Autor Tema: Jornada 23 València Mestalla - Sabadell  (Llegit 24260 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:Jornada 23 València Mestalla - Sabadell
« Respondre #60 el: 30 de Gener de 2010, 19:14:56 pm »
 :rant: :****, espero que les coses canviïn ja no sol en aquest partit si no a la resta de temporada, més que res per que si no vull que em retornim mitja cuota anual de soci. Més collons, podem perdre qualsevol partit, però no podem donar pena i ser unes germanetes de la caritat
« Darrera modificació: 30 de Gener de 2010, 19:22:21 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 30 de Gener de 2010, 19:15:46 pm »
Vergonzoso titular el del dia de hoy en el Mundo Deportivo. El titular del partido nuestro contra el Sabadell era algo parecido a: EL FILIAL VALENCIANISTA A POR LA 2ª VICTORIA EN CASA...... tratándose de un periódico catalán creo que lo normal sería poner de titular a seguir con la buena racha de resultados o alguna cosa así, siempre refiriéndose al Sabadell y no al Valencia Mestalla. Esto demuestra la simpatia que nos tienen estos periódicos. Ya me gustaría a mi ver q pasaría si en la portada del día de hoy de este periódico pusiera: EL SPORTING A POR EL BARÇA !!  En fin... lamentable...

Por cierto, gol del Valencia B 2-0. Será verdad q conseguirán su segunda victoria en casa, q vergüenza, viendo esta actitud me parece q cuando consigamos los puntos suficientes para asegurar la permanencia nos rascaremos los coj.... hasta final de temporada, si ya nos los rascamos ahora........  :paret :paret
Això dels diaris de Barcelona sempre ho veuràs igual els únics que els interessa son el Barça i el Sant Andreu  :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #62 el: 30 de Gener de 2010, 19:17:44 pm »
Vergonzoso titular el del dia de hoy en el Mundo Deportivo. El titular del partido nuestro contra el Sabadell era algo parecido a: EL FILIAL VALENCIANISTA A POR LA 2ª VICTORIA EN CASA...... tratándose de un periódico catalán creo que lo normal sería poner de titular a seguir con la buena racha de resultados o alguna cosa así, siempre refiriéndose al Sabadell y no al Valencia Mestalla. Esto demuestra la simpatia que nos tienen estos periódicos. Ya me gustaría a mi ver q pasaría si en la portada del día de hoy de este periódico pusiera: EL SPORTING A POR EL BARÇA !!  En fin... lamentable...

Por cierto, gol del Valencia B 2-0. Será verdad q conseguirán su segunda victoria en casa, q vergüenza, viendo esta actitud me parece q cuando consigamos los puntos suficientes para asegurar la permanencia nos rascaremos los coj.... hasta final de temporada, si ya nos los rascamos ahora........  :paret :paret
Això dels diaris de Barcelona sempre ho veuràs igual els únics que els interessa son el Barça i el Sant Andreu   :angry2:

i el sant andreu perque esta el senyor dels hotels perque sino tampoc

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #63 el: 30 de Gener de 2010, 19:17:47 pm »
:rant: :****, espero que les coses canviïn ja no sol en aquest partit si no a la resta de temporada, més que res per que si no vull que em retornim mitja cuota anual de soci. Més co.yo.ns, podem perdre qualsevol partit, però no podem donar pena i ser unes germanetes de la caritat

Es que no tinguin pebrots de sortir a guanyar un partit des de el començament sempre especulant i ens foten el gol i després a corra  :embarassed:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #64 el: 30 de Gener de 2010, 19:18:18 pm »
Decididament sembla que aquest equip ha decidit que ja ha fet tot el que tenia que fer aquesta temporada.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #65 el: 30 de Gener de 2010, 19:19:43 pm »
Decididament sembla que aquest equip ha decidit que ja ha fet tot el que tenia que fer aquesta temporada.

Doncs que espavilin que no estem tan lluny del pou  :fun:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #66 el: 30 de Gener de 2010, 19:25:33 pm »
***** ****! :rant: cada cop ens allunyem mes del playoff!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #67 el: 30 de Gener de 2010, 19:28:53 pm »
Avui no juga el propiapuerta i no marquem.  :blush:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #68 el: 30 de Gener de 2010, 19:34:59 pm »

Play Off? No sé ni perq en parleu de Play Off. Jo desd q vam empatar amb l'Ontinyent ja m'en vaig despedir, i encara més dsp d'empatar a Lleida i guanyar de pena la setmana passada el derbi....

Aquest equip sumarà 10-12 punts més i es plantarà totalment, si em sembla q s'ens farà bastant llarga aquesta segona volta, un cop sumem els suficients punts per a assegurarse la permanencia tot seran partits de costellada.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #69 el: 30 de Gener de 2010, 19:37:31 pm »

Play Off? No sé ni perq en parleu de Play Off. Jo desd q vam empatar amb l'Ontinyent ja m'en vaig despedir, i encara més dsp d'empatar a Lleida i guanyar de pena la setmana passada el derbi....

Aquest equip sumarà 10-12 punts més i es plantarà totalment, si em sembla q s'ens farà bastant llarga aquesta segona volta, un cop sumem els suficients punts per a assegurarse la permanencia tot seran partits de costellada.

Home no! ens podem intentar, i jo crec que ho aconseguirem clasificar per la copa del rei

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #70 el: 30 de Gener de 2010, 19:39:24 pm »
La escusa de la segunda parte contra el Terrassa es que inconscientemente se quitan dos marchas, los jugadores se relajan al ir ganando 2-0 y que el rival no haga nada, que vaja la intensidad... etc etc Y la escusa de la pésima intensidad de hoy y la poca ambición de nuestros jugadores?...... PENOSO !!!! Ale y el 3-0.. el penúltimo clasificado nos gana 3-0 y espera que aun no ha acabado el partido. Que verguenza.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #71 el: 30 de Gener de 2010, 19:39:34 pm »
3-0 a la m***** hombre
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #72 el: 30 de Gener de 2010, 19:39:51 pm »

Estic totalment d'acord, Ens han fotut el tercer la setmana que be l'amateur :**** :**** :****
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #73 el: 30 de Gener de 2010, 19:40:10 pm »
Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #74 el: 30 de Gener de 2010, 19:43:04 pm »
wno encara hi ha espiracions per la copa del rey!!! encara q jugan aixi ...... nanai del paraguai!

joseph

• Visitant
« Respondre #75 el: 30 de Gener de 2010, 19:48:52 pm »
Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya, Vergonya.

Espero Sr. Soteras que parli amb els jugadors, ens están prenen el pèl, però a mi ja no m'el pendrán més, Prou donar billets a aquets GANDULS, ja es van riure de nosaltres  contra el Terrassa, tot i pagan Jornada E. i sobre tot no els deixem de pagar la nómina.
Els i vaig dir el diumenge al camp i els i dic aquí SOU UNS GANDULS.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #76 el: 30 de Gener de 2010, 19:49:45 pm »
Bueno, bueno, s esta molt de lluny de baixar i el valencia s hi jugava la vida avui. Es comprensible aquesta derrota
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

joseph

• Visitant
« Respondre #77 el: 30 de Gener de 2010, 19:51:43 pm »
Bueno, bueno, s esta molt de lluny de baixar i el valencia s hi jugava la vida avui. Es comprensible aquesta derrota

Sortir a no jugar a rès, li dius comprensible?

:****

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #78 el: 30 de Gener de 2010, 19:51:53 pm »
No, no es comprensible aquesta derrota i mes del manera que s'ha produït, ja esta be no son capaços de fotre un gol :rant: :rant: :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #79 el: 30 de Gener de 2010, 19:52:58 pm »
El que no és comprensible és l'actitud amb que es surt al camp. DORMINT no es poden guanyar partits.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)