Autor Tema: Àlex Ruiz  (Llegit 1438 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Àlex Ruiz
« el: 25 de Gener de 2010, 19:47:21 pm »
La veritat es que ahir va ser una de las sorpreses positives del partit, a mi em va agradar molt i esta molt be saber que tenim un bon jugador per donar descans o "apretar" al Bermudo.
Ahir el vaig seguir en molts moments del partit i va estar a un nivell altissim.
 :thumbsup:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Àlex Ruiz
« Respondre #1 el: 25 de Gener de 2010, 19:52:16 pm »
La veritat es que ahir va ser una de las sorpreses positives del partit, a mi em va agradar molt i esta molt be saber que tenim un bon jugador per donar descans o "apretar" al Bermudo.
Ahir el vaig seguir en molts moments del partit i va estar a un nivell altissim.
 :thumbsup:

Estuvo al nivel del partido. Fue uno de los temas que comentemos durante el partido, el chaval no desentonó, cumplió en defensa y subió varias veces al ataque, una de ellas el segundo gol, pero tampoco le hicieron trabajar en exceso. Con Chapi Arnau tuvimos las mismas sensaciones y al cabo de los partidos nos hemos dado cuenta de que el chaval cumple y bastante bien, habrá que ver si Alex Ruiz tiene más oportunidades (lo dudo si Bermudo está bien) y sigue la misma tónica que Chapi.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 25 de Gener de 2010, 20:30:54 pm »
La veritat és que els 2 laterals ahir van fer un bon partit. Chapi ja va jornades, que compleix força bé, i ahir a Alex Ruiz també se'l va veure força còmode.
El que passa és que hauriem de veure'l en un partit de veritat i contra un equip de veritat per saber quin podria ser el seu veritable rendiment.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #3 el: 25 de Gener de 2010, 21:55:06 pm »
a mi també em va agradar al igual que Arnau

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #4 el: 26 de Gener de 2010, 07:38:28 am »
Pués a mi sinceramente no me gusto mucho, aprticipo bastante pero cre q no le ponia h****s a la cosa, pero claro e sjoven todavía.

Saludos.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 26 de Gener de 2010, 09:18:01 am »
si lo hizo bastante bien pero esque el partido de el domingo con el equipo que teniamos delante culquier jugador de nuestro filial lo habria echo igual o mejor que el, no es por desemerecer su actuacion pero si vuelve a jugar ante otro equipo a ver que tal lo hace  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 26 de Gener de 2010, 19:02:35 pm »
Doncs a mi en va agradar bastant, primer semblava que no estava ubicat però es va anar descarant en sembla que sortira bo  :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #7 el: 26 de Gener de 2010, 21:08:25 pm »
Bones sensacions....clar que a davant poca oposició tenia....Caldrà esperar per fer una millor valoració, però pel que vaig veure el felicito pel seu partit.

Tant de bo tinguem una perla....

Desconnectat orgullo_arlekinado

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #8 el: 27 de Gener de 2010, 07:15:35 am »
pues lo siento mucho, kizas no debo entender de futbol, pero para mi el lateral izquierdo del domingo tiene las mismas funciones que un cono.... el extremo del terrassa se fue de el como y cuando quiso, sobretodo en la segunda parte, y en ataque no se va ni de florinda chico, asi k...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #9 el: 27 de Gener de 2010, 15:26:47 pm »
Home, ni tampoc una perla ni tampoc que no se'n va ni de florinda chico, per mi el que li falta es sang com en sisó amigó,sempre he pensat que tenen molta tècnica pero poca sang.

Ànims!

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #10 el: 27 de Gener de 2010, 16:35:28 pm »
Bueno, yo creo que con el partido del domingo tampoco se le puede valorar. Habría que hacerlo en caso de que jugara un partido "normal" contra un equipo "normal". Pero a mí me gustó bastante como lo hizo, y a parte provocó el segundo gol.
Som i serem, sempre arlequinats!