Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Aquest dissabte, es podria mirar d'agafar una pista al cercle Sabadellès, de futbol-7 i jugar-hi.Jo aquest dissabte no jugo i sé que allà hi haurà alguna pista i hora disponibles.
És molt demanar que sigui entre les 5 i les 8 del vespre
Val més que juguem entre nosaltres, oi resistencia Perquè l'últim partit va ser una mica accidentat, ee Per mi els divendres al vespre com feiem ho tinc fotut, ja que pujo a sopar a Sant Llorenç i això implica haver d'anar a buscar a la dona a la feina i lògicament hi he d'anar dutxadet. Ara que si diem d'anar-hi algun altre dia entre setmana o els dissabtes, per mi cap problema
Cita de: birrero en 24 de Octubre de 2005, 12:05:25 pmAquest dissabte, es podria mirar d'agafar una pista al cercle Sabadellès, de futbol-7 i jugar-hi.Jo aquest dissabte no jugo i sé que allà hi haurà alguna pista i hora disponibles. nuuuuuuuuuuu que jo sok fora aquet pont i tinc multisimes ganes de jugar weno si eso la semana seguent en fem un altre...
Per cert, amic birrero: i si et dic dissabte pel matí, com ho tenim
Cita de: Manelinho en 24 de Octubre de 2005, 10:34:23 amVal més que juguem entre nosaltres, oi resistencia Perquè l'últim partit va ser una mica accidentat, ee Per mi els divendres al vespre com feiem ho tinc fotut, ja que pujo a sopar a Sant Llorenç i això implica haver d'anar a buscar a la dona a la feina i lògicament hi he d'anar dutxadet. Ara que si diem d'anar-hi algun altre dia entre setmana o els dissabtes, per mi cap problema accidentat?? pero k dius!!!!!!! cito textualment(mes o menys)"jo solo voi a por la pelota, si tu dejas el pie..." parte del partit: jos mitj coix, pedinho i pau sense peus, resistencia amb esquinz,maneliho DESQUICIAT!(el amic del jos va rebre tmb alguna que altre patadeta i el nostre porter, era dels seus! )