Autor Tema: jornades econòmiques  (Llegit 9599 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:jornades econòmiques
« Respondre #40 el: 15 de Febrer de 2010, 10:59:11 am »
D´on ho treu tot això de la jornada econòmica la setmana que ve ?.... el pròxim partit és televisat i tota la llògica del món diu que la jornada es farà el dia del Sant Andreu, equip com a mínim igual de "taquiller" aquest any que el Barça B....

Em sembla que cap hem dit que sigui la jornada que ve, parlem de la propera jornada econòmica que es vaci

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #41 el: 15 de Febrer de 2010, 11:05:23 am »
D´on ho treu tot això de la jornada econòmica la setmana que ve ?.... el pròxim partit és televisat i tota la llògica del món diu que la jornada es farà el dia del Sant Andreu, equip com a mínim igual de "taquiller" aquest any que el Barça B....

Em sembla que cap hem dit que sigui la jornada que ve, parlem de la propera jornada econòmica que es vaci

El que s'ha dit es que el partit contra el Barça Atlètic és una de les opcions per fer jornada econòmica, però al ser televisat trenca tots els esquemes. Ara l'únic rival que queda amb cert nivell és el Sant Andreu.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #42 el: 15 de Febrer de 2010, 13:26:48 pm »
Jo si s'ha de fer la faria contra el Sant Andreu, que a més segurament ens portaran una cinquantena d'aficionats.
The pride of Catalunya

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #43 el: 15 de Febrer de 2010, 16:29:25 pm »
Jo si s'ha de fer la faria contra el Sant Andreu, que a més segurament ens portaran una cinquantena d'aficionats.

Siiii, però tal com ha dit el Birrero....si perdem que retornin l'import de la localitat a tots aquells socis que la reclamin.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #44 el: 08 de de 2010, 22:53:04 pm »
Ja s'ha confirmat lo que ens temiem, Sabadell - Sant Andreu jornada econòmica ..  :ostres
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #45 el: 08 de de 2010, 23:06:50 pm »
Doncs jo confirmo...que d'aquest partit em donc de baixa....

Quin atractiu té per un aficionat del Sabadell la visita del Sant Andreu...?...i més en l'actual situació del nostre equip?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #46 el: 09 de de 2010, 17:00:28 pm »
Doncs jo confirmo...que d'aquest partit em donc de baixa....

Quin atractiu té per un aficionat del Sabadell la visita del Sant Andreu...?...i més en l'actual situació del nostre equip?

Veure al líder de la categoria i aspirant clar a l'ascens. Res més. A veure si amb sort venen uns quants andreuencs (que amb els problemes de cada any entre radicals, ho dubto) i fem alguna cosa de caixa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #47 el: 09 de de 2010, 20:44:52 pm »
yo creo que me quedaré en casa y lo escucharé por RS,...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #48 el: 09 de de 2010, 20:58:23 pm »
Quant ens fotrán pagar? :malament?

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #49 el: 09 de de 2010, 21:00:50 pm »
el dia del Sant Andreu...

edito, pensaba que ponia que cuando nos harian pagar, no cuanto xDDD
« Darrera modificació: 09 de de 2010, 21:23:28 pm per DeatheR »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #50 el: 09 de de 2010, 21:16:55 pm »

Segurament seran uns 10€, o potser faran rebaixes :closedeyes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #51 el: 09 de de 2010, 21:43:49 pm »
Yo de los partido que quedan en casa es el único por el que pagaría por verlos, de hecho, yo iré a ver si podemos ganar al gran líder de nuestro grupo....
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #52 el: 09 de de 2010, 21:46:13 pm »

Segurament seran uns 10€, o potser faran rebaixes :closedeyes:

Si las entradas valen 10€ como contra el Terrassa que lo digan cuanto antes para ir preparando un plan alternativo. Otro año los hubiera pagado con mucho gusto, pero para ver a según que futbolistas pasearse por el césped, mejor lo escucho por la radio, que Sergi Garcés sí que lo da todo.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #53 el: 09 de de 2010, 22:52:19 pm »

Jo crec que aquest any no cal posar més jornades econòmiques als socis. No cal.
En tot cas, ho faria només pels no socis.

L'any que tinguem un equip com Deu mana, com si en posen set de jornades economiques. Sarna con gusto no pica.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #54 el: 10 de de 2010, 08:43:43 am »
La directiva no és ton.ta i està clar que si fan la jornada econòmica és per necessitat i més encara veient el joc que deplega l'equip.
A nivell classificatori poc ens jugarem en aquest partit i la motivació per sumar aquests 3 punts és ZERO. Si guanyem que passaria? Res de res.

I dic que la directiva no és ton.ta, perque sap perfectament que el producte d'aquest any no val 10 euros més, després de pagar-ne 175 per fer-se soci. La imatge de l'equip no convida a res i tampoc crec que a ells els agradi per jornades econòmiques en aquestes circumstàncies. Ells també deuen estar emprenyats amb alguns jugadors i amb la imatge oferta ens molts moments de la temporada. A mi, em demostraran el seu descontentament planificat de forma seriosa la propera temporada i carregant-se a qui s'hagin de carregar, pel bé de l'entitat. Però fent-ho amb cap i sense escoltar algunes veus (externes), a qui em penso que fan més cas del que haurien de fer.

Si Soteras no fos president i fos un soci de "a pie" segurament també tindria dubtes en aquesta jornada econòmica. És ben normal que la gent no vulgui pagar més en un any tan lamentable.
Jo, personalment comprenc les dues postures. Tan a la directiva, que segur que ho fa per imperiosa necessitat, com als socis que no vulguin assistir contra el Sant Andreu, perque la decepció és molt gran.

« Darrera modificació: 10 de de 2010, 08:48:33 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #55 el: 10 de de 2010, 17:41:45 pm »
Desde luego que si se hace jornada económica es por necesidad, el equipo no invita a nada, por tanto pienso que será para cubrir el presupuesto o por lo menos que el déficit no sea tan grande al final.

Por otra parte, decir que siempre lo barato sale a la larga muy caro y esta es la política que se lleva en este equipo desde hace mucho tiempo, los jugadores a punto del retiro y mediocres que no tienen cabida en otros equipos van a parar a la NCA, no se porque pero es así, por eso repito que la temporada que venga será mucho más de lo mismo,  como la pescadilla que se muerde la cola, una y otra vez dando la vuelta con lo mismo.

De todas formas aseguro que la próxima temporada el socio y seguidor seguirá pagando mediocridades que no nos llevan a ninguna parte.

:mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #56 el: 10 de de 2010, 18:41:38 pm »
Desde luego que si se hace jornada económica es por necesidad, el equipo no invita a nada, por tanto pienso que será para cubrir el presupuesto o por lo menos que el déficit no sea tan grande al final.

Por otra parte, decir que siempre lo barato sale a la larga muy caro y esta es la política que se lleva en este equipo desde hace mucho tiempo, los jugadores a punto del retiro y mediocres que no tienen cabida en otros equipos van a parar a la NCA, no se porque pero es así, por eso repito que la temporada que venga será mucho más de lo mismo,  como la pescadilla que se muerde la cola, una y otra vez dando la vuelta con lo mismo.

De todas formas aseguro que la próxima temporada el socio y seguidor seguirá pagando mediocridades que no nos llevan a ninguna parte.

Doncs segurament i per el que he llegit al diari Sabadell, l'any vinent no hi hauran jugadors a punt de retirar-se (mediocres no ho sé) doncs com deia el sr Soteras vol que la temporada vinent reduir el pressupost i fer un equip amb gent jove, segurament amb un parell o tres de jugadors una mica mes "granadets", això ho dic amb totes les reserves del mon doncs la "noticia" estava amb un requadro del diari i ho vaig llegir de passada però en línies generals era això.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #57 el: 13 de de 2010, 19:31:28 pm »
A mi el que m´agradaria saber és "en quant es reduïrà exactament el pressupost".... I també els socis que no renovaran el carnet o que no es daran d´alta, degut al projecte "baratet" que se´ns pugui presentar.   "això és el peix que es mossega la cua".... si una empresa no inverteix i arrisca mínimament (i dic mínimament), perd competitivitat i perd mercat, fins el punt que el producte que ofereix acaba no resultant vendible.

UE Sant Andreu i Gavà....  Una plantilla molt cara i una baratíssima.... tot i així, qui creieu que obtindrà millor resultat econòmic a final d´any ?  Jo ja la sé la resposta.... "diner crida a diner" i "misèria engendra misèria"....

I no entenc perquè ens volem comparar amb el Dènia quan volem parlar de projecte.... Sabadell 200.000 habitants, Dènia 45.000.... Sabadell, tradició futbolera amb presències a Primera Divisió i Europa,  Dènia;  mai ha arrivat més amunt del punt on està ara....   Que el FCB destorba?  Sí, efectivament, però el que hem de fer és despertar aquesta maleïda ciutat d´una vegada a base de resultats i acabar convertint-nos en l´equip del Vallès.   El Dènia no ha de ser per res el nostre referent. Perquè no ens mirem p.e. el Getafe, amb població semblant i localització a la província de Madrid ?

Reducció de pressupost ?.... aquesta temporada hem començat a veure els primers resultats, en forma d´avorriment i frustació....volem continuar amb aquesta política?. Endavant doncs.... i que hi hagi sort.

I JO SOC DELS QUE EN QUALSEVOL CAS RENOVARAN EL CARNET.... però "vist lo vist" i "previst lo previst", em veig incapaç d´engrescar a ningú més.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #58 el: 13 de de 2010, 23:27:09 pm »
Para empezar digo que tienes razón en aquello de compararnos con el Denia, un equipo que hasta el momento tiene una historia vulgar  en el fútbol de categoría nacional, como bien dices tendríamos que compararnos con ciudades que están cerca de la gran metrópolis  y que sus equipos representativos estén en categoría profesional, es decir, estar bajo la tutela de la LFP.,  estás localidades pueden ser Getafe, Vallecas y hasta la misma localidad de Alcorcón, y no hace mucho tiempo también Leganés, también está Vila-real que no es capital de provincia y con una población de 45.000 habitantes aproximadamente, por tanto tenemos que dejar de lado la excusa  si el FCB está cerca o más lejos, un ejemplo es el mismo UE Sant Andréu, situado más cerca que nosotros del Gran Teatro del Liceo, por lo que el problema es conseguir los medios que nos lleven a superior categoría, pero nunca, recortando el presupuesto después de una malísima campaña como la actual, porque la gente quiere ver espectáculo y entonces aquí es cuando se acercan al mejor teatro y se alejan de la mediocridad por cansancio y aburrimiento.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia