Autor Tema: jornades econòmiques  (Llegit 9611 cops)

0 Usuaris i 10 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re:jornades econòmiques
« Respondre #20 el: 20 de Gener de 2010, 22:55:05 pm »
Yo he ido siempre al campo, siendo jornada económica o no. Hace dos años pague mis 5 euritos por la jornada económica. El año pasado mis 7 euritos por la jornadita económica. Éste año, pese a que se dijo que se iban a mantener los precios del año pasado, por la crisis, se han mantenido en carnets y entradas habituales (creo), y llega la jornadita económica y nos la clavan. Por primera vez me voy a quedar en casita, escuchandolo por Radio Sabadell, aunque me ****, pero no voy a pagar esta vez.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

joseph

• Visitant
« Respondre #21 el: 22 de Gener de 2010, 20:16:06 pm »
La veritat es que cada vegada es pasen més amb els preus, ¿que ja crisis? doncs aumentem el preu I AIXÍ FEM CONTENTS ALS SOCIS, jo la veritat que cada temporada em carrega més ser soci i al final son molts es que van desertant i es lògic, per molt arlequinat que un sigui.
Altres temporades tenían " la gentilesa de poder recollir 2 invitacions amb el carnet" ara ja ni aixó, aquest diumenge i aniré, però espero que la próxima Jornada Econ. el facin per la tele, que els meus 10 euros no els veuran pas, i no em val que em d'ajudar al club, jo crec que o fem massa i tot.
En fí, a lo millor el club seguirá sent mediocre, però si no busquen facilitats perqué el futbol sigui a l'abast de totes les butxaques, mai es pasará dels 1500-2000 si es que es conserven.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #22 el: 22 de Gener de 2010, 20:27:49 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Llegint tot això de la jornada econòmica, m'ha vingut al cap la meva primera jornada econòmica, tenia setze anys i feia poc que tenia el carnet de soci, que llavors costava si no recordo malament 125 ptas i venia el Barça o potser el Betis no sé però no tenia peles per anar al partit i el que vaig fer es demanar al jefe si podia fer unes hores més per poder pagar l'entrada, eren altres temps.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #23 el: 23 de Gener de 2010, 12:46:13 pm »
La veritat es que cada vegada es pasen més amb els preus, ¿que ja crisis? doncs aumentem el preu I AIXÍ FEM CONTENTS ALS SOCIS, jo la veritat que cada temporada em carrega més ser soci i al final son molts es que van desertant i es lògic, per molt arlequinat que un sigui.
Altres temporades tenían " la gentilesa de poder recollir 2 invitacions amb el carnet" ara ja ni aixó, aquest diumenge i aniré, però espero que la próxima Jornada Econ. el facin per la tele, que els meus 10 euros no els veuran pas, i no em val que em d'ajudar al club, jo crec que o fem massa i tot.
En fí, a lo millor el club seguirá sent mediocre, però si no busquen facilitats perqué el futbol sigui a l'abast de totes les butxaques, mai es pasará dels 1500-2000 si es que es conserven.

josep, yo diria que las seguimos teniendo
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #24 el: 23 de Gener de 2010, 14:34:46 pm »
si las seguimos teniendo al mismo precio ke los socios, yo el otro dia retire una invitacion con el carnet  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

joseph

• Visitant
« Respondre #25 el: 23 de Gener de 2010, 15:41:22 pm »
si las seguimos teniendo al mismo precio ke los socios, yo el otro dia retire una invitacion con el carnet  :beer2

Pués no lo había oido esta temporada, estoy seguro que casi nadie lo sabía, siempre hacían mucha publicidad para retirarlas y en cambio esta vez aqui es donde me entero.

joseph

• Visitant
« Respondre #26 el: 23 de Gener de 2010, 15:45:48 pm »
Por cierto, en el Diario de Sabadell, el martes decía socios jubilados y juveniles 5 euros y ahora en la Web del Sabadell veo a 7 euros y en Tribuna el precio siempre era superior a general, cosa que esta vez veo el mismo precio de 10 euros.

Xandri

• Visitant
« Respondre #27 el: 23 de Gener de 2010, 16:03:25 pm »
Jo per sort, al ser jugador del futbol base, demà no pago, però igualment, no estic gens d'acord amb aquesta política de preus.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #28 el: 23 de Gener de 2010, 16:15:23 pm »

Pués no lo había oido esta temporada, estoy seguro que casi nadie lo sabía, siempre hacían mucha publicidad para retirarlas y en cambio esta vez aqui es donde me entero.

tienes razon cuando hacian la campaña siempre lo decian pero este año no, yo al dudar le pregunte a Alberto de las oficinas en un partido que lo vi y me dijo que si que tenemos 2 cada socio  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #29 el: 24 de Gener de 2010, 13:59:32 pm »
A mi m'és igual pagar la jornada economica ara, o com diuen alguns que el carnet sigués 20 euros més car i que no hi hagués jornada economica.. acabariem pagant el mateix. És més, si algú, pel motiu que sigui, avui no pot venir, doncs li va millor que sigui així, així avui no paga i llestos.. que si el carnet hagués sigut més car, ja estaria tot pagat igualment.

Jo no em queixaré per col·laborar amb 10€ amb el meu equip, pq 10 € me'ls puc gastar amb moltes coses.. i soc conscient que ser soci d'un equip no és només per anar a seure i disfrutar com fas al cine, sinó que també vol dir implicar-se, animar, i col·laborar, i els 10 € d'avui, com el preu del carnet, és el meu granet de sorra pel complir el pressupost ;) I si a part podem disfrutar, millor que millor!!

Visca el Sabadell !!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #30 el: 24 de Gener de 2010, 14:11:55 pm »
A mi m'és igual pagar la jornada economica ara, o com diuen alguns que el carnet sigués 20 euros més car i que no hi hagués jornada economica.. acabariem pagant el mateix. És més, si algú, pel motiu que sigui, avui no pot venir, doncs li va millor que sigui així, així avui no paga i llestos.. que si el carnet hagués sigut més car, ja estaria tot pagat igualment.

Jo no em queixaré per col·laborar amb 10€ amb el meu equip, pq 10 € me'ls puc gastar amb moltes coses..
i soc conscient que ser soci d'un equip no és només per anar a seure i disfrutar com fas al cine, sinó que també vol dir implicar-se, animar, i col·laborar, i els 10 € d'avui, com el preu del carnet, és el meu granet de sorra pel complir el pressupost ;) I si a part podem disfrutar, millor que millor!!

Visca el Sabadell !!

Tens tota la rao del mon... aquest 10 € mels puc gastar en llet per els meus fills, o en sabates y roba per que els meus fills les portin o fins i tot puc guardarlo per pagar una part d´hipoteca ara que estic al atur.
Em sembla absurd dir que necesites pagar las jornadas economiques per implicarme amb el meu club, jo ja m´implico suficient fent-me el carnet de soci cada any estalviant cada mes per poder gastar 165€ en una cosa que no es basica pero que a mi m´omple molt, com casi sempre aqui hi ha gent que parleu massa a la babalá sense donar-vos compte que al mon existeixen moltes situacions diferents a las vostres.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

joseph

• Visitant
« Respondre #31 el: 13 de Febrer de 2010, 20:51:40 pm »
Cal que vagin amb compta a la propèra Jornada, poden emportar-se un moc i més si l'equip no reacciona.
Sería millor abaratir una mica les entrades i fer algún sorteig que per lo menys el soci escaldat ja de pagar i pagar, no veies un altra atracament, perqué 10 euros la veritat es exagerat amb els moments actuals de paro, ells sabrán lo que es fan, jo 10 euros no els tornaré a pagar, per la ràdio sèscolta molt bé.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #32 el: 13 de Febrer de 2010, 21:36:59 pm »
jo ja no posava cap jornada econòmica, quin equip es "mereix" més afluència de públic? crec que ningú dels que quedan per passar per la NCA, ni tan sols el Sant Andreu (que la directiva no es pensi que vindran centenars, que passarà el mateix que l'any passat 0 patatero), i gent de Sabadell no crec que vingui massa a cap partit, per veure partits on no ens juguem res.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #33 el: 13 de Febrer de 2010, 23:31:49 pm »
jo ja no posava cap jornada econòmica, quin equip es "mereix" més afluència de públic? crec que ningú dels que quedan per passar per la NCA, ni tan sols el Sant Andreu (que la directiva no es pensi que vindran centenars, que passarà el mateix que l'any passat 0 patatero), i gent de Sabadell no crec que vingui massa a cap partit, per veure partits on no ens juguem res.

I a més de pagar...podem sortir trasquilats....i tal com estan els ànims si a més de pagar...perdem...."se puede liar parda"   :ejem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 13 de Febrer de 2010, 23:40:28 pm »
Jo si que la posaria, però amb una condició. Si perd el partit, que ens tornin els calés.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 14 de Febrer de 2010, 00:06:51 am »
Jo si que la posaria, però amb una condició. Si perd el partit, que ens tornin els calés.

Doncs mira...molt bona :icon_idea:

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #36 el: 14 de Febrer de 2010, 17:21:23 pm »

Doncs mira...molt bona :icon_idea:

Esto no es nuevo, ya lo hicieron los González Cano.

Salud y suerte

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #37 el: 14 de Febrer de 2010, 17:43:01 pm »

doncs no es mala ideia, però si perdem que ens retornin el doble

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #38 el: 14 de Febrer de 2010, 17:45:19 pm »

doncs no es mala ideia, però si perdem que ens retornin el doble
jeje així segurament vindria molta gent(gaunayrien diners i tot) xDD
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #39 el: 14 de Febrer de 2010, 20:55:36 pm »
D´on ho treu tot això de la jornada econòmica la setmana que ve ?.... el pròxim partit és televisat i tota la llògica del món diu que la jornada es farà el dia del Sant Andreu, equip com a mínim igual de "taquiller" aquest any que el Barça B....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.