A mi el que em fa vergonya és segons quins aficionats que van al camp a criticar en comptes d'animar!
Si l'equip no va tan bé com voldriem una part de la culpa és de la part de l'afició que critiqueu i no animeu (jo no m'incloc, perquè estic animant sempre, no només quan estem guanyant)
Animar quan estem guanyant és molt fàcil. El que s'ha de fer és cridar SABADELL SABADELL quan estem perdent!
Avui m'he alegrat del gol, sobretot perque algunes de les persones que han marxat abans d'hora se l'han perdut. Ja els hi està bé! Tan de bo s'haguessin perdut el segon gol!
Molt dir que som la millor afició... i una meeeeee! Anar amb massa als desplaçaments quan la cosa va bé, quan estem cap a dalt, no té cap mèrit! Seriem la millor afició, si estant malament, jugant malament i perdent, estiguessim ANIMANT..... hi ha llocs que ho tenen això, aqui no ho tenim, ni ho tindrem mai.
Tenim el que ens mereixem, si 1000 persones estiguessim tota l'estona cridant i animant, les coses anirien millor, segur.
Pero per desgràcia sé que hi ha poca gent que pensa com jo, almenys em consola que sé que no soc l'únic que pensa així,
Ara i sempre, guanyem o perdem,
VISCA EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!