Enquesta

A hores d'ara, a quin partit votaries? (data límit 15 març)

CIU
10 (22.2%)
PSC
4 (8.9%)
PP
0 (0%)
ERC
6 (13.3%)
ICV
1 (2.2%)
C's
0 (0%)
REAGRUPAMENT
1 (2.2%)
PARTIT RC
0 (0%)
PARTIT ANTITAURÍ
2 (4.4%)
PLATAFORMA PER CATALUNYA
12 (26.7%)
UN ALTRE PARTIT
1 (2.2%)
NO TINC EDAT DE VOTAR
2 (4.4%)
VOT EL BLANC
4 (8.9%)
VOT NUL
1 (2.2%)
M'ABSTINDRÉ
1 (2.2%)

Total de vots: 44

Votació tancada: 15 de de 2010, 19:52:46 pm

Autor Tema: ELECCIONS GENERALITAT 2010  (Llegit 11678 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
ELECCIONS GENERALITAT 2010
« el: 17 de Febrer de 2010, 15:09:30 pm »

No acaba de començra l'any que ja es veuen les primeres trifulques polítiques per agafar bon lloc en el tret de sortida que ens portarà, aquest novembre, a les eleccions a la Generalitat de Catalunya.

Aquestes eleccions estaran marcades per la crisis econòmica, que està començant a fer estralls i que tot just ara mateix ens porten a una nova onada de ERO's d'empreses que no han pogut seguir aguantant el moment econòmic, com és el cas d'avui de Burberry's, entre d'altres. Per una altra banda l'apatia a l'hora de pendre decisions per part dels dirigents actuals i la tristesa amb la que l'oposició només va a lo seu, veient-se bastant el llautó.

Amb tot, hi hauran vencedors i perdedors: per una banda sembla ser que les enquestes diguin la alta probabilitat que CIU torni al govern, peró segurament ho haurà de fer acompanyat de la ma d'algú, probablement CIU o el PP. Tot segons el nombre d'escons.

També es llegeix un gran perdedor, Ciutadans, el qual no ha quallat gaire entre l'electorat i més tenint en compte els problemes interns o UPD, que no sembla que impacti gaire entre els catalans.

I un més que probable nou partit de govern, la PxC, que segurament ocuparà varis seients degut al seu missatge clar i contundent vers la inmigració ilegal, el qual va ser durament criticat als mitjans (sobretot a Fresa ácida de T5) peró que sembla ser que molta gent comparteix. I es que en les enquestes poca gent se sent de dretes o racista peró fora de càmara o a les urnes és on la gent treu la seva opinió més veraç.

Segons avui, les dades donen:
58: CIU
37: PSC
14: PP
12: ERC
11: ICV
03: PxC
00: C's

Com creus que anirà aquest tema? Creus que hi haurà un canvi de govern? Ho ha fet bé el Montilla? L'ha perjudicat el tripartit?
Penses que amb coalicions manen els qui menys vots ténen? Obtindrà representació Plataforma per Catalunya?
Perdrà els escons Ciutadans?
Qui ens convé en la situació actual? ...
Quina és la teva porra pel proper novembre?

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010
« Respondre #1 el: 17 de Febrer de 2010, 18:39:38 pm »

Realment serà a les primeres eleccions que votaré (si no tinc en compte el referèndum previst pel 25 d'Abril) i no hem convenç cap partit polític.

De les preguntes que fas, espero que PxC no entri pas però tot sembla indicar que si...

D'altra banda aquesta "previsió-enquesta" no te en compte Reagrupament.

:beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #2 el: 17 de Febrer de 2010, 18:55:09 pm »
Nou mesos es molt de temps per dir alguna cosa. a més igual el Papa ho espatlla i s'han d'avançar les eleccions :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #3 el: 17 de Febrer de 2010, 19:48:35 pm »

Realment serà a les primeres eleccions que votaré (si no tinc en compte el referèndum previst pel 25 d'Abril) i no hem convenç cap partit polític.

De les preguntes que fas, espero que PxC no entri pas però tot sembla indicar que si...

Reagrupament no té gaire futur: és "más de lo mismo" i la gent ja n'està farta. A més, ara estan passant la segona gran crisi de partit.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig febrer
« Respondre #4 el: 17 de Febrer de 2010, 21:03:51 pm »
No puc votar (a l'enquesta, a les eleccions ja podré).
Grada Jove - La Força Arlekinada

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
« Respondre #5 el: 17 de Febrer de 2010, 23:40:40 pm »

Reagrupament no té gaire futur: és "más de lo mismo" i la gent ja n'està farta. A més, ara estan passant la segona gran crisi de partit.

Comparteixo la teva opinió. Tot i això crec que treuran entre 2 i 5 diputats a les properes eleccions, però segurament a les del 2014 no entraran al parlament. Serà un estil de PI de la Rahola i en Colom.
de primera divisió!

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
« Respondre #6 el: 17 de Febrer de 2010, 23:43:54 pm »

No puc votar (a l'enquesta, a les eleccions ja podré).
Doncs jo tampoc puc respondre l'enquesta.

Segurament votaré alguna opció "independentista", però no n'estic del tot convençut.
de primera divisió!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #7 el: 18 de Febrer de 2010, 16:13:44 pm »
De momento la fuerza más votada es "Plataforma per Catalunya"  :o
Som i serem, sempre arlequinats!

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
« Respondre #8 el: 18 de Febrer de 2010, 19:14:29 pm »
M'agradaria que tots aquells que teniu previst votar Plataforma per Catalunya, tinguessiu present el següent video del cap de lista.

http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA

de primera divisió!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #9 el: 18 de Febrer de 2010, 20:29:22 pm »
M'agradaria que tots aquells que teniu previst votar Plataforma per Catalunya, tinguessiu present el següent video del cap de lista.

I que? Les persones canvien. Conec gent que de jove es drogaba i es fotia 8 pastilles en una nit i ara son persones exemplars amb bona feina.
Son millors els que hi han ara? Probablement si uns quants votem PxC serà un vot de càstig per que la resta de polítics es posin les piles.

Es millor CIU, ple d'escàndols? Es millor el PSC, ple d'escàndols? O el PP? Partits que només es dediquen a criticar-se i a cuidar els seus vots. Tant els fot el poble.
Almenys aquest penjat diu el que la resta pensem porta endins.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 18 de Febrer de 2010, 21:08:10 pm »

Company, es vota el partit i no el polític, no facis demagògia  :beer2

Suposso que cadascú té dret a escollir a qui vulgui no?

Unes eleccions per a la generalitat no tenen cap interés ja que si uns no guanyen per vots guanyen montant tripartits i coses d'aquestes que no porten enlloc. Vaja, q guanyaran els mateixos de sempre sí o sí. I no sé si seria pitjor tenir a un president amb passat feixista o un president andalús que a dures penes sap parlar català  :pilotasso
« Darrera modificació: 18 de Febrer de 2010, 21:11:34 pm per FerniSBD »

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #11 el: 18 de Febrer de 2010, 21:18:23 pm »
Jo sincerament, crec que que els tripartits i aquestes històries no serveixen per res, l'únic que fan és barallar-se entre ells.
Crec que hauria de governar el partit que més vots obtingui :beer2 :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #12 el: 18 de Febrer de 2010, 22:35:45 pm »

I que? Les persones canvien. Conec gent que de jove es drogaba i es fotia 8 pastilles en una nit i ara son persones exemplars amb bona feina.
Son millors els que hi han ara? Probablement si uns quants votem PxC serà un vot de càstig per que la resta de polítics es posin les piles.

Es millor CIU, ple d'escàndols? Es millor el PSC, ple d'escàndols? O el PP? Partits que només es dediquen a criticar-se i a cuidar els seus vots. Tant els fot el poble.
Tens raó.Si molta gent sabés d´ón han sortit molts polítics que ara són demócrates de tota la vida..... El Sr.Anglada diu el que nó és políticament correcte peró ho pensem una gran majoria de persones.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #13 el: 18 de Febrer de 2010, 23:32:00 pm »
yo me estoy pensando muy seriamente ser la primera vez que no vaya a votar, total es una tonteria no ghacen nada salgan unos o salgan otros son los mismos ***** con diferentes collares :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #14 el: 19 de Febrer de 2010, 01:35:46 am »
Respecto totes les votacions, i encara que no aquesta no és una mostra representativa pel petit número de vots, estic ACOLLONIT pel resultat de les mateixes. Estic d'acord amb el Kita, tots els partits polítics fan els seus "trapis", però si us plau, informeu-vos bé abans de votar aquest senyor ( que no partit ). Aquest senyor es molt perillós ( extrema dreta sense bandera ). Tots en calent diem animalades, però es que aquesta persona les pensa i diu en fred. De debò algú creu que l'arrel dels nostres problemes es basen en la immigració?
The pride of Catalunya

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #15 el: 19 de Febrer de 2010, 03:14:13 am »

Y Jimenez Losantos (comentarista de la COPE que tanto ama a cataluña [ironia]) antes era marxista y maonista, y miralo ahora, ultraderechista, y hay fotos de Felipe González (ex presidente del govierno) en sus tiempos mozos en manifestaciones franco-falangistas, y mira dónde acabó, en el PSOE.

Yo no votaré a nadie, asi que en blanco. Todos son de "mucho ruido y pocas nueces". Mucho hablar, poco que hacer y miran más por sus intereses que por los de los ciudadanos.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #16 el: 19 de Febrer de 2010, 09:01:27 am »

En tot cas ho pensaràs tu noi. Em sembla molt trist que diguis que penses com ell porta endins o com es digui, aquest tiu i el seu partit és un feixista de coll.ons i punt. no hauria ni de poder presentar-se tal com fan amb batasuna.
De fet, està aconseguint el que vol. guanyar-se els vots amb un discurs demagog i populista i d'una biaxesa moral i intel.lectual immensa.
« Darrera modificació: 19 de Febrer de 2010, 09:05:37 am per JMLL »
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #17 el: 19 de Febrer de 2010, 14:07:44 pm »

En tot cas ho pensaràs tu noi. Em sembla molt trist que diguis que penses com ell porta endins o com es digui, aquest tiu i el seu partit és un feixista de coll.ons i punt. no hauria ni de poder presentar-se tal com fan amb batasuna.
De fet, està aconseguint el que vol. guanyar-se els vots amb un discurs demagog i populista i d'una biaxesa moral i intel.lectual immensa.

Yo tampoco pienso igual que este señor.
Yo no tengo claro del todo a quien votaré, pero si que tengo claro a los que SEGURO NO votaré: PP, PXCATALUNYA y CIU.
Lo más probable, creo, es que haya más abstención de lo habitual, por la actual situación ( crisis, pocas soluciones, corrupción...).
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #18 el: 19 de Febrer de 2010, 14:43:44 pm »
Jo no puc votar a Catalunya, però tinc vertadera enveja, ja que teniu moltes més opcions que votar, i sempre ha sigut un parlament que hi ha hagut molta varietat ideològica i és algo que fa enriquir la política. També ajuda el sostre del 3%, que ací està en el 5%.

Per tot lo altre, este Anglada és el típic que s'ha ficat en política per a omplir-se les butxaques, a l'igual que la majoria. I en temps de crisis estos discursos populistes, saben que entren bé a la població. Segurament este home, també quan ha tingut algun negoci ha treballat amb diner negre, amb inmigrants sense papers, etc. Un altri hipòcrita com molts.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #19 el: 19 de Febrer de 2010, 16:57:14 pm »
Jo no puk votar pero encara q ho pogues fer no votaria ja  no m'agrada cap dels partits politics q i han. :xin-xin
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi