Autor Tema: la vergonya és l'afició  (Llegit 20235 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
la vergonya és l'afició
« el: 07 de Febrer de 2010, 20:15:45 pm »
A mi el que em fa vergonya és segons quins aficionats que van al camp a criticar en comptes d'animar!

Si l'equip no va tan bé com voldriem una part de la culpa és de la part de l'afició que critiqueu i no animeu (jo no m'incloc, perquè estic animant sempre, no només quan estem guanyant)

Animar quan estem guanyant és molt fàcil. El que s'ha de fer és cridar SABADELL SABADELL quan estem perdent!

Avui m'he alegrat del gol, sobretot perque algunes de les persones que han marxat abans d'hora se l'han perdut. Ja els hi està bé! Tan de bo s'haguessin perdut el segon gol!

Molt dir que som la millor afició... i una meeeeee! Anar amb massa als desplaçaments quan la cosa va bé, quan estem cap a dalt, no té cap mèrit! Seriem la millor afició, si estant malament, jugant malament i perdent, estiguessim ANIMANT..... hi ha llocs que ho tenen això, aqui no ho tenim, ni ho tindrem mai.

Tenim el que ens mereixem, si 1000 persones estiguessim tota l'estona cridant i animant, les coses anirien millor, segur.

Pero per desgràcia sé que hi ha poca gent que pensa com jo, almenys em consola que sé que no soc l'únic que pensa així,

Ara i sempre, guanyem o perdem,

VISCA EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Bea

• Infantil
  • Missatges: 226
  • Gènere: Femení
Re:la vergonya és l'afició
« Respondre #1 el: 07 de Febrer de 2010, 20:57:16 pm »
No estoy de acuerdo con tu opinion, ahora sera culpa de la afición que perdamos? Yo tambien opino que hay que estar con en el equipo gane o pierda, pero creo que llega un momento en que la aficion se cansa y todo tiene un limite. Hoy creo que ha sido la gota que a colmado el vaso y parte de la afición ha mostrado su desconformidad con el equipo por el partido de hoy (que aun ha sido bastante aceptable pese al resultado) y por varios partidos que llevamos aguantando y todos sabemos cuales son. A parte he escuchado unas declaraciones de Arnal al finalizar el partido en la radio que le han preguntado sobre si ha escuchado silbidos y el a dicho que no escucha ni los silbidos ni los aplausos que se centra en el partido y ya esta, entonces me diras que si le animamos ganaremos? La vida no es de color de rosa y cuando las cosas van mal tambien hay que decirlo  :beer2 :beer2
Ante todo visca el Sabadell, y si puedo el domingo ire a Badalona. :bandera :scut :bandera

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 07 de Febrer de 2010, 21:23:24 pm »
A mi el que em fa vergonya és segons quins aficionats que van al camp a criticar en comptes d'animar!

Si l'equip no va tan bé com voldriem una part de la culpa és de la part de l'afició que critiqueu i no animeu (jo no m'incloc, perquè estic animant sempre, no només quan estem guanyant)

Animar quan estem guanyant és molt fàcil. El que s'ha de fer és cridar SABADELL SABADELL quan estem perdent!

Avui m'he alegrat del gol, sobretot perque algunes de les persones que han marxat abans d'hora se l'han perdut. Ja els hi està bé! Tan de bo s'haguessin perdut el segon gol!

Molt dir que som la millor afició... i una meeeeee! Anar amb massa als desplaçaments quan la cosa va bé, quan estem cap a dalt, no té cap mèrit! Seriem la millor afició, si estant malament, jugant malament i perdent, estiguessim ANIMANT..... hi ha llocs que ho tenen això, aqui no ho tenim, ni ho tindrem mai.

Tenim el que ens mereixem, si 1000 persones estiguessim tota l'estona cridant i animant, les coses anirien millor, segur.

Pero per desgràcia sé que hi ha poca gent que pensa com jo, almenys em consola que sé que no soc l'únic que pensa així,

Estic totalment en desacord amb aquest post desdel meu punt de vista bastant provocador.

Qué ens vols donar a entendre que em d'animar sí o sí i tragar-nos les crítiques quan veiem a l'equip passejant pel camp?
Per aquí no hi passo noi. A mi el Sabadell no em dona diners però tampoc tinc perquè consentir que aquest equip ens prengui el pèl en repetides ocasions.
Em aguantat moltíssim. El partit a casa amb Badalona, Benidorm,Denia, Mallorca B....hi ha fora els ridículs al Mini, Paterna i si em forces al Narcís Sala on es veu q tb vam fer un partit depriment... no veus normal que ja haguem explotat?
Es pot aguantar q es perdi un partit a casa contra un bon equip (com segurament passi d'aquí 2 setmanes), però no es pot consentir de forma consecutiva  una segona meitat depriment contra un equip com el Terrassa, un partit per plorar a Paterna i el partit d'avui, en el qual si que dieu q l'equip al final a reaccionat, però ojo ja et dic  q a reaccionat gràcies a la bronca de l'afició k ja no pot més, q si avui aquest partit s'arriva a jugar fora de casa acaba amb un 4-0 tranquil·lament.

Estem farts de callar, i crec q tot el q hagi passat avui a la NCA és poc. Al cap hi ha la fi al final a la sortida de l'equip hi ha hagut majoritàriament aplaudiments i altre gent q no a fet res, ni xiular ni aplaudir, i un cop finalitzat el partit tampoc hi ha hagut ni escridassada general ni els hem pas anat a increpar a tribuna. Tot el contrari, quan em marcat l'1-2 tots em cridat GOOOL!!! i tots ens em volcat amb l'equip quan ni molt menys s'ho mereixien dsp de com a anat el partit. :rant: :rant: :rant:

Avui tots els que erem al camp o bé sóm socis o bé han pagat entrada. Crec q tenim tot el dret a criticar a l'equip si el q veiem al camp no ens agrada, del contrari de que carai estem parlant?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 07 de Febrer de 2010, 21:38:06 pm »

no tienes razon yo voy al campo pago cada año mi carnet por lo tanto si mi equipo hace un mal partido como el de hoy tengo todo el derecho del mundo a criticarles y a reprocharles que corran mas, los partidos los han de ganar los jugadores en el campo(con esto no quiero decir que no se tenga que animar desde la grada) pero es el equipo el que ha de levantar a la gente de sus asientos y hacerlos bivrar con su juego y este año no lo han echo, demasiaco esta aguantando esta aficion cualquier otra hoy ya habria sacado pañuelos :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat nomesfutbol

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #4 el: 07 de Febrer de 2010, 21:39:43 pm »
Me gusta que lo digas tu, amic Oscar, porque esta tarde has estado literalmente encogido en tu butaca, con una gorra, y sin abrir la boca más que para hablar con tu compañera, por cierto muy guapa.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #5 el: 07 de Febrer de 2010, 21:41:10 pm »
Cadascú és dret d'opinar el que vulgui. Si hi ha gent que està cabrejada, com és el meu cas, doncs critica que per això paga el seu carnet de soci cada temporada i es gasta una pasta en samarretes, bufandes, desplaçaments... Només faltaria que no poguessim criticar!!! Alguns estaria bé que començessin a veure que hi han coses que s'ha fet malament i es continua fent malament. I alguns ho demostren xiulant a l'equip o a l'entrenador o a la directiva, doncs em sembla perfecte, al igual que la gent que creu que el millor és animar. Tot és respectable.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #6 el: 07 de Febrer de 2010, 21:42:00 pm »
jo crec que a Sabadell ens tenim massa cregut que som una " de les millor aficions de futbol ". Jo no ho veig així, avui amb el 0-2 tothom ha començat a rajar de l'equip, quan jo crec que s'havia d'animar ( de fet, els Forceros ho hem fet  ), i amb el 1-2 tothom ha deixat les critiques de banda i s'han calmat els ànims... quan un equip va perdent 0-2 a casa seva, i ho intenta ( perquè a la primera part s'ha intentat ) se l'ha d'animar, no criticar perquè així ens fem mal a nosaltres mateixos.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 07 de Febrer de 2010, 21:59:00 pm »
Suposo que gràcies a aquesta "vergonyosa" afició, estem a 2ª B i no a Regional, fonamentalment, perque durant molt temps la Entitat no ha tingut massa recolzament de les institucions de la ciutat, ni de les empreses, ni de ningú, més enllà de la massa social, les families de sempre i 4 amics. (Quin va ser el recolzament la temporada 93-94 a 3ª Divisó, penyistes i aficionats recollint diners a les portes d'entrada de l'estadi, buit institucional, i finalment ascens a 2ª B, per posar un exemple...)

En fi,  que ja ho val.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2010, 22:02:05 pm »
doncs a mi em sembla que a sigut un dels partits que escoltat menys criticar a l'equip, qüasi des de el principi del partit s'escoltava a molta gent parlar entre ells però poca gent parlava del partit, hem sembla que molta gent ja pensa en l'any que ve.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 07 de Febrer de 2010, 22:31:27 pm »
jo crec que a Sabadell ens tenim massa cregut que som una " de les millor aficions de futbol ". Jo no ho veig així, avui amb el 0-2 tothom ha començat a rajar de l'equip, quan jo crec que s'havia d'animar ( de fet, els Forceros ho hem fet  ), i amb el 1-2 tothom ha deixat les critiques de banda i s'han calmat els ànims... quan un equip va perdent 0-2 a casa seva, i ho intenta ( perquè a la primera part s'ha intentat ) se l'ha d'animar, no criticar perquè així ens fem mal a nosaltres mateixos.

t'equivoques Pedro. Un bon aficionat no és el que anima a l'equip vagin 0-2 vagin 0-5... un bon aficionat és el que ajuda a l'equip a fer millor la seva feina, i avui crec q amb el nostre enfadament generalitzat s'ha ajudat a que l'equip despertés i intentés reduir diferències cosa q em pogut fer i gairebé empatem i tot.

Si sempre fem el mateix possat tan si guanyem 2-0 com si perdem 0-2 els jugadors ens pendran pel "pito del sereno" i se n'enfotaran de nosaltres cada setmana. Si pel contrari veuen una preocupació generalitzada per a q l'equip vagi bé es demostrarà que sóm una bona afició, això sí, el q no s'ha de fer MAI és ni marxar abans d'acabar el partit ni molt menys demostrar el teu enfadament sense anar al camp. Al camp s'hi a d'anar, sigui a animar sigui a fotre'ls a parir.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #10 el: 07 de Febrer de 2010, 22:38:45 pm »
Si qualsevol treballador no fe ve la seva feina el seu cap li fotrà una estirada d'orelles i s'ho replantejara i si continua amb les mateixes segurament el fotran al carrer, avui l'aficiò els hi ha fotut una petita estirada d'orelles a veure si capten el que se'ls hi vol dir, si no reaccionem se'ns pixaran a la cara.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 07 de Febrer de 2010, 22:45:19 pm »

t'equivoques Pedro. Un bon aficionat no és el que anima a l'equip vagin 0-2 vagin 0-5... un bon aficionat és el que ajuda a l'equip a fer millor la seva feina, i avui crec q amb el nostre enfadament generalitzat s'ha ajudat a que l'equip despertés i intentés reduir diferències cosa q em pogut fer i gairebé empatem i tot.

Si sempre fem el mateix possat tan si guanyem 2-0 com si perdem 0-2 els jugadors ens pendran pel "pito del sereno" i se n'enfotaran de nosaltres cada setmana. Si pel contrari veuen una preocupació generalitzada per a q l'equip vagi bé es demostrarà que sóm una bona afició, això sí, el q no s'ha de fer MAI és ni marxar abans d'acabar el partit ni molt menys demostrar el teu enfadament sense anar al camp. Al camp s'hi a d'anar, sigui a animar sigui a fotre'ls a parir.

jo no opino com tu per res, per un error, potser dos tampoc cal tirar-se a sobre... o ara em diràs q tothom és perfecte i mai perd? ni que estiguéssim en una supercrisis mare meva.. q només hem perdut dos partits eh, m'és igual de la manera q s'hagin perdut, quan guanyem no sabem saborejar la victòria, i esque sembla que aquí encara hi ha gent que està vivint el partit de Lleó o Irún... mireu el que tenim i recolzem per salvar-nos com abans millor, després ja vindràn les crítiques, perquè si els hi rellisca tot el que els hi dieu, encara ens poden fer baixar.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 07 de Febrer de 2010, 22:56:53 pm »

jo no opino com tu per res, per un error, potser dos tampoc cal tirar-se a sobre... o ara em diràs q tothom és perfecte i mai perd? ni que estiguéssim en una supercrisis mare meva.. q només hem perdut dos partits eh, m'és igual de la manera q s'hagin perdut, quan guanyem no sabem saborejar la victòria, i esque sembla que aquí encara hi ha gent que està vivint el partit de Lleó o Irún... mireu el que tenim i recolzem per salvar-nos com abans millor, després ja vindràn les crítiques, perquè si els hi rellisca tot el que els hi dieu, encara ens poden fer baixar.

Un error potser 2? Mira't els partits de cada jornada i fes un balanç de partits q hagim donat la cara i partits q no hagim fotut res. De veritat només són 2? Això sense comptar el ridícul contra el Marbella i bueno de Copa Catalunya prefereixo ni parlar-ne ja q va ser durant la pretemporada.

No obstant està clar que no només s'ha de donar un toc d'atenció als jugadors i entrenador. Els principals culpables de la nostra situació estan a la directiva i són ells els q principalment han de buscar solucions i sobretot un cop salvem els mobles d'aquesta temporada mirar de fer les coses una mica millor per a la propera....

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #13 el: 07 de Febrer de 2010, 23:01:26 pm »
Me parece muy injusto el título: La vergoña és l'afició.
Yo no estaba de acuerdo con que se silvara al equipo en las primeras jornadas, se les hicieran aquellos "OLÉS" pero llega un momento que ves que el equipo que en principio debia luchar por el Play Off esta luchando por no bajar... haciendo el rídiculo en ciertos partidos que todos sabemos... La gente se cansa y es comprensible esta reacción de la gente. Y que conste que yo hoy no he silvado al equipo en ningún momento, y he seguido animando después del 2-0 y hasta el final del partido pq creo que los abucheos y silvidos son contraproducentes y los jugadores se pueden poner más nerviosos.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 07 de Febrer de 2010, 23:08:58 pm »
El que no pot ser és que els jugadors es rasquin les pilotes (com molts partits a passat aquest any) i a sobre els donguem una palmadeta a l'esquena.

Actitud i ganes per damunt de tot. Si perdem.... mala sort. Ara, si caminen pel camp i a sobre perdem, l'únic que mereixien els jugadors és una actitud de desaprovació per part de l'afició. Faltaria més  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 07 de Febrer de 2010, 23:16:27 pm »
però a veure, vosaltres creieu que els 22 jugadors que tenim senten els colors? potser 5 o 6 però més? ho dubto moltíssim. Ells cobren a final de mes, si, i què? vosaltres cobreu a final de mes i no sentiu passió per la feina que realitzeu, no? :wall:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #16 el: 07 de Febrer de 2010, 23:17:56 pm »

Un error potser 2? Mira't els partits de cada jornada i fes un balanç de partits q hagim donat la cara i partits q no hagim fotut res. De veritat només són 2? Això sense comptar el ridícul contra el Marbella i bueno de Copa Catalunya prefereixo ni parlar-ne ja q va ser durant la pretemporada.

No obstant està clar que no només s'ha de donar un toc d'atenció als jugadors i entrenador. Els principals culpables de la nostra situació estan a la directiva i són ells els q principalment han de buscar solucions i sobretot un cop salvem els mobles d'aquesta temporada mirar de fer les coses una mica millor per a la propera....

tienes razon

señor Soteras donde esta el objetivo que se nos vendio a principio de temporada? yo se lo digo a 14 puntos
señor Soteras donde esta ese corto/medio plazo que usted dijo al subir a 2ªB?(digo que no se podia quedar el equipo en 2ªB muchos años) yo se lo digo seguimos en segunda B con unas fases de ascenso en 3 años y ni yo me creo como nos clasifiquemos
señor soteras se esta haciendo algo ya de cara a la temporada que viene? hablando con algun entrenador o jugadores? yo creo que no pero bueno  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 07 de Febrer de 2010, 23:21:12 pm »
però a veure, vosaltres creieu que els 22 jugadors que tenim senten els colors? potser 5 o 6 però més? ho dubto moltíssim. Ells cobren a final de mes, si, i què? vosaltres cobreu a final de mes i no sentiu passió per la feina que realitzeu, no? :wall:

Jo no crec que es demani que ningú senti els colors. Simplement que s'esforci al màxim a realitzar la seva feina. I encara més veient QUE SOCIALMENT SÓN UNS PRIVILEGIATS.

"Només" t'has d'esforçar sobre un camp de futbol...........
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #18 el: 07 de Febrer de 2010, 23:47:43 pm »
Yo creo que el nombre del post es demasiado fuerte y atrevido! La afición del Sabadell no es ninguna verguenza y seguramente somos de las más fieles y constantes de nuestro grupo.
Creo que no se puede generalizar a toda la afición, y tal como está el equipo, es lícito que la gente no esté para palmaditas ni aplausos gratuitos, yo por ejemplo nunca aplaudiré un gol a mi equipo como han hecho muchos hoy, ni de forma sarcástica dire oles en plan gracioso contra mi equipo, pero entiendo que haya gente que si le parezca lo correcto, pero de ahí a decir que la verguenza es la afición???
También es cierto que tenemos alguno (los mínimos) que se dedican a insultar a jugadores desde el minuto 1, en este caso más que una verguenza son unos mal educados ya que por suerte tenemos muchos pequeños que siguen a nuestro equipo y da hasta verguenza sentarse al lado de algun personaje.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #19 el: 07 de Febrer de 2010, 23:58:35 pm »

óscar, de tots només he llegit el teu comentari i només una cosa a dir: l'afició té un límit. I aquest s'ha sobrepassat.