Autor Tema: Jornada 26: CES- Barça At.  (Llegit 20730 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Jornada 26: CES- Barça At.
« Respondre #140 el: 21 de Febrer de 2010, 20:29:27 pm »
Totalment d´acord. Tan són del Sabadell i tan criticar pero tots a caseta davant la tele... Jo acabo d´arribar del camp, on feia fred i ploviai, i crec que l´equip al menys ha donat la cara. Avui sí, altres dies no. El més just hauria estat l´empat. I crec que el 1-2 es ilegal perque el Jonathan intervé a la jugada deixant pasar la pilota per sota les cames i desorientant crec que al Pagés.
Els aficionats de sofà espero que hi vagin el proper partit

¿Se sabe la asistencia en el partido de hoy? se veía que la tribuna estaba bastante llena, porque habrán abierto las puertas por la lluvia, creo que unos 1500 o 2000 espectadores, que con el tiempo que hacia es muy buena entrada, por otro lado los valientes los que se quedaron en general y goles soportando la lluvia con o sin paraguas.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #141 el: 21 de Febrer de 2010, 20:37:00 pm »
Totalment d´acord. Tan són del Sabadell i tan criticar pero tots a caseta davant la tele... Jo acabo d´arribar del camp, on feia fred i ploviai, i crec que l´equip al menys ha donat la cara. Avui sí, altres dies no. El més just hauria estat l´empat. I crec que el 1-2 es ilegal perque el Jonathan intervé a la jugada deixant pasar la pilota per sota les cames i desorientant crec que al Pagés.

¿Se sabe la asistencia en el partido de hoy? se veía que la tribuna estaba bastante llena, porque habrán abierto las puertas por la lluvia, creo que unos 1500 o 2000 espectadores, que con el tiempo que hacia es muy buena entrada, por otro lado los valientes los que se quedaron en general y goles soportando la lluvia con o sin paraguas.

Yo creo que eramos unos 1500 o así. La tribuna estaba muy llena pero el resto estaba vacio. En general eramos muy pocos y los goles estaban casi vacios.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #142 el: 21 de Febrer de 2010, 20:43:23 pm »
Alguien ha escuchado la rueda de prensa? le han preguntado a Pirri por Blas? o no se han atrevido después de lo que pasó la semana pasada? xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #143 el: 21 de Febrer de 2010, 20:45:22 pm »

Yo creo que eramos unos 1500 o así. La tribuna estaba muy llena pero el resto estaba vacio. En general eramos muy pocos y los goles estaban casi vacios.

Si que estaban desiertos, pero había unos pocos que se habían quedado por las zonas aguantando las inclemencias del tiempo, entonces unos 1500, si más o menos es lo que me imagine, de toda formas no está nada mal, ya llegará la primavera que invitará a que acudan más.

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #144 el: 21 de Febrer de 2010, 20:50:37 pm »
yo creo que habria unos 2.000 porque los asientos de la tribuna contandolos caben eso unos 2.000 y estaba practicamente llena es mas los 4 que se han quedado en los goles y en la general si se meten en tribuna la llenan del todo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #145 el: 21 de Febrer de 2010, 21:05:54 pm »
Jo crec que 2000. La majoria hem omplert tribuna i uns pocs valents s'han quedat als seus llocs habituals.

Per altre cantó, he vist la repetició de l'1-2 unes quantes vegades i no s'aclareix res. És impossible que l'àrbitre ho veiés clar del tot.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #146 el: 21 de Febrer de 2010, 21:10:12 pm »
Era un partit que inicialment semblava molt difícil, que s´ha posat més bé de lo previst al principi, que en alguns moments semblavem desbordats pel rival, però on al final mereixem l´empat de totes totes.

Perquè no s´ha pogut puntuar ?

1) Es vulgui veure o no (i tot reconeixent el gran treball defensiu, especialment d´Arnau i Pep Pagès), dues baixes tant sensibles en defensa com Pelegrí i Bermudo són molt importants en un partit d´aquestes característiques.
2) Els nostres davanters no es decideixen a "xutar a porta", no se si es busca assegurar massa o es té por de fallar, però n´hem regalat 3....
3) Quan jugues contra un equip del Barça, sigui que sigui, el factor sort i en especial el factor "gols a l´últim minut" sempre estarà a favor d´ells. Ja pot donar un partit
    100 minuts, que te´l fotran al minut 99 d´un rebot.
4) Mai però mai, un defensa s´ha de quedar "fent l´estatua" en una presunta (que s´ha de tornar a veure) jugada de fora de joc.  València, avui, això ja està passant
    masses vegades.....

L´actitut general del´equip no ha estat malament, crec que amb les mateixes prestacions, a d´altres equips de menys qualitat si que se´ls guanyarà....I la nota positiva de la jornada, sense dubte el gol de Joel, que estic segur obrirà el camí a una "ratxa" positiva.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #147 el: 21 de Febrer de 2010, 21:26:12 pm »
Si contra el St Andreu aconseguim fer les estones de bon joc de la segona part d'avui quan hem aprofitat la mica de desconcert dels blaugranes, encara triomfarem. Encara queden 3 partits abans de jugar-hi, però aquests també es poden guanyar! :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #148 el: 21 de Febrer de 2010, 21:37:21 pm »
No ser com ho haveu vist per la tele, pero avui al sabadell actitud i ganes no ni ha faltat,m'han agradat bastant Pep pagès i Alex Ruiz que ha deixat alguns detalls de calitat.
El que no m'ha agradat a sigut la prepotencia i xulería que acostuma a ser caracteritzat el far$a,Barbarà saltant descaradament celebrant el gol,Luis Enrique jugantse la jaqueta a que l'acció del 1-2 era legal,Thiago que no pot parlar sobre el partit per les normes del Far$a.
En fi.. que entre el far$a i el Madrid n'hi ha per llogari cadires.
Tot amb tot avui s'ha vist actitud i ganes,espero que sortim aixi a foietes.

:scut :scut!VISCA EL SABADELL! :scut :scut

¿dónde está ahora el compañero GUTI?

Perdón que quieres decir con esto, no he entendido tu mensaje. :xin-xin

Es que el compañero GUTI quiere ganar el "premio nobel forero de la paz" y con mensajes como este no tiene nada que hacer, hay que ayudarle.      :beer2

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=19666.270

:laugh2: :laugh2: :laugh2:  Que crack!
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #149 el: 21 de Febrer de 2010, 21:56:00 pm »
Mas de lo mismo: ganamos a los de abajo y perdemos con lo de arriba. Asi no se puede aspirar a absolutamente a nada... ah!! y encima Eneko a puesto dos o tres bastante buenas pero claro si no hay un buen delantero rematador que queremos???... si eso ya remararé yo!!! TEMPORADA PATETICA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #150 el: 21 de Febrer de 2010, 21:58:11 pm »
Capítol apart mereix la celebració de Joan Barberà....

A aquest senyor se li va donar en el CES la seva oportunitat, aquí es va formar com a futbolista i aquí va agafar un renom....

Jugadors amb molt menys arrelament si parlem de temps com Diego Torres o Montava, van demostrar després de marcar un gol com a visitants en la NCA, una educació, un "saber estar" i un agraïment, que Joan Barberà no ha demostrat.... tots podem contenir poc o molt les nostres emocions quan el moment ho requereix.

Prefereria no llegir cap més proposta o suggerència relativa a aquest senyor com a possible entrenador del CES com a vegades s´ha insinuat....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #151 el: 21 de Febrer de 2010, 22:53:21 pm »
Em jugat amb ganes i hem sigut intensos durant els 90 minuts. Penso que l'equip ha donat la cara i tàcticament ha jugat com havia de fer-ho davant el Barça Atlètic. Ells han dominat clarament la pilota però sense crear clares ocasions de gol, excepte durant els 10 últims minuts. Nosaltres també hem tingut les nostres, on per exemple Jesús Milán ha estat massa lent en dues oportunitats molt clares.

Lamentablement hi ha hagut un abans i un després del canvi de Joel que per mi sense cap mena de dubte és el davanter titular d'aquest Sabadell. Avui ho ha trornat a demostrar.

En moments hem jugat amb 4-5 jugadors que la temporada anterior jugaven a 3a o més avall...... i això tot i que hi posin ganes, s'acaba notant davant el millor equip del grup.

No he vist la celebració de Barberà perque no m'he mogut de general, però em sembla molt malament la seva actitud. Ho deu gairebé tot al Sabadell i el mínim que podria fer quan ve amb l'equip visitant, és passar el màxim desaparcebut possible. Ara és al Barça Atlètic, però demà...... potser demà el vol el Sabadell i evidentment se li recordarien coses com aquesta. S'ha de ser més intel·ligent Joan..............D e Luis Enrique ja sabem que és un maleducat i que entrena al Barça pel que ha sigut com a jugador.... per aptituds estaria entrenant a la regional asturiana com a molt.

Per mi, avui als jugadors només els podem felicitar  :ok

Ara toca sumar a Foietes!
« Darrera modificació: 21 de Febrer de 2010, 23:51:53 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #152 el: 21 de Febrer de 2010, 23:35:17 pm »
També crec que avui han lluitat tot el partit. La mala sort és que el contrari té millor qualitat i quan hem tornat a atacar ens han maxacat. Avui anava al camp amb la sensació que no aniria gairebé la cosa desde el principi i gràcies a la lluita hem aguantat fins al 30 de la segona part.
Pel que fa a la celebració de Joan Barbera no l'he vist, però no crec que sigui motiu per machacarlo després del que ha donat per la nostra entitat.(A no ser que s'hagués girat cap al public fent butifarres, etc.).
A veure si arribem aviat als 45 punts i comencem a pensar amb la temporada que ve.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #153 el: 22 de Febrer de 2010, 13:55:10 pm »
Esta tarde, a las 16h. repiten el partido por Barça TV, para los que no pudieron verlo (como es mi caso). A lo mejor en la redifusión ganamos... :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #154 el: 22 de Febrer de 2010, 21:16:13 pm »
Segona derrota consecutiva a casa i ja estem a 8 puntets de la promoció de descens i 9 del descens directe.
Veient el calendari que ens ve jo em començaria a possar les piles: desplaçaments a Benidorm, Denia, Mallorca, Logroño... i partits a casa amb St Andreu, Alcoià.... i bueno el Gavà que no és gran cosa. O comencem a guanyar partits o podríem hasta arrivar a patir per la permanència.

Sobre el partit no el vaig veure, ni ganes, pero que llegint opinions com que al finalitzar el partit alguns jugadors exhibien cara de felicitat xerrant amb els jugadors del Barça B ja en tinc prou.....