Autor Tema: cuanta gente limpieza creeis que tenemos que hacer para el año que viene  (Llegit 18543 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
todos menos cinco, los demas que se vayan a engañar a otros

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re:cuanta gente limpieza creeis que tenemos que hacer para el año que viene
« Respondre #1 el: 25 de Febrer de 2010, 18:23:48 pm »
todos menos cinco, los demas que se vayan a engañar a otros

Muchacho es tu segundo mensaje y ya pides a los foreros que digan los jugadores que tenemos que finiquitar?
Estaria bien que antes te presentaras y empezaras pasito a pasito en el foro, aqui te encontraras a gusto por que todos somos arlequinados pero tienes que intentar entrar con un poquito mas de tranquilidad.  :xin-xin
P.D. yo de ti quitaria mi direccion de correo de nick (por si acaso)  :whistle:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #2 el: 25 de Febrer de 2010, 18:27:36 pm »
Excelent moment per fer aquesta proposta, si senyor.
Ni que tinguéssim el descens a 20 punts...  inconscient!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #3 el: 25 de Febrer de 2010, 18:41:58 pm »
Tots ho tenim més o menys clar,peró crec que ara no és el moment de parlar-ne.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 25 de Febrer de 2010, 18:57:58 pm »
Aquesta enquesta ara mateix SOBRA i encara més proposada per un "ent virtual"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 25 de Febrer de 2010, 20:40:39 pm »
Primer la permanència.

Desprès ja en parlarem.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #6 el: 25 de Febrer de 2010, 20:58:42 pm »
Vaya masacrada le habeis montado al pobre chaval XD Yo no veo ningún mal en decir q jugadores nos quedariamos y q jugadores hechariamos de cara a la próxima temporada, al fin y al cabo lo q opinemos nosotros no influye para nada dentro del club, o es que la directiva se va a quedar a los jugadores q digamos nosotros?  Q cada uno diga lo q piense y en el supuesto caso de q haya algún jugador q lo lea, si le gusta bién y si no q se pare a pensar el porq creemos q no es un jugador válido para el ekipo  y q mire de hacernos callar la boca en las jornadas q quedan de liga (q no son pocas).

Yo para estrenar el post diré a los jugadores q me quedaría, q siempre será mas fácil:

1- DE NAVAS     2- PELEGRI   3- AGUSTIN    4- ROBERTO MORALES      5- ROBLES       6- RAUL PRADAS       7- BLAS VILCHEZ

El resto los hay q me da igual q se queden y los hay q quiero q se vayan pero pitando, pero bueno, esto lo discutiremos mas adelante.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #7 el: 25 de Febrer de 2010, 21:36:34 pm »
Tots ho tenim més o menys clar,peró crec que ara no és el moment de parlar-ne.

yo opino justo lo mismo, aunque lo tengamos mas o menos claro no es el momento  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #8 el: 25 de Febrer de 2010, 22:22:01 pm »
JOEL....té contracte per la propera temporada...

Quan a PRADAS...va ser molt criticat per l'afer Sant Andreu a principi de temporada...i ara el trobem a faltar oi?

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8817
« Respondre #9 el: 25 de Febrer de 2010, 22:27:33 pm »
Vaya masacrada le habeis montado al pobre chaval XD Yo no veo ningún mal en decir q jugadores nos quedariamos y q jugadores hechariamos de cara a la próxima temporada, al fin y al cabo lo q opinemos nosotros no influye para nada dentro del club, o es que la directiva se va a quedar a los jugadores q digamos nosotros?  Q cada uno diga lo q piense y en el supuesto caso de q haya algún jugador q lo lea, si le gusta bién y si no q se pare a pensar el porq creemos q no es un jugador válido para el ekipo  y q mire de hacernos callar la boca en las jornadas q quedan de liga (q no son pocas).

Yo para estrenar el post diré a los jugadores q me quedaría, q siempre será mas fácil:

1- DE NAVAS     2- PELEGRI   3- AGUSTIN    4- ROBERTO MORALES      5- ROBLES       6- RAUL PRADAS       7- BLAS VILCHEZ

El resto los hay q me da igual q se queden y los hay q quiero q se vayan pero pitando, pero bueno, esto lo discutiremos mas adelante.

No se en que us baseu....pero ho respecto
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat josep

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #10 el: 25 de Febrer de 2010, 22:32:36 pm »
Lo normal es que salga bastante gente, incluso los que tienen contrato. Pero en 2B es normal, los jugadores que no hacen una buena temporada son los primeros que lo saben, y evidentemente no esperan una propuesta de renovación.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #11 el: 25 de Febrer de 2010, 22:37:46 pm »
Vaya masacrada le habeis montado al pobre chaval XD Yo no veo ningún mal en decir q jugadores nos quedariamos y q jugadores hechariamos de cara a la próxima temporada, al fin y al cabo lo q opinemos nosotros no influye para nada dentro del club, o es que la directiva se va a quedar a los jugadores q digamos nosotros?  Q cada uno diga lo q piense y en el supuesto caso de q haya algún jugador q lo lea, si le gusta bién y si no q se pare a pensar el porq creemos q no es un jugador válido para el ekipo  y q mire de hacernos callar la boca en las jornadas q quedan de liga (q no son pocas).

1- DE NAVAS     2- PELEGRI   3- AGUSTIN    4- ROBERTO MORALES      5- ROBLES       6- RAUL PRADAS       7- BLAS VILCHEZ

Yo me quedaría los mismos pero sustituyendo a Morales por Eneko i a Pradas por Chapi.. :angel:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #12 el: 25 de Febrer de 2010, 23:08:35 pm »
Per mi Pradas i Chapi...són jugadors joves...i amb "caché" baix....

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #13 el: 26 de Febrer de 2010, 09:16:10 am »

Quan a PRADAS...va ser molt criticat per l'afer Sant Andreu a principi de temporada...i ara el trobem a faltar oi?

Jo no!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #14 el: 26 de Febrer de 2010, 11:15:27 am »

Jo no!

yo si lo critique y pienso que si estuviera el no tendriamos muchos mas puntos, estariamos igual  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #15 el: 26 de Febrer de 2010, 13:34:29 pm »
Jo em quedaria amb:

Chapi (sub 23)
Pelegrí
Agustín
Álex Ruiz (sub23)
Robles
Blas

Tant Chapi com Álex Ruiz me'ls quedaria per la seva condició de sub23, però sempre i quan hi hagués altres dos laterals que fossin els titulars.

En quant a De Navas, pel que em van dir, és el jugador que més cobra de la plantilla, que no sé si és veritat, però si és així, jo utilitzaria aquesta fitxa 'elevada' per a una altre posició i portaria a un altre porter que no cobrés tant. Si això no és així i el sou de De Navas no és dels més elevats doncs me'l quedaria.

De la resta se'n poden anar tots. :ostres
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #16 el: 26 de Febrer de 2010, 14:16:16 pm »
Jo em quedaria amb:

Chapi (sub 23)
Pelegrí
Agustín
Álex Ruiz (sub23)
Robles
Blas

Tant Chapi com Álex Ruiz me'ls quedaria per la seva condició de sub23, però sempre i quan hi hagués altres dos laterals que fossin els titulars.

En quant a De Navas, pel que em van dir, és el jugador que més cobra de la plantilla, que no sé si és veritat, però si és així, jo utilitzaria aquesta fitxa 'elevada' per a una altre posició i portaria a un altre porter que no cobrés tant. Si això no és així i el sou de De Navas no és dels més elevats doncs me'l quedaria.

Pues para mi De Navas,tenga la ficha que tenga,me lo quedaría con los ojos cerrados,es de lo pocos qe se salvan esta temporada...
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #17 el: 26 de Febrer de 2010, 14:52:33 pm »
Jo em quedaria amb:

Chapi (sub 23)
Pelegrí
Agustín
Álex Ruiz (sub23)
Robles
Blas

Pues para mi De Navas,tenga la ficha que tenga,me lo quedaría con los ojos cerrados,es de lo pocos qe se salvan esta temporada...

De Navas diría que tiene contrato para el año que vien junto a Agustín y Pradas y nose si algunos más.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #18 el: 26 de Febrer de 2010, 16:31:23 pm »
Jo m'espero a opinar a que acabi la temporada, vull veure que si deixa la pell i qui passa de tot fins a final de lliga.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #19 el: 26 de Febrer de 2010, 19:07:13 pm »
Tot això és molt bonic, però si es canvia una altra vegada 16-17 jugadors, oblideu-vos de fer res de bo la temporada que ve....

El problema del CE Sabadell des de fa anys és el no saber mantenir una base (excepte l´any del retorn a Segona B).  Ni tant sols es va fer l´any passat, quan tota la llògica així ho indicava.

De veritat creieu que econòmicament el CES es pot permetre sustituir 15 o 16 jugadors i fer-ho amb elements de qualitat ?.... Amb la feina que hi ha per portar algún jugador en el mercat d´hivern o per cobrir una baixa ¡¡¡   Faria falta ser més realistes. (Jo faria només entre 5 i 8 canvis).

Hi ha noms que ningú cita i que veig perfectament viables;   JOEL (que a més té contracte en vigor i que no deixa de ser un gran golejador en potència i espero que així ho demostri a la segona volta),  JUVENAL (la qualitat que té és indiscutible, és de la ciutat i no se´l pot sentenciar per unes declaracions després d´un partit,  BERLANGA (ja se´l vol escombrar ?  Jo crec que s´ha de retirar en el Sabadell quan ell vulgui, si ens fixem en la seva implicació), GINARD  (fa falta canviar de 2on porter perquè sí ?), i podria continuar comentant algún cas més....    A més a més, entenc que fins que no es tingui la permanècia assegurada i la Copa del Rei sigui matemàticament impossible aquest tipus de "subastes" tampoc són convenients.

A
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.