Autor Tema: la vergonya és l'afició  (Llegit 20239 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:la vergonya és l'afició
« Respondre #20 el: 08 de Febrer de 2010, 00:02:09 am »
qui se senti aludit per algo serà

jo he estat animant TOT el partit com faig sempre i sempre faré,i els que seuen a prop meu ho saben, i sé que també hi ha MOLTA gent que ha estat animant, pero per desgràcia n'hi ha dels que no ho fan.

Hi ha gent que està callada sempre...això ho puc entendre, però hi ha gent que crida molt pero només criden per criticar i mai els sents cridar per animar (a no sé que estiguem guanyant, que llavors es lo fàcil)

Qui es piqui, per algo serà. El post no és per acusar a ningú en particular, però qui se senti aludit... ja ho he dit.

Repeteixo, que és molt fàcil animar quan s'esta guanyant, però el que cosat més és animar quan s'està perdent, per intentar possar el teu granet de sorra per remuntar.

Jo continuo pensant que si avui tothom hagués estat animant des del principi, potser no hauriem sortit tant adormits.. pero costa massa animar.

I si, a mi em fa vergonya sentir aficionats del meu equip cridant... contra l'equip,, desanimant en comptes d'animar... criticant encomptes d'animar... almenys durant el què dura el partit. Ja sé que no és tothom, però quan la majoria de gent esta callada, si criden-critiquen 4 o 5, se senten massa.

Visca el Sabadell !!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #21 el: 08 de Febrer de 2010, 00:05:10 am »
A mi el que em fa vergonya és segons quins aficionats que van al camp a criticar en comptes d'animar!

Si l'equip no va tan bé com voldriem una part de la culpa és de la part de l'afició que critiqueu i no animeu (jo no m'incloc, perquè estic animant sempre, no només quan estem guanyant)

Animar quan estem guanyant és molt fàcil. El que s'ha de fer és cridar SABADELL SABADELL quan estem perdent!

Avui m'he alegrat del gol, sobretot perque algunes de les persones que han marxat abans d'hora se l'han perdut. Ja els hi està bé! Tan de bo s'haguessin perdut el segon gol!

Molt dir que som la millor afició... i una meeeeee! Anar amb massa als desplaçaments quan la cosa va bé, quan estem cap a dalt, no té cap mèrit! Seriem la millor afició, si estant malament, jugant malament i perdent, estiguessim ANIMANT..... hi ha llocs que ho tenen això, aqui no ho tenim, ni ho tindrem mai.

Tenim el que ens mereixem, si 1000 persones estiguessim tota l'estona cridant i animant, les coses anirien millor, segur.

Pero per desgràcia sé que hi ha poca gent que pensa com jo, almenys em consola que sé que no soc l'únic que pensa així,

Ara i sempre, guanyem o perdem,

VISCA EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

óscar, de tots només he llegit el teu comentari i només una cosa a dir: l'afició té un límit. I aquest s'ha sobrepassat.

Doncs si que tenim poca paciència... si després de tot el que hem passat els últims anys, aquest any ja heu sobrepassat el límit... que vols que et digui. estem a la zona tranquila de la classificació i el que necessiten els jugadors és el recolçament de l'afició per guanyar com més punts millor.

Visca el Sabadell !!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #22 el: 08 de Febrer de 2010, 00:10:57 am »
jo crec que a Sabadell ens tenim massa cregut que som una " de les millor aficions de futbol ". Jo no ho veig així, avui amb el 0-2 tothom ha començat a rajar de l'equip, quan jo crec que s'havia d'animar ( de fet, els Forceros ho hem fet  ), i amb el 1-2 tothom ha deixat les critiques de banda i s'han calmat els ànims... quan un equip va perdent 0-2 a casa seva, i ho intenta ( perquè a la primera part s'ha intentat ) se l'ha d'animar, no criticar perquè així ens fem mal a nosaltres mateixos.

:clap :clap :clap

clar que sí, almenys durant els 90 i pico mintuts que dura el partit, ANIMAR, ANIMAR i ANIMAR!!

Jo un dia em faré una camiseta que posi: De criticons n'estic fins els coll...

:beer2 m'alegro de veure que hi hagi més gent pel foro que vegi que el més normal és animar durant el partit (i si després, un cop acabat, vols fer critiques constuctives o el que sigui, doncs endavavant.. pero durant el partit, a animar... de fet, és molt fàcil d'entendre.... animar, animar, animar.... )

Visca el Sabadell !!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #23 el: 08 de Febrer de 2010, 00:14:18 am »
jo crec que a Sabadell ens tenim massa cregut que som una " de les millor aficions de futbol ". Jo no ho veig així, avui amb el 0-2 tothom ha començat a rajar de l'equip, quan jo crec que s'havia d'animar ( de fet, els Forceros ho hem fet  ), i amb el 1-2 tothom ha deixat les critiques de banda i s'han calmat els ànims... quan un equip va perdent 0-2 a casa seva, i ho intenta ( perquè a la primera part s'ha intentat ) se l'ha d'animar, no criticar perquè així ens fem mal a nosaltres mateixos.

t'equivoques Pedro. Un bon aficionat no és el que anima a l'equip vagin 0-2 vagin 0-5... un bon aficionat és el que ajuda a l'equip a fer millor la seva feina, i avui crec q amb el nostre enfadament generalitzat s'ha ajudat a que l'equip despertés i intentés reduir diferències cosa q em pogut fer i gairebé empatem i tot.

Si sempre fem el mateix possat tan si guanyem 2-0 com si perdem 0-2 els jugadors ens pendran pel "pito del sereno" i se n'enfotaran de nosaltres cada setmana. Si pel contrari veuen una preocupació generalitzada per a q l'equip vagi bé es demostrarà que sóm una bona afició, això sí, el q no s'ha de fer MAI és ni marxar abans d'acabar el partit ni molt menys demostrar el teu enfadament sense anar al camp. Al camp s'hi a d'anar, sigui a animar sigui a fotre'ls a parir.

Amb aixo no estic d'acord... el que s'ha de fer, segons la meva opinio, és anar al camp a animar sempre!

De fet, caldria animar menys amb el 2-0.. i animar molt més quan estem perdnet 0-2, que és quan fa falta.

Amb el que si estic d'acord és en que mai s'hauria de marxar abans del camp, encara que estiguessim perdent 0-10, i clarament, el que mai s'ha de fer és no anar al camp perque estiguis "enfadat".

Apali, vagi bé!

Bona nit i Visca el Sabadell !!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #24 el: 08 de Febrer de 2010, 00:18:31 am »
i el rollo aquest de que com que paguem el carnet tenim el dret a criticar, per mi és una ximpleria... pero si ho voleu aixi,  parlant de drets i deures, també diria que tenim el deure d'animar.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #25 el: 08 de Febrer de 2010, 00:37:26 am »
La meva modesta opinió es que, en part, tots teniu una mica de raó. L´afició es soberana i té dret a animar, criticar o xiular. Ara bé, per a mi els que tenen dret a fer el que volguin son el socis que pagan el carnet. L´any passa, més o menys aquestes altures, tot eren aplaudiments i eufories. L´equip guanyava i guanyava i anava cap el play off. Ara tot va al revès i es llógic que es critiqui perque la afició està molt cremada. No només per aquest any sino dels 17 o 18 que portem a aquesta maleida segona b. Es més aixo. I com es va prometre un equip per tornar-ho a intentar doncs hi ha més crispació. Ara bé, els que venen 2 cops al Estadi i ciritiquen, aquets millor que es quedin a casa a veure el FCB o el RM.
En el meu cas particular, crec que tinc dret a expresar el que pensi. Ara mateix estic molt emprenyat amb aquesta temporada tan nefasta. Hi ha jugadors que es passejan i aixo es lamentable quan están al corrent de pagament quan altres clubs, com el mateix Oriola, ho pasen molt malament per cobrar. Mai vaig criticar, per exemple, al equip qeu va pujar de tercera a segona B perque ho donaven tot al camp. Feien el que podien diumenge a diumenge. Ara no es aixi. Alguns sembla que s´enriguin, es vergonyós. Hi aixo la directiva hauria de pendre mesures

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #26 el: 08 de Febrer de 2010, 03:35:28 am »
La aficion no grita SAADELL SABADELL amigo ojx pq esta muy muy QUEMADA,pq no son 1 año ni 2 ni 3 sino 20 en este estado!!!!!!! Demasiado ke vamos a los que qeremos al Sabadell pq el espectaculo ke dan es para enfadarse y con razon.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #27 el: 08 de Febrer de 2010, 08:36:17 am »
afegeixo només una cosa,

alguns em diràn ilús, però jo estic segur que els jugadors fan tot el que poden al camp, una altra cosa és que la cosa no surti bé, que tinguem mala sort, que el factor piscologic afecti d'una manera o altra, el fet de estar lluny de dalt i de baix ha d'afectar encara que sigui inconscientment, que falti algun jugador en alguna posició, que falti un lider, que faltin idees...el que volgueu, en definitiva, que pel motiu que sigui, les coses no surtin com tots voldriem, i quan dic  "com TOTS voldriem" incloc els jugadors, perque em nego a pensar que surten al camp en plan "avui farem menys del que podem", "jugarem al 50% blablabla".

Estic segur que surten amb ganes de donar-ho tot i de guanyar el partit, i que si les coses no surten, ells son els primers preocupats, per això la meva filosofia d'animar, animar i animar, perque crec en la bona fe de tots ells.

Ah, i que vagi per endavant, que jo soc el primer que tinc ganes de pujar a segona A, i a Primera, i estic segur que tarda o d'hora ho aconseguirem.

Visca el Sabadell !!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #28 el: 08 de Febrer de 2010, 09:40:46 am »
vesguenza me daria a mi acusar a si a la aficion que es lo mejor de este equipo para defender a los jugadores :beer2 :beer2

i el rollo aquest de que com que paguem el carnet tenim el dret a criticar, per mi és una ximpleria... pero si ho voleu aixi,  parlant de drets i deures, també diria que tenim el deure d'animar.

pues haztelo mirar porque eso a sido asi toda la vida y no solo aqui y asi seguira siendo al sociono se le puede engañar y esta directiva lo esta haciendo  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 08 de Febrer de 2010, 09:47:14 am per X-Men Aigua »
visca el sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #29 el: 08 de Febrer de 2010, 09:55:01 am »
Algú em pot explicar aquest post? Crec que m'he predut alguna cosa important, no entenc res...

Que no cobren els jugadors? I gracies a qui cobren els jugadors?
Ojx, deus tenir raó, el que hauriem de fer ès no pagar i animar molt, pel que es va veue ahir sobre la gespa no deu ser important en el mon del futbol això de pagar religiosament, semblava que fos l'Orihuela els que van al dia...
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #30 el: 08 de Febrer de 2010, 10:01:30 am »
Felicitats !!!!!! ja podeu donar-li el premi a post mes absurd al senyor aquest que es pensa mes arlequinat que ningu per que es el tiu que mes anima de tot l´estadi Segons ell)

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #31 el: 08 de Febrer de 2010, 10:07:29 am »
afegeixo només una cosa,

alguns em diràn ilús, però jo estic segur que els jugadors fan tot el que poden al camp, una altra cosa és que la cosa no surti bé, que tinguem mala sort, que el factor piscologic afecti d'una manera o altra, el fet de estar lluny de dalt i de baix ha d'afectar encara que sigui inconscientment, que falti algun jugador en alguna posició, que falti un lider, que faltin idees...el que volgueu, en definitiva, que pel motiu que sigui, les coses no surtin com tots voldriem, i quan dic  "com TOTS voldriem" incloc els jugadors, perque em nego a pensar que surten al camp en plan "avui farem menys del que podem", "jugarem al 50% blablabla".

Estic segur que surten amb ganes de donar-ho tot i de guanyar el partit, i que si les coses no surten, ells son els primers preocupats, per això la meva filosofia d'animar, animar i animar, perque crec en la bona fe de tots ells.

Ah, i que vagi per endavant, que jo soc el primer que tinc ganes de pujar a segona A, i a Primera, i estic segur que tarda o d'hora ho aconseguirem.

Visca el Sabadell !!!

Pues yo no estoy tan seguro de que los jugadores hacen todo lo que pueden en el campo. No creo que un jugador como Castells que no se ofrece ni una sola vez a sus compañeros haga todo lo que puede en el campo. No estoy tan seguro que Arnal, que se pasea por el campo, haga todo lo que pueda, y como estos hay más de uno. Ayer me gustó la entrega de Robles sobretodo. Si todos se entregaran al 100%, podriamos perder, pero dariamos otra imagen. Ayer me cabreé muchísimo, me levanté y me fui al gol norte, bajo el marcador, y me faltó el canto de un duro para largarme, porque no entiendo que unos privilegiados que trabajan en lo que les gusta, que cobran religiosamente, y que con poquito tendrían a la afición comiendo de la palma de su mano, no hagan todo lo posible para ganar, aunque luego pierdan, pero que hagan todo lo posible, que algunos jugadores no lo hacen a mi juicio. El Sabadell ha de intentar ser buen equipo, pero si no lo consigue, al menos debe aparentarlo. Ah, por cierto, el socio es libre de animar o criticar cuando crea conveniente. Eso de que la aficion  te da vergüenza, será a tí. Yo estoy muy orgulloso de esta afición.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #32 el: 08 de Febrer de 2010, 10:12:22 am »
Algú em pot explicar aquest post? Crec que m'he predut alguna cosa important, no entenc res...

Que no cobren els jugadors? I gracies a qui cobren els jugadors?
Ojx, deus tenir raó, el que hauriem de fer ès no pagar i animar molt, pel que es va veue ahir sobre la gespa no deu ser important en el mon del futbol això de pagar religiosament, semblava que fos l'Orihuela els que van al dia...

ja veig que alguns no entenen res, perque amb el que jo dic no té res a veure si es cobra no no es cobra....jo parlo de l'afició, pero be, entengueu el que volgueu.  M'heu fet recordar perquè vaig deixar durant un bon temps d'entrar aquí... ja passo. Apa, que us vagi bé, si voleu animar animeu, i si voleu criticar critiqueu. bon profit.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #33 el: 08 de Febrer de 2010, 10:13:45 am »
Si estuviesemos en primera y ayer fuesemos perdiendo 0-2 contra el Getafe ya te digo yo que la mayoría de gente estaría animando y no se sentiría ni un silbido, porque estaríamos en una división por encima de nuestras posibilidades.
La realidad es que estamos en 2ª B, que es una división por debajo de lo que nos toca y ya llevamos muchos años. Venimos de perder vergonzosamente en el campo del penúltimo y vemos como los jugadores van andando sobre el campo y no se ofrece nadie ni para sacar un fuera de banda... y encima propones que les animemos... me parece vergonzoso.
Yo juego en una liga en plan pachanga y me dejo la piel sobre el campo en cada partido por orgullo y porque no me gusta perder y me tengo que pagar hasta la equipación. Esta gente que cobra, y cobra al día no se le puede exigir menos que se esfuerzen durante 90 minutos a la semana.

Y lanzo una pregunta: si el partido de ayer hubiese sido la final de copa y jugasen contra el Barça o el Madrid, ¿alguien se cree que hubiesen salido del vestuario con la misma pasividad?... entonces ¿no quieren, no pueden o no saben motivarse?
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 08 de Febrer de 2010, 10:14:26 am »
Tampoc fins el minut 10, van fer gaire per a animar al públic a animar-los.

En un camp de futbol (en tots), hi han els que animen sempre,, els que mengen pipes, els que critiquen sempre i els que fan depén del que veuen, però si el que es veu el camp no anima a l'últim grup a la grada, és normal que no s'animi.

Us faig una comparació: L'any desprès de la temporada a Tercera, amb Montero, Ollés, etc... al camp, a pesar de lluitar per no baixar, recordeu algun partit que de bon principi sortissin a veure-les venir? Crec que tothom animava a pesar d'anar perdent.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #35 el: 08 de Febrer de 2010, 10:19:51 am »
Ojx, em sembla grotesc que justament tu vagis donant lliçons de comportament a la grada. Per cert com va acabar el teu tema?
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #36 el: 08 de Febrer de 2010, 10:31:33 am »
ja veig que alguns no entenen res, perque amb el que jo dic no té res a veure si es cobra no no es cobra....jo parlo de l'afició, pero be, entengueu el que volgueu.  M'heu fet recordar perquè vaig deixar durant un bon temps d'entrar aquí... ja passo. Apa, que us vagi bé, si voleu animar animeu, i si voleu criticar critiqueu. bon profit.

Molt be nanu ja tornes a fer el mateix que las 50 vegades antigues que et va tornar a passar el mateix que ara, ... per veure coses que el 99,9 % de gent no veu i a mes voler tenir la rao.... casi es millor que estiguis un temps off-line.

El millor que podries fer es entrar a la directiva, sempre necesiten a gent com tu que veguin les coses positives i li fotin la culpa a l´afició, bueno en part crec que ja estas ficat ¿no?
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #37 el: 08 de Febrer de 2010, 11:43:15 am »
Felicitats !!!!!! ja podeu donar-li el premi a post mes absurd al senyor aquest que es pensa mes arlequinat que ningu per que es el tiu que mes anima de tot l´estadi Segons ell)

yo tmb lo voto, y anima mas segun el pero segun otro forero se tiro los 90 minutos sentado hablando con una amiga, pues se revoluciona mas a los jugadores aunque sea silbandoles que no sentado hablando con una amiga y sin animar ni silbar  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #38 el: 08 de Febrer de 2010, 15:29:19 pm »

quan obri les candidatures poreu prposar-lo. Ara però, heu de votar per la III Edició dels premis fòrum!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #39 el: 08 de Febrer de 2010, 17:58:58 pm »

quan obri les candidatures poreu prposar-lo. Ara però, heu de votar per la III Edició dels premis fòrum!

La veritat, és que una cosa son les protestes i xiulets per el mal joc i altri cosa insults dels del minut 0, que també en tenim a la grada d'estos. Lo que ja me sembla més malament és englobar tota l'afició, i lo que ja no entenc, és que a part de que mos fotin una castanya hem de posar l'altri galta també.

Amb posts i foreros com este, tindré una dura competència per a ser el forero més polèmic de nou.  ;D Ara he vist el perpetrant, i no m'estranye gens. El dia del Barça B quan mos foten 10€ de jornada econòmica també dirà que està molt bé i que el que no los pugui pagar per que és dia 21, o estigui en atur, o tinga 2 nens i dona que mantenir o sigui un estudiant, no se mereix els carnets d'arlequinadisme que ell reparteix. Alguns pensen que arribaran lluny, sempre dorant la píndola al poder.
« Darrera modificació: 08 de Febrer de 2010, 18:17:03 pm per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!