afegeixo només una cosa,
alguns em diràn ilús, però jo estic segur que els jugadors fan tot el que poden al camp, una altra cosa és que la cosa no surti bé, que tinguem mala sort, que el factor piscologic afecti d'una manera o altra, el fet de estar lluny de dalt i de baix ha d'afectar encara que sigui inconscientment, que falti algun jugador en alguna posició, que falti un lider, que faltin idees...el que volgueu, en definitiva, que pel motiu que sigui, les coses no surtin com tots voldriem, i quan dic "com TOTS voldriem" incloc els jugadors, perque em nego a pensar que surten al camp en plan "avui farem menys del que podem", "jugarem al 50% blablabla".
Estic segur que surten amb ganes de donar-ho tot i de guanyar el partit, i que si les coses no surten, ells son els primers preocupats, per això la meva filosofia d'animar, animar i animar, perque crec en la bona fe de tots ells.
Ah, i que vagi per endavant, que jo soc el primer que tinc ganes de pujar a segona A, i a Primera, i estic segur que tarda o d'hora ho aconseguirem.
Visca el Sabadell !!!