Una altre desilució i ja van.....
Queda confirmat que em tornat en la dinàmica de resultats de les jornades abans que marxés el Moya.
Aquest equip no té cap tipus d'ambició, ni ilusió, ni orientació ni res de res.... avui em tornat a sortir a passar l'estona i si al final encara s'ha marcat un gol i em apretat una miqueta a sigut perq l'Oriola s'ha tirat descaradament enrrere i perq l'afició ja n'està farta hi ha demostrat en molt moments de partit la disconformitat amb la nostra situació actual.
Dit això només em pregunto quan tenim pensat jugar 4-5 partits en condicions i aconseguir la permanència matemàtica. És la única cosa q em preocupa ara mateix i en la qual vull pensar, perq senyors per a pensar en la temporada vinent primer haurem de salvar els mobles de la present, i compte q ningú es pensi que serà fàcil tenint en compte el calendari que ens espera d''ara fins a final de temporada. I ojo q el suport i la paciència de l'afició poc a poc es va esgotant, i avui n'hem tingut un clar exemple.
En fi, ja cal q espavilem i sobretot q donguem gràcies a que aquesta temporada hi ha molts equips fotuts en el grup i hi ha 3 equips q pinten clarament a descens directe....