Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Vergonzoso titular el del dia de hoy en el Mundo Deportivo. El titular del partido nuestro contra el Sabadell era algo parecido a: EL FILIAL VALENCIANISTA A POR LA 2ª VICTORIA EN CASA...... tratándose de un periódico catalán creo que lo normal sería poner de titular a seguir con la buena racha de resultados o alguna cosa así, siempre refiriéndose al Sabadell y no al Valencia Mestalla. Esto demuestra la simpatia que nos tienen estos periódicos. Ya me gustaría a mi ver q pasaría si en la portada del día de hoy de este periódico pusiera: EL SPORTING A POR EL BARÇA !! En fin... lamentable...Por cierto, gol del Valencia B 2-0. Será verdad q conseguirán su segunda victoria en casa, q vergüenza, viendo esta actitud me parece q cuando consigamos los puntos suficientes para asegurar la permanencia nos rascaremos los coj.... hasta final de temporada, si ya nos los rascamos ahora........
Cita de: FerniSBD en 30 de Gener de 2010, 19:13:29 pmVergonzoso titular el del dia de hoy en el Mundo Deportivo. El titular del partido nuestro contra el Sabadell era algo parecido a: EL FILIAL VALENCIANISTA A POR LA 2ª VICTORIA EN CASA...... tratándose de un periódico catalán creo que lo normal sería poner de titular a seguir con la buena racha de resultados o alguna cosa así, siempre refiriéndose al Sabadell y no al Valencia Mestalla. Esto demuestra la simpatia que nos tienen estos periódicos. Ya me gustaría a mi ver q pasaría si en la portada del día de hoy de este periódico pusiera: EL SPORTING A POR EL BARÇA !! En fin... lamentable...Por cierto, gol del Valencia B 2-0. Será verdad q conseguirán su segunda victoria en casa, q vergüenza, viendo esta actitud me parece q cuando consigamos los puntos suficientes para asegurar la permanencia nos rascaremos los coj.... hasta final de temporada, si ya nos los rascamos ahora........ Això dels diaris de Barcelona sempre ho veuràs igual els únics que els interessa son el Barça i el Sant Andreu
, espero que les coses canviïn ja no sol en aquest partit si no a la resta de temporada, més que res per que si no vull que em retornim mitja cuota anual de soci. Més co.yo.ns, podem perdre qualsevol partit, però no podem donar pena i ser unes germanetes de la caritat
Decididament sembla que aquest equip ha decidit que ja ha fet tot el que tenia que fer aquesta temporada.
***** ****! cada cop ens allunyem mes del playoff!
Cita de: adell en 30 de Gener de 2010, 19:25:33 pm***** ****! cada cop ens allunyem mes del playoff!Play Off? No sé ni perq en parleu de Play Off. Jo desd q vam empatar amb l'Ontinyent ja m'en vaig despedir, i encara més dsp d'empatar a Lleida i guanyar de pena la setmana passada el derbi....Aquest equip sumarà 10-12 punts més i es plantarà totalment, si em sembla q s'ens farà bastant llarga aquesta segona volta, un cop sumem els suficients punts per a assegurarse la permanencia tot seran partits de costellada.
Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya.
Bueno, bueno, s esta molt de lluny de baixar i el valencia s hi jugava la vida avui. Es comprensible aquesta derrota