Autor Tema: David Pirri: Arnal no es un goleador.  (Llegit 8854 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:David Pirri: Arnal no es un goleador.
« Respondre #20 el: 07 de Febrer de 2010, 23:08:41 pm »
del equipo del año`pasado no havia que tocar nada! solo traer un delantero centro.
yo echo de menos a de la plata, sergio iglesias, mejias, siso, jorge campos, javi rodriguez...
los de este año se an d eir todos, robles, castell, bermudo, arnal... se rien de nosotros que s evayan a toma rpor **** de una vez!!!

robles cuando está en forma es insuperable, durante las ultimas jornadas lo ha demostrado. por lo demás, estoy totalmente de acuerdo contigo... De La Plata, el error mas grande que hemos cometido, le da 10000 vueltas a el " Campeón " Bermudo  :malament

a d ela plata no se le quiso renovar y tuvo que buscarse un nuevo equipo, que por mayo ya lo tenía apalabrado. Al bermudo le da mil vueltas, esta muy pasado el bermudo me parece que a venido aquí a retirarse practicamente.

Eso es mentira. Que no se le quiso renovar es cierto, pero que tuviera equipo apalabrado en Mayo, en pleno play off es mentira. Y la prueba está que no tuvo equipo hasta el mes de Julio. Que tuvo ofertas si, incluso jugando el play off pero estando en competición no había fichado por nadie.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1787
« Respondre #21 el: 07 de Febrer de 2010, 23:35:58 pm »
Aquest Arnal deu jugar per contracte, per que si no no s'entén. I això que ha dit el Pirri de que la seva feina no és fer gols? I per que ******* el fot de devanter? Per favor!!, ha de ser més conseqüent amb el que diu. I més o menys ha vingut a dir algo com que si a l'afició no li agrada doncs que s'hi posi fulles. El Joel, el Jaume o el Fran foten una cagada i apa, a la grada i aquest senyor jugant de titular tots els partits. Potser el problema es meu per que no entenc de futbol.

Avui el Robles un 10, i l'Eneko també m'ha agradat bastant.
Paciència i veure si aconseguim salvarnos i espero que l'any que ve planifiquem millor.
(Per cert, deixem-nos d'ovelles negres, qui no s'ha discutit amb el jefe alguna vegada? crec que és el que va passar entre 2 jugadors i el Moya)

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #22 el: 07 de Febrer de 2010, 23:58:08 pm »
Creo que nos estamos cebando demasiado con este jugador y yo no lo veo ni peor ni mejor que los demás. Yo al chico no veo que se esconda ni que vaya andando por el campo. Hoy no ha estado bien, pero a excepción de Robles y Eneko, al mismo nivel que el resto.
Si que coincido con muchos que tampoco hay motivo para que sea titular indiscutible e igual que va sacando gente incluso de las convocatorias, es raro que a él no le haya tocado nunca y siempre salga de la partida.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 08 de Febrer de 2010, 10:22:14 am »
Teneis que entenderlo, David Pirri defiende a sus jugadores y un tipo como el Arnal que tiene mucha presion por venir de categorias superiores y que ademas no tiene buen felling con la grada, pues..... el entrenador le echa un cable delante de la radio, igual que hariamos todos nosotros en su lugar.

Lo que no encuentro de recibo es empezar a decir ahora que Pirri es peor que Moya cuando llevamos varias semanas encantados (la mayoria) con su trabajo en el equipo despues de la destitucion del antiguo mister.

Arnal es un buen jugador pero en este equipo no triunfaria ni Messi, no llegan buenas pelotas a la gente de arriba y ademas cuando llegan parece que tengan tanta presion que se atenazan y acaban fallando las pocas ocasiones que tenemos, al final solo metemos goles en jugadas de estrategia y poco mas.

En definitiva... dediquemonos a conseguir los puntos necesarios para salvarnos (por que los de abajo estan empezando a despertar) y esperemmos que la directiva ya esté trabajando en la proxima temporada (cosa que dudo por que aqui vamos a golpe de p***a).
« Darrera modificació: 08 de Febrer de 2010, 14:51:09 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #24 el: 08 de Febrer de 2010, 21:37:33 pm »
D'aquí a poc podrem escoltar a aquest jugador a l'Arlequinat....

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #25 el: 08 de Febrer de 2010, 22:59:10 pm »
Vist el programa hem pogut sentir a l'Arnal....

I l'aferrisada defensa que fa el Pirri d'aquest jugador...i que ha motivat aquest post....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 09 de Febrer de 2010, 08:36:25 am »
http://www.elpunt.c****n-arnal-llibert.html

Això em sembla molt greu. Em sembla molt greu que "sigu capaç" de fer entendre que va fitxar pel Sabadell per posar-se en forma i fitxar per un 2a A al mercat d'hivern. És ben cert que molts cops un mateix no veu els seus propis defectes i aquest jugador va deixar de tenir "duende" ja fa MOLTS anys. A més no juga al seu lloc natural.

Que digui que ara es centrarà....... i que el seu rendiment no ha estat bo perque estava massa pendent de si marxava o no........ Vaja, tot plegat lamentable. El millor que podia fer és callar i no fer la bola encara més gran. Que ara es posarà a to i es centrarà..... ? ara ja és massa tard.

AQUESTA ÉS LA REFERÈNCIA OFENSIVA QUE VOL DAVID PIRRI  :icon_question:
AQUEST ÉS EL TREBALL QUE FA ARNAL I QUE TAN "ENVADALIT" DEIXA A DAVID PIRRI  :icon_question:

Una mica de coherència i de cordura per favor...... que ja n'hi ha un tip  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #27 el: 09 de Febrer de 2010, 09:16:22 am »
El meu rendiment golejador no ha sigut prou alt perquè em fitxés un equip de categoria superior; potser he pecat d'estar massa pendent d'això... Ara m'he de centrar al màxim aquí i començar a fer gols.»

Això és una vergonya!!! L'únic equip que li va donar l'oportunitat de jugar quant estava al Girona avorrint-se a la grada i ho paga dient que si hagués pogut s'hagués anat al mercat d'hivern. Totalment impresentable! I la última part de la frase que diu que ara s'ha de centrar i començar a fer gols es un escàndol. Ara que queden 14 partits i que ja no tenim cap objectiu, ara et posaràs a fer gols. Va, home va! Jugador com aquests sobren en el nostre equip.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #28 el: 09 de Febrer de 2010, 10:25:33 am »
crec que no hi ha cap equip que els seus davanters sumant els gols no passin de 5. Esclar, excepte el Sabadell :rant:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #29 el: 09 de Febrer de 2010, 14:08:55 pm »
Estic convençut de que si fan el mateix amb Robles que han fet amb Arnal (que s'hauria de buscar el o els responsables), o sigui, canviar la posició natural del jugador, SEGUR que Robles sí que marcaria gols de davanter centre perquè té físic per ser-ho almenys i s'ha vist que pot marcar com va fer l'altre dia.

Posats a inventar, perquè no ho van fer amb Robles i sí amb un esquifit com Arnal? No ho entenc ni ho entendré mai.

I sobretot, sisplau, que ningú obri la boca per dir que no arriben pilotes en condicions als davanters, perquè podriem fer comparacions molt odioses amb rivals amb pressupostos i plantilles teoricament inferiors al nostre club.

Que ningú oblidi que el Orihuela no va fer pretemporada i poc abans de començar la lliga tenia en plantilla 5 jugadors. Aquí ja no hi ha excuses que valguin, cada any s'ha de fer playoff tenint el pressupost que es tingui i tenint la plantilla que hi hagi.
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #30 el: 09 de Febrer de 2010, 14:16:43 pm »
Si esas declaraciones de Arnal son ciertas, hoy mismo le daba puerta y que se vaya a robar a otro lado.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #31 el: 09 de Febrer de 2010, 15:08:06 pm »
Que cara mas dura tiene el tio en decir eso,pero k se cree k es Cristiano ronaldo,Villa? Si es el petardo mas grande ke he visto en la NVC...Ahora k la culpa es dl Sabadell por fijarse y traer un calavera asi q no vale ni pa regional!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #32 el: 09 de Febrer de 2010, 15:47:26 pm »
De todas formas si ha dicho eso es porque por contrato se le permitía marchar a uno de categoria superior (como pasó con Sergio Iglesias en 3ª), con lo cual el primer error es nuestro por traer un jugador en estas condiciones y correr el riesgo de que esté más pendiente de su situación personal que la del equipo.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #33 el: 09 de Febrer de 2010, 15:55:25 pm »
De todas formas si ha dicho eso es porque por contrato se le permitía marchar a uno de categoria superior (como pasó con Sergio Iglesias en 3ª), con lo cual el primer error es nuestro por traer un jugador en estas condiciones y correr el riesgo de que esté más pendiente de su situación personal que la del equipo.

I el que pot ser pitjor... és possible que per contracte hagi estat jugant sempre. Sinó no s'entén que el David Pirri cometi el mateix error que el Moya i, a sobre, digui que no és un golejador quan aquest partit ha començat sense Joel (a la grada) i sense Fran.
Aquí està clar que hi han moltes coses que no sabem i que no ens volen dir.
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 09 de Febrer de 2010, 16:13:09 pm »

Aquest jugador, Arnal, I JA ES VA DIR EN EL SEU MOMENT, tenia una clàusula que el permetia marxar a un equip de superior categoria durant el mercat d'hivern. Si hagués marxat el Sabadell hagués rebut una compensació econòmica.

Igualment no són de rebut les seves paraules ni els fets que les acompanyen  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #35 el: 09 de Febrer de 2010, 16:43:11 pm »

Aquest jugador, Arnal, I JA ES VA DIR EN EL SEU MOMENT, tenia una clàusula que el permetia marxar a un equip de superior categoria durant el mercat d'hivern. Si hagués marxat el Sabadell hagués rebut una compensació econòmica.

Igualment no són de rebut les seves paraules ni els fets que les acompanyen  :ko
Igual no m'he explicat bé, evidentment les seves paraules per mi són una falta de respecte a una institució com la nostra, volia dir que jo no soc partidari de fitxar jugadors que puguin marxar al mercat d'hivern.

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #36 el: 09 de Febrer de 2010, 16:44:38 pm »
Atenció, a mitja temporada l'Arnal s'ha de centrar i començar a fer gols... en fi :snore:
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #37 el: 09 de Febrer de 2010, 17:46:02 pm »
Per què no ens remontem al principi, senyors? Un jugador que ens va dir NO a l'estiu, no el podem tornar anar a buscar al cap d'un quants mesos. En aquesta vida hi ha una coseta que es diu dignitat, i crec que amb aquest jugador que en el seu dia ja no va voler venir ni pel tema econòmic ni per l'esportiu, l'hem perdut una miqueta.
Escoltant a David Pirri, tinc la sensació de que el CE Sabadell és una constructora, només sento la paraula "TRABAJO" per parlar de l'Arnal. Senyor Pirri, un davanter ha de marcar GOLS, per fer "trabajo" ja existeix el mercat laboral i milers d'empreses. Vol parlar de trabajo? Doncs bé, que em demostri que Joel Álvarez "trabaja" menys que l'Arnal... Hem acabat per enfonsar anímicament a l'únic davanter centre que tenim amb cara i ulls, no deixant-lo estar ni a la banqueta. Senyor Pirri, menys trabajo i més gols, que falta fan. Si el Cristiano Ronaldo o l'Ibra del Barça treballen molt però foten dos gols en tot un any, no cal ni dir que el sarao que es monta és de pel.lícula. A casa nostra, "ya llegarán los goles...".
Després em sumo al que tots heu dit fins ara, si aquest senyor no és golejador que nassos fot de davanter centre???????????? Cada cop entenc menys de futbol. El que si tinc clar és que vull trencar una llança a favor del Joel Álvarez, amb qui crec que no s'està sent just.
Senyors directius, hem racanejat a l'estiu en el tema davanters, després ho hem volgut solucionar posant parches que ens han suposat gastar més calers que els que tocaven a l'estiu, i és que sovint comprar barat acaba resultant molt car... Senyors directius, hi ha determinades posicions al camp que un equip que vol ser a dalt no hi pot escatimar esforços, nosaltres possiblement hem quadrat números però la realitat ens diu que estem a més a prop del descens que del play-off somiat... Cal fer un replantejament profund de la nostra política esportiva, és urgent diria jo, i si no als fets em remeto.

VSICA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #38 el: 09 de Febrer de 2010, 18:00:44 pm »
Per què no ens remontem al principi, senyors? Un jugador que ens va dir NO a l'estiu, no el podem tornar anar a buscar al cap d'un quants mesos. En aquesta vida hi ha una coseta que es diu dignitat, i crec que amb aquest jugador que en el seu dia ja no va voler venir ni pel tema econòmic ni per l'esportiu, l'hem perdut una miqueta.
Escoltant a David Pirri, tinc la sensació de que el CE Sabadell és una constructora, només sento la paraula "TRABAJO" per parlar de l'Arnal. Senyor Pirri, un davanter ha de marcar GOLS, per fer "trabajo" ja existeix el mercat laboral i milers d'empreses. Vol parlar de trabajo? Doncs bé, que em demostri que Joel Álvarez "trabaja" menys que l'Arnal... Hem acabat per enfonsar anímicament a l'únic davanter centre que tenim amb cara i ulls, no deixant-lo estar ni a la banqueta. Senyor Pirri, menys trabajo i més gols, que falta fan. Si el Cristiano Ronaldo o l'Ibra del Barça treballen molt però foten dos gols en tot un any, no cal ni dir que el sarao que es monta és de pel.lícula. A casa nostra, "ya llegarán los goles...".
Després em sumo al que tots heu dit fins ara, si aquest senyor no és golejador que nassos fot de davanter centre???????????? Cada cop entenc menys de futbol. El que si tinc clar és que vull trencar una llança a favor del Joel Álvarez, amb qui crec que no s'està sent just.
Senyors directius, hem racanejat a l'estiu en el tema davanters, després ho hem volgut solucionar posant parches que ens han suposat gastar més calers que els que tocaven a l'estiu, i és que sovint comprar barat acaba resultant molt car... Senyors directius, hi ha determinades posicions al camp que un equip que vol ser a dalt no hi pot escatimar esforços, nosaltres possiblement hem quadrat números però la realitat ens diu que estem a més a prop del descens que del play-off somiat... Cal fer un replantejament profund de la nostra política esportiva, és urgent diria jo, i si no als fets em remeto.

VSICA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!

I és que a més ens interessa recuperar a aquest jugador...ja que va signar contracte per dues temporades...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #39 el: 09 de Febrer de 2010, 20:25:16 pm »
Sembla que davant de porta tinguem por de xutar! Comprenc que la majoria d'equips del nostre grup que només juguen a defensar i esperar el contraatac (Oriola, per exemple) són un autèntic maldecap per al nostre sistema de joc, el qual crec que no és precisament defensiu, sinó tot al contrari. Però no hi ha excusa en què anem centrant pilotes provinents de Blas, Morales i Eneko (entre altres) i n'encertem una de cada 20! A més, en aquest últim partit a l'Arnal li van venir 2 pilotes aèrees que, si haguéssin estat Fran o Joel en el seu lloc, segur que almenys les haguessin rematat com a mínim, perquè al gironí pobre xicot li manca alçada per aquest tipus de jugades. Però és que en aquests casos, el mateix Arnal va haver de fer de rematador aeri perquè NINGÚ MÉS hi era en aquella jugada! Com conills ideem les jugades en aquest equip? Ja em recorda aquells dibuixos de prevenció de riscos laborals de la generalitat, on hi sortia el "Gordo" i el "Flaco", i el gras encenia un cigar amb un soplete al costat d'unes bombones de gas!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!