Autor Tema: Jornada 23 València Mestalla - Sabadell  (Llegit 24267 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 23 València Mestalla - Sabadell
« Respondre #120 el: 31 de Gener de 2010, 18:47:39 pm »
Hola, ya se que estamos cansados de malos resultados pero no nos precipitemos, yo estuve en valencia me desplace para ver al Sabadell y realmente fue lo que vi, vi el Sabadell de esta temporada, tuvimos muchos nervios, mucho descontrol en la defensa, de echo si hubieseis estado allí... el segundo gol fué puro descontrol, estamos mas pendientes en el campo de lo que pita o no pita el arbitro y no estamos atentos al partido, eso es lo que vi como un gran problema, quizá se necesite mas disciplina, o pirri tendria que estar mas encima de los jugadores. El partido espero que valga para que los jugadores se den cuenta de esa mala coordinación y descontrol, en este caso no creo que fuese un problema de lectura sino de actitud al venir el segundo gol y tal y como vinbo destrozo al Sabadell, y creció al Valencia que supo aprevechar que estábamos totalmente desmoralizados. Lo peor de todo el chaparrón que se llevó David que lo dejaron totalmente solo y no pudo hacer nada para evitar los tres goles, es mas salvó dos a bocajarro que hubiesen sido la humillación total.

Puedo deciros que no me perdí ni una cara de los jugadores cuando salieron al vestuario y estaban dolidos por como habían llevado el partido y estoy seguro que van ha hacer lo posible para no volver a repetir esto. He leído por aquí peticiones para agredir el orgullo a los jugadores, entiendo que estemos encabronados, pero no nos va a beneficiar esa actitud hacia los jugadores, creo que todos somos conscientes de que en esta plantilla hay algún jugador que pelea por el equipo y ellos también estarán en el campo si abucheamos o criticamos y eso lo único que va a causar es desmotivar al que no se lo merece. os aseguro por mi parte que no voy a pensar en un momento en dejar mi carnet por un mal partido o por una mala temporada si lo dejo algún día sera por que no pueda pagarlo. Os animo a que el próximo domingo vayamos al campo y animemos a los jugadores y que noten que estamos por encima de todo esto, que la afición no les falla y que no nos merecemos otro resultado como el de Valencia.

¡Ánimo!

Mira a la meva feina si li dic al "jefe" que estic desmotivat en diu on es la porta i que vagi a motivar-me al carrer doncs en paga per estar per la feina i fer-la be, a més espero que aquesta setmana siguin els jugadors els que ens animin a nosaltres, perquè si estem desmotivats perqué juguem a res i ara resulta que els d'animar perquè sinó els agafarà una "depre", el que han de fer es posar-hi pebrots i deixar la desmotiva-cio al vestidor.
El Diumenge els jugadors ens han d'animar a nosaltres.......... i a mes ens haurien de pagar la birra.
 :sick:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #121 el: 31 de Gener de 2010, 18:54:21 pm »
Hola, ya se que estamos cansados de malos resultados pero no nos precipitemos, yo estuve en valencia me desplace para ver al Sabadell y realmente fue lo que vi, vi el Sabadell de esta temporada, tuvimos muchos nervios, mucho descontrol en la defensa, de echo si hubieseis estado allí... el segundo gol fué puro descontrol, estamos mas pendientes en el campo de lo que pita o no pita el arbitro y no estamos atentos al partido, eso es lo que vi como un gran problema, quizá se necesite mas disciplina, o pirri tendria que estar mas encima de los jugadores. El partido espero que valga para que los jugadores se den cuenta de esa mala coordinación y descontrol, en este caso no creo que fuese un problema de lectura sino de actitud al venir el segundo gol y tal y como vinbo destrozo al Sabadell, y creció al Valencia que supo aprevechar que estábamos totalmente desmoralizados. Lo peor de todo el chaparrón que se llevó David que lo dejaron totalmente solo y no pudo hacer nada para evitar los tres goles, es mas salvó dos a bocajarro que hubiesen sido la humillación total.

Puedo deciros que no me perdí ni una cara de los jugadores cuando salieron al vestuario y estaban dolidos por como habían llevado el partido y estoy seguro que van ha hacer lo posible para no volver a repetir esto. He leído por aquí peticiones para agredir el orgullo a los jugadores, entiendo que estemos encabronados, pero no nos va a beneficiar esa actitud hacia los jugadores, creo que todos somos conscientes de que en esta plantilla hay algún jugador que pelea por el equipo y ellos también estarán en el campo si abucheamos o criticamos y eso lo único que va a causar es desmotivar al que no se lo merece. os aseguro por mi parte que no voy a pensar en un momento en dejar mi carnet por un mal partido o por una mala temporada si lo dejo algún día sera por que no pueda pagarlo. Os animo a que el próximo domingo vayamos al campo y animemos a los jugadores y que noten que estamos por encima de todo esto, que la afición no les falla y que no nos merecemos otro resultado como el de Valencia.

¡Ánimo!

Lo siento pero yo no pienso animar a estos jugadores, pienso animar a nuestro CE SABADELL  que está por enima de todo y de todos. Y como muxos decís, estos jugadores (la mayoría) no se merecen defender los colores arlekinados.

Salud, suerte  y paciencia...

El CE SABADELL lo somos todos, técnicos, aficionados, profesionales, colaboradores... simplemente te animo a mirar de la forma mas positiva posible la situación, entiendo tu desanimo y tu decepción ante los jugadores pero piensa... cuando dices que tu solo animas a CE SABADELL no tiene sentido que puedan decepcionar los jugadores si los jugadores, técnicos, directiva, socios y simpatizantes o seguidores no intentamos corregir esto por una vía que no provoque daños colaterales nuestro CE SABADELL va a estar cojo y  CE SABADELL somos todos, de este grupo técnicos y jugadores tienen una gran responsabilidad para encarrilar esto, pero los aficionados lo único que podemos hacer es animar en el campo y mostrar nuestras quejas bien en asambleas o reuniones o como lo hacemos en este foro. Se que es dificil en situaciones así sacar algo positivo por eso creo que nosotros podemos imprimir de lo que carece el CE SABADELL esta temporada. A mi personalmente me duele cuando he ido al campo y se les a abucheado esos abucheos los siento como si me los hicieran a mi mismo y el estado de animo que se me queda no es el mas positivo para hacer un partido en equipo ni como equipo. He puesto estas cuatro palabras no para convencer ni para tapar lo obvio si no para intentar amenizar algo la situación, espero que no se tomen mis palabras como  un texto populista y fácil, realmente siento que seria positivo apoyar para levantar y no pisar para que no te levantes que es lo que suele pasar, pensad que estos jugadores van a defender nuestra camiseta hasta el final de la temporada.

David De Navas Forever!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #122 el: 31 de Gener de 2010, 18:56:08 pm »
En l'esport de competició (futbol, Basket, handbol, etc...) si vols a aspirar a alguna cosa has de ser "competitiu" i aixó vol dir que a la qualitat técnica que s'et suposa i has d'afegir l'intensitat nesessaria per superar al teu rival, la "mossegada" que fa decantar la balança a favor teu. Al nostre equip ja elements amb menys dents que el risitas, que només apreten quan ja s'els han complicat les coses peró que mentres el marcador està a cero sembla que entrenin en lloc de jugar un partit oficial i aixó és inacceptable. Cal que la directiva mesuri molt bé per l'any que bé quin perfil de jugador contractem. Necessitem gent guanyadora i no acomodada que no vinguin aquí a passar la tarda i a apretar l'accelerador a conveniencia, gent amb la que es pugui contar per donar aquest extra quan se la necessita i no que s'apunti al "qui dia passa any empeny". Ja són masses "accidents" aquest any, lo del mini, lo de Lleida, lo del Terrassa, lo d'ahir, tanta apatía ja fa algo més que pudor i la gent ja comença a estar farta d'aquesta penya del badall en que s'ha convertit el nostre equip on sembla que no es tingui cap altre objectiu que acabar a la zona tranquila de la taula.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #123 el: 31 de Gener de 2010, 19:12:49 pm »
Lo siento, pero quienes deben cambiar su actitud son los jugadores. Quiero verles jugar como si el verdadero objetivo en esta liga sea el primer puesto de la clasificación, ¡EL PRIMERO! Ni play-offs, ni Copa del Rey, ni zona media, la actitud debe ser la de un jugador que tiene como objetivo el campeonato, que se encuentra a tropecientos puntos del primero y que sabe que ya no puede dejar escapar ningún punto, ¡NINGUNO!

¡DEJARSE LA PIEL PARA GANAR LOS TRES PUNTOS SIEMPRE! ¡CORRER HASTA DESFALLECER!

Ni derrotas injustas, ni empates con sabor a victoria como contra el Lleida, ¡SÓLO LOS TRES PUNTOS!

Y luego ya veremos dónde nos deja la clasificación...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #124 el: 31 de Gener de 2010, 19:33:51 pm »
Partim de la base de que des de la Direcció del club no es va fer una aposta decidida per l´ascens, es va primar com a prioritat nº 1 que l´equip fos "barat", en conseqüència les places de privilegi es van escapar aviat i ja fa jornades (per no dir tota la Lliga), que són una utopia....no deixa de ser llògic tot plegat perquè a mi sempre m´han dit que "no hi ha duros a quatre pessetes".

En canvi sí que la plantilla té una "qualitat mitjana" (degut també a que hi moltes "bandes" a la categoria, però que en absolut és tant fluixa per perdre 3-0 amb un equip de baix), i això ens ha portat cap a un objectiu de consolació que per aconseguir s´ha de fer simplement un petit esforç, pero sembla queés massa esforç per segons qui.....    Jo tinc l´impresió que la culpa no és de Moya ni de Pirri (tot i que tant en un cas com l´altre, no acabo d´entendre decisions com el semi-ostracisme de Juvenal), però bé, penso que tots dos entrenadors fan / han fet tot el que han pogut, però s´han trobat amb una plantilla que només lluita de veritat quan se l´ha apretat de veritat o s´ha vist en perill....UNA MANCA D´AMBICIO QUE NO ES CORRESPONEN PER RES AMB LA HISTORIA DEL CLUB. Això fa que pel cap de molts jugadors després de guanyar un partit es relaxen i pensen "tenim coixí".... això és una equivocació i una mala inversió de futur.  Al marge de que un treball s´ha de fer (o al menys intentar) fer perfectament cada dia, per una cosa que es diu ètica professional.... No dubto que sobre el camp s´intenta guanyar els partits, però a vegades falta temperament, falta orgull i falta il.lusió per aconseguir uns objectius.... Necessitariem tenir més gent de la cantera ?  Possiblement....  El que necessitem és més continuitat amb les plantilla, cada any hem de deixar que l´intermediari de torn ens enredi i així no es pot anar....

L´any passat la plantilla ens va portar a jugar i quasi guanyar el "play-off" .... no hagués estat millor mantenir-la en un 80% i fer una inversió més important en dos "puntes" que marquéssin diferències a l´hora del gol ?.... I afegeixo que segueixo confiant en Joel, malgrat que fins ara no li hagi acompanyat la sort....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #125 el: 31 de Gener de 2010, 19:35:57 pm »
Cita de: almuniaforever en 02 de Gener de 2010, 00:08:50
Los responsables del Marbella han propuesto a la plantilla rebajarse su sueldo un 10% y de esta manera asegurarían el cobro todo el año entre el 1 y el 5 de cada mes. Evidentemente hay disparidad de opiniones, entre los que querrán cobrar lo pactado y los que pensarán que "más vale pájaro en mano que ciento volando".

La directiva pensa prendre alguna mesura...per baix rendiment...

Perquè suposo que no deu tenir en ment ni  :bola :bola  de voler sangrar al soci amb una nova jornada econòmica...per acabar-lo d'exprimir....

Per tant...aquesta és la decisió a la que van arribar els dirigents de l'equip que tant prematurament ens va eliminar de la Copa del Rey...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #126 el: 31 de Gener de 2010, 19:42:56 pm »
No tingueu cap dubte que el dia del Barça o del Sant Andreu ens tornaran a clavar 10 euros i es quedaran tan panxus ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #127 el: 31 de Gener de 2010, 20:25:38 pm »
No tingueu cap dubte que el dia del Barça o del Sant Andreu ens tornaran a clavar 10 euros i es quedaran tan panxus ..

Pues jugando como jugamos y sin tener ninguna opcion de play-off, no creo que vaya ni el TATO ese dia, por lo menos que conmigo no cuenten para ninguna jornada economica mas esta temporada.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #128 el: 31 de Gener de 2010, 20:39:11 pm »
En canvi sí que la plantilla té una "qualitat mitjana" (degut també a que hi moltes "bandes" a la categoria, però que en absolut és tant fluixa per perdre 3-0 amb un equip de baix),

I és que segueixo pensant que en l'any on el nivell del grup III és el més baix (i amb diferència) des de fa moltes temporades..... que no ho haguem sabut aprofitat és una autèntica pena !!  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #129 el: 01 de Febrer de 2010, 09:33:51 am »

¡Ánimo!

Lo siento pero yo no pienso animar a estos jugadores, pienso animar a nuestro CE SABADELL  que está por enima de todo y de todos. Y como muxos decís, estos jugadores (la mayoría) no se merecen defender los colores arlekinados.

Salud, suerte  y paciencia...

El CE SABADELL lo somos todos, técnicos, aficionados, profesionales, colaboradores... simplemente te animo a mirar de la forma mas positiva posible la situación, entiendo tu desanimo y tu decepción ante los jugadores pero piensa... cuando dices que tu solo animas a CE SABADELL no tiene sentido que puedan decepcionar los jugadores si los jugadores, técnicos, directiva, socios y simpatizantes o seguidores no intentamos corregir esto por una vía que no provoque daños colaterales nuestro CE SABADELL va a estar cojo y  CE SABADELL somos todos, de este grupo técnicos y jugadores tienen una gran responsabilidad para encarrilar esto, pero los aficionados lo único que podemos hacer es animar en el campo y mostrar nuestras quejas bien en asambleas o reuniones o como lo hacemos en este foro. Se que es dificil en situaciones así sacar algo positivo por eso creo que nosotros podemos imprimir de lo que carece el CE SABADELL esta temporada. A mi personalmente me duele cuando he ido al campo y se les a abucheado esos abucheos los siento como si me los hicieran a mi mismo y el estado de animo que se me queda no es el mas positivo para hacer un partido en equipo ni como equipo. He puesto estas cuatro palabras no para convencer ni para tapar lo obvio si no para intentar amenizar algo la situación, espero que no se tomen mis palabras como  un texto populista y fácil, realmente siento que seria positivo apoyar para levantar y no pisar para que no te levantes que es lo que suele pasar, pensad que estos jugadores van a defender nuestra camiseta hasta el final de la temporada.

Zerj, no hablo de abuchear a nadie. Pero no puedo quedarme de brazos cruzados como hacen los que esta temporada dicen defender la camiseta arlekinada. Vamos que me gustaría que tanto los jugadores, como el cuerpo técnico y la directiva notaran el malestar general e intentaran ponerle remedio. Y es que es muy triste que habiendo comenzado la 2ª vuelta estemos en tierra de nadie y además que parece que será nuestro sino en lo que resta de temporada. Si es que tras los resultados de ayer todavía da más rabia pensar que si se hubiera ganado tanto al Lleida com al Valencia-Mestalla (2 partidos que tiene que ganar sí o sí un equipo que aspira a hacer play-off) estaríamos actualmente a 7 puntos del 4º. Que ya me estoy cansando de ser y oquien levante a nuestros jugadores y que no sean ellos los que me hagan levantar de mi asiento los domingos (bueno este año lo están consiguiendo, pero de indignación que no de alegría).

Que ya está bien, que queremos un CE SABADELL que deje de arrastarse por esos campos de Dios. Que deberíamos mirarnos un poquito en el Sant Andreu, que tendrá toda la pasta que Gaspart ponga, pero que genera ilusión domingo a domingo. ¿Qué sería de la Nova Creu Alta cada domingo si desde la 1ª jornada hubieramos luchado con los equipos punteros?

Salud, suerte y montañas de paciencia
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2010, 09:37:29 am per Leonderubi »

Desconnectat josepete

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #130 el: 01 de Febrer de 2010, 11:05:44 am »
 :paret :paret :paret

Totalmente deacuerdo con el escrito de PANSO.  ¿Porque toda la culpa a los jugadores? Si el club ya sabia que los jugadores le estaban haciendo la cama a MOYA, porque deciden tirar toda la temporada con un entrenador de la casa, INEXPERTO  y que hace 2 o 3 temporadas estaba dentro de ese vestuario como jugador? Si, MOYA tenia que ir fuera, pero para traer un ENTRENADOR, no un compañero de vestuario.    :wall: :wall:

Totalmente decepcionado, muy decepcionado.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #131 el: 01 de Febrer de 2010, 11:50:04 am »
Sento molta pena, vergonya, llastima, desmotivació...

Sincerament, aquest diumenge que no comptin amb mi!!!

Faré vaga com avui fan la mitat dels cienes de Catalunya!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #132 el: 01 de Febrer de 2010, 17:00:09 pm »
Y encima viendo los resultados, si hubiesemos ganado estariamos a 3 del orihuela con lo cual ganandoles esta semana los hubiesemos pasado y estariamos 8. Ademas estariamos a 9 del ascenso. Menos mal que dentro de lo malo los demas de atras que nos podian pasar tampoco han hecho buenos resultados.  :paret

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #133 el: 01 de Febrer de 2010, 18:42:32 pm »
Sento molta pena, vergonya, llastima, desmotivació...

Sincerament, aquest diumenge que no comptin amb mi!!!

Faré vaga com avui fan la mitat dels cienes de Catalunya!

Sento molta pena, vergonya, llàstima,  però no estic desmotivat  :mmmm

Sincerament, aquest diumenge que continuïn contant amb mi!!!   :yes:

No faré vaga com avui fan la mitat dels cines de Catalunya!  :wink2:

¡¡¡ Endavant Sabadell!!!  :scut :bandera
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #134 el: 01 de Febrer de 2010, 19:08:17 pm »

Yo te aseguro que si hay otra jornada economica no voy... creo que seria la primera jornada economica en la q no vaya... pero no estamos para tirar cohetes y la economia tampoco...  :exxxx

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #135 el: 01 de Febrer de 2010, 19:23:59 pm »

Pues jugando como jugamos y sin tener ninguna opcion de play-off, no creo que vaya ni el TATO ese dia, por lo menos que conmigo no cuenten para ninguna jornada economica mas esta temporada.

doncs amb mi tampoc, i espero sincerament que aquell dia guanyin
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #136 el: 01 de Febrer de 2010, 19:25:10 pm »
yo tmb llevo desde el sabado muy cabreado, si se hubiera ganado en valencia estariamos a 9 puntos de el 4º, yo sabia que el 4º no era imposible y no lo es pero si no somos capaces de ganarle al penultimo ya me diras a quien le vamos a ganar, estos jugadores me estan empezando a dar muchas rabia, y la directiva mas  :**** :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #137 el: 01 de Febrer de 2010, 23:04:34 pm »
Una vez vistas las imágenes del partido increible que el árbitro no pitara la falta clarísima sobre Robles, pero más increible es la reacción de los defensas quedándose parados.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #138 el: 01 de Febrer de 2010, 23:12:02 pm »
Doncs si, és impressionant.

-Primer gol, un tio sol al segon pal, per si el refús.
-Segon gol, tots mirant a veure si pita alguna cosa l'àrbitre.
-Tercer gol, cantada general de la defensa.

http://www.alcieloconella.com/?p=447

San De Navas, quina paciència...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #139 el: 01 de Febrer de 2010, 23:17:02 pm »
Acabo de veure les imatges del arlequinat i es clar que hi ha falta al robles pero no tinc tan clar que hi hagi fora de joc perque per la part inferior es veu al Arnau molt retrasat i podria trencar el fora de joc. Pero es igual, es inadmisible que ningún corri darrera al davanter al menys per estorbar. Per cert, aquesta mateixa jugada la tenim a favor i ja hauriem vist que fa el nostre gran davanter centre titular indiscutible Arnal Llibert. S´atrevirà algun dia el David Pirri a posar-lo al banquillo com ha fet amb el Joel i el Fran?
Crec que no hi ha cap equip a la segona b que no tingui a algun davanter amb 4 gols com a mínim a aquestes alçades. El Javi Rodríguez, el Rifle, ja porta 8 goles amb el Sangonera!!!!!

Com no trobem un bon davanter (o dos) per la propera temporada, aixo serà un altre desastre!!