Autor Tema: Jo em giraré d'esquena  (Llegit 1563 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Jo em giraré d'esquena
« el: 30 de Gener de 2010, 19:53:19 pm »
I no és calentón, jo la setmana que ve a la sortida dels jugadors em posaré d'esquena i els xiularé, després de la segona part de l'altra dia, avui havien de demostrar que realment anaven de sobrats i han demostrat que són uns PRINGATS, que han TACAT l'escut, que NO ES MEREIXEN COBRAR LA NOMINA D'AQUEST MES i per últim ENS HAURIEN DE PAGAR L'ENTRADA DE LA PÓXIMA JORNADA ECONÒMICA.

Quina vergonya per favor, diumenge que ve, quan sortint del tunel de vestidors, envers de fer servir la bufanda, els hi ensanyaré el cul

Quin mal dissabte que em queda a la boca

Son uns desgraciats que no ens mereixen
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

joseph

• Visitant
Re:Jo em giraré d'esquena
« Respondre #1 el: 30 de Gener de 2010, 20:08:07 pm »
I no és calentón, jo la setmana que ve a la sortida dels jugadors em posaré d'esquena i els xiularé, després de la segona part de l'altra dia, avui havien de demostrar que realment anaven de sobrats i han demostrat que són uns PRINGATS, que han TACAT l'escut, que NO ES MEREIXEN COBRAR LA NOMINA D'AQUEST MES i per últim ENS HAURIEN DE PAGAR L'ENTRADA DE LA PÓXIMA JORNADA ECONÒMICA.

Quina vergonya per favor, diumenge que ve, quan sortint del tunel de vestidors, envers de fer servir la bufanda, els hi ensanyaré el cul

Quin mal dissabte que em queda a la boca

Son uns desgraciats que no ens mereixen

Lo dolent es que el diumenge tots a aplaudir com a babaus.
Jo ja tinc clar que i han bastants  jugadors que han de pirar ja del club, i fer una aposta amb gent de la zona, ben pagats i deixar de portar vividors de fora, si es que aquest club vol fer algo més, cosa que cada vegada dubto més.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #2 el: 31 de Gener de 2010, 02:15:32 am »
El que està molt clar és que a final de temporada s´ha de fer una neteja a fons.Volem gent implicada en el club i en el projecte,i el que no ho estigui,que s´en vagi a pastar fang!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #3 el: 31 de Gener de 2010, 12:31:45 pm »
Mireu's-ho pel cantó positiu, ells solets s'estan col.locant el cartell de BAIXA A FINAL DE TEMPORADA al coll. En aquest sentit, si alguna cosa tindrem clara tots plegats a final de temporada és contra quins d'aquests individus s'ha de dictar un ordre d'allunyament.  És de calaix que determinats jugadors ja han cobert la seva etapa a Sabadell -Axel (massa ben pagat), Roberto Morales, Jaume, Pep Pagès, Juvenal, Castell, i tants d'altres-, i que podem parlar ja del final d'un cicle, que ha estat molt positiu -tot d'ha de dir- però que ja no dóna més de si.
David Pirri, t'he recolzat, et recolzo i et recolzaré, però ahir no era dia per "paños calientes", ahir era dia per posar cadascú al seu lloc i treure -amb perdó- una mica de mala llet i deixar clares unes quantes cosetes a alguns personatges que estan tacant aquesta samarreta centenària. Si és necessari que chupin grada fins a final de temporada, que ho fagin, però a partir de JA els onze homes que saltin a la gespa amb aquest quadres i escut al pit ho han de der deixant-se la vida al camp. Si vaques sagrades han de desparèixer del mapa, que ho fagin, però fins aquí ha d'arribar aquesta pasturada pels camps a les que hem assistit.
Manuel Benavente, mou-te i ràpid, perquè a final de temporada se't girarà força feina, i és vital que no ens agafin a l'estiu amb els pixats al ventre, com és de costum en aquesta santa casa. Taula rasa, no hi ha cap altra sortida, i començar un nou projecte amb gent que si vulgui lluitar per aquesta samarreta i pels que signifiqui alguna cosa fitxar pel Sabadell.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #4 el: 03 de Febrer de 2010, 15:55:20 pm »
Sin duda la aficion es lo mejor k tiene este equipo,tantos años intentanto subir y salir de la 2B y nosotros aki  esperando k algun año se logre el milagro eso si k tiene merito .   VIVA SABADELL!!!!!!!!  :scut    que se akabe la mala raxa yaaaaaaaa!!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #5 el: 03 de Febrer de 2010, 16:00:47 pm »
doncs jo diumenge aplaudiré i animaré des del primer minut!

Si volem guanyar el partit s'ha d'anar a animar, no a criticar!

Segur que a la majoria dels jugadors els hi fot tant com a nosaltres el que va passar a valència, el que no podem fer és deixar d'animar per un partit que surt malament.

A mi no m'entra al cap anar al camp i no animar al meu equip.......
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 03 de Febrer de 2010, 18:26:08 pm »
Crec que dar-los l'esquena a la sortida del camp és la millor opció. Els que paguem entrada i els socis, tenim uns drets, com son animar, o no, aplaudir, o no, xiular, o no. I se mos han de respectar. I a qui no le agrade, que no escolte.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #7 el: 03 de Febrer de 2010, 21:53:41 pm »

Ojo que com siguin rencorosos, encara ens baixaran a tercera grgrgrgr
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #8 el: 03 de Febrer de 2010, 22:08:09 pm »
doncs jo diumenge aplaudiré i animaré des del primer minut!

Si volem guanyar el partit s'ha d'anar a animar, no a criticar!

Segur que a la majoria dels jugadors els hi fot tant com a nosaltres el que va passar a valència, el que no podem fer és deixar d'animar per un partit que surt malament.

A mi no m'entra al cap anar al camp i no animar al meu equip.......

el partido si lo han de ganar lo van a ganar igual se les silbe o no, y eso de que a los jugadores les jodio perder en Valencia igual que a nosotros no se ni por que lo has puesto, por que yo empiezo a dudar hasta que les joda perder, yo no los voy a silbar pero si la gente lo hace lo entiendo demasiaco estamos aguantando para que año tras año se rian de nosotros, en cualquier otro equipo ya habian rodao cabezas no solo silbarian :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 03 de Febrer de 2010, 23:05:43 pm »
Evidentment que durant els 90 minuts de joc no s'ha de xiular a ningú, però si hi ha motius per a la desaprovació, que n'hi ha, està molt bé mostrar-los, sempre abans o després, MAI durant.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es