Autor Tema: necesitem tenir un entrenador ya i un projecte  (Llegit 26778 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:necesitem tenir un entrenador ya i un projecte
« Respondre #100 el: 21 de Abril de 2010, 21:34:11 pm »
Lluís Carreras :icon_question: Puestos a decir nombres...

Nose si las dicho en broma o que xDDD,pero a día de hoy,parece ser el elegido para entrenar al Sabadell. ( notícia sacada de Radio Sabadell ).

Solo a entrenado una temporada,y a sido al Alavès en tercera división,cuyò resultado fue de penultimo classificado....

Es ayudante de Roberto Bonano en la seleccion catalana de futbol playa.

hay lo ke hacen los "enchufes"...... :ko

Pues porque lo dije ayer, si lo llego a decir hoy me voy a hacer la primitiva. Vaya potra!

Senyors directius....... una mica de per favor........ SABEN EL QUE ÉS EL SENTIT COMÚ  :icon_question: Encara que no sigui tant barat...... però saben el que és tenir una mica d'enteniment  :icon_question:

Volies dir que s'han begut l'enteniment, no?  ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #101 el: 21 de Abril de 2010, 21:50:46 pm »
Quin mal està fent l'efecte Pep en el futbol mundial....
Ara resultarà que les úniques alternatives q tenim per a entrenar al Sabadell han de ser a la força ex-jugadors del Barça, i amb una escassa o nula experiència com a entrenadors. REALMENT PREOCUPANT!!  i per postres el caxondeo encara és que es digui que serà una "sorpresa" positiva. Si del que es tracta és de porta a gent famosa o coneguda per a nosaltres, si de cas portem per a entrenador a Pepe Navarro o Miki Moto que també són "gent de la casa", bueno gent d Sabadell vaja.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #102 el: 21 de Abril de 2010, 22:14:23 pm »

Doncs si...... Ara ens pensarem que per ser un ex-jugador de 1a, una mica jove i amb carnet d'entrenador ja ha de ser bo.

Hi haurà algú que per condicions innates un cop hagi aprovat la teoria, ja sabrà conduir i sense pràcticament cap classe PRÀCTICA de cotxe. Algú altre es treurà el carnet i pujarà dins el cotxe fantástico (Guardiola per exemple) i també anirà molt bé.

Però tinguem clar que TOTS els entrenadors que volen asseure's a una banqueta d'un equip d'una categoria gairebé professional, ha de tenir un mínim d'experiència.
I és que per poder estar en aquesta categoria, a més d'experiència també ha de saber qui són i com juguen els Borjas, els Pinas, els Guiras, els Ruedas, els Marianos, els Loros...... etc......

A mi, si s'acaba portant un entrenador tipus Lluís Carreras em sabrà molt de greu, perque ja haurem començat amb mal peu la temporada 2010-2011 i això sense haver acabat la 2009-2010.

Srs. Directius, tinguin en compte que a la gent li pot costar aquest estiu fer-se el carnet de soci (i noi ho dic per mi), però si no es porta cap nom que il·lusioni o no s'aposta per tenir una mica de seny, els números l'any vinent encara poden cuadrar menys. Si la temporada vinent aquest equip no és a la zona alta, pensin que la cosa podria acabar molt malament i amb un autèntic desert per a la següent campanya. Desert sobretot a les grades, i encara més que ara.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #103 el: 21 de Abril de 2010, 22:29:48 pm »
PERIKO ALONSO..... :yes: ???

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1094
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #104 el: 21 de Abril de 2010, 22:30:58 pm »

Doncs si...... Ara ens pensarem que per ser un ex-jugador de 1a, una mica jove i amb carnet d'entrenador ja ha de ser bo.

Hi haurà algú que per condicions innates un cop hagi aprovat la teoria, ja sabrà conduir i sense pràcticament cap classe PRÀCTICA de cotxe. Algú altre es treurà el carnet i pujarà dins el cotxe fantástico (Guardiola per exemple) i també anirà molt bé.

Però tinguem clar que TOTS els entrenadors que volen asseure's a una banqueta d'un equip d'una categoria gairebé professional, ha de tenir un mínim d'experiència.
I és que per poder estar en aquesta categoria, a més d'experiència també ha de saber qui són i com juguen els Borjas, els Pinas, els Guiras, els Ruedas, els Marianos, els Loros...... etc......

A mi, si s'acaba portant un entrenador tipus Lluís Carreras em sabrà molt de greu, perque ja haurem començat amb mal peu la temporada 2010-2011 i això sense haver acabat la 2009-2010.

Srs. Directius, tinguin en compte que a la gent li pot costar aquest estiu fer-se el carnet de soci (i noi ho dic per mi), però si no es porta cap nom que il·lusioni o no s'aposta per tenir una mica de seny, els números l'any vinent encara poden cuadrar menys. Si la temporada vinent aquest equip no és a la zona alta, pensin que la cosa podria acabar molt malament i amb un autèntic desert per a la següent campanya. Desert sobretot a les grades, i encara més que ara.

No hase falta desir nada más.... :clap :clap :clap
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #105 el: 21 de Abril de 2010, 22:35:03 pm »

Per mi, si al final ha de venir un entrenador amb el perfil que es menciona, l´unic que em fa una mica de gracia sería l´Oscar García, ma dreta d´en Cruyff a la selecció catalana, de Sabadell, germà d´en Genís i Roger, amb molt bones relacions amb el Barça (tema de cessions) important, ja que si no es vol gastar, podríem tenir una gran cantitat de jugadors cedits, ja siguin juvenils sense lloc al "B" o no tan juvenils. Penseu que amb tota probabilitat el Barcelona B jugará a Segona A l´any que ve.

Es l´unic que crec que no es tanta bestiesa la idea. :flowers:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #106 el: 21 de Abril de 2010, 22:51:05 pm »
 Per a mi la millor opció es Manolo Gonzalez però fa temps vaig dir que seguramente sigui Oscar Garcia, però posats a dir i em sembla pels comentaris a RS ( una sorpresa) jo poso un nom: Jordi Cruyff ( esportivament no se que fariem però pujariem el tema mediatic) :fun:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #107 el: 21 de Abril de 2010, 22:51:50 pm »
Ja no sé si és una qüestió econòmica, de "frikisme" d´alguns o de no saber per on tirar....

S´està proposant un projecte menys ilusionant que mai....  rebaixa pressupostària (ja comença per escapar-se un jugador de Tercera com Cirio), entrenador amb "currículum" inexistent i paladar de Primera Divisió que vingui a fer les pràctiques aquí.... indefinició d´objectius....

La Directiva confia "cegament" amb els 2.000 de sempre, però si no es produeix un "cop de timó", dubto molt que sigui així i la baixada pot ser considerable i així tampoc "quadraran" els números, més aviat el contrari.... Nova rebaixa pressupostària l´any que ve ?

Tal com apunta birrero, espero que tot sigui una maniobra de distracció, perquè vist lo vist, tant de bo David Pirri hagués decidit continuar....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• President
  • un camp de primera
« Respondre #108 el: 21 de Abril de 2010, 22:55:52 pm »
Per a mi la millor opció es Manolo Gonzalez però fa temps vaig dir que seguramente sigui Oscar Garcia, però posats a dir i em sembla pels comentaris a RS ( una sorpresa) jo poso un nom: Jordi Cruyff ( esportivament no se que fariem però pujariem el tema mediatic) :fun:

Ha de ser forçosament un ex dream-team  ?   Es el nou PENSAMENT UNIC del club ?

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #109 el: 21 de Abril de 2010, 23:55:40 pm »
Amunike? Bogarde?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #110 el: 22 de Abril de 2010, 00:00:14 am »
segun radio Sabadell suena tmb Lluis Carreras

Adrián Arroyo / Lluís Carreras és l'últim nom que s'ha afegit en les últimes hores a la llista d'entrenadors que podrien encapçalar el projecte del Centre d'Esports Sabadell 2010/11. L'exjugador de Sant Pol de Mar compleix tots els requisits per poder començar la propera temporada assegut a la banqueta de la Nova Creu Alta. Es tracta d'un tècnic jove, amb una àmplia experiència com a jugador a Primera Divisió (ha jugat dotze temporades a l'elit del futbol espanyol entre Barcelona, Oviedo, Racing, Mallorca, Atlético, Murcia i Alavés), amb carnet d'entrenador i que tot just comença en el món de les banquetes. De fet, només fa tres anys que va penjar les botes després de tot l'enrenou que va protagonitzar amb Dimitri Piterman, i des de llavors al seu currículum com a entrenador només inclou una temporada a Tercera Divisió, on va acabar penúltim precisament amb el Deportivo Alavés B. Carreras, però, també ha fet d'ajudant de Roberto Bonano a la selecció catalana de futbol platja. Un tècnic més, doncs, que s'afegeix a la lluita per agafar el relleu que deixarà David Pirri aquesta temporada. En uns dies coneixerem de forma definitiva el futur entrenador arlequinat.

:beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #111 el: 22 de Abril de 2010, 00:11:18 am »
Si us plau senyors. Experiments els justos i a casa amb gasosa!

M’està començant a inquietar aquesta obsessió per nomenar ex-Dream Teams com a futurs entrenador. Si finalment algun d’ells fos elegit, nomes em puc imaginar dues raons:
1.- Ex-companys/col-legues d’algun membre de la nostra direcció tècnica.
2.- Rèpliques del Sr. Guardiola.
I qualsevol d’elles, m’esgarrifa.

Per mi, anar a buscar a ex-jugadors de categories superiors, com a únic criteri, el veig com un argument molt pobre i gravissim error.

El criteri a seguir, segons el meu punt de vista, ja ens l’han marcat els altres (ex. Girona i St. Andreu amb Raül Agné i Natxo González), o sigui anar a buscar el millor entrenador “jove” de 3a divisió catalana.

Segons el meu parer, el millor entrenador entre els que són assequibles, és Jordi Vinyals, però segur que n’hi ha d’altres.

Ep i no comencem amb el “cuento xino” del pressupost baix, que si nosaltres estem malament gairebé tots els altres estan molt pitjor.
« Darrera modificació: 22 de Abril de 2010, 13:17:14 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

• President
  • un camp de primera
« Respondre #112 el: 22 de Abril de 2010, 00:20:50 am »
A més a més i en l´encertada línia que propugna el company Vimo, Guardiola és un home de club, coneix l´"idiosincrasia" per dintre i això li dóna un "plus" davant de l´afició....   Es el cas de tota aquesta colla que ens proposen ?.... Si parléssim de p.e.  el Motoret Sala, Manolo García, Joan Capó, fins i tot Perico Alonso ho veuria molt diferent.... però és que c***** ni coneixen el club ni la categoria....  :rant:

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1094
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #113 el: 22 de Abril de 2010, 00:48:28 am »
La veritat es que no sé que pensar.Espero i desitjo que no s´acabi confirmant aquesta notícia.Com diu el company vimo,els experiments a casa i amb gasosa. :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat 101%ARLEQUINAT

• Aleví
  • Missatges: 36
« Respondre #114 el: 22 de Abril de 2010, 01:17:07 am »
POR KE NO PERICO ALONSO SERIA GENIAL JA
EX-ARLEQUINADO Y CON EXPERIENCIA EN SEGUNDA

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5789
  • A way of life
« Respondre #115 el: 22 de Abril de 2010, 07:56:32 am »
La veritat és que estic força acollonit amb el nou entrenador. Seria horrible tenir la primera decepció de la temporada vinent tan aviat.
Com dieu per dalt, experiments els justos.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #116 el: 22 de Abril de 2010, 13:25:04 pm »
Quina por, quina por. Mare meva, quin ridícul més espantós que estem fent com a club.
Podrien televisar el càsting que estan fent per l'Arlequinat a Canal Català i fitxar una versió barata de Risto Mejide per fer-lo cómic i poder riure una mica de la tragedia.
Tothom sap que l'entrenador ideal ara mateix és Manolo González, i si no fos possible, a tothom li sembla bé Jordi Vinyals.
Jo no recordo quan em estat tant d'acord com ara, molts arlequinats d'acord amb una decisió tant important i resulta que els "experts" del Club NO S'ENTEREN (o no volen enterar-se perquè volen portar algún amiguet).
Sincerament, m'estic plantejant moltes coses, una d'elles si val la pena renovar el carnet de soci per finançar un jove inexpert "triunfito". És que fins i tot no trobaria malament que tornés el Rubi, sisplau, directiva REACCIONEU A TEMPS!!!!!!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #117 el: 22 de Abril de 2010, 13:48:42 pm »
Mi carnet de tribuna que no lo esperen me engañan una vez dos no, yo esperare haber la pretemporada no creo que tenga problemas en quedarme sin carnet de ellos depende a mi me gustaria julia garcia ,manolo gonzalez,luis cesar san pedro y jordi vinyals y no hacer mas experimentos y este año creo que seran 1300 socios si llegamos

• President
  • un camp de primera
« Respondre #118 el: 22 de Abril de 2010, 14:22:16 pm »
Quina por, quina por. Mare meva, quin ridícul més espantós que estem fent com a club.
Podrien televisar el càsting que estan fent per l'Arlequinat a Canal Català i fitxar una versió barata de Risto Mejide per fer-lo cómic i poder riure una mica de la tragedia.
Tothom sap que l'entrenador ideal ara mateix és Manolo González, i si no fos possible, a tothom li sembla bé Jordi Vinyals.
Jo no recordo quan em estat tant d'acord com ara, molts arlequinats d'acord amb una decisió tant important i resulta que els "experts" del Club NO S'ENTEREN (o no volen enterar-se perquè volen portar algún amiguet).
Sincerament, m'estic plantejant moltes coses, una d'elles si val la pena renovar el carnet de soci per finançar un jove inexpert "triunfito". És que fins i tot no trobaria malament que tornés el Rubi, sisplau, directiva REACCIONEU A TEMPS!!!!!!!!

Doncs jo company, he tingut el mateix pensament però referit fns i tot a ni més ni menys que   JAUME BONET ¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9003
« Respondre #119 el: 22 de Abril de 2010, 15:11:26 pm »

Acolloneu-vos que això va molt en serio.

SEGUEIXO FLIPANT :wavecry:

http://www.esfutbol.net/?action=read&idnotizia=50540
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres