Autor Tema: PLANTILLA DEBILITADA RESPECTE LA DE L'ANY PASSAT  (Llegit 4043 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re:PLANTILLA DEBILITADA RESPECTE LA DE L'ANY PASSAT
« Respondre #20 el: 10 de Febrer de 2010, 14:27:35 pm »
Quantes vegades hauré dit aquesta temporada que amb l'equip de la passada temporada + 4 retocs, segurament estaríem en zona de Play Off o si no ben aprop.
Jo puc entendre q es canvii el 70% d'equip en una temporada en la qual l'equip quedi de mitja taula en aball. El q no entendré mai és q es canvii el 70% d'equip dsp de fer un Play Off cosa q feia 8 anys que no es feia. Em va començar a sorprendre l'alt ritme q es va agafar de marxar jugadors i portar-ne. I q consti q és lògic q alguns jugadors forcessin la seva marxa. No tothom voldrà quedar-se al Sabadell de per vida, cadascú té que mirar pels seus interessos particulars. Ara bé, tb alguns jugadors estic convençut q van marxar perq s'els va fer fora, hi ha saber de quines maneres.

En fi... tan de bo tinguéssim encara a Mejias, Carralero, Sisó, Javi Rodríguez i fins i tot m'atreveixo a dir Sergio Iglesias. Aquests 2 últims la veritat és q em pensava q no serien millors del q tenim però a dia d'avui crec q si q ho són. Ara mateix preferiria 1000 vegades tenir a davant al rifle que no pas a jugadors com Arnal o el mateix Joel q ja teníem l'any passat.

I bueno ara parlava dels jugadors de la temporada passada però és q tan de bo tinguéssim encara a mig equip dels q van aconseguir l'ascens de 3ª. Parlo de Montero, Ollés, Toni Mora,  José Mari, Miki, Nauzet... i fins i tot Oscar Sierra en defensa. Ja sé q això ara no venia al cas però ja és ben trist tenir q dir q  molts dels jugadors q teníem aquella temporada i la del retorn a 2ª B eren millors q aquest super equip q hem creat amb l'objectiu clar de tornar a fer Play Off com l'any passat....  :weep: :weep:

Lo pitjor q ara a final de temporada tornarem a fer neteja i segur q els primers q abandonaran la nau seran els pocs jugadors vàlids q ens queden: Robles, Juvenal, Pelegrí, i ens quedarem amb Castell, Joel, Arnal i altres jugadors no vàlids.

Jo sempre he pensat i ho segueixo pensant, que l'equip que vam tenir la primera temporada a 2 B després de pujar de 3a era prou bo com per exigir fer playoff, però mai entendré com moooolta gent (directiva, Moya, molts foreros...) només exigia mantenir-se a la categoria. Una llàstima i una pérdua de temps que ha portat a sobrevalorar el Ramon Moya.
Honor al Sabadell