que seria Jaume Berlanga, tampoco ha ido ni convocao!   otra pirrilista de convocados.. jeje

ademàs ningun defensa en el banquillo, asi que la linea de 4 tiene que ser Chapi, Agustin, Pagès, Alex .. veremos como sale, miedo me da xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa