Autor Tema: jornades econòmiques  (Llegit 9605 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
jornades econòmiques
« el: 17 de Gener de 2010, 17:14:31 pm »
A una setmana vista de la primera jornada econòmica de la temporada, demano des de aqui que aquest sigui l'últim any que existeixin i la solució és fàcil:
Fer-se soci ha de tenir l'avantatge que el que pagues sigui inferior que paga 19 entrades partit a partit (deixant a banda els sentimentalismes de tenir el carnet), per tan, assignant un preu d'entrades fixes, s'assigna el preu del carnet perls 19 partits i punt, així s'estalviaran el marrón de critiques que cada any ve i menys mal de caps per tothom.
Això de "dia del club" a mi em recorda a les cròniques del nodo i això que jo no havia nascut....
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:jornades econòmiques
« Respondre #1 el: 17 de Gener de 2010, 17:22:03 pm »
A una setmana vista de la primera jornada econòmica de la temporada, demano des de aqui que aquest sigui l'últim any que existeixin i la solució és fàcil:
Fer-se soci ha de tenir l'avantatge que el que pagues sigui inferior que paga 19 entrades partit a partit (deixant a banda els sentimentalismes de tenir el carnet), per tan, assignant un preu d'entrades fixes, s'assigna el preu del carnet perls 19 partits i punt, així s'estalviaran el marrón de critiques que cada any ve i menys mal de caps per tothom.
Això de "dia del club" a mi em recorda a les cròniques del nodo i això que jo no havia nascut....

Estic totalment d'acord amb tu, prefereixo pagar 180€ i no paga ni una p.... jornada econimica dels c.... , Que pagar els 165€ i dos jornades dels c.....!!!

No se com ho veieu vosaltres pero fins i tot el club en sortiria guanyant!!!

PROU A LES JORNADES ECONOMIQUES!!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
CRIT A L'AFICIO
« Respondre #2 el: 19 de Gener de 2010, 17:23:21 pm »
la jornada economica ja sabem que no ens conve a ningu dels aficionats pero jo tmbe soc un aficiont fidel i dmano que aquest diumenge tots els socis paguin aquets 10€ sisplau perque lequip sense nsaltres li falta motivacio, de nou us demano que el diumenge a les 5 de la tarda quan els jugadors saltin al camp els rebem am un gran rebumbori sisplau!!!!!!!!!!!
i no parem d'animar am tot el partitsi bolem enfonsar al terrassa.

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
Re:CRIT A L'AFICIO
« Respondre #3 el: 19 de Gener de 2010, 17:27:18 pm »
estoy contigooo!!!!!!!!!!!!

el domingo la creu alta a rebentar!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #4 el: 19 de Gener de 2010, 18:13:42 pm »
Un 0 a la directiva, no pot ser que el soci que passa fred, que fa sacrificis econòmics, que sacrifica el temps de la seva familia, quan vé un partit interessant ens la clavin, que ens donguin porta oberta contra calanyes de vilajoyoses, alcoianos i denias de sempre, i el nostre dia més importnant ens la clavin d'aquesta manera. Per nosaltres, per l'aficionat, no és un premi aquest partit, de moment ja és una buidada a la butxaca.
Perquè no fan jornada econòmica contra el València B? Ells no veuen el partit contra el Terrassa una oportunitat perquè la gent vagi contenta i animada al camp, ho veuen com un negoci, jo de moment ja aniré a la defensiva, perquè considero que desprès de pagar el meu carnet, si ara em fan pagar un extra és perquè m'han de demostrar que val la pena.

Estic cansat de les seves frases buides dient que l'afició som el patrimoni immaterial del club, el que veuen són la nostra cara amb un bitllet de 100€.

Que ja ser que el club necessita calers i nosaltres encantats l'ajudarem perquè és el nostre amor extra-matrimonial, però considero que aquest any l'amor està descompensat i nosaltres hem donat més del que ells ens donen a nosaltres i ens haurien d'haver donat l'oportunitat de demanar perdò gaudint d'entrada gratis amb el carnet...

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #5 el: 19 de Gener de 2010, 18:17:09 pm »
La Creu Alta no podrà estar a rebentar, hi anirem 2300 persones. Els 2000 socis més 300, les condicions de classificació i la sensació que aquest any hem donat més pena que gloria no fa que els socis animint a la gent que no és socia a pagar els 17 euros per venir a passar fred a la Creu Alta.

Espero que les jornades econòmiques s'acabin perquè no fan bé i no animen a ningú, per nosaltres és més un càstig, quan ara per ara necessitem algun regal.
Que inflin el preu a principi de temporada i que ens deixin en pau

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 19 de Gener de 2010, 18:52:44 pm »
l.
Que inflin el preu a principi de temporada i que ens deixin en pau

:bandera :bandera :bandera
Jo també crec que 10 € per algunes economies pot ser una mica exagerat, jo els pagaré amb molt de gust perquè actualment m'ho puc permetre i no en vull perdre el partit que si tot va amb normalitat li podriem fotre un cavàs al Terrassa (toquem ferro).

Si posessin els carnets mes cars al principi de temporada també ens queixaríem, Ara imaginat que els dies de la jornada econòmica no hi pots anar per qualsevol cosa si ja ho has pagat amb el carnet ho perds,potser el partit del Terrassa no era el mes adient per fer jornada econòmica
 :greedy: 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 19 de Gener de 2010, 18:57:37 pm »

Estic totalment d'acord amb tu, prefereixo pagar 180€ i no paga ni una p.... jornada econimica dels c.... , Que pagar els 165€ i dos jornades dels c.....!!!

No se com ho veieu vosaltres pero fins i tot el club en sortiria guanyant!!!

PROU A LES JORNADES ECONOMIQUES!!!!

Doncs per la directiva seria millor,doncs s'assegura que tots els socis que treguin el carnet paguin la jornada econòmica i de la manera que es ara hom pot decidir si hi va o no hi va, ara si pots pagar 180€ de cop al començament de temporada quin problema hi ha a pagar 10€ ara, be cada un sap lo seu
 :greedy: :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 19 de Gener de 2010, 19:09:20 pm »
perque lequip sense nsaltres li falta motivacio,

Doncs malament anem  :icon_exclaim:

I una cosa no treu l'altre, perque igualment serem al camp al costat de l'equip.

Però ja seria hora també de buscar alternatives i no fer pagar als de sempre.... Patrocini de jornades econòmiques, publicitat a la mitja part, sortejos.... el que sigui, però no fer "pringar" al que sempre "pringa".
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #9 el: 19 de Gener de 2010, 19:27:37 pm »
Dons amb els preus que s´han tret de la maniga no crec que tinguem un ambient gaire bo.

Els primers que han d´animar a la gent es el CLUB i els JUGADORS.

L´afició sempre fa mes del que li toca, sobre tot a la hora d´apoyar en moments dolents o d´apretar-se el cinturó cuan li demanen.

Habiam si per fi tenen una deferencia amb el soci, per que es comença a perdre la paciencia.

Per cert si vols animar pots anar amb la curva arlequinada a cridar.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 19 de Gener de 2010, 22:49:08 pm »
Crit a l'afició? A sobre que paguem, ens foteran un crit?  :cheer

Ara parlant seriosament, el 80% dels socis pagarem i anirem a veure el partit, ja que som els irreductibles de sempre que anem al camp, però donada la situació econòmica actual, l'altre 20% segurament no els hi anirà bé, i menys quan s'acosta final de mes.

El problema, no som els socis de sempre, el problema, és que amb els preus que es ficaran, els no-socis es retreuen a venir en un partit que es podria fer bastant calaix i atraure bastant més gent dels que anirem diumenge al camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #11 el: 20 de Gener de 2010, 01:05:49 am »
A ver. La gran mayoría de los socios, como somos así de tontos (y yo el primero), nos quitaremos una cosa de la espalda que nos molesta mucho y les daremos 10 euros al club como mínimo.

Eso creo que está claro.

Teniendo esta situación, los dirigentes del club nos seguirán sangrando con carnets abusivos y jornadas económicas vergonzosas. Hasta aquí creo que estamos todos de acuerdo ¿Verdad?

Pues bien, aquí viene mi propuesta, que puede ser que sea una tontería y utópica puesto que el foro no llegará a todos los que iremos a ver el partido y puede parecer en sí misma algo ridícula.

Yo considero que la única manera, una vez habiendo pagado las abusivas entradas y estando sentados en el campo todos, de hacernos oír es, precisamente, no hacernos oír, estar callados, mostrar indiferencia sobre lo que pasa en el terreno de juego, ese "espectáculo" por el que nos han soplado 10 euros (si no traes a más gente) por querer tanto al Sabadel.

En definitiva, propongo que durante los primeros 5-10 minutos del partido, incluido cuando digan la alineación,  pase lo que pase en ellos, ESTEMOS TODOS SENTADOS (o de pie, es igual) Y EN SILENCIO ABSOLUTO, como muestra de rechazo a estos abusivos precios.

¿Qué os parece? Sé que es un poco utópico, pero si lo logramos hacer creo que tendría bastante repercusión, creo XD.

!Salud!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 20 de Gener de 2010, 05:44:51 am »
 :bandera :bandera :bandera
En sembla que no caldrá fer res perque el diumenge plourá i al camp 500.  :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #13 el: 20 de Gener de 2010, 09:03:22 am »
Alguna cosa em de fer, ens hem de manifestar d'alguna manera, ja n hi ha prou de la mateixa historia de sempre que fa anys que fa pudor!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #15 el: 20 de Gener de 2010, 10:02:53 am »
Ja ser que econòmicament inflar el preu a principi de temporada és el mateix que pagar dues jornades per separat, però moralment no, i menys tal com estar anant la temporada.

Jo també pagaré, de fet, ahir ja vaig anar a secretaria però les entrades encara no estaven fetes.

Però, repeteixo, moralment és dir-li al sòci "tu que portes passant fred contra equips valencians de mitja tinta, que com a rival no et suposen cap emoció, nomès que juga el teu Sabadell, ara que aquesta setmana que ve el derbi, que amb aquests si que et quedes afonic insultant-los, ara amb aquests que tu tan disfrutes, PRIMER PAGA"

I clar, veus la classificació, veus els esforços que fem i et preguntes...m'ho mereixo?

I una mostra són els desplaçaments, aquest any és on he vist menys gent desplaçada dels últims 10, i jo inclòs!

S'ha de saber fer les coses quan calen, i ara això no calia.

I que consti, per últim ,que jo he tingut la sort aquest any de pagar 100 euros de carnet, perquè just en tinc 25 anys

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #16 el: 20 de Gener de 2010, 10:11:06 am »
A mi no m'importaria gens pagar 200€ per un carnet a tribuna, més tres jornades econòmiques de 10€ cada una, a canvi de tenir un equip com el Sant Andreu.

Enguany no m'he tret el carnet de soci. Peró si la propera temporada haig de pagar un carnet molt més car (aquest any son 165+10+10=185), per exemple 220 de carnet més 12x3 de jornades econòmiques en total 256€, a canvi de tenir un equip com el Sant Andreu d'aquest any o els Nàstic o Castelló de fa anys, me'l treuria sense capmena de dubte.

I sé que molts de vosaltres que ara no el teniu també.

Paguem per il·lusions, no per mediocritat.

I us asseguro que sortiria a compte!

Tindríen més socis que qualsevol any, més il·lusió, més desplaçaments, més samarretes venudes, més de tot...
I més taquillatges, seria normal veure entrades de 4000 espectadors casi cada setmana.

El que passa es que ens em acostumat a l'anar fent, i això no té futur.

Si avui estiguessim com el St Andreu, diumenge al camp hi hauríen 7000 espectadors, 2000 socis pagant 12€ i més de 4000 pagant uns 18€. Casi 90.000€ de caixa en una sola tarda!

FA MOLT DE TEMPS QUE DIC QUE FER UN EQUIPÀS A SABADELL ÉS MOLT RENTABLE, A 2aB.

El Sabadell és un dels equips més rentables de la categoria, ja que ràpid es fan 1500 socis i si es va bé, ràpid va gent al camp.

La passada temporada, sense ser un equip destacat (vam estar casi sempre a mitja taula) vam tenir grans entrades al camp, comparat amb altres anys. O no? Donc imagineu-vos jugant de conya i líders, cosa que hauríem de veure any si any no a 2aB per tot un Sabadell.

I parlo d'un equipàs com el Sant Andreu, amb jugadors contrastats de veritat. No el que ens va dur a 3a que era de figurins no contrastats. Aquella temporada ens faltaven Sendoas i ens sobravem Madrigals.

Temporada 2010-11 (proposta)

1200 socis general x 225€ (homes, dones i jubilats)
400 socis tribuna x 325€
400 socis estudiants x 75€ (estudiants amb carnet, des dels 12 fins a final d'estudis)
200 socis nens x 25€

Total: 75 millons de ptes

Entrades
general: 16€
tribuna: 30€
estudiants: 5€
nens: 2€

8 partits normals x 7000 de caixa
2500 esp. de mitja

4 partits bons x 20000 de caixa
3500 esp. de mitja

2 partits molt bons x 35000 de caixa
4500 esp. de mitja

3 partits molt bons + jda economica x 90000 de caixa
6000 esp. de mitja

1 de copa del rei x 2000 de caixa

1 de copa del rei x 120000 de caixa
8000 espectadors

2 eliminatories ascens x 100000 de caixa
8000 espectadors

Total taquilla: 135 milions de ptes

FENT UN GRAN EQUIP, POTS TENIR 180 KILOS NOMÉS EN TAQUILLA I SOCIS

Peró no parlo d'un bon equip, sinó d'un gran equip i una gran aposta per pujar.
I es que si a finals d'agost un arlequinat veu un equip com el que està fent el Sant Andreu, paga i gaudeix.

ARA, a classificar-nos per la Copa!

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Visca el Sabadell!
« Respondre #17 el: 20 de Gener de 2010, 18:21:38 pm »
A Badalona també tenen un gran equip...
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #18 el: 20 de Gener de 2010, 22:16:27 pm »

No com a Sant Andreu, no fotem. I aixó tots ja ho veiem a l'agost.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #19 el: 20 de Gener de 2010, 22:37:10 pm »

No com a Sant Andreu, no fotem. I aixó tots ja ho veiem a l'agost.

pues el Sant Andreu tendra un equipazo no te lo discuto pero a mi en nuestro partido alli no me demoestro nada del otro mundo ganandonos mas por demerito nuestro que por hacer ellos un partidazo :beer2 :beer2
visca el sabadell