Autor Tema: David Pirri: Arnal no es un goleador.  (Llegit 8867 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
David Pirri: Arnal no es un goleador.
« el: 07 de Febrer de 2010, 21:18:30 pm »
Vagi per endavant que jo sempre he defensat als nostres davanters ja que considero que no són ells qui s'han de buscar les seves pròpies oportunitats, sino que és la resta de l'equip qui els ha de nodrir de pilotes per a que puguin fer gols. Segurament aquest any no ha funcionat res de res.

Però em sobta molt i molt que David Pirri pugui dir a la roda de premsa que Arnal no és un golejador. TOTS sabem que Arnal ni és golejador, perque mai ha passat de 6-7 gols per temporada (i els seus millors anys, ja fa MOLTS anys que han passat), i perque no és davanter centre. Mitja punta o interior, però mai punta. És a dir que amb un 4-4-2 està bé si el posem acompanyant a un davanter centre (joel o fran), però tampoc serveix posar-lo fent companyia a Blas. Aquest pot ser un recurs per al minut 60, però mai des del minut 1.

Però per damunt de tot no estic gens d'acord amb Pirri quan ens diu que Arnal no és un golejador, i en canvi SETMANA RERE SETMANA  ÉS LA REFERÈNCIA DE L'EQUIP a dalt. Perque ? Si no és un golejador ni davanter centre perque se'l fa jugar en aquesta posició i fer aquesta funció? I ni que dongués un repàs en el joc a Joel i Fran. Diu que li dona molt de treball..... bla bla bla..... Quin treball? Presència ofensiva? NO. Pressió? Més que Joel NO. ....... Que s'expliqui millor.
Ha de jugar aquest jugador per contracte? De veritat que si no és així no ho entenc. I que consti que no tinc res contra Arnal, perque em sembla un jugador honest i que ho intenta.

Perque quan es lesiona Pradas (extrem) es porta un jugador que no és extrem i se l'acaba fent jugar en una posició que no és la seva? Segurament part de culpa o responsabilitat sigui de Ramón Moya, que ja no hi és. Però n'és l'únic? Segur que no.

Que es pensin el directius tot el que s'ha fet malament aquest any en la parcela esportiva que no és poc i que valorin que s'ha de fer de cara a l'any vinent.

Per cert, oblidem-nos de Copes del Rei i ESTIGUEM TOTS AMB L'EQUIP PER SALVAR LA CATEGORIA QUAN ABANS MILLOR, I SI US PLAU SENSE ANGOIXES D'ÚLTIMA HORA. Ara ens arriba uhna tram de calendari molt complicat i em de sumar punts JA.
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2010, 23:13:09 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
Re:David Pirri: Arnal no es un goleador.
« Respondre #1 el: 07 de Febrer de 2010, 21:38:13 pm »
me da verguenza el arnal, me da verguenza este equipo de mantas!!
PIRRI VETE YA!!! tanto moya dimision, y moya le da mil vueltas al pirri.
pirri primero que vaya a sacarse el titulo de entrenador a la escuela, que gente como yo y muchos más pagamos un dinero para sacarnos el titulo, vamos unas horas a classe hacemos un esfuerzo.. y viene gente sin nada y se sienta en un banquillo, la directiva que reaccione d euna vez, pirri fuera!!!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #2 el: 07 de Febrer de 2010, 21:39:05 pm »
He sentit les declaracions de Pirri...i la gran defensa que ha fet d'aquest jugador....Ha dit que estava molt content de la feina que feia per l'equip...i que amb l'actual sistema de joc és una peça inamovible....que gaudeix de tota la seva confiança...per acabar dient que no és un golejador...

Però en quina posició el fa jugar ?. No he entès RES.....

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #3 el: 07 de Febrer de 2010, 21:39:57 pm »

A qui li toqui, que començi JJAA a parlar amb posibles futurs técnics i que es començi a cercar el que es necesita o millor dit, el que pugui demanar el técnic escollit.
Renoi ja n´hi ha prou de fer-ho tot a última hora, malament, i esperar sempre un miracle.
Siusplau una planificació ben feta per que a la temporda 2011 siguem nosaltres el Sant Andreu de torn...en aquesta només ens queda que els jugadors passin un cásting per observar a veure a qui salvem de la neteja que s´ha de fer
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #4 el: 07 de Febrer de 2010, 21:45:49 pm »
He sentit les declaracions de Pirri...i la gran defensa que ha fet d'aquest jugador....Ha dit que estava molt content de la feina que feia per l'equip...i que amb l'actual sistema de joc és una peça inamovible....que gaudeix de tota la seva confiança...per acabar dient que no és un golejador...

I quina és la feina que fa per l'equip? Que l'expliqui a l'afició a veure si ens enterem d'alguna cosa o potser és que el futbol arran de gespa es veu diferent...Llavors si diu que no és un golejador perquè ha jugat la majoria de partits sent l'única referència adalt de l'equip? Parlem clar, Pirri és un venedor de fum espectacular. Fixem un entrenador de veritat per la temporada que ve!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
« Respondre #5 el: 07 de Febrer de 2010, 21:46:59 pm »
del equipo del año`pasado no havia que tocar nada! solo traer un delantero centro.
yo echo de menos a de la plata, sergio iglesias, mejias, siso, jorge campos, javi rodriguez...
los de este año se an d eir todos, robles, castell, bermudo, arnal... se rien de nosotros que s evayan a toma rpor **** de una vez!!!
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2010, 22:00:33 pm per X-Men Aigua »
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #6 el: 07 de Febrer de 2010, 21:48:50 pm »
del equipo del año`pasado no havia que tocar nada! solo traer un delantero centro.
yo echo de menos a de la plata, sergio iglesias, mejias, siso, jorge campos, javi rodriguez...
los de este año se an d eir todos, robles, castell, bermudo, arnal... se rien de nosotros que s evayan a toma rpor **** de una vez!!!

robles cuando está en forma es insuperable, durante las ultimas jornadas lo ha demostrado. por lo demás, estoy totalmente de acuerdo contigo... De La Plata, el error mas grande que hemos cometido, le da 10000 vueltas a el " Campeón " Bermudo  :malament
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2010, 22:00:49 pm per X-Men Aigua »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 07 de Febrer de 2010, 21:51:20 pm »

Home, doncs el fa jugar com a única refèrencia a dalt, no sent davanter centre.

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2010, 21:53:40 pm »
pirri primero que vaya a sacarse el titulo de entrenador a la escuela, que gente como yo y muchos más pagamos un dinero para sacarnos el titulo, vamos unas horas a classe hacemos un esfuerzo.. y viene gente sin nada y se sienta en un banquillo, la directiva que reaccione d euna vez, pirri fuera!!!

No em semblen justes tampoc aquestes paraules cap a David Pirri. Amb ell l'equip ho està fent força millor que amb Ramón Moya, pels motius que siguin, però els números allí estan.

Tampoc em sembla bé que se'l destroci per tot, ja que ha fet coses molt ben fetes com donar confiança a la gent jove. D'altres són força menys normals, com les convocatòries, però igualment penso que em d'estar amb ell fins al final.

www.miequipo.es

• President
« Respondre #9 el: 07 de Febrer de 2010, 21:57:35 pm »

No em semblen justes tampoc aquestes paraules cap a David Pirri. Amb ell l'equip ho està fent força millor que amb Ramón Moya, pels motius que siguin, però els números allí estan.

Tampoc em sembla bé que se'l destroci per tot, ja que ha fet coses molt ben fetes com donar confiança a la gent jove. D'altres són força menys normals, com les convocatòries, però igualment penso que em d'estar amb ell fins al final.

Per fer el que estem fent ja estava bé Moya, estic convençut que estaríem al mateix lloc que ara. L'únic s'havia d'haver fet es fotre al carrer a les dues ovelles negres que hi havien al vestidor i no fer la vista grossa com es va fer.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #10 el: 07 de Febrer de 2010, 22:02:15 pm »

Per fer el que estem fent ja estava bé Moya, estic convençut que estaríem al mateix lloc que ara. L'únic s'havia d'haver fet es fotre al carrer a les dues ovelles negres que hi havien al vestidor i no fer la vista grossa com es va fer.

i qui creus que són aquestes ovelles negres?  :sleep:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 07 de Febrer de 2010, 22:04:30 pm »

Jo crec que ara ja tan fi qui siguin. Es va decidir tirar endavant, doncs ara seria posar més llenya al foc si tornen a començar a sortir noms.

www.miequipo.es

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #12 el: 07 de Febrer de 2010, 22:07:05 pm »
quan es va lesionar en Pradas van dir que portarien un jugador que s'asembles a ell, i més o menys es el mateix tipus de jugador però amb la mala sort que no fica gol encara que estigui dintre. Avui si arriba a ser un davanter killer hauria ficat uns quants.
I no m'han agradat les declaracions que ha fet l'Arnal a RS

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 07 de Febrer de 2010, 22:10:43 pm »

robles cuando está en forma es insuperable, durante las ultimas jornadas lo ha demostrado. por lo demás, estoy totalmente de acuerdo contigo... De La Plata, el error mas grande que hemos cometido, le da 10000 vueltas a el " Campeón " Bermudo  :malament

a d ela plata no se le quiso renovar y tuvo que buscarse un nuevo equipo, que por mayo ya lo tenía apalabrado. Al bermudo le da mil vueltas, esta muy pasado el bermudo me parece que a venido aquí a retirarse practicamente.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #14 el: 07 de Febrer de 2010, 22:29:07 pm »
 :bandera :bandera
De fet la cosa no funciona això es veu d'un hora lluny, despotricar d'un o d'altre tampoc porta a rés de bo, la única cosa que jo crec sensata es(seria) que la directiva ja comences a preparar la temporada que ve. intentant aparaular un entrenador amb experiència i deixar-se de " secretaris tècnics, o com se'ls hi vulgui dir i preparar un equip amb ambició sense racanaria, mirar on es pot arribar i dir-ho sense embuts. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 07 de Febrer de 2010, 22:37:15 pm »
:bandera :bandera
De fet la cosa no funciona això es veu d'un hora lluny, despotricar d'un o d'altre tampoc porta a rés de bo, la única cosa que jo crec sensata es(seria) que la directiva ja comences a preparar la temporada que ve. intentant aparaular un entrenador amb experiència i deixar-se de " secretaris tècnics, o com se'ls hi vulgui dir i preparar un equip amb ambició sense racanaria, mirar on es pot arribar i dir-ho sense embuts. :mmmm

Jo també penso que s'ha de començar a treballar de cara a l'any vinent....... però abans toca salvar aquest.

De totes maneres del que ens queixem molts, és dels sense sentit.
Com pot ser que el nostre entrenador, SEMPRE posi com a davanter centre (molts cops sol) a un jugador que no és un golejador (que és veritat que no ho és)  :icon_question:  :icon_question:  
És una incongruència que tindria sentit si Arnal fos molt superior a Fran i Joel, que la veritat és que tampoc és així.

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #16 el: 07 de Febrer de 2010, 22:42:08 pm »
Com pot ser que el nostre entrenador, SEMPRE posi com a davanter centre (molts cops sol) a un jugador que no és un golejador (que és veritat que no ho és)  :icon_question:  :icon_question: 
És una incongruència que tindria sentit si Arnal fos molt superior a Fran i Joel, que la veritat és que tampoc és així.
de fet posis el que posis tampoc rasca bola  :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #17 el: 07 de Febrer de 2010, 22:46:32 pm »
Com pot ser que el nostre entrenador, SEMPRE posi com a davanter centre (molts cops sol) a un jugador que no és un golejador (que és veritat que no ho és)  :icon_question:  :icon_question: 

Però....la incongruència radica que el posa a ell....que tampoc rasca  :bola...i a més reconeix que no és un golejador  :grogi

• President
« Respondre #18 el: 07 de Febrer de 2010, 23:03:30 pm »

Jo no ho sé, però la directiva si que ho sabia i no van fer res per tallar-ho. L'únic que va fer va ser fer fora l'entrendor.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 07 de Febrer de 2010, 23:04:55 pm »

Però per jugar a tirar pilotades a l'àrea rival, com hem fet molts partits aquesta temporada, sempre tenir millor a Fran o Joel que tenen més cos i més presència que no pas Arnal.
A més, és exactament el que comenta el company Jo al post de dalt.

www.miequipo.es