Autor Tema: Fran arevalo  (Llegit 1836 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat poblenou

• Aleví
  • Missatges: 63
  • Gènere: Masculí
  • Anti madridista
Fran arevalo
« el: 12 de Gener de 2010, 16:50:48 pm »
 :bandera :scut

Hola algu sap que pasa amb fran . Jo crec  que li dona mil boltes al arnal ??????????????? :balla

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:Fran arevalo
« Respondre #1 el: 12 de Gener de 2010, 21:20:26 pm »
:bandera :scut

Hola algu sap que pasa amb fran . Jo crec  que li dona mil boltes al arnal ??????????????? :balla

Mil voltes no ho sé...L'Arnal és un jugador contrastat, però de moment amb el Sabadell, encara, no ha demostrat gran cosa...esperem que canvii la sort...i que pugui demostrar la seva vàlua....

El que si és clar que el Fran mereix una oportunitat...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #2 el: 12 de Gener de 2010, 23:59:48 pm »
es 1 paket el arnal com a molts ekips (barsa el gabri.... o al madrid el faubert)no hi ha més en el girona podia ser molt bo pero no sap adaptarse en un altre club no hi ha més.en fin :scut :bandera
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

joseph

• Visitant
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2010, 20:27:45 pm »
Es una vergonya que el Sabadell que sempre han sortit gent jove i traspassats a equips de categories superiors, no aposti per en FRAN un jugador que tindrá algunes carencies, però moltes virtuts i molt més incisiu a l'area que algun altra que juga actualment.
Ja no s'enrecorden de Roberto Camacho per exemple, que els bons bitllets va donar.
FRAN estic amb tú, espero que al final arribi la teva oportunitat i demostris als que no confien amb tú, que tens un lloc a l'equip.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2010, 21:07:57 pm »
Es una vergonya que el Sabadell que sempre han sortit gent jove i traspassats a equips de categories superiors, no aposti per en FRAN un jugador que tindrá algunes carencies, però moltes virtuts i molt més incisiu a l'area que algun altra que juga actualment.
Ja no s'enrecorden de Roberto Camacho per exemple, que els bons bitllets va donar.
FRAN estic amb tú, espero que al final arribi la teva oportunitat i demostris als que no confien amb tú, que tens un lloc a l'equip.

Si té un lloc a l'equip o no ho haurà de demostrar ell...de moment no ho ha demostrat, però vistes les carències dels altres davanters, crec es mereix l'oportunitat de poder-ho tornar a demostrar....

joseph

• Visitant
« Respondre #5 el: 23 de Gener de 2010, 15:37:02 pm »

Si té un lloc a l'equip o no ho haurà de demostrar ell...de moment no ho ha demostrat, però vistes les carències dels altres davanters, crec es mereix l'oportunitat de poder-ho tornar a demostrar.... molt més.

Correcte, que ho demostri, però per aixó ,si no juga es imposible.
Altres ja tinc clar que no jugan molt més.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 30 de Gener de 2010, 22:25:45 pm »
Ha jugat avui...?

Si ho ha fet quina valoració faríeu de la seva actuació...?

Gracies.

Desconnectat josepete

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #7 el: 01 de Febrer de 2010, 11:07:36 am »
Por la radio han dicho que Fran muy mal, pienso qe el mercado de invierno hubiese tenido que ir cedido.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #8 el: 16 de Febrer de 2010, 19:56:03 pm »
Per mi és una llàstima el què ha passat amb Fran aquesta temporada, no ser de què/qui ha estat la culpa, però ell té totes les condicions per triumfar i aquest any ha estat un pas enrere en la seva carrera.

és molt jove i encara pot explotar, i em sentiré molt feliç si ho pot fer aquí i marcant 20 gols per temporada.

Sempre l'he vist un tio molt senzill i que s'explica molt bé, i d'aquests, avui en dia,, brillan per la seva absència
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys