Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.
El partido contra el Barça es de los que más ambiente se crea en el estadio y donde la directiva podría poner la segunda jornada económica, pero en la situación que estamos y siendo televisado, se atreverán o esperarán a que venga el Sant Andreu? Se aceptan apuestas.
Cita de: almuniaforever en 10 de Febrer de 2010, 19:02:58 pmEl partido contra el Barça es de los que más ambiente se crea en el estadio y donde la directiva podría poner la segunda jornada económica, pero en la situación que estamos y siendo televisado, se atreverán o esperarán a que venga el Sant Andreu? Se aceptan apuestas.Si posen jornada econòmica en aquest partit serà com fer-se l'Hara-kiri.
Cita de: visi en 10 de Febrer de 2010, 19:11:03 pmCita de: almuniaforever en 10 de Febrer de 2010, 19:02:58 pmEl partido contra el Barça es de los que más ambiente se crea en el estadio y donde la directiva podría poner la segunda jornada económica, pero en la situación que estamos y siendo televisado, se atreverán o esperarán a que venga el Sant Andreu? Se aceptan apuestas.Si posen jornada econòmica en aquest partit serà com fer-se l'Hara-kiri.La lògica diu que no, pero...
Cita de: almuniaforever en 10 de Febrer de 2010, 19:22:13 pmCita de: visi en 10 de Febrer de 2010, 19:11:03 pmCita de: almuniaforever en 10 de Febrer de 2010, 19:02:58 pmEl partido contra el Barça es de los que más ambiente se crea en el estadio y donde la directiva podría poner la segunda jornada económica, pero en la situación que estamos y siendo televisado, se atreverán o esperarán a que venga el Sant Andreu? Se aceptan apuestas.Si posen jornada econòmica en aquest partit serà com fer-se l'Hara-kiri.La lògica diu que no, pero... La lògica diu que sera contra el Sant Andreu
ja es sap l'horari de la jornada 26, contra el Barça At., diumenge dia 21 de febrer amb les 17 h. televisat pel canal 33. Nosaltres sense jugar-nos res a veure si li fotem uns quants.
Cita de: raros en 10 de Febrer de 2010, 17:52:29 pmja es sap l'horari de la jornada 26, contra el Barça At., diumenge dia 21 de febrer amb les 17 h. televisat pel canal 33. Nosaltres sense jugar-nos res a veure si li fotem uns quants.Raros, no es per contradirte, pero segur que mes de un sap com jo que i tant que ens jugarem molt; el no descens per que al pas que anem i lo be que jugem no es cap tonteria dir que desgraciadament aquest any en la situacio que ens han deixat aquest super-jugadors que tenim, l'unic objectiu es la salvació... I ENCARA AIXI; JA HO VEUREM!!!!
Pel canal internacional es veurà el partit? És que jo estaré al País Vasc i m'agradaria veure'l
Cita de: FerniSBD en 13 de Febrer de 2010, 17:34:59 pmPel canal internacional es veurà el partit? És que jo estaré al País Vasc i m'agradaria veure'l pel internacional no ho se, però segur pel canal barçatv de digital plus segur que sí.
Cita de: raros en 13 de Febrer de 2010, 21:46:39 pmCita de: FerniSBD en 13 de Febrer de 2010, 17:34:59 pmPel canal internacional es veurà el partit? És que jo estaré al País Vasc i m'agradaria veure'l pel internacional no ho se, però segur pel canal barçatv de digital plus segur que sí.i pel de TDT tamb