Autor Tema: ja tenim nou defensa central !!!!!!!!!  (Llegit 3366 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
ja tenim nou defensa central !!!!!!!!!
« el: 22 de Octubre de 2005, 16:55:34 pm »
 :scut Properament sabrem i sabreu el nou defensa central que es fitxará, en lloc de l'estimat Genís.
Quin jugador voldríem?
Un defensa amb experiencia en el futbol profesional, un defensa amb projecció per fer negoci a posteriori, un defensa que es trovi en forma i no ens foti els diners (i no miro en lloc), .......
Dons be, cal estar preparat, perque ens pot caure una de gran.
Solsament es una intuició, peró ull al parche, que es veu a vindre:
Perqué?
Si el mes de Juliol erem l'equip més poderós de la 2ª divisió B, amb fixatges fora dels preus de mercat, ara som l'equip més pobre de la 2ª divisió B.
Amb aixó está dit tot.
I per últim, atenció a qui ens col.locaran, no els nostres directius i técnics, sino
equips de fora que els hi sobren jugadors sense aspiracions, desenganyats, i....
amb ganes de treurel's de sobre.
Sabrem dir que no?
I si vaig equivocat, espererem uns díes.
Será un aconsellat del nou técnic?
ejem, ejem....
:smart:

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: ja tenim nou defensa central !!!!!!!!!
« Respondre #1 el: 22 de Octubre de 2005, 17:03:41 pm »
no acabu d'entendre el teu missatge.

Saps si s'ha  fitxat a algú o no?
És un missatge d'advertiment a la directiva? o als aficionats pq no ens fem ilusions?
Q vols dir amb el q som l'ekip més pobre ?

Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 22 de Octubre de 2005, 17:05:09 pm »
 :icon_question: :icon_question: :icon_question:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #3 el: 22 de Octubre de 2005, 17:13:56 pm »
doncs jo sé que si surt bé el que  s´està negociant serà una bomba

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 22 de Octubre de 2005, 17:16:20 pm »
 :surprised: :surprised: :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 22 de Octubre de 2005, 17:18:09 pm »
A mi m'es iwal si es fitxa algú o no, pero no estaria malament que el nom del post concordés amb el que es parla a dins que per cert, ja s'està debatint en un altre post ;)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 22 de Octubre de 2005, 18:13:17 pm »

T´equivoques.  La secció de "Jeroglífics" encara no s´ha muntat en aquest Fórum.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 22 de Octubre de 2005, 18:23:05 pm »
kines ganes de enganyar a la gent... :o   si poses un titol kom a minim que tingui alguna cosa a veure amb el ke al final s´escriu ¿no?  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 22 de Octubre de 2005, 22:52:56 pm »
 :disappointed: :disappointed: :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #9 el: 24 de Octubre de 2005, 09:44:04 am »
El que vol dir el Canari es el seguent:
Llegiu la página nº 17 del suplement d´esprts de  El Periódico (en catalá) de avui 24-10-05, a la columna de La Jornada avaix de tot i veureu el que vol dir el Canari.
Si aixó es aixins que en consta que u es te tota la raó.
Ja en ja pro de vividors i gent que ens foti els calers, per fer aixó que agafin gent de la cantera.
Estic molt cabrejat per el partit d´air, perque apart de les dues faltes molt ben tiradas lo demés va ser patetic, continu-u dien que aquets jugadors no en saben mes.

No obstan !!!!!VISCA EL SABADELL!!!! i sempre endevant :scut :bandera

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #10 el: 24 de Octubre de 2005, 11:05:52 am »
El que vol dir el Canari es el seguent:
Llegiu la página nº 17 del suplement d´esprts de  El Periódico (en catalá) de avui 24-10-05, a la columna de La Jornada avaix de tot i veureu el que vol dir el Canari.
Si aixó es aixins que en consta que u es te tota la raó.
Ja en ja pro de vividors i gent que ens foti els calers, per fer aixó que agafin gent de la cantera.
Estic molt cabrejat per el partit d´air, perque apart de les dues faltes molt ben tiradas lo demés va ser patetic, continu-u dien que aquets jugadors no en saben mes.

No obstan !!!!!VISCA EL SABADELL!!!! i sempre endevant :scut :bandera

Punt 1.- El Canari deu saber el que vol dir, si hi ha d'haver algun aclariment, no troba que hauria de ser ell qui el faci ?

Punt 2.- Alguna vegada m'ha semblat llegir que vosté jugava al Sabadell en els seus temps. No li sembla de molt mal gust que una persona que ha sigut jugador (ara ex-jugador), per molt que senti els colors, etc etc, entri a un foro a criticar als jugadors, entrenadors i directives, tingui raó o no ?

Si vol opinar a títol personal, faci-ho, però sense posar per endavant la condició d'ex-jugador del Sabadell, que no crec que sigui ètic ni crec que a vosté li haguès agradat que altres companys o ex-companys el critiquèssin en cap mitjà de comunicació. El fet d'haver estat jugador no el legitima per poder dir totes aquestes coses.

Si vaig errat en quant a la identitat de la seva persona, doncs demanaré disculpes.

Si estic equivocat, faci-m'ho saber, si us plau.   :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
« Respondre #11 el: 24 de Octubre de 2005, 12:30:25 pm »
Amic GUTI, estas totalment errat.
El que vol dir el CANARI es, i tu dic jo , que el defense que es vol fitxar es un tal Robin Desserne de 21 anys i de 1,90 metres d´altura, i que no ha jugat un sol minut enguany amb el Málaga.
En quan al punt número dos teu, permentem dirte que deus ser molt jove (gracies per tractarme de voste, pero millor de tu), perque no en tens ni idea qui soc, dons no has pogut llegir mai que jo soc ex jugador perque no he jugat MAI!!! amb el Sabadell, que mes auria vulgut jo. Si tinc el seudónim de SERTUCHA es perque aquet jugador al seu temps u donava tot per el nostre Centre d´Esports i va ser un jugador modélic, per cert a lo millor no el vas veure mai.
Evidenment que totes las mevas opinions son a nivell personal, i si dic el que dic es perque u sento aixins, i no vaig ni contra la junta ni contra ningu. No mes dic el que penso i tu repeteixo aquets jugadors que tenim NO EN SABEN MES, i vui pensar que fan tot el que poden per defensar al SABADELL.
No voldría que et prengesis malament el que te estic dien GUTI, perque a la fi tots dos volem el millor per el nostre SABADELL.
Una forta abraçada.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #12 el: 24 de Octubre de 2005, 13:23:50 pm »
Hola SERTUCHA

punt 1.- Em referia a que el Canari, amb el seu redactat i el títol del missatge, no va deixar gens clar, més aviat al contrari, de què tractava el seu fórum, i que podia haver avisat ell mateix si tenia alguna informació més concreta, perquè ens va deixar a tots amb um pam de nassos.

punt 2.- Ja deia que "em semblava" haver llegit alguna vegada el tema a que fa referència el meu missatge, i que si estava ekivocat m'ho fessis saber. Evidentment estava ekivocat, i a partir d'akí, la resta del meu missatge no val per res, no ?  ;) i et demano disculpes si t'ha molestat.

Apa doncs, aclarits els meus dubtes, et saludo cordialment, no sense abans dir-te que sóc ni jove ni vell, sinó tot el contrari  :laugh: (bé, vaig assistir al neixement de marujita diaz, però aixó no vol dir res  :tongue3: )

:beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 24 de Octubre de 2005, 13:30:59 pm »
et saludo cordialment, no sense abans dir-te que sóc ni jove ni vell, sinó tot el contrari 

Sembla més jove del que és. :laugh:
No és tant jove com sembla. :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

wimpi

• Visitant
« Respondre #14 el: 24 de Octubre de 2005, 13:36:17 pm »
jo dec ser ***** o algo....  algu pot ferme un resum del post aixi en sensill? explicat x a tontos?

gracies! o espero

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 24 de Octubre de 2005, 13:43:39 pm »
wimpi, no és que siguis *****, el que passa és que un ha dit que no vol un duro que costi 1 euro, l'altre no ho ha vist igual, l'altre parla d'el periòdico, l'altre no és ex-jugador però en té el nom, i l'altre és ex-jugador però no en té el nom i l'altre entra per aclarir les coses i deixar un nom. Total, que no està clara la cosa... o si.

I jo enmig per enmaranyar-ho tot.  :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

wimpi

• Visitant
« Respondre #16 el: 24 de Octubre de 2005, 14:17:57 pm »
wenu, asies xDDDD

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 24 de Octubre de 2005, 16:03:52 pm »
wimpi, no és que siguis *****, el que passa és que un ha dit que no vol un duro que costi 1 euro, l'altre no ho ha vist igual, l'altre parla d'el periòdico, l'altre no és ex-jugador però en té el nom, i l'altre és ex-jugador però no en té el nom i l'altre entra per aclarir les coses i deixar un nom. Total, que no està clara la cosa... o si.

I jo enmig per enmaranyar-ho tot. :ok

i enkara las liat mes kom sempre... :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
« Respondre #18 el: 24 de Octubre de 2005, 16:43:55 pm »
Tranquil GUTI, no me he molestat, al contrari totes las opinions son bones.
Birrero, no et compliquis tant la vida, que amb la teva explicació, fins i tot me has liat a mi, pero de bon rollo, i al Wimpi nomes li puc dir que de ***** res i que li dono tote la rao a Resistencia.
En fi l´important es que no es perdi él humor i que tots som del C.E. SABADELL

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #19 el: 24 de Octubre de 2005, 17:05:54 pm »
Pues fitxin al que fitxin, ja pot millora lo que hi ha en defensar. Perque no parem de encaixar gols, en nous partits
hem encaixat 13 gols  :ko, son molts  :icon_exclaim:. Només el Reus, el Badalona i el Peralta hen encaixat més. Es per reflexionar :no:.