Autor Tema: 22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC  (Llegit 32803 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:22ª Jornada CE Sabadell - Terrassa FC
« Respondre #180 el: 24 de Gener de 2010, 22:02:16 pm »
 :scut
Això del pacte no m'ho acabo de creure, em de tenir en comte que el terrassa a vingut a que els facin els menys gols possibles ja han donat el partit per perdut des de el primer minut i quan els hi em(s'han) fet el gol nomes han acumulat gent al mig del camp i han deixat un en punta per si de cas i nosaltres no som l'alegria del gol precisament doncs a fet la resta, el que si crec com que han vist que el partit practicament estava guanyat, s'ha anat reservant forces i això es el que emprenya a la gent. :mmmm
crònica del partit  http://www.avui.cat/sabadell/notices/2010/01/el_sabadell_perdona_la_golejada_en_un_derbi_que_segeuix_sent_arlequinat_6725.php
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2010, 22:10:00 pm per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #181 el: 24 de Gener de 2010, 22:14:10 pm »
:scut
Això del pacte no m'ho acabo de creure, em de tenir en comte que el terrassa a vingut a que els facin els menys gols possibles ja han donat el partit per perdut des de el primer minut i quan els hi em(s'han) fet el gol nomes han acumulat gent al mig del camp i han deixat un en punta per si de cas i nosaltres no som l'alegria del gol precisament doncs a fet la resta, el que si crec com que han vist que el partit practicament estava guanyat, s'ha anat reservant forces i això es el que emprenya a la gent. :mmmm
crònica del partit  http://www.avui.cat/sabadell/notices/2010/01/el_sabadell_perdona_la_golejada_en_un_derbi_que_segeuix_sent_arlequinat_6725.php

Havent pacte o no, NO es pot consentir la relaxació que hi ha hagut durant una bona estona de la segona part, fins que la gent s'ha cansat i ha xiulat, llavors si que han començat a correr, eh!!!

I repeteixo que no estem sobrats de gols i tenim el gol-average bastant raquític. I per suposat seguim amb els davanters amb sequera (no em val que Arnau porti 2 gols) i sembla que no va la cosa amb ells!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #182 el: 24 de Gener de 2010, 22:16:33 pm »

Havent pacte o no, NO es pot consentir la relaxació que hi ha hagut durant una bona estona de la segona part, fins que la gent s'ha cansat i ha xiulat, llavors si que han començat a correr, eh!!!
Fins aquí podríem estar d'acord, que quan la gent a xiulat s'ha despertat de cop, :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #183 el: 24 de Gener de 2010, 22:21:15 pm »
Va vinga va, no parleu de pactes ni d'històries. La diferència entre les dos plantilles és molt gran i si a això s'afegeix el fet de que en el Terrassa hi havia forces ex-arlequinats, acaba succeïnt el que ha passat avui, que els jugadors de l'equip superior acaben per no fer mal, però ni pactes de directiva ni històries. Tornen els seguidors de les conspiracions i expedients X...
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2010, 23:22:08 pm per J.R.G. »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #184 el: 24 de Gener de 2010, 22:22:50 pm »
És una pena com tirem per la borda la possibilitat de fer afició. Començant pels preus abusius i acabant per l'espectacle futbolístic q ofereixen els nostres jugadors.
Avui podríem dir q era l'únic partit de la temporada en el qual podíem sobrepassar la xifra de 4000 espectadors i podíem golejar al nostre rival comarcal, ho teníem a les nostres mans, però quan l'avaricia del diner et porta a fotre jornades económiques + el teu equip surt a passejar-se pel camp de futbol i es conforma guanyant 2-0 amb 2 gols de xurra contra una caricatura d'equip, doncs passa lo q passa.

Amb aquesta mentalitat mai serem grans.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #185 el: 24 de Gener de 2010, 22:35:53 pm »
Està clar que el més important són els 3 punts tot i el mal espectacle que s'ha vist sobre el camp.
Però també estic molt d'acord amb el que comenta el company Ferni on amb dies especials com aquest, fer partits tan dolents com el que hem fet no ajuda a crear ambient en un futur. El client que avui ha vingut al camp de forma circumstancial, SEGUR que no l'hem fidelitzat i difícilment tornarà.

És evident que exisitia un pacte de no agressió i de no destroçar al Terrassa. De fet a la 2a part ha quedat clarament exemplificat amb un joc totalment horitzontal. Salvant les distàncies, ha sigut una mica com el Sabadell-Alcoyano de la temporada passada.

Crec que el millor és passar pàgina i pensar ja en València veiam si es veu una millor actitud i més activitat en la majoria de jugadors.
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2010, 22:39:40 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #186 el: 24 de Gener de 2010, 22:40:53 pm »
Partit on desprès d'un 1-0 bastant pintoresc, i un 2-0 accidental, s'ha acabat el que es donava. Fins a la mitja part s'ha treballat bastant bé al rival, però ha faltat molta profunditat i remat. Ens ha costat molt provar a Miguel Ángel, i a penes ho hem aconseguit.

A la segona part, estic molt segur que ni els nostres jugadors volien fer sang del rival, ni ells han volgut temptar massa a la sort. La segona part ha estat absolutament prescindible, lamentable i ridícula. Ens podien haver avisat, tornat 5€ i ens anàvem al bar a prendre unes birretes i parlar del proper partit.

30 punts i a 15 de firmar la permanència matemàtica.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #187 el: 24 de Gener de 2010, 22:45:57 pm »
lo que han fet avui els jugadors es una falta de respecte impresionat a tots els aficionats (socis o no socis) que avui hem anat a la NCA. aquest pasotisme, aquesta forma de pasar els minuts, de no rematar a porta en tota la segona part fins al minut 41 es lamentable.
a mi mes igual la situació del terrassa i els pactes d'honor famosos entre jugador, jo soc del sabadell, tinc el meu carnet de soci, he pagat la meva jornada economica i jo el que avui demana es humilia, futbolisticament parlant, al terrassa i els jugadors aixo no ens ho han donat ens han enganyat com a xinos
dones ganas de reclamar 5 euros de la segona part perque he pagat per veure un partit de futbol i lo de la segona part no era futbol, era 11 homes amb la samarreta del sabadell rientse i faltan-li al respecte als que estavem a la grada.

i per ultim qui ha fichat a Arnal? perque millor que plegui perque si ens ha de portar paquets com aquest millor jugo jo que com a minim sento els colors i surti mes economic
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #188 el: 24 de Gener de 2010, 22:51:55 pm »
lo que han fet avui els jugadors es una falta de respecte impresionat a tots els aficionats (socis o no socis) que avui hem anat a la NCA. aquest pasotisme, aquesta forma de pasar els minuts, de no rematar a porta en tota la segona part fins al minut 41 es lamentable.
a mi mes igual la situació del terrassa i els pactes d'honor famosos entre jugador, jo soc del sabadell, tinc el meu carnet de soci, he pagat la meva jornada economica i jo el que avui demana es humilia, futbolisticament parlant, al terrassa i els jugadors aixo no ens ho han donat ens han enganyat com a xinos
dones ganas de reclamar 5 euros de la segona part perque he pagat per veure un partit de futbol i lo de la segona part no era futbol, era 11 homes amb la samarreta del sabadell rientse i faltan-li al respecte als que estavem a la grada.

i per ultim qui ha fichat a Arnal? perque millor que plegui perque si ens ha de portar paquets com aquest millor jugo jo que com a minim sento els colors i surti mes economic

Això d'humiliar no t'ho faran més de cinc equips de cada cent en la situació actual del Terrassa, i menys si davant tens ex-companys com avui. Siguem clars, el Terrassa fot pena, la resta d'equips ho saben i faria l'aposta de que cap equip guanyarà al Terrassa per més de tres gols en el que queda de temporada. I si no, al temps...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #189 el: 24 de Gener de 2010, 22:55:01 pm »
Partit aburrit, però els 3 punts s'han quedat a Sabadell.

Ara a pel València!  :clap
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #190 el: 24 de Gener de 2010, 22:55:43 pm »

Això d'humiliar no t'ho faran més de cinc equips de cada cent en la situació actual del Terrassa, i menys si davant tens ex-companys com avui. Siguem clars, el Terrassa fot pena, la resta d'equips ho saben i faria l'aposta de que cap equip guanyarà al Terrassa per més de tres gols en el que queda de temporada. I si no, al temps...

Si el que dius tenim la proba la setmana passada amb el Sant Andreu, va apretar lo just per guanyar el partit amb claredat però quan va tenir el partit a la butxaca ja va deixar anar el partit :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #191 el: 24 de Gener de 2010, 22:56:48 pm »

Segurament.....PERÒ EN CAP CAMP FARAN PAGAR ALS SEUS ASSOCIATS, QUAN ELS VISITI EL DESHAUCIAT TERRASSA

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #192 el: 24 de Gener de 2010, 22:59:33 pm »
j.r.g. i inda teniu rao en lo que diu pero hi ha una gran diferencia entre els altres equips i el sabadell: que per nosaltres el terrassa es el derby!!!! no es un parit mes com ho pot ser per exemple pel sant andreu
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #193 el: 24 de Gener de 2010, 23:03:25 pm »
j.r.g. i inda teniu rao en lo que diu pero hi ha una gran diferencia entre els altres equips i el sabadell: que per nosaltres el terrassa es el derby!!!! no es un parit mes com ho pot ser per exemple pel sant andreu

Si senyor i a més a més...el que tu dius.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #194 el: 24 de Gener de 2010, 23:05:16 pm »

No si ja sé, el que es volia era veure un Terrassa ensorrat, aixafat humiliat 10 o 15 gols i això es el que dol, jo particularment amb els tres punts estic content, que m'hages agradat uns quants gols més ? doncs si. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #195 el: 24 de Gener de 2010, 23:12:39 pm »

La greu situació del Terrassa ja et dic jo que pesa molt més en la mentalitat dels jugadors que el fet de ser un derby. ¿Quan tens davant un equip amb set juvenils com vols que intentin fer cinc, sis o set gols? De fet, amb sort i una mica d'encert en les ocasions els haguèssim fet, però no era el dia. Lo d'avui ho trobo una anècdota, el que sí em molesta moltissim és empatar o perdre partits contra equips que són clarísimament inferiors simplement pel fet de que no ens dona la gana esforçar-nos... Exemples? El de l'any passat contra l'Atl. Balears a la segona volta... LAMENTABLE.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #196 el: 24 de Gener de 2010, 23:19:34 pm »

No si ja sé, el que es volia era veure un Terrassa ensorrat, aixafat humiliat 10 o 15 gols i això es el que dol, jo particularment amb els tres punts estic content, que m'hages agradat uns quants gols més ? doncs si. :mmmm

Creieu que el Barça...hauria tingut pietat del seu etern rival...o a l'inrevès.....

Creieu que les respectives aficions ho haguéssin acceptat ?.....(Per posar un exemple)

Importants els tres punts. Evident....però creieu que la major part dels seus contrincants no els assoliran ?

Altra cosa és que realment el Sabadell no ha apretat...perquè no ha pogut...en aquest cas seria molt preocupant...perquè avui s'ha vist un Sabadell molt limitat i amb falta d'ambició...un Sabadell preocupant que a poc pot aspirar...

En qualsevol dels casos em mostro molt decebut...Ho sento....

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #197 el: 24 de Gener de 2010, 23:33:53 pm »

La greu situació del Terrassa ja et dic jo que pesa molt més en la mentalitat dels jugadors que el fet de ser un derby. ¿Quan tens davant un equip amb set juvenils com vols que intentin fer cinc, sis o set gols? De fet, amb sort i una mica d'encert en les ocasions els haguèssim fet, però no era el dia. Lo d'avui ho trobo una anècdota, el que sí em molesta moltissim és empatar o perdre partits contra equips que són clarísimament inferiors simplement pel fet de que no ens dona la gana esforçar-nos... Exemples? El de l'any passat contra l'Atl. Balears a la segona volta... LAMENTABLE.

Sento tornar a contestar i fer-me pesat....L'any passat va ser lamentable el partit contra l'At Balears, però tot va quedar amb una mera anècdota ja que vàrem estar a punt d'assolir la Segona A, si no arriba a ser per la ineptitut d'un jutge que no va arbitrar amb imparcialitat....

Per a mi el que és veritablement LAMENTABLE és la campanya actual...una temporada en la que segons sen's va dir es va confeccionar un planter per tornar a aspirar a l'ascens...i de moment portem una campanya més que mediocre i molt lluny d'assolir els objectius fixats a principi de temporada. Amb una afició decensisada...Per això penso que avui era un bon dia de fer afició i de tornar a ilusionar...de buscar una comunió entre afició i jugadors...però aquests últims una vegada més han demostrat que no estan per la labor...Han preferit acontentar als professionals de l'equip rival que a la seva pròpia afició LAMENTABLE i repeteixo que ho sento, però es tal i com ho vaig en el dia d'avui....

Tant de bo es "piquin" i a partir d'avui guanyin i ens facin disfrutar en la major part de partits i assolim els objectius marcats....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #198 el: 24 de Gener de 2010, 23:37:17 pm »
Ni pactes ni històries. Tenim un equip limitadíssim de qualitat, si això li sumes la desmotivació q pot comportar trobar-te amb un rival tan pèssim com el Terrassa doncs el resultat és una segona part q aborreix a les cabres segons es deia per la radio i segons dieu tots (jo al camp no he pogut venir).

Imagino q el q s'ha vist al camp és el q tenim, un equip q no patirà per a baixar de categoria però q tampoc pot aspirar a res més que a quedar 7è o 8è siguent molt optimistes.

El q més em preocupa és q ja ni un derbi contra el Terrassa sigui motiu de motivació per a q la gent vingui al camp. Tal hi com he dit la situació de l'equip no ajuda i les jornades econòmiques tampoc però em resulta bastant complicat entendre q a la NCA no hi hagin més de 2500-3000 persones com m'han dit uns companys, de més de 3000 persones res de res i bueno per les fotos q he vist del camp m'ho crec.

El q està clar és q l'any q ve com de veritat no es faci un bon equip si q podria ser realment preocupant les entrades a la NCA, sense derbi i sense ilusió poqueta cosa podrem fer... sort q segurament ens retrobem amb el Castellón i almenys recordarem vells temps jugant contra aquest equip.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #199 el: 25 de Gener de 2010, 00:00:04 am »
pues si ferni 3.000 y gracias diria yo tmb, todo por las ideas de la directiva de poner precios abusivos, en un partido como hoy pones 10 euros la general para los n socios, 5 los socios, todos mas contentos y metes mas de el doble de la gente segurisimo y haces hasta mas caja, pero bueno eso ya estamos hartos de decirlo por aqui al final por culpa de todas las directivas que han pasado por aqui nos hemos quedado sin ver un derbi con mas de 6.000 personas, y ya veremos haber cuando jugamos el proximo  :beer2 :beer2
visca el sabadell