Autor Tema: necesitem tenir un entrenador ya i un projecte  (Llegit 25971 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:necesitem tenir un entrenador ya i un projecte
« Respondre #20 el: 12 de de 2010, 10:56:23 am »

El Diari de Sabadell diu que agrada l'actual entrenador del Dènia.....

Per mi, és un dels millors entrenadors de la categoria.

Tindriem espectacle a les rodes de premsa cada setmana. Només cal recordar la de la primera volta.

També posava el DS que amb menys pressupost s'intentaria apostar per gent jove, si aquests joves són Jesús Milán, Fito... crec que ho passarem malament.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 12 de de 2010, 11:06:42 am »

Tindriem espectacle a les rodes de premsa cada setmana. Només cal recordar la de la primera volta.

També posava el DS que amb menys pressupost s'intentaria apostar per gent jove, si aquests joves són Jesús Milán, Fito... crec que ho passarem malament.

Està clar que si s'aposta per gent jove, que jo crec que està molt bé, ja que tenen més gana de fer coses importants i ambició, han de ser jugadors contrastats i amb experiència a 2a B. Perque de jugadors amb aquest perfil, n'hi ha i de molt vàlids. Borja del Dènia o Marc Martínez de l'Aguilas per exemple..... Els filials "C" també són un gran aparador.
Per contra, està clar que si la base de l'equip ha de ser gent que vingui de Juniors, San Cristobals... etc, malament aniriem.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 12 de de 2010, 11:19:43 am »
Jo també penso que molts dels que estan ara en plantilla poden servir per a un projecte de futur. El problema, és que haurien de començar a lligar un entrenador i veure quin sistema de joc voldrà aplicar i quines son les seves demandes per a que l'àrea esportiva comenci a treballar amb marge de sobres.
« Darrera modificació: 12 de de 2010, 11:23:38 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #23 el: 12 de de 2010, 11:20:58 am »

Està clar que si s'aposta per gent jove, que jo crec que està molt bé, ja que tenen més gana de fer coses importants i ambició, han de ser jugadors contrastats i amb experiència a 2a B. Perque de jugadors amb aquest perfil, n'hi ha i de molt vàlids. Borja del Dènia o Marc Martínez de l'Aguilas per exemple..... Els filials "C" també són un gran aparador.
Per contra, està clar que si la base de l'equip ha de ser gent que vingui de Juniors, San Cristobals... etc, malament aniriem.

Està clar que n'hi han jugadors joves i amb qualitat, el problema serà que Benavente els trobi. I que aquests jugadors després rendeixin.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #24 el: 12 de de 2010, 17:22:33 pm »

Alberto Manga que es va desvincular del Girona fa poc, está a punt d´arribar a un acord amb el Pontevedra, hagés estat un bon fitxatge per l´any vinent, encara que tinc entés que ens ha donat carbasses mes d´una vegada....en fí
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #25 el: 12 de de 2010, 18:39:52 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Doncs no se perquè m'ho sembla, però en sembla que el projecte no es d'anar a fitxar jugadors joves a fora sinó de fer un equip amb els jugadors de casa que ja tenim.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #26 el: 12 de de 2010, 18:46:22 pm »
sota la meva modesta opinio un club con el nostre, que te experiencia en fiascos per fitxar entrenadors raros, experiments no siusplau!necesitem un home que conegui la casa, que sapiga que no som rics, que conegui l 'entorn, aquest es julia garcia, o manolo gonzalez

crec que a julià garcia se l'hi ha passat l'arròs.

més aviat, seria bó per portar el futbol base i entrenar el 'b'

per cert... m'han arribat fa poc veus de que l'entrenador està pràcticament aparaulat, peró que fins que no estiguem salvats i sense jugar-nos res, mutis. i fins aqui m'han volgut llegir. Sabeu si es cert o m'han venut una fantasmada? En teoria, qui m'ho ha dit hauria de ser fiable.
« Darrera modificació: 12 de de 2010, 18:49:55 pm per kitanovsky »

Connectat mss

• President
« Respondre #27 el: 12 de de 2010, 19:56:08 pm »
sota la meva modesta opinio un club con el nostre, que te experiencia en fiascos per fitxar entrenadors raros, experiments no siusplau!necesitem un home que conegui la casa, que sapiga que no som rics, que conegui l 'entorn, aquest es julia garcia, o manolo gonzalez

crec que a julià garcia se l'hi ha passat l'arròs.

més aviat, seria bó per portar el futbol base i entrenar el 'b'

per cert... m'han arribat fa poc veus de que l'entrenador està pràcticament aparaulat, peró que fins que no estiguem salvats i sense jugar-nos res, mutis. i fins aqui m'han volgut llegir. Sabeu si es cert o m'han venut una fantasmada? En teoria, qui m'ho ha dit hauria de ser fiable.

Que a Julià Garcia se li ha passat l´arròs :icon_question: He de recordar que Luis Aragonés va guanyar l´Eurocopa amb 70 anys. Que la millor epoca del Dinamo de kiev va ser cuan entrenava el gran Valery Lobanobskyi amb 60 anys o sense anar mes lluny no crec que Julià sigui mes veterà que Hiddink, Ancellotti, Sacchi, Bianchi, Ferguson, Capello etc... no home no, un entrenador està mirant futbol continuament.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 15 de de 2010, 23:49:13 pm »
Segons Ràdio Sabadell, paraules de Soteras:

"Encara no s'ha parlat amb cap entrenador"
Soteras també ha volgut deixar clar que si el Sabadell no ha fet una bona temporada en cap cas és pels àrbitres. Tampoc ha volgut restar importància al que queda de lliga. El president arlequinat ha dit que cal seguir treballant i un cop s'hagi assolit la permanència ja es podrà començar a parlar de futur. El primer amb qui es parlarà, ha assegurat, serà David 'Pirri'. Ara per ara no està clara la seva continuitat però segons Soteras és una de les possibilitats que hi haurà damunt la taula.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #29 el: 16 de de 2010, 08:07:12 am »

Soteras també ha volgut deixar clar que si el Sabadell no ha fet una bona temporada en cap cas és pels àrbitres. Tampoc ha volgut restar importància al que queda de lliga. El president arlequinat ha dit que cal seguir treballant i un cop s'hagi assolit la permanència ja es podrà començar a parlar de futur. El primer amb qui es parlarà, ha assegurat, serà David 'Pirri'. Ara per ara no està clara la seva continuitat però segons Soteras és una de les possibilitats que hi haurà damunt la taula.

ui tant q s'ha parlat i casi ja el tenen lligat el nou entrenador.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #30 el: 16 de de 2010, 08:11:53 am »

i qui es o prodria ser? generarà il·lusió?

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
declaracio a mundo deportivo del presi, tindrem menys pressupost
« Respondre #31 el: 16 de de 2010, 10:08:33 am »
bueno doncs a que esperem a tenir el tecnic?que em dieu de jugadors com;
david lopez i algun mes del terrassa que tenen molta calitat,rezzonico,raul rodriguez,aron,canaleda,gramenet,
tambe hi han un parell o tres al sporting mahones,marc serramitja,gava, perque no el retorn de oscar sierra?.

em quedaria amb:

robles,juvenal,usero,fito, de navas, bermudo,pelegri,joel ,blas eneko,milan,jesus  garcia,axel,pradas i algun mes , amb un equip aixi amb aquest reforços que molts dels equips que he mencionat no cobren,no anem de victimes faltant encara un munt, de partits i comencem a lligar jugadors d'aquests equips, i tant que podem fer un equip per estar a d'alt amb aquesta barreja podem triumfar,i el mister que sigui el manolo gonzalez o el julia,perque es rumoreixen uns noms per flipar, lobo carrasco vaya tela aixi que menys plorar i mes treballar,o si truqueu-me i començo a fitxarlos
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Connectat mss

• President
« Respondre #32 el: 16 de de 2010, 16:10:20 pm »

i qui es o prodria ser? generarà il·lusió?

Ostres no sigueu bandarres i digueu noms  :botador

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #33 el: 16 de de 2010, 18:00:02 pm »

Ostres no sigueu bandarres i digueu noms  :botador

Un dels noms que tornarà a sonar és el de ... David Pirri.          

www.miequipo.es

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #34 el: 16 de de 2010, 18:07:09 pm »
tens info confidencia, veig,  i qui es????

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 16 de de 2010, 18:50:01 pm »
tens info confidencia, veig,  i qui es????

jajaja, estas de guasa   ::)  És l'actual entrenador de l'equip i ja ha dit el president que és una opció més...... i no em sorpren gens, veient les poques llums que a vegades treu a "relluir" aquest club. Poguent fer-ho fàcil..... ens ho fem complicat.

Segons RS sonen noms d'ex-jugadors de 1a............ Segurament sense cap expriència......... . Per mi, això és complicar-se la vida, quan de ben segur hi ha entrenadors curtits, i sobretot, SABEN que és la 2a. B. Siguem "mediàtics" pels mèrits que fem com a club, i no per qui entreni al club.

Tan de bo la directiva em sorpengui i porti un entrenador amb cara i ulls, perque l'esperança, és que com a mínim el perfil que es busca és que sigui jove, però també tingui experiència. I tan de bo es fagi una plantilla competitiva, tot i rduir el pressupost..... perque es pot fer. Ara tampoc ens pensem que per baixar de pressupost només poguem aspirar a la permanencia.
« Darrera modificació: 16 de de 2010, 18:56:55 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 16 de de 2010, 19:21:16 pm »
Els noms que he sentit per ara, tipus Unzué, Barjuan, un altre cop la via Ferrer, no em convencen, ja que cap d'ells té experiència a Segona B. Dels altres, Roberto Elvira, fa anys que està fora de les banquetes, Lobera no em desagrada però no em convenç, i els dos que revolotegen per el club els últims partits, esperant alguna cosa no els vull veure ni en pintura.

Manolo González, em convenç força, però ho té pelut per venir aquí. Per cert, David Almazán, per la propera temporada, no, gràcies.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #37 el: 16 de de 2010, 19:25:04 pm »
De moment ja començem malament negociant amb jugadors abans de saber ki es l'entrenador.Es que no n'apendrem mai??

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #38 el: 16 de de 2010, 22:04:15 pm »
Nino Lema ha sonat,a mi personalment no m'agrada gents,em quedaría amb Pirri mil vegades abans que fitxar aquest "paio" :allloro

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #39 el: 16 de de 2010, 22:12:03 pm »
pues madre mia como se queden con el Pirri ya les vale  :beer2 :beer2
visca el sabadell