Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Gol anulado!!!
Fins els nassos n'estic d'aquest equip, cada setmana el mateix.No sé si és perq estem en terra de ningú o perq és però aquesta temporada estic acabant molt molt tip d'aquest equip, inclús més q l'any del descens, si és el Barça perq és el Barça, si és el Benidorm perq és el Benidorm, sempre tenim una excusa o altre per a perdre. Sóm dels únics equips q estem al dia en quan al tema de pagaments i quan veus l'espectacle lamentable q foten els nostres jugadors cada setmana és per cag.... llavors els veus sortint del camp els dies q perdem alguns trontxant-se de riure com si no passés res... QUINA TEMPORADA TIRADA PER LA BORDA MARE MEVA !!!!!
meros mal que hay equipos mas malo que nosotros, ah nosotros es que no corremos que es diferente si les dijeran o ganais partidos o no cobrais otro gallo cantaria han venido muchos ajubilarse aqui, fuera pages,jaume y muchos mas
Cita de: congresos1@hotmail.es en 28 de Febrer de 2010, 18:02:59 pmmeros mal que hay equipos mas malo que nosotros, ah nosotros es que no corremos que es diferente si les dijeran o ganais partidos o no cobrais otro gallo cantaria han venido muchos ajubilarse aqui, fuera pages,jaume y muchos masI...quina culpa tenen aquests dos autèntics professionals...Penso que a vegades perdem els papers....