Per què no ens remontem al principi, senyors? Un jugador que ens va dir NO a l'estiu, no el podem tornar anar a buscar al cap d'un quants mesos. En aquesta vida hi ha una coseta que es diu dignitat, i crec que amb aquest jugador que en el seu dia ja no va voler venir ni pel tema econòmic ni per l'esportiu, l'hem perdut una miqueta.
Escoltant a David Pirri, tinc la sensació de que el CE Sabadell és una constructora, només sento la paraula "TRABAJO" per parlar de l'Arnal. Senyor Pirri, un davanter ha de marcar GOLS, per fer "trabajo" ja existeix el mercat laboral i milers d'empreses. Vol parlar de trabajo? Doncs bé, que em demostri que Joel Álvarez "trabaja" menys que l'Arnal... Hem acabat per enfonsar anímicament a l'únic davanter centre que tenim amb cara i ulls, no deixant-lo estar ni a la banqueta. Senyor Pirri, menys trabajo i més gols, que falta fan. Si el Cristiano Ronaldo o l'Ibra del Barça treballen molt però foten dos gols en tot un any, no cal ni dir que el sarao que es monta és de pel.lícula. A casa nostra, "ya llegarán los goles...".
Després em sumo al que tots heu dit fins ara, si aquest senyor no és golejador que nassos fot de davanter centre?
?? Cada cop entenc menys de futbol. El que si tinc clar és que vull trencar una llança a favor del Joel Álvarez, amb qui crec que no s'està sent just.
Senyors directius, hem racanejat a l'estiu en el tema davanters, després ho hem volgut solucionar posant parches que ens han suposat gastar més calers que els que tocaven a l'estiu, i és que sovint comprar barat acaba resultant molt car... Senyors directius, hi ha determinades posicions al camp que un equip que vol ser a dalt no hi pot escatimar esforços, nosaltres possiblement hem quadrat números però la realitat ens diu que estem a més a prop del descens que del play-off somiat... Cal fer un replantejament profund de la nostra política esportiva, és urgent diria jo, i si no als fets em remeto.
VSICA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!