Autor Tema: la vergonya és l'afició  (Llegit 20225 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:la vergonya és l'afició
« Respondre #40 el: 08 de Febrer de 2010, 19:00:10 pm »
Per totes i tots és sabut que sempre hi ha els típics tocadallonses a l'estadi que, sense ni saber qui són els locals i qui els visitants, es queixen de mal joc i xiulen a la primera que tenen ocasió i demanen la dimissió del míster. Això sempre ha passat i sempre passarà.
La situació actual però, crec que mereix aprofundir-la una mica més. Personalment sóc dels que pensa que s'ha d'animar fins al xiulet final de l'àrbitre i després, Deu dirà.
Tot i així, s'ha de reconèixer que hi ha moments en els que hom s'ha de plantejar certs dilemes i un d'aquests és fins quan es pot aguantar una situació. Ahir fou un d'aquests moments i com se sol dir 'el públic és sobirà' i si bona part de la graderia protestava el joc del nostre equip i les decisions del míster, per alguna cosa serà.
I per altra banda, no està de més que, de tant en tan se'ls cridi l'atenció i quin és el millor moment que quan ja està tot perdut :icon_question:
Malauradament hem d'admetre que aquesta temporada s'ha tirat a les escombraries de mala manera i algú nés el responsable. Evidentment el soci i aficionat ha de ser l'últim de la llista.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #41 el: 08 de Febrer de 2010, 20:37:32 pm »
Manel tu em coneixes i saps si soc arlekinat o no.

El que mes em toca els Kinders es que aquest Senyor (per dir-li d´alguna manera) es cregui mes arlequinat que jo per que pot pagar tranquilament una jornada economica, o per que (segons ell) anima mes que jo, o inclus que no tinc dret a xiular i criticar al meu equip (cosa que no he fet mai, MAI E XIULAT CONTRA CAP JUGADOR DEL MEU EQUIP), aixo es el que em calenta.

Apart está la situacio del nostre equip aquest any, i es que destrempa molt veure com pasa un any mes sense que poguem somiar amb l´ascens, trist pero real.

P.D. Sembla mentida que es digui aixo sabent la quantitat de foreros que em arribat a discutir per aqui al intentar tranquilitzar a la parroquia en moments molt pitjors que aquets :ostres
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #42 el: 08 de Febrer de 2010, 20:44:42 pm »
A mi el que em fa vergonya és segons quins aficionats que van al camp a criticar en comptes d'animar!

Si l'equip no va tan bé com voldriem una part de la culpa és de la part de l'afició que critiqueu i no animeu (jo no m'incloc, perquè estic animant sempre, no només quan estem guanyant)

Animar quan estem guanyant és molt fàcil. El que s'ha de fer és cridar SABADELL SABADELL quan estem perdent!

Avui m'he alegrat del gol, sobretot perque algunes de les persones que han marxat abans d'hora se l'han perdut. Ja els hi està bé! Tan de bo s'haguessin perdut el segon gol!

Molt dir que som la millor afició... i una meeeeee! Anar amb massa als desplaçaments quan la cosa va bé, quan estem cap a dalt, no té cap mèrit! Seriem la millor afició, si estant malament, jugant malament i perdent, estiguessim ANIMANT..... hi ha llocs que ho tenen això, aqui no ho tenim, ni ho tindrem mai.

Tenim el que ens mereixem, si 1000 persones estiguessim tota l'estona cridant i animant, les coses anirien millor, segur.

Pero per desgràcia sé que hi ha poca gent que pensa com jo, almenys em consola que sé que no soc l'únic que pensa així,

Ara i sempre, guanyem o perdem,

VISCA EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

óscar, de tots només he llegit el teu comentari i només una cosa a dir: l'afició té un límit. I aquest s'ha sobrepassat.

Doncs si que tenim poca paciència... si després de tot el que hem passat els últims anys, aquest any ja heu sobrepassat el límit... que vols que et digui. estem a la zona tranquila de la classificació i el que necessiten els jugadors és el recolçament de l'afició per guanyar com més punts millor.

Visca el Sabadell !!

Óscar, que no tenim 16 anyets. ja saps de que parlo.

El sabadell és un equip que hauria d'estar SEMPRE a les places altes, amb alguna excepció.

I realment, estem sempre per allà, amb alguna excepció.

L'afició té la moral pels terres, i aixó ja no ho soluciona ni Déu després de 16 anyets. Ah, i per cert...  per què no ens hem gastat 100 kilets més aquest any, com ha fet el Sant Andreu, que els haguéssim amortitzat en la taquilla? I més aquest any?

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #43 el: 08 de Febrer de 2010, 21:03:48 pm »
A mi el que em fa vergonya és segons quins aficionats que van al camp a criticar en comptes d'animar!

Si l'equip no va tan bé com voldriem una part de la culpa és de la part de l'afició que critiqueu i no animeu (jo no m'incloc, perquè estic animant sempre, no només quan estem guanyant)

Animar quan estem guanyant és molt fàcil. El que s'ha de fer és cridar SABADELL SABADELL quan estem perdent!

Avui m'he alegrat del gol, sobretot perque algunes de les persones que han marxat abans d'hora se l'han perdut. Ja els hi està bé! Tan de bo s'haguessin perdut el segon gol!

Molt dir que som la millor afició... i una meeeeee! Anar amb massa als desplaçaments quan la cosa va bé, quan estem cap a dalt, no té cap mèrit! Seriem la millor afició, si estant malament, jugant malament i perdent, estiguessim ANIMANT..... hi ha llocs que ho tenen això, aqui no ho tenim, ni ho tindrem mai.

Tenim el que ens mereixem, si 1000 persones estiguessim tota l'estona cridant i animant, les coses anirien millor, segur.

Pero per desgràcia sé que hi ha poca gent que pensa com jo, almenys em consola que sé que no soc l'únic que pensa així,

Ara i sempre, guanyem o perdem,

VISCA EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

óscar, de tots només he llegit el teu comentari i només una cosa a dir: l'afició té un límit. I aquest s'ha sobrepassat.

Doncs si que tenim poca paciència... si després de tot el que hem passat els últims anys, aquest any ja heu sobrepassat el límit... que vols que et digui. estem a la zona tranquila de la classificació i el que necessiten els jugadors és el recolçament de l'afició per guanyar com més punts millor.

Visca el Sabadell !!

Óscar, que no tenim 16 anyets. ja saps de que parlo.

El sabadell és un equip que hauria d'estar SEMPRE a les places altes, amb alguna excepció.

I realment, estem sempre per allà, amb alguna excepció.

L'afició té la moral pels terres, i aixó ja no ho soluciona ni Déu després de 16 anyets. Ah, i per cert...  per què no ens hem gastat 100 kilets més aquest any, com ha fet el Sant Andreu, que els haguéssim amortitzat en la taquilla? I més aquest any?

Potser si tinguessim darrera un Gaspart ho hauria fet...sense ell el Sant Andreu no estaria on es, d'aixo estic segur.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #44 el: 08 de Febrer de 2010, 21:23:42 pm »
Deixem estar el tema nois, si aquest senyor no s'en vol donar compte que ens estan prenent el pèl començant per la directiva i acabant pels jugadors allà ell!! Q s'en vagi a animar-los als entrenaments tb.. potser algún dia escarmentarà.

El q no toleraré és q em vingui a dir ningú el q tinc q fer a un camp de fútbol. Imagino q com a soci i aficionat del Sabadell desde petit tinc tot el dret a ser crític quan les coses no van bé.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #45 el: 08 de Febrer de 2010, 23:45:23 pm »
Si els socis no tenim dret jà ni a queixar-nos ni protestar,tanquem la paradeta. :paret
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #46 el: 09 de Febrer de 2010, 10:18:41 am »
Manel tu em coneixes i saps si soc arlekinat o no.

El que mes em toca els Kinders es que aquest Senyor (per dir-li d´alguna manera) es cregui mes arlequinat que jo per que pot pagar tranquilament una jornada economica, o per que (segons ell) anima mes que jo, o inclus que no tinc dret a xiular i criticar al meu equip (cosa que no he fet mai, MAI E XIULAT CONTRA CAP JUGADOR DEL MEU EQUIP), aixo es el que em calenta.

Apart está la situacio del nostre equip aquest any, i es que destrempa molt veure com pasa un any mes sense que poguem somiar amb l´ascens, trist pero real.

P.D. Sembla mentida que es digui aixo sabent la quantitat de foreros que em arribat a discutir per aqui al intentar tranquilitzar a la parroquia en moments molt pitjors que aquets :ostres

Aquí no hi ha ningú que sigui més arlekinat que un altre. Precisament tots i cadascú de nosaltres ens emportem la palma en aquest sentit. A partir d'aquí tothom te el dret a opinar, sempre amb respecte, i això no ho dic jo, ho diuen les normes del fòrum. :tongue3:
Tanmateix però, també entenc, fins a cert punt el que ens vol explicar l'Òscar. Aquells qui el coneixem bé (crec que m'hi puc incloure i el que és segur és que em considero amic seu), és que ell és optimista fins a les últimes conseqüències i mai veu per perdut el partit i en certa manera, vam tenir ocasions d'empatar i crec que el que ell ens vol transmetre és que no ens podem girar d'esquenes a aquells qui, per bé o per mal, són qui han de sumar els punts. Altres poden entendre i tenen dret a fer-ho, és demanar o exigir més als nostres jugadors i s'expressen d'una manera diferent, però és evident que en el fons, tots volem el mateix: el millor pel nostre Centre d'Esports Sabadell.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #47 el: 09 de Febrer de 2010, 10:37:43 am »
1. mai he dit que ningu sigui més arlequinat que un altre. A vegades no entenc d'on treieu certes deduccions.. en serio.

2. no he generalitzat mai, perque sempre he parlat de "part de l'afició", de la part que critica encomptes d'animar, que xiula encomptes d'aplaudir. En res es pot generalitzar, i procuro no fer-ho.

3. Qui se senti aludit, allà ell. Jo si llegeixo un post que parla de la gent que no anima al camp no m'hi sentiré aludit, perqué sé, i els que em coneixen també ho saben, que sempre animo tot el que puc.

Manel, m'alegra que almenys algú, hagi captat el meu missatge que no tenia intenció d'ofendre a ningú en concret, sinó de mostrar queixa contra la gent que no anima a l'equip quan es necessita (tot i que precisament tu no calia que ho entenguessis perque també ets dels que sempre està animant xD)

Sembla extrany que no es pugui entendre que quan més s'ha d'animar al equip és quan s'està perdent, que és quan ho necessiten... no quan estem guanyant 5-0 que la feina ja està feta. Però bé, és la meva opinió. I qui cregui que fa un bé al equip criticant, doncs endavant... pero jo no ho compartiré mai. Qui cregui que quan més s'ha d'animar és quan s'està guanyant, molt bé, son opinions.

I repeteixo que encara que sembli ilús, jo considero que els jugadors fan tot el que poden i que si les coses no surten hi haurà molts motius, pero la solució, PER MI,  mai serà cridar,xiluar i criticar. I crec que pot aportar més si animés i dones anims als nostres jugadors que en definitiva son els qui han de marcar més gols que l'equip contrari.

En definitiva tots volem el mateix, veure l'equip com més amunt millor, any rere any, i tots tenim les nostres opinions...

I no cal que us piqueu tant per la simple opinio d'un insignificant seguidor ;) ;) ;) que alguns teniu la pell molt fina, i convertiu qualsevol missatge en una crítica personal!! jejeje

Visca el Sabadell !!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #48 el: 09 de Febrer de 2010, 14:35:21 pm »
1. mai he dit que ningu sigui més arlequinat que un altre. A vegades no entenc d'on treieu certes deduccions.. en serio.

2. no he generalitzat mai, perque sempre he parlat de "part de l'afició", de la part que critica encomptes d'animar, que xiula encomptes d'aplaudir. En res es pot generalitzar, i procuro no fer-ho.

3. Qui se senti aludit, allà ell. Jo si llegeixo un post que parla de la gent que no anima al camp no m'hi sentiré aludit, perqué sé, i els que em coneixen també ho saben, que sempre animo tot el que puc.

Manel, m'alegra que almenys algú, hagi captat el meu missatge que no tenia intenció d'ofendre a ningú en concret, sinó de mostrar queixa contra la gent que no anima a l'equip quan es necessita (tot i que precisament tu no calia que ho entenguessis perque també ets dels que sempre està animant xD)

Sembla extrany que no es pugui entendre que quan més s'ha d'animar al equip és quan s'està perdent, que és quan ho necessiten... no quan estem guanyant 5-0 que la feina ja està feta. Però bé, és la meva opinió. I qui cregui que fa un bé al equip criticant, doncs endavant... pero jo no ho compartiré mai. Qui cregui que quan més s'ha d'animar és quan s'està guanyant, molt bé, son opinions.

I repeteixo que encara que sembli ilús, jo considero que els jugadors fan tot el que poden i que si les coses no surten hi haurà molts motius, pero la solució, PER MI,  mai serà cridar,xiluar i criticar. I crec que pot aportar més si animés i dones anims als nostres jugadors que en definitiva son els qui han de marcar més gols que l'equip contrari.

En definitiva tots volem el mateix, veure l'equip com més amunt millor, any rere any, i tots tenim les nostres opinions...

I no cal que us piqueu tant per la simple opinio d'un insignificant seguidor ;) ;) ;) que alguns teniu la pell molt fina, i convertiu qualsevol missatge en una crítica personal!! jejeje

Visca el Sabadell !!

oscar, no cal ni estar guanyant 5-0 ni perdre 0-3 per animar al teu equip. NOMÉS CAL ACTITUT.
una actitut que fa temps que brilla per la seva absència al sabadell.

jo recordo antigament anar perdent per 2 gols peró veure ACTITUT en els jugadors, ganes. pots perdre peró t'has de deixar la pell al camp.

i quan és així, es quan al minut 93 s'empata o es guanya un partit, i és quan la gent s'hi aboca. si l'actitut dels jugadors és bona, i el sabadell va 1-2, la gent es volca en el club.

culpa d'aixó ho fa que no tinguem mig planter sortit del sabadell, on l'actitut d'uns empapa a la de la resta.

i recorda...:

ELS JUGADORS TRANSMETEN LA SEVA ACTITUT A LA GRADERIA

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #49 el: 09 de Febrer de 2010, 15:14:44 pm »

Visca el Sabadell !!

oscar, no cal ni estar guanyant 5-0 ni perdre 0-3 per animar al teu equip. NOMÉS CAL ACTITUT.

jo recordo antigament anar perdent per 2 gols peró veure ACTITUT en els jugadors, ganes. pots perdre peró t'has de deixar la pell al camp.

i quan és així, es quan al minut 93 s'empata o es guanya un partit, i és quan la gent s'hi aboca. si l'actitut dels jugadors és bona, i el sabadell va 1-2, la gent es volca en el club.

culpa d'aixó ho fa que no tinguem mig planter sortit del sabadell, on l'actitut d'uns empapa a la de la resta.

i recorda...:

Respecto el que dius, pero no crec que sigui una cosa unidireccional, jo ho diria en els dos sentits:

ELS JUGADORS TRANSMETEN LA SEVA ACTITUT A LA GRADERIA i LA GRADERIA TRANSMET LA SEVA ACTITUD ALS JUGADORS

Accepto que si el partit és aburrit, això s'encomana a la grada... pero també penso que si tothom es posa a animar i a cridar i a fer ambient, això s'ha de transmetre sobre el terreny de joc.

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #50 el: 09 de Febrer de 2010, 16:34:04 pm »

Visca el Sabadell !!

i recorda...:

Respecto el que dius, pero no crec que sigui una cosa unidireccional, jo ho diria en els dos sentits:

ELS JUGADORS TRANSMETEN LA SEVA ACTITUT A LA GRADERIA i LA GRADERIA TRANSMET LA SEVA ACTITUD ALS JUGADORS

Accepto que si el partit és aburrit, això s'encomana a la grada... pero també penso que si tothom es posa a animar i a cridar i a fer ambient, això s'ha de transmetre sobre el terreny de joc.

A un camp on van 2.000 espectadors i hi caben 18.000 no hi ha presió.
A El Collao, que hi caben potser 4-5.000 espectadors i on cada setmana hi van més de 3.000, si hi pot haver pressió.

La il·lusió l'han de generar els actors, que en aquests cas són els jugadors, els quals a més, cobren. Que no es poc.

Jo no m'imagino un teatre on el públic ha d'animar als actors, quan són aquests qui animen al públic.

Per tant, és el jugador qui ha d'agafar els pebrots, fotra'ls sobre la taula i deixar-hi l'ànima. Per que per aixó cobren, i cobren bé des de fa temps i nòmines més altes que molts de nosaltres. I aixó que és el Sabadell. Ho ha de fer per al club i per al seu futur.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #51 el: 09 de Febrer de 2010, 16:39:52 pm »

Visca el Sabadell !!

i recorda...:

A un camp on van 2.000 espectadors i hi caben 18.000 no hi ha presió.
A El Collao, que hi caben potser 4-5.000 espectadors i on cada setmana hi van més de 3.000, si hi pot haver pressió.

La il·lusió l'han de generar els actors, que en aquests cas són els jugadors, els quals a més, cobren. Que no es poc.

Jo no m'imagino un teatre on el públic ha d'animar als actors, quan són aquests qui animen al públic.

Per tant, és el jugador qui ha d'agafar els pebrots, fotra'ls sobre la taula i deixar-hi l'ànima. Per que per aixó cobren, i cobren bé des de fa temps i nòmines més altes que molts de nosaltres. I aixó que és el Sabadell. Ho ha de fer per al club i per al seu futur.

no hace falta que le espliques nada, dejalo jamas admitira que no tiene la razon  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #52 el: 09 de Febrer de 2010, 17:17:47 pm »

Visca el Sabadell !!

Tot i el que expliques....el que no puc entendre és la provocació del títol del post....que recordo:

"LA VERGONYA ÉS LA AFICIÓ...". `Per tant trobo molt lògiques totes les reaccions...davant d'aquesta provocació....

:bandera :anims :bandera :anims :bandera

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #53 el: 09 de Febrer de 2010, 18:55:20 pm »
Algú em pot explicar aquest post? Crec que m'he predut alguna cosa important, no entenc res...

Que no cobren els jugadors? I gracies a qui cobren els jugadors?
Ojx, deus tenir raó, el que hauriem de fer ès no pagar i animar molt, pel que es va veue ahir sobre la gespa no deu ser important en el mon del futbol això de pagar religiosament, semblava que fos l'Orihuela els que van al dia...

ja veig que alguns no entenen res, perque amb el que jo dic no té res a veure si es cobra no no es cobra....jo parlo de l'afició, pero be, entengueu el que volgueu.  M'heu fet recordar perquè vaig deixar durant un bon temps d'entrar aquí... ja passo. Apa, que us vagi bé, si voleu animar animeu, i si voleu criticar critiqueu. bon profit.

A veure, vols animar al teu equip en massa i sense importar resultats i joc?? Doncs vés a Anglaterra!!
Estem a Catalunya-Espanya, i no som la millor afició d'Espanya ni de bon tros, però t'asseguro que a Catalunya no hi ha equips que desplacin més de 30 persones sent generosos (sempre parlant de 2a B cap avall i incloent el Girona perquè no té historia). Que hi hagi tanta paciència amb tot el que hem patit aquí i el que ens queda per patir per sortir del pou de 2a B NO és comparable amb cap club históric on ja hauria hagut altercats pel carrer en contra dels jugadors (léase Castelló, Hercules, Murcia, Elche i altres que han pujat i baixat categories mentre nosaltres ens quedàvem immovils).

Millor callo que trencaré el teclat i no és plan.
Honor al Sabadell

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #54 el: 09 de Febrer de 2010, 19:04:58 pm »
Hay mucho pringao por aki... solo anima el dice... ajaja

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #55 el: 09 de Febrer de 2010, 19:12:11 pm »
Algú em pot explicar aquest post? Crec que m'he predut alguna cosa important, no entenc res...

Ojx, deus tenir raó, el que hauriem de fer ès no pagar i animar molt, pel que es va veue ahir sobre la gespa no deu ser important en el mon del futbol això de pagar religiosament, semblava que fos l'Orihuela els que van al dia...

ja veig que alguns no entenen res, perque amb el que jo dic no té res a veure si es cobra no no es cobra....jo parlo de l'afició, pero be, entengueu el que volgueu.  M'heu fet recordar perquè vaig deixar durant un bon temps d'entrar aquí... ja passo. Apa, que us vagi bé, si voleu animar animeu, i si voleu criticar critiqueu. bon profit.

A veure, vols animar al teu equip en massa i sense importar resultats i joc?? Doncs vés a Anglaterra!!
Estem a Catalunya-Espanya, i no som la millor afició d'Espanya ni de bon tros, però t'asseguro que a Catalunya no hi ha equips que desplacin més de 30 persones sent generosos (sempre parlant de 2a B cap avall i incloent el Girona perquè no té historia). Que hi hagi tanta paciència amb tot el que hem patit aquí i el que ens queda per patir per sortir del pou de 2a B NO és comparable amb cap club históric on ja hauria hagut altercats pel carrer en contra dels jugadors (léase Castelló, Hercules, Murcia, Elche i altres que han pujat i baixat categories mentre nosaltres ens quedàvem immovils).

Grimber, has vist partits de categories inferiors angleses? Sembla la Premier!!

Lluiten fins al final encara que perdin per 4-1 !!

I així els va: campls plenets, IL·LUSIÓ, etc...

Espanya és el país dels vagos i de la LME Llei del Mínim Esforç. Si anar a veure un Sabadell-Denia o un Alcoyano-Tarrassa fós espectacle, com sí ho és en les terceres categories d'altres païssos, els camps casi ompliríen i els jugadors guanyaríen més pasta.

Si hi ha espectacle i il·lusió la gent paga i va als camps. I en alguns estadis del país, quan es veuen ganes els camps ho noten.

O no?

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #56 el: 09 de Febrer de 2010, 19:41:13 pm »
Yo no diria tanto como vergonya, pero si que hay algun "individuo" que nada mas pitar en comienzo ya estaba cagandose en todo y insultando a los jugadores y eso si es de energumenos y muy lamentable. Gente asi se podia quedar en su casa.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #57 el: 09 de Febrer de 2010, 19:47:23 pm »

Grimber, has vist partits de categories inferiors angleses? Sembla la Premier!!

Lluiten fins al final encara que perdin per 4-1 !!

I així els va: campls plenets, IL·LUSIÓ, etc...

Espanya és el país dels vagos i de la LME Llei del Mínim Esforç. Si anar a veure un Sabadell-Denia o un Alcoyano-Tarrassa fós espectacle, com sí ho és en les terceres categories d'altres païssos, els camps casi ompliríen i els jugadors guanyaríen més pasta.

Si hi ha espectacle i il·lusió la gent paga i va als camps. I en alguns estadis del país, quan es veuen ganes els camps ho noten.

O no?

A Anglaterra només he vist un partit del Bristol Rovers (7.000 persones contra el Port Vale que anava cuer i els 2 equips sense opcions de fer playoff i salvar-se respectivament, o sigui, no es jugaven res) amb un ambient increïble. L'altre partit que he pogut veure és un Liverpool - Boro i també molt guapo a un altre nivell de joc perquè és Premier i allà és nota molt més la diferencia técnica entre la tercera categoria i la primera, però a nivell de grada és el mateix però amb més gent.
Però, a part que allà els jugadors sempre es deixen la pell al camp perquè és un joc més físic i amb primer toc sempre cap a dalt, el motiu pel que allà viuen el futbol a cada ciutat no crec que sigui pel tipus de joc sinó què déu ser un motiu cultural i històric del païs. De fet, si no vaig errat, la majoria dels esports colectius que segueixen les masses han sigut inventats allà.
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #58 el: 09 de Febrer de 2010, 19:55:10 pm »
Yo no diria tanto como vergonya, pero si que hay algun "individuo" que nada mas pitar en comienzo ya estaba cagandose en todo y insultando a los jugadores y eso si es de energumenos y muy lamentable. Gente asi se podia quedar en su casa.

Pensa que ara mateix és impossible que hi vingui gent "nova" a la NCA ni per casualitat, per tant, segurament els que ja han estat criticant abans de començar és possible que estiguin ja fins els cu.llons i NO és descabellat que sigui algú que s'ha gastat la pasta en anar a Paterna, que ja m'he trobat algú al bar abans del partit que em va dir que va anar. I jo entendria que aquesta persona, fins i tot, saltés al camp a agredir algun jugador que s'ho mereixés, però això surt molt car.
Honor al Sabadell

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #59 el: 09 de Febrer de 2010, 20:37:16 pm »

Pensa que ara mateix és impossible que hi vingui gent "nova" a la NCA ni per casualitat, per tant, segurament els que ja han estat criticant abans de començar és possible que estiguin ja fins els cu.llons i NO és descabellat que sigui algú que s'ha gastat la pasta en anar a Paterna, que ja m'he trobat algú al bar abans del partit que em va dir que va anar. I jo entendria que aquesta persona, fins i tot, saltés al camp a agredir algun jugador que s'ho mereixés, però això surt molt car.

Saltar a agredir? Recuerda que es un juego y la violencia no tiene justificacion ninguna. Si tanto te altera te quedas en casa y le das la espalda al equipo pero eso de pegarle a alguien esta fuera de lugar.