Autor Tema: Canviem el Sabadell?  (Llegit 16838 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re:Canviem el Sabadell?
« Respondre #40 el: 19 de Febrer de 2010, 15:25:04 pm »
Gràcies per totes aquestes explicacions tant ben detallades ,sexeibirra.Per part meva,només dir-te que totes aquestes iniciatives em semblen perfectes,i que desitjo que es puguin concretar en alguna cosa positiva pel bé del nostre club.Saut. :beer2 :beer2 :beer2 :clap2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #41 el: 25 de Maig de 2010, 11:20:48 am »
Com vos vaig dir, ara a principis de Juliol, estic preparant una altre quedada. Este colp vindran 5 empresaris enlloc de 3. Recupere este post per a demanar-vos que si voleu aportar idees, preguntes, suggerències, lo que sia que puguem apretar un poc i vore una mica més si algun d'ells s'anime a intentar posar algo més al club.
Totes les idees CONSTRUCTIVES seran benvingudes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #42 el: 26 de Maig de 2010, 14:09:09 pm »
Com vos vaig dir, ara a principis de Juliol, estic preparant una altre quedada. Este colp vindran 5 empresaris enlloc de 3. Recupere este post per a demanar-vos que si voleu aportar idees, preguntes, suggerències, lo que sia que puguem apretar un poc i vore una mica més si algun d'ells s'anime a intentar posar algo més al club.
Totes les idees CONSTRUCTIVES seran benvingudes.

Idees en tinc, peró crec que el millor és passarteles personalment.
Com no tinc ni idea de com funcionen els personals (només els sé contestar), mira de passar-me'n un.

Totes les idees van pensades en fer una cosa en un moment en que molts clubs no poden fer res.

I més ara, que moltes caixes es fusionen i per tant, molts clubs perdran la seva principal font d'ingressos.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #43 el: 27 de Maig de 2010, 11:28:03 am »
Gràcies a los que m'esteu matxacant amb idees positives des del fòrum, el correu, el facebook, el Twitter, i fins i tot el lol-catxondo que m'ha contatcat per el sonico! A vore si podem treballar tot lo que m'esteu enviant i se pot presentar un plec maco de propostes als empresaris que vindran i si se poden enviar a la nostre directiva algunes idees per anar millorant.

Idees en tinc, peró crec que el millor és passarteles personalment.
Com no tinc ni idea de com funcionen els personals (només els sé contestar), mira de passar-me'n un.

Totes les idees van pensades en fer una cosa en un moment en que molts clubs no poden fer res.

I més ara, que moltes caixes es fusionen i per tant, molts clubs perdran la seva principal font d'ingressos.

T'he enviat un privat, per a que me conntestis.

Açò si. Avise a qui pensi que pot intentar ficar-se a la directiva col-laborant en el tema. Jo no vull entrar a la directiva, no crec en les cadires calentes. En una directiva, l'únic que seu és el president, i només en dies de partit. Esta acabada temporada he abortat dos salts per apalancar-se a la directiva i seguiré treballant per eliminar als directius que estan allà toncant-se lo que no sona.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #44 el: 10 de Juny de 2010, 15:48:22 pm »
Bé, hui tanco la recepció d'idees, les quals alguna era tant bona que ja ha passat a la directiva, i faré el dossier final per a la trobada.

I si, le confirmo a un forero, que és una pena que a vegades en el nostre club, algunes accions, se perden per que algú no té ganes de ni tant sols aixecar-se de la cadira. Sort que son algunes excepcions, ara.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #45 el: 15 de Agost de 2010, 22:41:44 pm »
per cert sexeibirra... com portes aquest tema?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #46 el: 17 de Agost de 2010, 12:45:13 pm »

Satisfactori és la paraula.
A la reunió este colp van venir 2 directius, dos dels 3 de l'altri colp, ja que el tercer no podia per altris motius. Ells van recollir diverses idees de les que se va parlar, a l'igual que el primer colp i algunes d'elles les han posat en pràctica.

També t'haig de dir que me van demanar més discrecció, ja que a la directiva hi ha gent apoltronada que ja ha començat a disparar a tort i dret per no perdre la seua parceleta, desgraciadament. Igualment, Soteras, el pres, s'ha posat mans a l'obra per liquidar a estos que aprofiten els seus contactes per traure entrades a camp contrari, invitacions, etc. Si entres al facebook del club, voràs que ja hi ha un que ha perdut els papers i començat a intentar coartar la llibertat d'opinió de los que volem que el club continui amb les coses que van bé, però que també millore les que no funcionen. Bé, com sempre, el capità fa ficar a les trinxeres als soldats rasos mentre ell té el cul segur.

També te dic, que me posa molt palot quan me critiquen, sense cap tipus més d'argument de que soc dolent per el club i tota la pesca, mentre que algun d'ells los podràs vore algun colp amb una samarreta del Madrid o algun del seus amics amb una de l'Espanyol i desprès no fan res més que demanar invitacions al jefe per portar amics. Bé, deixe el tema que se me calenta la boca.

Ai, se m'olvidava. També estos dos directius van rebre unes propostes de millora de diverses coses, a vore lo que poden fer, algun telèfon d'on se pot traure alguna valla al camp i fins i tot se me va consultar per cert jugador amb el que tinc coneixences comuns per a tenir una opinió més sobre la seua qualitat i compromís.

Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #47 el: 22 de Agost de 2010, 01:33:58 am »

Satisfactori és la paraula.
A la reunió este colp van venir 2 directius, dos dels 3 de l'altri colp, ja que el tercer no podia per altris motius. Ells van recollir diverses idees de les que se va parlar, a l'igual que el primer colp i algunes d'elles les han posat en pràctica.

També t'haig de dir que me van demanar més discrecció, ja que a la directiva hi ha gent apoltronada que ja ha començat a disparar a tort i dret per no perdre la seua parceleta, desgraciadament. Igualment, Soteras, el pres, s'ha posat mans a l'obra per liquidar a estos que aprofiten els seus contactes per traure entrades a camp contrari, invitacions, etc. Si entres al facebook del club, voràs que ja hi ha un que ha perdut els papers i començat a intentar coartar la llibertat d'opinió de los que volem que el club continui amb les coses que van bé, però que també millore les que no funcionen. Bé, com sempre, el capità fa ficar a les trinxeres als soldats rasos mentre ell té el cul segur.

També te dic, que me posa molt palot quan me critiquen, sense cap tipus més d'argument de que soc dolent per el club i tota la pesca, mentre que algun d'ells los podràs vore algun colp amb una samarreta del Madrid o algun del seus amics amb una de l'Espanyol i desprès no fan res més que demanar invitacions al jefe per portar amics. Bé, deixe el tema que se me calenta la boca.

Ai, se m'olvidava. També estos dos directius van rebre unes propostes de millora de diverses coses, a vore lo que poden fer, algun telèfon d'on se pot traure alguna valla al camp i fins i tot se me va consultar per cert jugador amb el que tinc coneixences comuns per a tenir una opinió més sobre la seua qualitat i compromís.

Jo diria donc allò de 'sin prisa pero sin pausa', pel que sembla que comentes...
Cert es que el despoltronador que despoltroni el Sabadell, bon despoltronador serà.

Espero que poc a poc es faci neteja i el final sigui feliç. De moment, sembla que es va fent, que a Sabadell ja és molt!

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #48 el: 22 de Agost de 2010, 03:25:45 am »
"Soteras, el pres, s'ha posat mans a l'obra per liquidar a estos que aprofiten els seus contactes per traure entrades a camp contrari, invitacions, etc. "

Et juro, que no ho entenc lo que vols dir....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 22 de Agost de 2010, 12:41:40 pm »
Suposo jo, que es refereix al que hem vist més d'un cop els socis quan hem anat a visitar camps com el del Badalona, Gavà o (per el que em van explicar) Benidorm, on alguns membres d'algunes penyes tenien un sobre preparat amb invitacions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Infantil
« Respondre #50 el: 23 de Agost de 2010, 10:49:15 am »
Ahhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! doncs vols dir que el Soteras es dedica a prohibir que gent nostra
obtingui, als camps de fora, entrades per aficionats del Sabadell???
Em sembla molt absurd, no sé...ummmmm
Em sembla tot aixo una mica estrany..oi?
Em sembla que hi ha mes "birra" que sexe, amb tot aixó.....que en sé jo!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #51 el: 23 de Agost de 2010, 12:06:48 pm »
"Soteras, el presi, s'ha posat mans a l'obra per liquidar a estos que aprofiten els seus contactes per traure entrades a camp contrari, invitacions, etc. "

Si és per lo que te marco, fallo del teclat.
En canvi si és per lo altri, me referesc, que hi han 2 penyes, a vegaes 3, que han aconseguit entrades de franc, provinents d'algun directiu, mentre la resta de socis arlequinats han pagat religiosament la seua entrada. I açò és una falta de respecte al soci ras.
Si en canvi se fés per a tots els socis, aconseguir un preu 'especial', me semblaria molt bé. O cardem tots o la meuca al rio.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #52 el: 23 de Agost de 2010, 12:18:04 pm »
"Soteras, el presi, s'ha posat mans a l'obra per liquidar a estos que aprofiten els seus contactes per traure entrades a camp contrari, invitacions, etc. "

Si és per lo que te marco, fallo del teclat.
En canvi si és per lo altri, me referesc, que hi han 2 penyes, a vegaes 3, que han aconseguit entrades de franc, provinents d'algun directiu, mentre la resta de socis arlequinats han pagat religiosament la seua entrada. I açò és una falta de respecte al soci ras.
Si en canvi se fés per a tots els socis, aconseguir un preu 'especial', me semblaria molt bé. O cardem tots o la meuca al rio.

amen!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #53 el: 23 de Agost de 2010, 12:27:52 pm »
A veure jo trobo normal que si les penyes fan algo pel sabadell doncs el sabadell tb faci algo per les penyes, total, akestes entrades de franc q els deuen donar son les q corresponen a invitacions pel club i el club les reparteix com vol...Primer van per jugadors i directius i les q sobrin lo normal es q vagin per les penyes...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #54 el: 23 de Agost de 2010, 12:32:17 pm »
A veure jo trobo normal que si les penyes fan algo pel sabadell doncs el sabadell tb faci algo per les penyes, total, akestes entrades de franc q els deuen donar son les q corresponen a invitacions pel club i el club les reparteix com vol...Primer van per jugadors i directius i les q sobrin lo normal es q vagin per les penyes...

Em sembla correcte esta postura. Però si les donen a estes 2-3 penyes, per que no a totes?
I soc dels que pensa que:
1-compromisos patrocinadors
2-directius
3-jugadors i família

És més, jo mateix soc tant *******, que a vegades m'ofereixen carnets per entrar de gorra a la Creu Alta i preferesc traure una entrada. No poden dir el mateix altris no-socis del club.  :wink2:
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2010, 12:55:52 pm per sexeibirra »
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #55 el: 23 de Agost de 2010, 12:56:27 pm »
Weno jo no sé a kines penyes donen i a kines no...  Està clar tb q hi ha directius q seran de penyes i cap allà aniran xD

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #56 el: 23 de Agost de 2010, 13:00:28 pm »
Weno jo no sé a kines penyes donen i a kines no...  Està clar tb q hi ha directius q seran de penyes i cap allà aniran xD

I creus que és un bon exemple?
Tu arribes al camp del Benidorm, te creues amb un directiu, i le veus dar a unes persones un sobre, d'on treuen les entrades i un comenta 'mira, entrem per el morro'. Açò dona una imatge terrible a la resta de arlequinats que van allà i amoquinen l'entrada.
Açò si, en aquell partit un directiu nostre se va currar el tema preus per a la resta.

PD1: T'envio un privat.
PD2: Este any m'asseuré en algun partit vora teu.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #57 el: 23 de Agost de 2010, 13:04:52 pm »
Jaja weno ja em saludaras xDD No si no defenso que ho facin eh? Només estava deduint a kines penyes deies que anaven les entrades... xDD

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #58 el: 23 de Agost de 2010, 13:09:40 pm »
Jaja weno ja em saludaras xDD No si no defenso que ho facin eh? Només estava deduint a kines penyes deies que anaven les entrades... xDD

:wink2: Ok, ara mos entenem. Un plaer, senyor BIRRI.
Sexe, Birra i Sabadell!

• Infantil
« Respondre #59 el: 23 de Agost de 2010, 13:14:49 pm »
Jo crec que això va per la llei de "quien no llora no mama"
o el primer que arriba s'ho emporta.
Queda clar que p. e. a Badalona hi poden ser 15 entrades
per + de 100 seguidors i en canvi a La Vilajoisa 15 entrades