Autor Tema: ENTRENAMENT DEL SABADELL  (Llegit 749 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
ENTRENAMENT DEL SABADELL
« el: 22 de Octubre de 2005, 17:34:51 pm »
Molt bones! aquest matí per curiositat passant per la NCA e entrat a veure com entrenaven els homes d'en Montes i la veritat,  mai e anat a un entrenament de l'equip però el d'avui al matí l'estoneta que he estat m'ha agradat molt tot: la manera de donar ordres d'en Montes a tots els jugadors i parant el joc per corregir coses, les ganes dels jugadors que s'ho prenien tot molt seriament i també unes dosis de bon ambient i complicitat dins la plantilla.
No se com s'entrenava amb el Mora però avui e vist a un equip MOOOOLT seriós!! amb ganes de millorar i corregir errors i per cert (amb bona capacitat golejadora de Gallo) jejeje, que l'han hagut de cambiar d'equip per abusón davant la porteria.
A VERE SI DEMÀ ES NOTEN AQUESTS DETALLS I ELS JUGADORS ACTUEN IGUAL QUE A L'ENTRENAMENT

FORÇA SABADELL!!!  :beer salut

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: ENTRENAMENT DEL SABADELL
« Respondre #1 el: 22 de Octubre de 2005, 17:36:18 pm »
Mai es poden fer les coses a un partit igual que un entrenament, pero jo els dia que vaig veure un entrenament amb l'anterior entrenament, no es parava per res (això si, no estava el mora, era quan va passar la desgràcia personal que tots sabem), aixi que  :-X
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: ENTRENAMENT DEL SABADELL
« Respondre #2 el: 23 de Octubre de 2005, 15:36:22 pm »
Jo recordo un cop que em vaig passar per la creu alta quan estava Mora, era a mitjans d'agost, i sincermanet vaig veure un entrenament patetic per ser de 2a B, molts exercicis dels que feien els havia fet jo amb algun entreno i sincerament l'estat fisic dels jugadors era lamentable.
Pero be ara amb Montes sembla que els hi fot fort i aixo es bo.