Enquesta

A hores d'ara, a quin partit votaries? (data límit 15 març)

CIU
10 (22.2%)
PSC
4 (8.9%)
PP
0 (0%)
ERC
6 (13.3%)
ICV
1 (2.2%)
C's
0 (0%)
REAGRUPAMENT
1 (2.2%)
PARTIT RC
0 (0%)
PARTIT ANTITAURÍ
2 (4.4%)
PLATAFORMA PER CATALUNYA
12 (26.7%)
UN ALTRE PARTIT
1 (2.2%)
NO TINC EDAT DE VOTAR
2 (4.4%)
VOT EL BLANC
4 (8.9%)
VOT NUL
1 (2.2%)
M'ABSTINDRÉ
1 (2.2%)

Total de vots: 44

Votació tancada: 15 de de 2010, 19:52:46 pm

Autor Tema: ELECCIONS GENERALITAT 2010  (Llegit 11663 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig febrer
« Respondre #20 el: 19 de Febrer de 2010, 20:59:57 pm »
M'agradaria que tots aquells que teniu previst votar Plataforma per Catalunya, tinguessiu present el següent video del cap de lista.

http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA

:beer2

I que? Les persones canvien. Conec gent que de jove es drogaba i es fotia 8 pastilles en una nit i ara son persones exemplars amb bona feina.
Son millors els que hi han ara? Probablement si uns quants votem PxC serà un vot de càstig per que la resta de polítics es posin les piles.

Es millor CIU, ple d'escàndols? Es millor el PSC, ple d'escàndols? O el PP? Partits que només es dediquen a criticar-se i a cuidar els seus vots. Tant els fot el poble.
Almenys aquest penjat diu el que la resta pensem porta endins.
En tot cas ho pensaràs tu noi. Em sembla molt trist que diguis que penses com ell porta endins o com es digui, aquest tiu i el seu partit és un feixista de coll.ons i punt. no hauria ni de poder presentar-se tal com fan amb batasuna.
De fet, està aconseguint el que vol. guanyar-se els vots amb un discurs demagog i populista i d'una biaxesa moral i intel.lectual immensa.

Totalment d'acord amb el Kita  :ok Aquests petits partits creixeran en vots degut a la gran decepció que té molta gent amb els partits grans.

JMLL a mi el q em sembla molt trist és que menyspreis a un forero perq TU no pensis com ell. De veritat penses que ningú més pensa com ell? Es podria fer un referèndum hi ho esbrinaríem. Has de tenir en compte que ha molta gent que pensa com el Kita o com l'Encigalat, el que passa q no ho manifesten en públic.
Això no vol dir que un partit com aquest pugui tenir absolutament cap possibilitat de ser la segona força més votada tal com és en aquest fòrum, ni molt menys, però si que vol dir que en els temps que estem i amb les coses que passen, poc a poc van agafant força.

Igualment la gent no escarmenta i pràcticament sempre voten als mateixos partits, no es paren a mirar altres alternatives.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #21 el: 19 de Febrer de 2010, 21:51:12 pm »
Igualment la gent no escarmenta i pràcticament sempre voten als mateixos partits, no es paren a mirar altres alternatives.

Exacto. Para la gran mayoria de Españoles, o en este caso, Catalanes, si ven que por ejemplo, el PSOE lo hace mal, pues votan o al PP o a CiU. No se paran a mirar por otros partidos. Total, para que? si es lo más cómodo.

En eso es de lo que pecamos, si el PSOE lo hace mal, votemos al PP, si luego este lo hace mal, volvamos a votar al PSOE. Hay infinidad de grupos más, y algunos valen más la pena que los dos mencionados.

Pero enfin, al final pasará como en estados unidos... o demócratas o republicanos. Pues aqui lo mismo, o PP o PSOE, no hay medias tintas.

Un poco triste, pero cierto...

Un saludo.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #22 el: 19 de Febrer de 2010, 22:05:13 pm »
M'agradaria que tots aquells que teniu previst votar Plataforma per Catalunya, tinguessiu present el següent video del cap de lista.

I que? Les persones canvien. Conec gent que de jove es drogaba i es fotia 8 pastilles en una nit i ara son persones exemplars amb bona feina.
Son millors els que hi han ara? Probablement si uns quants votem PxC serà un vot de càstig per que la resta de polítics es posin les piles.

Es millor CIU, ple d'escàndols? Es millor el PSC, ple d'escàndols? O el PP? Partits que només es dediquen a criticar-se i a cuidar els seus vots. Tant els fot el poble.
En tot cas ho pensaràs tu noi. Em sembla molt trist que diguis que penses com ell porta endins o com es digui, aquest tiu i el seu partit és un feixista de coll.ons i punt. no hauria ni de poder presentar-se tal com fan amb batasuna.
De fet, està aconseguint el que vol. guanyar-se els vots amb un discurs demagog i populista i d'una biaxesa moral i intel.lectual immensa.

Totalment d'acord amb el Kita  :ok Aquests petits partits creixeran en vots degut a la gran decepció que té molta gent amb els partits grans.

JMLL a mi el q em sembla molt trist és que menyspreis a un forero perq TU no pensis com ell. De veritat penses que ningú més pensa com ell? Es podria fer un referèndum hi ho esbrinaríem. Has de tenir en compte que ha molta gent que pensa com el Kita o com l'Encigalat, el que passa q no ho manifesten en públic.
Això no vol dir que un partit com aquest pugui tenir absolutament cap possibilitat de ser la segona força més votada tal com és en aquest fòrum, ni molt menys, però si que vol dir que en els temps que estem i amb les coses que passen, poc a poc van agafant força.

Evidentment que no penso com ell, principalment perquè el seu partit que tant li agrada, i a altres foreros, és un partit feixista i a mi els feixistes no m'agraden gaire.
Cal que et recordi que Hitler va guanyar unes eleccions també?
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #23 el: 19 de Febrer de 2010, 22:19:18 pm »

Evidentment que no penso com ell, principalment perquè el seu partit que tant li agrada, i a altres foreros, és un partit feixista i a mi els feixistes no m'agraden gaire.

Partit feixista? Mira't el seu programa electoral i diga'm que hi veus de feixista.
Jo estic d'acord en q cadascú li agradi més un partit q un altre,  però crec que abans d'opinar un s'ha d'informar una miqueta i no guiar-se pels 4 comentaris que a sentit de 4 amics en una nit de festa.

Està clar q cap de nosaltres pot tenir uns coneixements gaire amplis de quines coses faria un partit o altre, més que res perq tenim altres coses més importants per fer que mirar-nos el programa electoral dels 15 o 20 partits que s'hi puguin presentar. Ara bé, és important sapiguer una miqueta del qué es parla quan es parla d'un partit. Igual dic pels q tatxen de "terrorista" a qualsevol partit que lluita per a la independència de Catalunya.
No et confonguis, una cosa és un partit el qual basa la seva promesa electoral en un control estricte de la immigració i una altre cosa és la  política neonazi de matar a tot el que no fos de la raça "Aria". Precisament el control de la immigració s'ha de dur a terme tan aviat com sigui possible abans de que la cosa s'agreugi més i arrivi la 3ª Guerra Mundial.

« Darrera modificació: 19 de Febrer de 2010, 22:23:19 pm per FerniSBD »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #24 el: 20 de Febrer de 2010, 01:31:59 am »

Totalment d'acord amb el Kita  :ok Aquests petits partits creixeran en vots degut a la gran decepció que té molta gent amb els partits grans.

Partit feixista? Mira't el seu programa electoral i diga'm que hi veus de feixista.
Jo estic d'acord en q cadascú li agradi més un partit q un altre,  però crec que abans d'opinar un s'ha d'informar una miqueta i no guiar-se pels 4 comentaris que a sentit de 4 amics en una nit de festa.

Està clar q cap de nosaltres pot tenir uns coneixements gaire amplis de quines coses faria un partit o altre, més que res perq tenim altres coses més importants per fer que mirar-nos el programa electoral dels 15 o 20 partits que s'hi puguin presentar. Ara bé, és important sapiguer una miqueta del qué es parla quan es parla d'un partit. Igual dic pels q tatxen de "terrorista" a qualsevol partit que lluita per a la independència de Catalunya.
No et confonguis, una cosa és un partit el qual basa la seva promesa electoral en un control estricte de la immigració i una altre cosa és la  política neonazi de matar a tot el que no fos de la raça "Aria". Precisament el control de la immigració s'ha de dur a terme tan aviat com sigui possible abans de que la cosa s'agreugi més i arrivi la 3ª Guerra Mundial.

j**** Ferni, que catastrófico, me has acojonao ..    :geek
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #25 el: 21 de Febrer de 2010, 13:03:34 pm »
votare a plataforma per catalunya entre altres coses per coses com aquesta.

http://www.youtube.com/watch?v=Q0WXycdkUCE

ens estan donant per davant i per darrere

per cert el proper 13 de març a les 18:00 al hotel barceló(a sobre de la estació de sants) acte de presentació de josep anglada com a candidat a la generalitat de catalunya.
« Darrera modificació: 21 de Febrer de 2010, 13:26:10 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

joseph

• Visitant
« Respondre #26 el: 21 de Febrer de 2010, 13:15:19 pm »
Boicot total als partits majoritaris, tans sols tenen bones paraules i ajudes per els de fora.
Es necesita un partit així Plataforma x, a veura si es donen compta de que ens están prenen el Pais.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #27 el: 21 de Febrer de 2010, 13:59:27 pm »
Es necessita un partit com Plataforma x Catalunya????? No fotem, el Anglada us està enganyant a tots. I que consti que jo no voto els partits majoritaris.
A mi un ex-franquista no m'ha de donar lliçons de democràcia. A la presó hauria d'estar aquest individu.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #28 el: 21 de Febrer de 2010, 19:58:07 pm »
Jo nomès dic que espero que aquest de pXC no surtin escollits i si pot ser que desapareguin del mapa :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #29 el: 22 de Febrer de 2010, 00:38:09 am »
Jo obviament no vull que mani PxC, peró si que aquesta vegada treguin bons resultats per que facin despertar els partits polítics convencional, que estan força adormits. El meu seria un vot de càstig.

Votar en blanc no serveix de res, per tant far´un vot de càstig. I ara mateix, la independència ha passat a un segon pla, i més quan cada cop hi han més barris que semblen l'onu.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010
« Respondre #30 el: 22 de Febrer de 2010, 17:33:13 pm »
Es necessita un partit com Plataforma x Catalunya????? No fotem, el Anglada us està enganyant a tots. I que consti que jo no voto els partits majoritaris.
A mi un ex-franquista no m'ha de donar lliçons de democràcia. A la presó hauria d'estar aquest individu.

Totalment d'acord.  :clap2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #31 el: 22 de Febrer de 2010, 17:40:59 pm »

Totalment d'acord.

A mi un ex-franquista tampoc m'ha de donar lliçons de democràcia.
The pride of Catalunya

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #32 el: 22 de Febrer de 2010, 17:49:01 pm »
votare a plataforma per catalunya entre altres coses per coses com aquesta.

http://www.youtube.com/watch?v=Q0WXycdkUCE

ens estan donant per davant i per darrere

per cert el proper 13 de març a les 18:00 al hotel barceló(a sobre de la estació de sants) acte de presentació de josep anglada com a candidat a la generalitat de catalunya.

Veient el vídeo, diría que es tracta d'Intereconomía.... :exxxx
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #33 el: 22 de Febrer de 2010, 20:50:33 pm »

Totalment d'acord.

I qui us ha de donar lliçons de democràcia?

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #34 el: 22 de Febrer de 2010, 21:38:29 pm »

Segueixes ficant la pota en cada missatge que posses nanu... deixa a la gent que voti a qui li dongui la gana.
Per cert, aquests 3 dies que he estat fora han augmentat considerablement els vots per a PxC al final encara serà veritat que aquest partit agradarà a la gent i tot.  

Sorprenent també que tal com està el país el PSC tingui 4 vots en aquest fòrum, superant a ERC (2 vots)  i al PP (0 vots) que serien uns altres 2 partits importants.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #35 el: 22 de Febrer de 2010, 22:37:46 pm »

Totalment d'acord.

A mi ningú no m'ha de donar cap lliçò de democràcia, i molt menys un neofeixista ultradretà (com si fos de extrema esquerra, me la sua, els extrems mai són bons). Per altre banda sóc de la opinió que anar a votar a un que no m'agrada perquè els altres m'agraden menys es una tonteria. Si tota la gent que considera que el seu "partit de sempre "ha fallat" o bé no li acaba de fer el pes cap dels existents, votés en blanc, els donaríem una lliçò de ciudadania a tots els polítics. Molts escons en blanc perquè es posin les piles i alguns perdin el seu cap, això es el que m'agradaria que succeís.
The pride of Catalunya

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 22 de Febrer de 2010, 23:08:09 pm »
Bé, un cop llegit tot el 'programa' d'aquest 'partit democràtic', ja tinc clar a uns altres que no votaré.

Generalitzar mai és bó, i aquest partit en el seu programa ho fa amb tots els musulmans, i em sembla lamentable. Segurament quan l'economia anava bé aquest personatge que tenen de president li anava de perles fer negoci amb els estrangers musulmans que van anar a viure a la plana de Vic, ara, també en traurà profit, polític, també d'ells. Com a cada elecció a Catalunya surten els típics partits-cava, que en unes eleccions treuen alguns diputats i desprès es desfan ells solets (Partido Andalucista o Ciutadans). Bé, aquests han començat ja fa temps amb escissions: www.pxcat.com 
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #37 el: 22 de Febrer de 2010, 23:34:31 pm »

Totalment d'acord.

A mi ningú no m'ha de donar cap lliçò de democràcia, i molt menys un neofeixista ultradretà (com si fos de extrema esquerra, me la sua, els extrems mai són bons). Per altre banda sóc de la opinió que anar a votar a un que no m'agrada perquè els altres m'agraden menys es una tonteria. Si tota la gent que considera que el seu "partit de sempre "ha fallat" o bé no li acaba de fer el pes cap dels existents, votés en blanc, els donaríem una lliçò de ciudadania a tots els polítics. Molts escons en blanc perquè es posin les piles i alguns perdin el seu cap, això es el que m'agradaria que succeís.

Els polítics, els vots en blanc se'ls pasen pel forat del recte. No els espavila.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #38 el: 22 de Febrer de 2010, 23:49:56 pm »
Bé, un cop llegit tot el 'programa' d'aquest 'partit democràtic', ja tinc clar a uns altres que no votaré.

Generalitzar mai és bó, i aquest partit en el seu programa ho fa amb tots els musulmans, i em sembla lamentable. Segurament quan l'economia anava bé aquest personatge que tenen de president li anava de perles fer negoci amb els estrangers musulmans que van anar a viure a la plana de Vic, ara, també en traurà profit, polític, també d'ells. Com a cada elecció a Catalunya surten els típics partits-cava, que en unes eleccions treuen alguns diputats i desprès es desfan ells solets (Partido Andalucista o Ciutadans). Bé, aquests han començat ja fa temps amb escissions: www.pxcat.com 

Això és cert. Es generalitza massa amb els musulmans. Els tatxa com si fossin els únics immigrants els quals s'han de controlar i com si tots fossin "l'enemic a vatre". En aquest aspecte crec que la pífien. Jo sóc del parer que la immigració s'ha de controlar però la immigració d'arreu del món, no només determinades ètnies o religions. Cert és, que la principal amenaça a Europa serien els musulmans, però considero que no cal obsessionar-si tan només amb ells, i sí que s'ha de regularitzar la immigració però sempre dins d'unes normes i sense perjudicar ni beneficiar més a uns que als altres.

Per això dic que un partit així mai a la vida pot guanyar. Cert és que centren la seva proposta electoral en un problema que ens preocupa a tots, però ara mateix tan a Catalunya com a Espanya n'hi han molts de problemes greus i no només la immigració ilegal. Per aquest motiu un partit com aquest sí que pot tenir vots de la gent indecisa o simplement dels que estan farts de les enganyifes dels grans partits, però poca cosa més.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #39 el: 23 de Febrer de 2010, 00:15:25 am »

Totalment d'acord.

Els polítics, els vots en blanc se'ls pasen pel forat del recte. No els espavila.

25.000 vots sí. 250.000 a Catalunya ja veuríem. Avui en dia es disposen de medis per crear moviments de mases tipo facebook que si una idea com aquesta arrela...

Això és cert. Es generalitza massa amb els musulmans. Els tatxa com si fossin els únics immigrants els quals s'han de controlar i com si tots fossin "l'enemic a vatre". En aquest aspecte crec que la pífien. Jo sóc del parer que la immigració s'ha de controlar però la immigració d'arreu del món, no només determinades ètnies o religions. Cert és, que la principal amenaça a Europa serien els musulmans, però considero que no cal obsessionar-si tan només amb ells, i sí que s'ha de regularitzar la immigració però sempre dins d'unes normes i sense perjudicar ni beneficiar més a uns que als altres.

Per això dic que un partit així mai a la vida pot guanyar. Cert és que centren la seva proposta electoral en un problema que ens preocupa a tots, però ara mateix tan a Catalunya com a Espanya n'hi han molts de problemes greus i no només la immigració ilegal. Per aquest motiu un partit com aquest sí que pot tenir vots de la gent indecisa o simplement dels que estan farts de les enganyifes dels grans partits, però poca cosa més.

La immigració tindria que venir com a EEUU, amb contracte laboral o visat de turisme de 6 mesos i després puerta.
The pride of Catalunya