Autor Tema: la vergonya és l'afició  (Llegit 20216 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re:la vergonya és l'afició
« Respondre #80 el: 13 de Febrer de 2010, 15:01:29 pm »
Ya me cansado de ver segun que comentarios, y me decidido a escribir...
Yo siempre he estado con el equipo cuando este lo ha necesitado, y siempre lo haré, pero siempre hay que estarlo sabiendo las posibilidades de tus jugadores...
Recuerdo el año del retorno a 2a-b, con montero-olles-miki-josemari-carrillo... Ese año se criticó mucho al equipo, por el foro, también, y yo recuero que era uno de los que lo defendía, siempre dando por hecho, que ese año, no había "obligación" alguna de estar arriba, más que nada porque eramos los que eramos (som els que som), y había equipos con más calidad, pero ese año, los jugadores se dejaban la piel en el campo, ganaras o perdieran y grácias a ello a última hora poco faltó de dar la campanada, pero es que por presupuesto y plantilla ya sabíamos lo que teníamos y era lo que había, y los jugadores lo daban todo...

Este año a diferéncia de ese, teníamos la obligación de estar arriba, por presupuesto, y presumptamente por plantilla, pero con el paso de los partidos se ha visto, que los jugadores de este año, les importa un pito, si tenemos más presupuesto o no, y si cobrán al día o no, y las ganas este año en los partidos no las pone ningún jugador, como aquel año, a rafagas alguno de los jovenes como Jesus Milan o Blas, pero a rafagas... Aquel año decirme en que partido no veíais a Ollés (con 31 tacos) o Montero (28-29) acabar el partido rebentados, y cobrando muchísimo menos que los actuales y sabiendo que el equipo estaba para mantenerse, sin la ilusión de que podían jugar play-off, como en este, que esa ilusión la ha habido desde el día de Irún...
Estos jugadores, no se esfuerzan, por alguna razón que yo no veo comprensible, viendo como está el temita del futbol a la hora de los pagos en muchos otros clubes, así que me gustará seguir a más de uno el año que viene, haber donde va a parar más de uno y si le pagan al día o no... :wall:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

joseph

• Visitant
« Respondre #81 el: 13 de Febrer de 2010, 20:45:00 pm »
A mi el que em fa vergonya és segons quins aficionats que van al camp a criticar en comptes d'animar!

Si l'equip no va tan bé com voldriem una part de la culpa és de la part de l'afició que critiqueu i no animeu (jo no m'incloc, perquè estic animant sempre, no només quan estem guanyant)

Animar quan estem guanyant és molt fàcil. El que s'ha de fer és cridar SABADELL SABADELL quan estem perdent!

Avui m'he alegrat del gol, sobretot perque algunes de les persones que han marxat abans d'hora se l'han perdut. Ja els hi està bé! Tan de bo s'haguessin perdut el segon gol!

Molt dir que som la millor afició... i una meeeeee! Anar amb massa als desplaçaments quan la cosa va bé, quan estem cap a dalt, no té cap mèrit! Seriem la millor afició, si estant malament, jugant malament i perdent, estiguessim ANIMANT..... hi ha llocs que ho tenen això, aqui no ho tenim, ni ho tindrem mai.

Tenim el que ens mereixem, si 1000 persones estiguessim tota l'estona cridant i animant, les coses anirien millor, segur.

Pero per desgràcia sé que hi ha poca gent que pensa com jo, almenys em consola que sé que no soc l'únic que pensa així,

Ara i sempre, guanyem o perdem,

VISCA EL SABADELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gens d'acord amb tú, si fos així mai es ves baixat a 3ª, doncs no será que no es va animar a l'equip i fins i tot amb caminata incluida.
Quan ja una colla de ganduls, com per exemple contra el Terrassa, jo tinc que cridar i xiular i si no els agrada que vagin a treballar a l'obra.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 15 de Febrer de 2010, 17:31:41 pm »
La vergonya és la nostre afició del diumenge a Badalona. Va ser molt vergonyós.

Entre 100 i 150 desplaçats, amb la Penya Sabadell al capdavant i amb gent de Resistència, La Força, Arlequinados Vallados, els Mamados, @rlekinats.com, etc... animant des de l'escalfament fins al minut 94. I encara més vergonyós que van pressionar tota la primera part al lateral badaloní Fran cada cop que tocava pilota amb crits i xiulets, o a la segona part a Ferron cada cop que aconseguia emportar-se la bola per aquella banda, o avisant a Eneko quan el seu lateral li buscava l'esquena, o fins i tot pressionant al línier en algun fora de banda.

Realment vergonyós que animéssim tant i que a més ho féssim tot el partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #83 el: 15 de Febrer de 2010, 17:40:42 pm »

Entre 100 i 150 desplaçats, amb la Penya Sabadell al capdavant i amb gent de Resistència, La Força, Arlequinados Vallados, els Mamados, @rlekinats.com, etc... animant des de l'escalfament fins al minut 94. I encara més vergonyós que van pressionar tota la primera part al lateral badaloní Fran cada cop que tocava pilota amb crits i xiulets, o a la segona part a Ferron cada cop que aconseguia emportar-se la bola per aquella banda, o avisant a Eneko quan el seu lateral li buscava l'esquena, o fins i tot pressionant al línier en algun fora de banda.

Aixo es imposible!!!! deus estar equibocat per que resulta que aqui nomes crida i anima una sola persona  :whistle:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #84 el: 15 de Febrer de 2010, 18:19:47 pm »

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2

clar que si! això és el que s'ha de fer, i segur que tots els que estaveu a Badalona veu ajudar a guanyar el partit! Potser sense cap aficionat del sabadell allà i sense animar no haguèssim aconseguit els 3 punts. Enhorabona a tots!!! (i jo no parlo amb ironia)

La llastima és que a la NCA tots els que animem (els que estaveu a badalona i els que no hi erem) ens veiem superats, en nombre, per la gent que critica en comptes d'animar....
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #85 el: 15 de Febrer de 2010, 18:48:35 pm »
I el que han de fer els jugadors és sortir al camp concentrats, com varen fer a Badalona i no regalar-nos 10 minuts en la inòpia com varen començar davant l'Oriola.

Per això a Badalona els vàrem animar 94 minuts i en canvi contra l'Oriola, alguns al minut 70 ja els deia de tot.

En l'únic que estic d'acord amb tu, que hi han quatre pesats que des del minut 0 es fiquen amb algun jugador, i és molt normal que durant el partit, a la gent se li escalfin els cascos a mesura que veuen coses al camp que no li agraden.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #86 el: 15 de Febrer de 2010, 19:10:15 pm »
I el que han de fer els jugadors és sortir al camp concentrats, com varen fer a Badalona i no regalar-nos 10 minuts en la inòpia com varen començar davant l'Oriola.

Per això a Badalona els vàrem animar 94 minuts i en canvi contra l'Oriola, alguns al minut 70 ja els deia de tot.

En l'únic que estic d'acord amb tu, que hi han quatre pesats que des del minut 0 es fiquen amb algun jugador, i és molt normal que durant el partit, a la gent se li escalfin els cascos a mesura que veuen coses al camp que no li agraden.

Birrero,
És que precisament la PART de l'afició que jo critico, valgui la redundància, és la part que NOMÉS CRITICA i NO ANIMA durant els 90 minuts. I d'aquests n'hi ha masses, i ho sabem.

Em sap greu si gent com tu s'ha sentit aludida, perque precisament tu ets de la gent que més anima, i d'una manera admirable, durant tot el partit. I si tu critiques el que sigui, jo soc l'últim que et diré alguna cosa. Tan de bo, la meitat de la gent que va al camp animés la meitat que tu animés... perquè la NCA seria una veritable olla a pressió.

Es va malinterpretar el meu missatge que com ja he intentat aclarir, només volia demostrar la meva indignació contra la gent que té per davant CRITICAR en comptes d'ANIMAR, és algo que a mi no m'entra (almenys durant els 90 minuts).... i diumenge passat, em vaig indignar molt abans per culpa d'aquesta gent que pel joc de l'equip, que per mi van fer tot el que van poder (opinio personal)

Repeteixo, no entenc perque la gent que anima s'ha de sentir aludida quan es parla de "la part d'afició que només critica i no anima mai"

Igualment, al Sr. Panso:  tot i que no et tinc mai al meu angle de visió, pels cops que t'he vist, diria que tu ets més d'animar que no pas de criticar, per la qual cosa, no entenc perque t'has de pendre cada frase que escric com si fós una critica personal cap a tu, quan possiblement no té res a veure amb la teva manera d'actuar.

En fi...

Visca el Sabadell !!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #87 el: 15 de Febrer de 2010, 19:56:08 pm »
No sigueu cínics, que els millors anys d'animació amb HHVV a tope TAMPOC HEM ASSOLIT CAP FITA. Només un LAMENTABLE playoff amb els jugadors tenyits de groc i després resulta que teniem un equipàs com s'ha demostrat on han arribat molts jugadors d'aquella temporada.
Honor al Sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #88 el: 15 de Febrer de 2010, 20:23:19 pm »

Igualment, al Sr. Panso:  tot i que no et tinc mai al meu angle de visió, pels cops que t'he vist, diria que tu ets més d'animar que no pas de criticar, per la qual cosa, no entenc perque t'has de pendre cada frase que escric com si fós una critica personal cap a tu, quan possiblement no té res a veure amb la teva manera d'actuar.

En fi...

Visca el Sabadell !!

Es facil respondret... nomes amb el titol del teu post ja estas faltant a tota l´aficio, t´ha passat el mateix que al Juvenal, englobar un ventall tan gran de gent fa que fiquis a una majoria que no s´ho mereix.

Els que em coneixen saben que animo, que mai crido en contra dels meus jugadors i que mes d´un cop m´he encarat amb seguidors que cridan i insulten als jugadors i al entrenador, per tant tu mateix t´has de donar compte que alguna cosa falla als teus comentaris quan seguidors arlequinats que demostren la estima pel club i l´equip es senten al.ludits amb els teu comentaris.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #89 el: 15 de Febrer de 2010, 20:33:13 pm »
No sé de que día hablas. Yo recuerdo el día que unos 10 se presentaron al entreno y hablaron con vários jugadores. Si que llevaban pasamontañas pero no llevaban palos  ni mucho menos fueron a pegar a nadie....

En Italia hay mucho fanatismo con el fútbol. Muchos grupos ultras, muy numerosos todos y siempre protegidos por la directiva.
De todas formas las medidas de seguridad para poder acceder a los campos de fútbol cada vez son mas amplias.

Pues si no sabes de que hablo solo tienes que volver a ver las imagenes y los informativos de esos asquerosos sucesos que nunca debieron pasar.

Esto es lo que he encontrado de ese día. La verdad es que hay gente que está muy mal de la cabeza ehh!

http://www.youtube.com/watch?v=EvY8RM78h3I&feature=related

buah, de esto ya me acuerdo que salió en la tele...  Tela con el tio este que iba vestido de traje y corbata y que llevaba una especie de máscara o algo asi para no ser reconocido....    :ostres
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #90 el: 15 de Febrer de 2010, 20:39:46 pm »

En fi...

Visca el Sabadell !!

Es facil respondret... nomes amb el titol del teu post ja estas faltant a tota l´aficio, t´ha passat el mateix que al Juvenal, englobar un ventall tan gran de gent fa que fiquis a una majoria que no s´ho mereix.

Els que em coneixen saben que animo, que mai crido en contra dels meus jugadors i que mes d´un cop m´he encarat amb seguidors que cridan i insulten als jugadors i al entrenador, per tant tu mateix t´has de donar compte que alguna cosa falla als teus comentaris quan seguidors arlequinats que demostren la estima pel club i l´equip es senten al.ludits amb els teu comentaris.

No em vull creure que bases tots els teus arguments en el títol... perque en el meu entendre el títol és el menys important, el títol del post son 4 paraules per cridar l'atenció i que la gent entri a llegir el que realment escrius, tots la parrafada amb les justificacions, explicacions, etc... sempre ho he entés així. I a dins el post es parla de la PART de l'aficio que CRITICA

Sino que vols, que possi un titol com "critica a una part de l'afició, la part que només critica durant els partits i que no anima"... em sembla que un títol aixi quedaria tallat i tot... pero bé, ja et dic que jo crec que tu ets dels que animes i que per tant no t'hauries de sentir aludit quan parlo de la gent que critica i que no anima.

Crec que si alguna cosa falla son les reaccions tan crispades i en calent, donant per suposat que tot el que s'escriu és una critica personal, i sentir-se aludit per qualsevol cosa que es digui (sigui aquest post, o les paraules del Juve, etc... )

Salut Panso!

Visca el Sabadell !!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #91 el: 15 de Febrer de 2010, 20:47:53 pm »

En fi...

Visca el Sabadell !!

No em vull creure que bases tots els teus arguments en el títol... perque en el meu entendre el títol és el menys important, el títol del post son 4 paraules per cridar l'atenció i que la gent entri a llegir el que realment escrius, tots la parrafada amb les justificacions, explicacions, etc... sempre ho he entés així. I a dins el post es parla de la PART de l'aficio que CRITICA

Sino que vols, que possi un titol com "critica a una part de l'afició, la part que només critica durant els partits i que no anima"... em sembla que un títol aixi quedaria tallat i tot... pero bé, ja et dic que jo crec que tu ets dels que animes i que per tant no t'hauries de sentir aludit quan parlo de la gent que critica i que no anima.

Crec que si alguna cosa falla son les reaccions tan crispades i en calent, donant per suposat que tot el que s'escriu és una critica personal, i sentir-se aludit per qualsevol cosa que es digui (sigui aquest post, o les paraules del Juve, etc... )

Salut Panso!

Visca el Sabadell !!

Aquesta vegada si q estic d'acord amb tu :ok

Només cal veure el post de les declaracions de Juvenal per a veure q aquí la gent busca els 800 peus al gat.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #92 el: 17 de Febrer de 2010, 19:00:52 pm »
Fa temps que no comento pero si em permeteu, crec que el problema de l'afició està a la NCA!
No sé si estem massa còmodes als seients i ens adormim (incloient-m'hi a mi mateix) o què ens passa.

Sembla que l'afició del Sabadell només existeix quan juguem a fora, ens sentim una part minoritària, ets volem fer notar i cridem el triple del que fem a casa nostra que veritablement és on els jugadors s'han de sentir com a casa.

Faré el matís: Afició= Una gran majoria

A la NCA si que s'escolten "Sabadells" pero ens acomodem massa pensant que estan allà ja fem suficient. A vegades ajudem més al equip cridan els 100 que som fora de casa, que no pas sent 3000 a la NCA.

Seria un ajut, si la majoria dels que estem dins d'aquest forum (que no som pocs) seguissim els càntics que fan o intenten fer grups petits d'aficionats, no creieu?
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #93 el: 18 de Febrer de 2010, 00:26:53 am »
Totalment d´acort. Es aixi. A casa sembla l´Opera

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #94 el: 18 de Febrer de 2010, 08:33:02 am »
Totalment d´acort. Es aixi. A casa sembla l´Opera

si, pero per mi el pitjor és la gent que es dedica a criticar des del inici, i no animen mai.

Jo soc d'animar i cridar, pero entenc que hi hagi gent que li agradi més estar "callada" o que no sigui tan expressiva cridant o que li costi més enganxar-se a cricar o el que sigui... pero el que em costa més d'entendre és que hi hagi gent que al primer fallo ja es posi a criticar i a ca_gar-se amb tothom.... i d'aquests n'hi ha masses ultimament. Potser ningu que entra a aquest foro és així (que ningú s'ofengui i s'escandalitzi abans d'hora), pero hi ha gent així.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #95 el: 18 de Febrer de 2010, 11:22:17 am »
Pues yo creo que cuando el equipo crea ocasiones y genera ilusión la gente se viene arriba. Acordaros de la 1ª parte del año pasado contra el St Andreu. Lo que pasa es que si el equipo no funciona la afición que va a la Creu Alta se queda fría y no anima. Cuando se va fuera de la Creu Alta todos nos unimos más para animar a nuestro CE SABADELL.

Salud y suerte

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #96 el: 18 de Febrer de 2010, 21:15:39 pm »
Fa temps que no comento pero si em permeteu, crec que el problema de l'afició està a la NCA!
No sé si estem massa còmodes als seients i ens adormim (incloient-m'hi a mi mateix) o què ens passa.

Sembla que l'afició del Sabadell només existeix quan juguem a fora, ens sentim una part minoritària, ets volem fer notar i cridem el triple del que fem a casa nostra que veritablement és on els jugadors s'han de sentir com a casa.

Faré el matís: Afició= Una gran majoria

A la NCA si que s'escolten "Sabadells" pero ens acomodem massa pensant que estan allà ja fem suficient. A vegades ajudem més al equip cridan els 100 que som fora de casa, que no pas sent 3000 a la NCA.

Seria un ajut, si la majoria dels que estem dins d'aquest forum (que no som pocs) seguissim els càntics que fan o intenten fer grups petits d'aficionats, no creieu?

amb la resta d'acord, però desgraciadament per aquesta temporada és una mica exagerada
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!