Sóc un jove soci del Lleida i el segueixo des de fa anys amb uns amics ,no soc ultra. Intentaré trametreus com vaig entendre els incidents d'ahir... Ve primer, per començar dir-vos que els ultras del Lleida com vau comprovar son skinsheads antinazis i sempre que poden venen a a animar l'equip, i si no es provoquen no acostumen a ficar-se en embolics i respecten a la gen (tota menos als nazis) ... Ahir hi eren casi tots ja que volien donar resposta als Hooligans VALLÈS, que segons he entès son nazis i no van rebre gens ve als lleidatans quan vam anar a jufar a saabdell i l'any pasat van causar diversos desperfectes a la nostra ciutat, sense tenir oposició. Per això aquest any estaven organitzats tots els hools de les diferents penyes per planbtar cara al grup nazi, ke al final només eren 4 o 5, segons m'han dit. Bé la questió es que al camp, si haguessin volgut podrien haver atacat facilment als aficionats del sabadell (la presencia policial era minima), però han entes que com que els nazis eren una minoria i ja n'havien tingut prou abans del partit, no hi anirien ja que la majoria d'arlequinats no ereu nazis i no hi tenieu res a veure... Per tant l'unic que han fet es ana contra el nazi i intimidar-los una mica amb els cantics al camp i al auttobus... Jo voldria ke pujessiu, si no fos per que els vostres hools son nazis, ke busquen brega a tot arreu, sense tenir en compte que poden ferir a aficionats que passen d'aquets tems.. En fi.., VISCA EL LLEIDA I VISCA CATALUNYA!