Autor Tema: Jornada 26: CES- Barça At.  (Llegit 20781 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Jornada 26: CES- Barça At.
« Respondre #40 el: 16 de Febrer de 2010, 11:23:16 am »
Según palabras de David Pirri, Alex Ruiz sustituirá a Bermudo, no hará ningún experimento, y si Pagès está bien jugará. Con lo que la defensa seria: Chapi Arnau, Pagès, Agustín y Alex Ruiz.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #41 el: 16 de Febrer de 2010, 11:37:33 am »
Según palabras de David Pirri, Alex Ruiz sustituirá a Bermudo, no hará ningún experimento, y si Pagès está bien jugará. Con lo que la defensa seria: Chapi Arnau, Pagès, Agustín y Alex Ruiz.

y si no convoca algun jugador importante, que nadie le pregunte el motivo, que el señor se cabrea  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #42 el: 16 de Febrer de 2010, 21:45:49 pm »
Bueno,para no perder la costumbre en esta temporada cn los d arriba pincharemos,cosa k me **** cantidad pero ya viendo las aspiraciones(Fui d los primeros en decir k este año na d na!!!se vio en la pretemporada y copa dl rey) seguro k un 0-2 o 1-3,tipo partido mallorca B...Q asko de temporada!!!!!!!   

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #43 el: 16 de Febrer de 2010, 23:31:15 pm »
veig que alguns de vosaltres ja doneu el partit per perdut.per dir aixo si us plau no cal que escriviu res.es vergonyos pensar d'aquesta manera i deixa molt que desitjar.despres del partit podeu dir el que volgueu,sense faltar al respecte a ningu i fer una critica constructiva si cal del que heu vist o del que no us ha agradat pero mai res que pugui perjudicar a l'entorn del club.
pot ser que juvenal s'equivoqui en les seves declaracions,pero ara ja sabem com pensen els jugadors a vegades quan es diuen les barbaritats que es diuen a vegades en aquest forum.i aixo nomes fa que enrarir mes la situacio.
crec que si plantejem un partit amb les linies ben juntes,no deixant-los tocar amb facilitat i podem sortir rapid quan recuperem la pilota,podem tenir moltes possibilitats.
em de demostrar que som un bon equip!!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #44 el: 17 de Febrer de 2010, 08:29:06 am »
veig que alguns de vosaltres ja doneu el partit per perdut.per dir aixo si us plau no cal que escriviu res.es vergonyos pensar d'aquesta manera i deixa molt que desitjar.despres del partit podeu dir el que volgueu,sense faltar al respecte a ningu i fer una critica constructiva si cal del que heu vist o del que no us ha agradat pero mai res que pugui perjudicar a l'entorn del club.
pot ser que juvenal s'equivoqui en les seves declaracions,pero ara ja sabem com pensen els jugadors a vegades quan es diuen les barbaritats que es diuen a vegades en aquest forum.i aixo nomes fa que enrarir mes la situacio.
crec que si plantejem un partit amb les linies ben juntes,no deixant-los tocar amb facilitat i podem sortir rapid quan recuperem la pilota,podem tenir moltes possibilitats.

:anims :anims 100% amb tu
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 17 de Febrer de 2010, 08:32:27 am »
Només veient la de baixes que tenim en defensa, i suposant que algun dels jugadors que donen la cara es quedarà a la banqueta o a la grada, crec que poden passar dues coses: O una golejada en contra que ens acabi de demostrar que l'equip no dona per més o una victòria épica de les que aconseguim cada temporada.

Em recorda molt al partit al Narcís Sala de la temporada passada. A per el Bar$ita, carai!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #46 el: 17 de Febrer de 2010, 11:08:42 am »
Yo, por muy mal que lo vea, antes de empezar el partido siempre pienso "por que no podemos ganar hoy" y la verdad es que este domingo me pasará lo mismo. Otra cosa es el desengaño que me llevo incluso antes de acabar el partido.

Salud, suerte y a por el Barça At.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #47 el: 17 de Febrer de 2010, 11:09:29 am »
Aposto per un empat, 0 a 0  o 1 a 1

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #48 el: 17 de Febrer de 2010, 12:18:53 pm »
En futbol TOT ÉS POSSIBLE, no hi ha rivals invencibles.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #49 el: 17 de Febrer de 2010, 15:29:01 pm »

Pues chico,no e faltado el respeto del club en ningun momento como dices aki al principio,veo k para ti te es igual la temporada k se haga...pero para mi no,k para algo pago y kiero k mi ekipo este lo mas arriba posible y sin engaños como se dijo a principio q stariamos arriba,aunqe yo ya sabia k no cn los fichajes k se hizo...solo Robles era jugador de play off los demas retales.Y si decir la verdad es faltar el respeto...haztelo mirar pq no digo ninguna mentira en ningun momento.  :closedeyes:   Un arlekinado 100 %  :scut

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #50 el: 17 de Febrer de 2010, 20:40:51 pm »

:anims :anims 100% amb tu

Nois, tothom es lliure de dir el que vulgui, no os olvideu....Ja hi ha gent que s´ocupa d´esborrar els missatges que no son procedents, a més a més creure que l´equip palmará aquesta jornada no es anar en contra del club, es donar una opinió tan respectable com dir que guanyarem 5-0 :xin-xin

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #51 el: 18 de Febrer de 2010, 20:48:14 pm »
Jo donava el partit de Badalona per perdut i em vaig emportar una sorpresa, pel diumenge ja em comformava amb un 1-1 encara que el gol del Sabadell se'l facin ells en propia porta.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #52 el: 18 de Febrer de 2010, 22:42:45 pm »
al descans veurem un gran partit dels patufets A contra l'escola de futbol de sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #53 el: 18 de Febrer de 2010, 23:26:03 pm »
al descans veurem un gran partit dels patufets A contra l'escola de futbol de sabadell

casi siempre se ve mejor futbol y mas goles que en los 90 minutos restantes jeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #54 el: 19 de Febrer de 2010, 00:36:44 am »
Al final quedamos que los socios teniamos 2 entradas gratis este año, no? iré a buscarlas para este partido, si es seguro eso.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #55 el: 19 de Febrer de 2010, 02:47:05 am »
Al final quedamos que los socios teniamos 2 entradas gratis este año, no? iré a buscarlas para este partido, si es seguro eso.

Si que es seguro si, a mi me queda una de esas dos, la primera que saqué fue para el CES - Espanyol B. La otra ya veremos para cuando :P

:xin-xin

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #56 el: 19 de Febrer de 2010, 09:31:47 am »

si és segur, jo ja he fet servir les 2 meves.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #57 el: 19 de Febrer de 2010, 11:01:33 am »
Oks ! gracies a tots 2 !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #58 el: 19 de Febrer de 2010, 14:59:12 pm »
 :scut :scut No cal que sortim de victimes, si fem un bon partit els de Can Barça no ho tindran fàcil. També cal que la gent animi al camp, res de criticar, animar. Ultimament veig mes crítiques que anims. HASTA LA MUERTE SABADELL

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #59 el: 19 de Febrer de 2010, 15:36:53 pm »
el socis juvenils també disposem de les nostres 2 entrades?

aquest cap de setmana a guanyar! jo no ho veig massa negre.. al rebés no se perquè pero em dona la sensacio de que ens emportarem el partit, no se com pero GUANYAREM!

3-1 ( AGUSTIN,JUVENAL,ENEKO)