Salut. Soc aficionat del Lleida i porto uns quants anys en aquests mons de Deu, no tenia intenció d'escriure pas ja que es molt mes divertit veure la sarta de barbaritat i al·lucinacions mentals que teniu alguns de vosaltres sobre els fets del cap de setmana i el motiu dels quals. Primer de tot, qui no sap de quin pal van els hhvv es que te problemes de comprensió visual. El senyor que es fa dir hhvv i diu que ell no es "nazi", aquest te un problema de personalitat. Si jo vaig amb una samarreta d'un grup d'extrema esquerra... aniré dient que soc de dretes? se'm creuran que soc de dretes?? Si jo soc d'esquerres o apolític, mai aniré amb un grup on, el sector fort d'aquest, es de clara ideologia d'extrema dreta. (sols cal utilitzar la lògica) Fa ja bastants anys, l'any del nostre ascens a 2na A, varem visitar el vostre camp un autocar de seguidors del Lleida, un bon nombre del qual eram ilergetes. Nosaltres no teniam ni tan sols coneixement de l'existència dels hhvv, i la gent del mateix Sabadell ens va avisar que anesim en compte, que al sortir ens estaven preparant una emboscada. Nosaltres sols finalitzar el partit varem anar a l'autocar, varem estar 15 minuts a baix esperant si apareixia algú, i allí no havien ni tan sols aficionats "normals", ja que feia estona de la finalitzant del partit. Varem pujar a l'autobús (on vull remarcar que també havien persones "normals", avis i nens, que no sols n'hi han a Sabadell..) i de repen van aparèixer com una trentena d'individus llençant-nos pedres i amenaçant, des de baix de l'autocar i aquest ja en marxa, amb navalles i fen la salutació romana. Torno a recordar que hi havien nens i avis.. alguns dels primers, plorant. Per llavors no se'n va fer ressó, ni per internet ni per la premsa. Es de logica que des de llavors, els nostres vincles amb aquesta gent, molt amistosos no poden ser. L'any passat van vindre a Lleida uns 25-30, i be.. diria que tothom sap el que va passar.. vidres d'un bar alie a cap ideologia ni grup, destrossat, amb càntics de **** Lleida y salutacions romanes varies.. un home que re tenia a veure amb re, amb el cap obert. Doncs home, com us diria que els hi teniam ganes.. Aquest any, per evitar lo de l'any passat, ens haviam preparat, i vam interceptar un amb una suadera dels hhvv.. conseqüències? les lògiques, ni mes ni menys.. i nosaltres conflictius? El tema Logronyès també m'ha fet riure.. (no parleu mai sense saber..) Havia un grup de skins del Lleida que anaven cap al camp, com un partit normal, no s'esperava a ningú del Logronyès ja que aquell equip es un engendre, i per sorpresa de tots van sortir una serie d'individus en "modo" casual i van començar a tirar botelles de cervesa, algun va tocar a membres del grup. Com es lògic, van rebre resposta per part nostra i algun va sortir malparat, però res mes.. no van entrar ni al camp (com l'any passat els amics de hhvv) i van sortir per potes. Dins del camp havia alguna família amb banderes de Logroño i van celebrar el gol del seu equip i no va passar re de re de re.. ja que tenim clar a l'hora de separar "l'enemic". Això si, algo de sentit comù tindria-ho que tindre a l'hora d'analitzar el que teniu a casa. Per cert, pregunteu també a la gent "normal" de Sant Andreu.. el tracte que els hi van dispensar els hhvv.. inclús al autocar els jugadors. I si baixem a 3era doncs no passa re, el futbol es cíclic, i ja us demanarem consell a tots aquells que desitgen el nostre descens. Per cert, al camp de la Rapitenca ja hi varem anar, i la paella que ens vam fotre, exquisita.. i la gent... de lo mes normal que jo recorda. Ape, salut.