Vagi per endavant que jo sempre he defensat als nostres davanters ja que considero que no són ells qui s'han de buscar les seves pròpies oportunitats, sino que és la resta de l'equip qui els ha de nodrir de pilotes per a que puguin fer gols. Segurament aquest any no ha funcionat res de res.
Però em sobta molt i molt que David Pirri pugui dir a la roda de premsa que Arnal no és un golejador. TOTS sabem que Arnal ni és golejador, perque mai ha passat de 6-7 gols per temporada (i els seus millors anys, ja fa MOLTS anys que han passat), i perque no és davanter centre. Mitja punta o interior, però mai punta. És a dir que amb un 4-4-2 està bé si el posem acompanyant a un davanter centre (joel o fran), però tampoc serveix posar-lo fent companyia a Blas. Aquest pot ser un recurs per al minut 60, però mai des del minut 1.
Però per damunt de tot no estic gens d'acord amb Pirri quan ens diu que Arnal no és un golejador, i en canvi SETMANA RERE SETMANA ÉS LA REFERÈNCIA DE L'EQUIP a dalt. Perque ? Si no és un golejador ni davanter centre perque se'l fa jugar en aquesta posició i fer aquesta funció? I ni que dongués un repàs en el joc a Joel i Fran. Diu que li dona molt de treball..... bla bla bla..... Quin treball? Presència ofensiva? NO. Pressió? Més que Joel NO. ....... Que s'expliqui millor.
Ha de jugar aquest jugador per contracte? De veritat que si no és així no ho entenc. I que consti que no tinc res contra Arnal, perque em sembla un jugador honest i que ho intenta.
Perque quan es lesiona Pradas (extrem) es porta un jugador que no és extrem i se l'acaba fent jugar en una posició que no és la seva? Segurament part de culpa o responsabilitat sigui de Ramón Moya, que ja no hi és. Però n'és l'únic? Segur que no.
Que es pensin el directius tot el que s'ha fet malament aquest any en la parcela esportiva que no és poc i que valorin que s'ha de fer de cara a l'any vinent.
Per cert, oblidem-nos de Copes del Rei i ESTIGUEM TOTS AMB L'EQUIP PER SALVAR LA CATEGORIA QUAN ABANS MILLOR, I SI US PLAU SENSE ANGOIXES D'ÚLTIMA HORA. Ara ens arriba uhna tram de calendari molt complicat i em de sumar punts JA.