1. mai he dit que ningu sigui més arlequinat que un altre. A vegades no entenc d'on treieu certes deduccions.. en serio.
2. no he generalitzat mai, perque sempre he parlat de "part de l'afició", de la part que critica encomptes d'animar, que xiula encomptes d'aplaudir. En res es pot generalitzar, i procuro no fer-ho.
3. Qui se senti aludit, allà ell. Jo si llegeixo un post que parla de la gent que no anima al camp no m'hi sentiré aludit, perqué sé, i els que em coneixen també ho saben, que sempre animo tot el que puc.
Manel, m'alegra que almenys algú, hagi captat el meu missatge que no tenia intenció d'ofendre a ningú en concret, sinó de mostrar queixa contra la gent que no anima a l'equip quan es necessita (tot i que precisament tu no calia que ho entenguessis perque també ets dels que sempre està animant xD)
Sembla extrany que no es pugui entendre que quan més s'ha d'animar al equip és quan s'està perdent, que és quan ho necessiten... no quan estem guanyant 5-0 que la feina ja està feta. Però bé, és la meva opinió. I qui cregui que fa un bé al equip criticant, doncs endavant... pero jo no ho compartiré mai. Qui cregui que quan més s'ha d'animar és quan s'està guanyant, molt bé, son opinions.
I repeteixo que encara que sembli ilús, jo considero que els jugadors fan tot el que poden i que si les coses no surten hi haurà molts motius, pero la solució, PER MI, mai serà cridar,xiluar i criticar. I crec que pot aportar més si animés i dones anims als nostres jugadors que en definitiva son els qui han de marcar més gols que l'equip contrari.
En definitiva tots volem el mateix, veure l'equip com més amunt millor, any rere any, i tots tenim les nostres opinions...
I no cal que us piqueu tant per la simple opinio d'un insignificant seguidor
que alguns teniu la pell molt fina, i convertiu qualsevol missatge en una crítica personal!! jejeje
Visca el Sabadell !!