Como sienpre ,hay canbio de chaqueta segun valla los resultados.Se va mal lo anterior era bueno,,se va bien son los mejores.
No ven bé. D'això se n'hauria de parlar extensament. Segur que molts vam aplaudir (jo el 1r) el fitxatge de David Bermudo. El vam aplaudir perque coneixem el jugador i pensàvem que aportaria coses que realment no ha acabat aportant. Però qui l'havia de fitxar, era qui havia d'estar segur del que podria aportar i amb quin estat de forma vindria, perque anteriorment l'havia vist jugar.
Però en d'altres noms, casos d'Arnal o Eneko, ja sabem d'avantmà que no són aptes per aquest projecte. Si ho sé jo, ho sap l'altre i ho sap el de més enllà perque els fitxem??
Mayor, que ja duu 15 gols amb el Sant Andreu aquest any, va rebre una oferta aquest estiu per venir al Sabadell. Suposo que el St. Andreu debia aportar més pasta i allí va anar. A mi aquest jugador no m'ha agradat mai i a priori no el canviaria per Joel. És veritat que a més de Joel jo hagués fitxat un altre tipus de davanter, però entre Mayor i ell, en principi jo em quedava amb el que tenim i de moment ha fet 0 gols.
Amb això vull dir que quan algú va a fitxar jugadors evidentment no és fàcil decantar-se per una opció o una altra, tot és un risc, i molts cops l'economia mana i això encara ho complica una mica més. Un pot errar, perque TOTS fallem, però hi ha casos que clamen el cel i que realment fan pensar que qui ha de fer aquesta feina, o no la sap fer o senzillament no està capacitat per fer-la.
Independentment de saber plantejar una plantilla equilibrada, cosa que tampoc tenim, i que ja sabiem durant el mes de juliol. Això també és molt greu.
Esperem que per la propera temporada, Manel Benavente s'apliqui una mica més i no acabi fent bo, al bo de Garcia Llamas.
Tan de bo tingui moltíssima sort en les seves eleccions.