Quan l'entrenador que ha d'arribar aixeca més espectació que els propis jugadors que han de formar la plantilla de l'any que ve, malament anem... Ho sento, però les sensacions que tinc no són bones, i crec sincerament que estem perdent el temps perillosament amb aventures que en aquesta categoria s'han demostrat fracassades i només adequades per omplir diaris i crear unes espectatives sovint allunyades de la realitat.
Senyors estem a Segona B, i això que vol dir? Doncs que aquell que ens vengui la moto de que intentarà jugar a futbol, que la gent disfruti, futbol de toc, marcatges en zona, sistemes 4-3-2-1-1,5, dibuixos amb pissarres vàries i autocars per anar a entrenar, ens estarà venent probablement un bitllet per un viatge força perillós i imprevisible. En aquesta categoria cal apostar decididament per entrenadors que hagin mamat aquestes categories, que sàpiguen el que és jugar a autèntiques ratoneres com les de Dènia o Alcoi, que apostin per les jugades assajades i en definitiva, que siguin conscients de que el futbol de primera,amb unes pretencions molt lloables i atractives, a segona B estan condemnades molt probablement al fracàs. Un ex-primera que no ha trepitjat en sa vida una banqueta com entrenador i a aquests nivells futbolístics, necessita per força un temps d'adaptació, de coneixement del grup, i només cal esperar que quan això passi no estiguem ja buscant un recanvi per la casa, d'urgència, per salvar els mobles pels vols de Nadal.
En aquest equip, l'estrella no pot ser l'entrenador. Tot el que no sigui apostar per entrenadors amb un recorregut per aquesta maleïda divisió, que sàpiguen el que és que un rival no juga a res et pugui guanyar, que de vegades l'ordre defensiu és més impotant que marcar gol, i que sobretot, arribin a Sabadell veïent aquesta opció com un pas endavant en la seva carrera, serà un error. Lluny d'aquí ex-primeres que utilitzin el Sabadell com un banc de proves dels seus ideals futbolístics, que contra el Dènia de torn de RES serveixen.
Vagi per endavant però, que sigui quin sigui l'escollit tindrà el meu recolzament incondicional i li desitjaré tota la sort del món, això que quedi clar. Serà el nostre entrenador i amb ell, a mort. Ara bé, crec que un perfil com el de Jordi Vinyals o Paco López és el que caldria buscar. Sincerament, em treu molt més la son la permanència a l'equip d'homes com Robles o Agustín,i sobretot, trobar un home que ens asseguri 10-16 gols,que no pas l'entrenador que hagi de venir.
En fi, que tinguem sort companys, que em sembla que la necessitarem...
PD: Un ex-primera i amb passat blaugrana, també ho és el Roger Garcia, no? Seguirem esperant.