Enquesta

A hores d'ara, a quin partit votaries? (data límit 15 març)

CIU
10 (22.2%)
PSC
4 (8.9%)
PP
0 (0%)
ERC
6 (13.3%)
ICV
1 (2.2%)
C's
0 (0%)
REAGRUPAMENT
1 (2.2%)
PARTIT RC
0 (0%)
PARTIT ANTITAURÍ
2 (4.4%)
PLATAFORMA PER CATALUNYA
12 (26.7%)
UN ALTRE PARTIT
1 (2.2%)
NO TINC EDAT DE VOTAR
2 (4.4%)
VOT EL BLANC
4 (8.9%)
VOT NUL
1 (2.2%)
M'ABSTINDRÉ
1 (2.2%)

Total de vots: 44

Votació tancada: 15 de de 2010, 19:52:46 pm

Autor Tema: ELECCIONS GENERALITAT 2010  (Llegit 11659 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig febrer
« Respondre #40 el: 23 de Febrer de 2010, 12:11:50 pm »
Es necessita un partit com Plataforma x Catalunya????? No fotem, el Anglada us està enganyant a tots. I que consti que jo no voto els partits majoritaris.
A mi un ex-franquista no m'ha de donar lliçons de democràcia. A la presó hauria d'estar aquest individu.

Segueixes ficant la pota en cada missatge que posses nanu... deixa a la gent que voti a qui li dongui la gana.
Per cert, aquests 3 dies que he estat fora han augmentat considerablement els vots per a PxC al final encara serà veritat que aquest partit agradarà a la gent i tot.  

Sorprenent també que tal com està el país el PSC tingui 4 vots en aquest fòrum, superant a ERC (2 vots)  i al PP (0 vots) que serien uns altres 2 partits importants.
Jo no fico la pota, el que dic és una realitat. Qui vulgui votar a aquest racista i impresentable personatge, que el voti. Però seguiré dient que està prenent el pèl a la gent perqúè és la veritat, encara que et molesti.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig febrer
« Respondre #41 el: 23 de Febrer de 2010, 14:26:55 pm »
Es necessita un partit com Plataforma x Catalunya????? No fotem, el Anglada us està enganyant a tots. I que consti que jo no voto els partits majoritaris.
A mi un ex-franquista no m'ha de donar lliçons de democràcia. A la presó hauria d'estar aquest individu.

Segueixes ficant la pota en cada missatge que posses nanu... deixa a la gent que voti a qui li dongui la gana.
Per cert, aquests 3 dies que he estat fora han augmentat considerablement els vots per a PxC al final encara serà veritat que aquest partit agradarà a la gent i tot.  

Sorprenent també que tal com està el país el PSC tingui 4 vots en aquest fòrum, superant a ERC (2 vots)  i al PP (0 vots) que serien uns altres 2 partits importants.
Jo no fico la pota, el que dic és una realitat. Qui vulgui votar a aquest racista i impresentable personatge, que el voti. Però seguiré dient que està prenent el pèl a la gent perqúè és la veritat, encara que et molesti.

Que en fa d'anys que ens prenen a tots el pel, JMLL.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010
« Respondre #42 el: 16 de de 2010, 12:08:56 pm »
bona entrevista la de ahir a tv3!anglada al parlament!! :clap

http://www.tv3.cat/videos/2774810
SOM DE 2a A!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #43 el: 16 de de 2010, 15:00:37 pm »
bona entrevista la de ahir a tv3!anglada al parlament!! :clap

http://www.tv3.cat/videos/2774810

Se'l nota la poca experiència en entrevistes, i més davant gats vells com en Cuní.
Ara bé, cal reconéixer que cada cop que surt als mitjans guanya vots.

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #44 el: 25 de de 2010, 14:42:05 pm »
Apreciats companys foreros:

La nova enquesta i el seu debat el trobareu en el següent enllaç: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=23309.0

Gràcies.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!