Autor Tema: Jornada 23 València Mestalla - Sabadell  (Llegit 24277 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re:Jornada 23 València Mestalla - Sabadell
« Respondre #80 el: 30 de Gener de 2010, 19:54:11 pm »
comprensible no, pero es el preu que es paga quan no es juga res ni per dalt ni per baix. Pero es clar, ells cobren cada mes i tindrien que donar-ho tot en cada partit
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #81 el: 30 de Gener de 2010, 19:54:52 pm »
Bueno, bueno, s esta molt de lluny de baixar i el valencia s hi jugava la vida avui. Es comprensible aquesta derrota
Pero com q es comprensible?! el q no es comprensible es q surtin al cam a pasar lestona!!!!!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #82 el: 30 de Gener de 2010, 19:56:30 pm »
El dilluns que fotin un altre botifarrada i que se la fotin......... :rant: :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

joseph

• Visitant
« Respondre #83 el: 30 de Gener de 2010, 19:58:04 pm »
I que em perdoni el Pirri, si es vol fer algo no pot estar foten 4-5 jugadors cada setmana de titulars a no ser per lesions ó sancions, i per lo escoltat a Radio Sabadell, abans d'acabar la 1ª part ja había de haber bellugat la banqueta, tan sols es qüestió de llegir el partit i crec que últimament els jugadors se li han pujat a les barbes.
Lo dicho, temporada del 10 al 14 lloc i engegar el carnet a la M.......
Jo en tinc 2 i la temporada pròpera tindré uns quants euros a la meva butxaca, no a la dels vividors de turno.
Pirri, JUVENTUD al poder, dónde están esos jovenes que tanto confías ó solo son palabrerías para contentarlos.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #84 el: 30 de Gener de 2010, 19:59:20 pm »
Passivitat defensiva + Passivitat i ineficàcia de cara al gol + ìnexistència de ningú que sapiga "agafar el timó" al centre del camp = PARTIT LAMENTABLE.

Sí que el València es jugava la vida, sí que tenen més qualitat del que diu la classificació, però aquest partit exigeix UNA PUBLICA DISCULPA ALS AFECCIONATS.  Aquesta imatge no es pot donar mai i classificar-se per la Copa de Rei és molt més important del que li sembla a aquests senyors.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Bea

• Infantil
  • Missatges: 226
  • Gènere: Femení
« Respondre #85 el: 30 de Gener de 2010, 20:02:43 pm »
Lamentable. Puedo entender que el Ontinyent nos empate, puedo entender el empate de Lleida, que pese a que muchos esperábamos la victoria el empate nos supo a ella por el esfuerzo realizado por los jugadores, puedo hacer un esfuerzo y llegar a entender la pésima segunda mitad del Terrasa, pero no hay ninguna explicación que me llegue a hacer entender la nefasta derrota de hoy. Es increíble e inaceptable que hayamos perdido por 3-0 contra el penúltimo clasificado, el cual hasta ahora nada más había conseguido una victoria en su campo. Hasta el día de hoy aun mantenía la esperanza de que no había nada perdido y podíamos llegar a esa cuarta posición con la que el club nos ilusionó a principio de temporada, con la derrota de hoy creo que ya me puedo olvidar, como mucho jugaremos la copa del rey. Los jugadores con esta actitud que llevan lo que van a conseguir es quemar a la afición, que para nada creo que se merezcan estos resultados. El domingo, como siempre, iré al estadio, haber con que actitud salen…

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #86 el: 30 de Gener de 2010, 20:12:37 pm »
Un partit son tres punts només, però de la manera que es perden fot emprenyar, no es crean ocasions de gols i si s'han crea alguna o rellisquem fem falta o la fotem a les boires, em d'esperar que sigui el contrari el que es foti el gol. :wavecry:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

joseph

• Visitant
« Respondre #87 el: 30 de Gener de 2010, 20:17:57 pm »
Lamentable. Puedo entender que el Ontinyent nos empate, puedo entender el empate de Lleida, que pese a que muchos esperábamos la victoria el empate nos supo a ella por el esfuerzo realizado por los jugadores, puedo hacer un esfuerzo y llegar a entender la pésima segunda mitad del Terrasa, pero no hay ninguna explicación que me llegue a hacer entender la nefasta derrota de hoy. Es increíble e inaceptable que hayamos perdido por 3-0 contra el penúltimo clasificado, el cual hasta ahora nada más había conseguido una victoria en su campo. Hasta el día de hoy aun mantenía la esperanza de que no había nada perdido y podíamos llegar a esa cuarta posición con la que el club nos ilusionó a principio de temporada, con la derrota de hoy creo que ya me puedo olvidar, como mucho jugaremos la copa del rey. Los jugadores con esta actitud que llevan lo que van a conseguir es quemar a la afición, que para nada creo que se merezcan estos resultados. El domingo, como siempre, iré al estadio, haber con que actitud salen…

Nos van a quemar y haber quien es el guapo que pone otra Jornada Ec. sin opciones a nada y ver que lo hacen mejor los Infantiles, por lo menos con más ilusión, por cierto a mí cada temporada me la van  quitando más.

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #88 el: 30 de Gener de 2010, 20:23:36 pm »
   pero porque estamos cabreados hoy? que cambio de actitud han tenido los jugadores hoy? de todo esto ellos son los unicos que siguen igual, igual de pateticos, igual de inactivos, igual de ineficaces en el juego, igual de ineficaces de cara al gol, ellos siguen igual lo único que ha cambiado hoy es el resultado. Los que tenemos la culpa del cabreo de hoy somos nosotros,los aficionados, los que amamos el escudo, los que nos dejamos la pasta en el carnet, que vamos a la NCA aunque sea jornada eocnómica,aunque llueva, aunque haga sol, porque? porque nos agarramos a la mínima que los resultados nos acompañan a la esperanza de hacer algo, a los que a primeros de Enero y delante del calendario que nos llegaba en Enero creíamos que podíamos volver a entrar en el tren del play-off/copa del Rey si los resultados nos acompañaban y por esto tenemos que dar las gracias a los jugadores, por ponernos en nuestro sitio, en el de no vamos a hacer nada, que el año esta tirado por la borda y que no nos va a engañar que no saben o no quieren hacer más y que nos dejemos que tonterias, de hacer cuentas, de pensar en algo más, que esto es lo que hay y que cuanto antes lo asmamos mucho mejor.

y quiero dejar un mensaje para el Club, para el entrenador o para quién le toque, me parece PATETICO que en la NCA cuando metemos el primer gol los recopelotas sean retirados inmediatamente, no lo entiendo, pero menos cuando el gol llega a los 6 minutos del prmer timpo.De verdad PATETICO Y DE EQUIPO POBRE.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #89 el: 30 de Gener de 2010, 20:49:28 pm »
Quan més aviat aconsseguim la salvació matemática, més aviat deixarem de patir, mentrestant el Valencia ja ens supera el goal.-average esperem no arribar a lamentar el resultat d'avui  :no:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #90 el: 30 de Gener de 2010, 20:58:38 pm »
JS74 Tienes razón... yo hoy me he llebado una gran decepción.. pero pq confiaba en el equipo y aunq fuera difícil, con una buena racha de resultados se podia soñar en hacer algo.... Pero hoy se ha demostrado que con esta actitud, los jugadores no jugando a abosultamente nada, falta de intensidad...hay que conformarse por estar en la zona media de la clasificación y no luchar por nada.

Y decir a los jugdores: lo mínimo que se le puede exigir a un jugador cuando salta el campo es que le ponga ganas, que corra, que se esfuerce, que luche, que tenga ambición e ilusión de ganar el partido... si un partido se pierde y los jugadores lo han dado todo, pues mala suerte pero hacerlo de esta forma con esta imagen y paseándose por el campo.... que se vayan a reír de otros. Lo de hoy por parte de los nuestros ha parecido que ivan a Valencia a disputar un amistoso. Que manera de desilusionar y decepcionar al socio....
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #91 el: 30 de Gener de 2010, 21:37:24 pm »
Nada mas una cosa , estos jugadores son unos ***** de m***** , no tienen verguenza . La segunda parte de Terrassa fue una verguenza igual que hoy a sido otra . ¿donde estan los que culpavilizaban a Moya ? , era culpa de el la desmotivacion de los jugadores o son ellos que no se merecen nada mas que no cobrar a fin de mes . Y ahora vendra el presi diciendo que esta cansado de la actitud de algunos personajes y que tendra con ellos una charla para darles un toque de atencion . Siempre la misma cantinela j**** :rant: . Estos "jugadores" , se merecen que el proximo partido en casa les digamos que son unos vagos y que no merecen ni lo que cobran , ni vestir esta camiseta . :****

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #92 el: 30 de Gener de 2010, 21:47:54 pm »
Més endavant, si en tinc ganes, ja donaré la meva opinió...

Acabo d'arribar, era fóra de la Ciutat i m'acabo d'assabentar ara del resultat, per tant estic massa calent.....

El que si voldria esmentar són les declaracions del nostre jugador Arnal en acabar el partit contra  el Terrassa.... a la pregunta formulada sobre la poca intensitat de la segona part, va contestar....

"....són fruit del cansament, el camp estava molt pesat i també degut al gran esforç que l'equip va realitzar al camp del LLeida..."

Al llegir-ho.... :veryangry

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #93 el: 30 de Gener de 2010, 22:53:43 pm »
Lamentablement, l'equip té fases molt dolentes, la primera part a Lleida, el partit del Terrassa, la segona part a València, i un munt de més durant aquesta temporada. Els jugadors no estan el suficientment motivats? Que sàpiguen que estan en un dels pocs clubs que cobren al dia... encara. A la que se segueixin venent poques entrades, a la que es perdi públic a la NCA, això pot perillar, i ho entendria.

Per altre banda, unes convocatòries il-lògiques, unes alineacions estranyes i uns canvis confusos, ens ajuden a perdre punts davant a rivals als que no els podem cedir de cap de les maneres un punt. Si us plau, vull un professional a la banqueta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #94 el: 30 de Gener de 2010, 23:10:38 pm »
Somos expertos en resucitar a los muertos. Me da la sensación de que esto de salir relajados contra equipos que tienen un pie y medio en tercera y que nos metan unos cuantos solo nos pasa a nosotros, somos los pupas. Debería haber alguien del club o algun jugador o alguien que prevea estas situaciones y se dedique a avisar a los jugadores y avisarlos durante toda la semana para que no se relajen j****, que parecemos t ontos.  :rant:
¿No seria que el resultado estaba pactado?  :****
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #95 el: 30 de Gener de 2010, 23:30:21 pm »
Lamentablement, l'equip té fases molt dolentes, la primera part a Lleida, el partit del Terrassa, la segona part a València, i un munt de més durant aquesta temporada. Els jugadors no estan el suficientment motivats? Que sàpiguen que estan en un dels pocs clubs que cobren al dia... encara. A la que se segueixin venent poques entrades, a la que es perdi públic a la NCA, això pot perillar, i ho entendria.
Per altre banda, unes convocatòries il-lògiques, unes alineacions estranyes i uns canvis confusos, ens ajuden a perdre punts davant a rivals als que no els podem cedir de cap de les maneres un punt. Si us plau, vull un professional a la banqueta.

I el millor del cas és que els propis jugadors són els que van covencer al nostre President...de la continuitat del Pirri fins a final de temporada... :ejem

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #96 el: 31 de Gener de 2010, 00:05:11 am »
Yo no sé como no se les cae la cara de vergüenza a esta gentuza, y empezando por el entrenador (que nunca he apoyado su continuidad aun habiendo buenos resultados) de perder 3-0 contra el penúltimo clasificado. Un equipo que solamente había ganado 3 partidos llegamos los pardillos de siempre, y volvemos a caer. También recuerdo a todo el mundo que el Valencia B era el 2º equipo que menos goles ha marcado y vamos nosotros y nos meten 3 roscos.
Saludos.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #97 el: 31 de Gener de 2010, 00:20:25 am »
Esperaba que con la bronca, más o menos, generalizada que recibieron los jugadores por la mala imagen ofrecida ante el Terrassa, el partido de hoy se hubiera resuelto con facilidad a nuestro favor. Nada más lejos de la realidad. Sólo quiero repescar un mensaje que ya publiqué el pasado siete de diciembre:

MIL  DUDAS  de que salgamos del pozo.   Como ya dije hace un par de semanas se tenia que haber fichado un entrenador, la solucion no esta en un entrenador inexperto, el equipo es una copia del de  hace 10 jornadas.   se necesita entrenador.

El partido de ayer se perdió pero perfectamente se podía haber ganado y, de ser así, no estaríamos hablando de las dudas sobre el entrenador, sino del gran acierto de contar con Pirri. No nos engañemos, son los jugadores los que desde hace cuatro partido corren más y juegan mejor, ni destitución de Moya, ni la incorporación de Pirri, SON LOS JUGADORES LOS QUE HAN CAMBIADO DE ACTITUD, y eso nos debería dar qué pensar... Si los jugadores siguen en esta línea no os preocupéis que no perderemos la categoría... El problema está en que estos mismos jugadores se cansen de Pirri y empiecen a pensar dónde jugaran la próxima temporada...

La desidia que se mostró ante el Terrassa a mí me pareció anecdótica, ahora bien, no consiento, ni consentiré, que los nuestros humillen esta camiseta con actuaciones como la de esta tarde o como la del año pasado contra el At. Baleares, equipos que son inferiores y con los que se pierde por que a los jugadores les da la santa gana. Hay puntos que NO SE PUEDEN ESCAPAR NUNCA y los de hoy no se debieron haber escapado, Y MENOS CON UN RESULTADO TAN AVERGONZANTE COMO UN 3-0.

¡¡VERGÜENZA!!

PD: Excluyo de toda responsabilidad a Pirri, que suficiente tiene con tener que dar la cara en partidos como el de hoy o como el de Terrassa. Tiene sus errores, sí; pero a fin de cuentas si está él en el banquillo es por que los jugadores lo hicieron tan rematadamente mal que provocaron la destitución de Moya.
« Darrera modificació: 31 de Gener de 2010, 00:28:56 am per J.R.G. »

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #98 el: 31 de Gener de 2010, 00:24:47 am »
Acabo de llegar de Valencia y solo puedo decir que siento verguenza de como nos han vacilado los del Valencia....parecia que jugaramos con nueve....por favor que espectaculo mas lamentable,deberia darles verguenza arrastrar esta camiseta por ahi.Si jugamos como hoy despediros de Copa del Rey y hasta lo pasaremos mal para no descender.
Que se pongan a trabajar para el año que viene,puerta a los inutiles y equipo casi nuevo.Por cierto,creo que por dignidad deberia dimitir el secretario tecnico que a traido a los nuevos,lo de Bermudo y Castell clama al cielo,Puigdollers es mas lento que mi abuela y el Eneko lo poco que a jugado esta demostrando el porque de los pocos minutos en el Alaves.
El unico que se salva ultimamente es Robles.Roberto esta en su peor momento y sin Juvenal no somos nada....que triste :wavecry:
Millor Seguidor

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #99 el: 31 de Gener de 2010, 01:15:18 am »
El problema no era Moya, ni Pirri és la solució. Amb aquests jugadors no anem enlloc (bé, si ens descuidem anem a 3ª). Com molt bé deien al Diari de Sabadell a la crònica del derby, són una colla d'aburgesats... i jo hi afegeixo: que estan massa ben pagats per arrossegar-se d'aquesta manera pels camps de futbol. Els hi hauria de caure la cara de vergonya (si en tinguesssin) per maltractar l'afició d'aquesta manera i jugar amb les nostres il.lusions. Hem caigut en un passotisme absolut, començant per la directiva i acabant per l'actual entrenador, que sembla que se n'enfoti de tot quan parla i que li treu trascendència a tot. Doncs no, senyor Pirri, la cantinela del partit a partit i de no marcar-se cap objectiu, ja cansa. N'estem farts!! Els seguidors ens mereixem un respecte, i si s'ha de donar un cop de puny sobre la taula es dona i si cal assumir responsabilitats, s'assumeixen...però el més fàcil es fer la rielleta i quedar bé amb els jugadors, oi? Potser el sr. Moya tenia raó amb allò de les ovelles negres...