Autor Tema: necesitem tenir un entrenador ya i un projecte  (Llegit 27915 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:necesitem tenir un entrenador ya i un projecte
« Respondre #120 el: 22 de Abril de 2010, 15:30:33 pm »
Soc tambe dels que pensen que el tema 'Guardiola' esta fent molt mal...

Resulta que triunfa Guardiola al Far$a (amb aquella plantilla podria triunfar inclus el Bonet) i ara, per art de magia resulta que tots els ex-jugadors han de ser, si o si, excelents entrenadors...

Veure per creure  :ostres

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #121 el: 22 de Abril de 2010, 15:36:01 pm »
Però tampoc cal dramatitzar tant no? si comencem a rajar de la temporada que ve sense haver acabat aquesta, només pel sol fet de que no ens agrada el nom del nou entrenador, malament anirem. Esperem veure la plantilla que tindrem, igual ens sorpren i es converteix en un bon entrenador, tot i que com vaig dir fa uns dies, a mi lo que em preocupa son els fitxatges dels jugadors i d'aquests dependrà l'èxit o el fracàs del nou entrenador.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1756
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #122 el: 22 de Abril de 2010, 17:52:28 pm »
No crec que l'entrenador del Sabadell sigui el Carreras. No sé perquè però em penso que el nou entrenador ilusionarà i no tindrà res a veure amb els noms que aquí s'estan dient (no sé res del tema, simplement és una sensació que tinc). Tampoc dic que portarem a un Agné, però no sé, tinc aquesta sensació :icon_mrgreen: :trebol
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #123 el: 22 de Abril de 2010, 18:22:43 pm »
Lo de Carreras sembla un acudit realment , pero la cosa anirà per aqui. No descarteu tampoc Alex Garcia , entrenador del juvenil A del Barça. En aquest cas tot encaixaria:entrenador jove amb ganes , ex-futbolista de 1a , sorpresa pk no s'ha ficat a gairebe cap llista , i després del juvenil A li ha arribat l'hora de buscar-se la vida pk no el ficaràn al Barça AT tenint a Luis Enrique , i tampoc pot quedar-se al juvenil pk en principi pujarien a Sergi Barjuan

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #124 el: 22 de Abril de 2010, 18:40:44 pm »
Jo ja tindré temps d'acollonir-me quant sàpiga qui es el nou entrenador  :fun:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #125 el: 22 de Abril de 2010, 19:54:51 pm »
Jo m'acolloniré si, tenint l'entrenador que tinguem, els jugadors no corren damunt del camp.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2496
« Respondre #126 el: 22 de Abril de 2010, 20:55:22 pm »
No sé, crec que tota aquesta rumorologia fa bastanta por. Crec que aquesta temporada ha estat nefasta per a les il.lusions de l'afició, que ja du molts anys de sequera, i la prova és que cada cop costa més omplir la NCA. Així que espero que la propera temporada il.lusioni, ja que si no, malament anirem, i van...
Crec que no ha de ser tant difícil trobar un entrenador treballador, amb sentit comú i experiència a la 2ª B (no és una categoria per a fer experiments). Em sembla molt més difícil, confeccionar una plantilla bona, bonica i barata, que ens permeti  tenir aspiracions o somniar amb alguna cosa més que la permanència.

Així que, cuidadin, cuidadin, que ens hi juguem molt.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2434
« Respondre #127 el: 22 de Abril de 2010, 23:17:26 pm »
Jo m'acolloniré si, tenint l'entrenador que tinguem, els jugadors no corren damunt del camp.

Ja ho hem vist aquest any, onze jugadors que no corren i que són capaços de fotre fora, abans del final de la primera volta, al millor entrenador del Sabadell dels últims 10 anys...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #128 el: 22 de Abril de 2010, 23:19:30 pm »
Lo de Carreras sembla un acudit realment , pero la cosa anirà per aqui. No descarteu tampoc Alex Garcia , entrenador del juvenil A del Barça. En aquest cas tot encaixaria:entrenador jove amb ganes , ex-futbolista de 1a , sorpresa pk no s'ha ficat a gairebe cap llista , i després del juvenil A li ha arribat l'hora de buscar-se la vida pk no el ficaràn al Barça AT tenint a Luis Enrique , i tampoc pot quedar-se al juvenil pk en principi pujarien a Sergi Barjuan

Alex Garcia fue el entrenador del Juvenil A hasta la temporada pasada, este año se ha echo cargo del equipo García Pimienta y de segundo Quique Álvarez, el hijo de Quique Costas.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Connectat mss

• President
  • Missatges: 9090
« Respondre #129 el: 23 de Abril de 2010, 13:02:53 pm »

Personalment entrenadors d'un perfil jove i amb certa experiència (tampoc molta), i possiblement amb una nòmina no massa desorbitada, que m'agraden serien Manolo Márquez del Prat i fins i tot Pedro Dólera de l'Europa. Gent jove, amb ambició i molt humil.

Pedro Dólera ha renovat per l´Europa, així que descartat
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1376
« Respondre #130 el: 23 de Abril de 2010, 13:49:30 pm »
Pues ami me da cada día más la sensación que el entrenador para la pròxima temporada es Oscar García  :ok

Los motivos,es un ex-jugador de primera división ( barça,español etc...) es un perfil que buca la directiva,joven y con ganas de darse a conocer como entrenador,y este fin de semana,termina su "temporada" participando en la final del campeonato estatal de selecciones autonomicas con cataluña.

Tambié dijo Soteras que para el pròximo Lunes,ya anunciaría el nombre del nuevo entrenador....

Creo que hay muchas razones en todo esto..

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Connectat mss

• President
  • Missatges: 9090
« Respondre #131 el: 23 de Abril de 2010, 14:39:05 pm »
Pues ami me da cada día más la sensación que el entrenador para la pròxima temporada es Oscar García  :ok

Los motivos,es un ex-jugador de primera división ( barça,español etc...) es un perfil que buca la directiva,joven y con ganas de darse a conocer como entrenador,y este fin de semana,termina su "temporada" participando en la final del campeonato estatal de selecciones autonomicas con cataluña.

Tambié dijo Soteras que para el pròximo Lunes,ya anunciaría el nombre del nuevo entrenador....

Creo que hay muchas razones en todo esto..

:bandera :scut :bandera

Pues de lo que ha sonat, per mi es el mes atractiu :llegir
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #132 el: 23 de Abril de 2010, 15:22:01 pm »
no creo que sea Oscar Garcia. Si no voy errado, está de 2º de Cruyff en la selección catalana. Es una milonga impresionante, pero es algo que está valorado aqui en Catalunya, y en el que se trabaja a penas una semana al año... Asi que ....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #133 el: 23 de Abril de 2010, 17:43:25 pm »
Doncs per posar noms, i perquè no el germà petit de l'Òscar: Roger García :icon_question: :innocent:
Actualment ja està treballant (crec que 'en pràctiques') al nostre primer equip i continua encaixant en el perfil.
PD: No ho crec ni jo, però ja posats a fer travesses... :happy2:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #134 el: 23 de Abril de 2010, 19:42:21 pm »
Doncs em sembla que Lluís Carreras acabarà sent l'elegit.

Aquí el més "***** fa rellotges" i nosaltres donarem la responsabilitat de la banqueta a un nouvingut que al seu currículum hi apareix que ha estat l'ajudant de Bonano a la selecció catalana de futbol platja (això millor ni haver-ho dit). Sembla que estiguem "al club de la comedia". Entrenar cadets i juenils, per aquí és on han de començar.

Un dels paràmetres pel que es diu que se'l porta és perque vindrà sabent i acceptant de treballar amb l'escassesa econòmica.

Per portar a algú amb 0 experiència, teniem a David Pirri.

SRS. DIRECTIUS: SI HAN D'ESTAR TOT L'ESTIU PLORANT PERQUE NO HI HA DINERS I PERQUE NO N'HI HAURÀ I PERQUE FAREM UN EQUIP....... EL MILLOR QUE PODEN FER ÉS MARXAR ARA  :icon_exclaim:  Aquest discurs cansa i desmotiva....... desmotiva una mica més........ una mica més encara.........

Vostès han vist com estan les grades ? Vostes saben com anirà la campanya d'estiu de socis ?  SI NO VENEN UNA MICA D'IL·LUSIÓ, POTSER S'ACABARAN QUEDANT SOLS.

UN CLUB I UNA CIUTAT COM SABADELL NO POT ASPIRAR A RES MÉS QUE PLORAR PERQUE NO TENIM DINERS  :icon_question: I per cert, de crisis n'hi ha a tot arreu.  

Tan de bo el nom de Lluís Carreras només sigui un "bulo" per despistar......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1376
« Respondre #135 el: 23 de Abril de 2010, 19:46:35 pm »
Definitivamente,se nos a ido la olla por completo  :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12586
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #136 el: 23 de Abril de 2010, 20:06:49 pm »
Lamentable.

Les directrius econòmiques van portar a Tercera al Terrassa, estan a punt de portar-hi al Gavà, i espero que nosaltres no siguem com ells la propera temporada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #137 el: 23 de Abril de 2010, 20:20:29 pm »
 :malament :malament
Ho acabo de llegir ara i em pregunto;
-aquesta gent no saben que es quedaran sense socis?
-jo organitzaria una manefestació entre els aficionants del sabadell en contra aquesta directiva!!! o... PERQUÈ NO FER UNA MOCIÓ DE CENSURA???

Bé crec que això s'hauria d'aturar perquè aquesta GENTUSA no fotran res per lequip :**** :****
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #138 el: 23 de Abril de 2010, 20:36:58 pm »

Bé crec que això s'hauria d'aturar perquè aquesta GENTUSA no fotran res per lequip :**** :****

Tampoc és això. La directiva està conformada per gent que estima aquests colors. Això és impepinable i el 100% faria el que fos per veure un ascens de l'equip. D'axiò n'estic segur. Però la veritat és que s'estan equivocant i molt amb un discurs i el que poden ser uns fets que no ajuden ni a nivell intern, ni tampoc a nivell social.
I els que som crítics no volem cap mal a l'entitat, ni molt menys, però segueixo dient i ho seguiré dient que hi ha una cosa que és bàsica en aquesta vida : I això és el SENTIT COMÚ i la COHERÈNCIA.

Ara que encara hi són a temps, espero que reflexionin i mirin una mica més enllà....... Veuran que és de calaix tot el que s'està dient en aquest foro.

I per cert, no em crec que la majoria de directius estiguin d'acord en portar un entrenador perfil LLuís Carreras.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8351
  • un camp de primera
« Respondre #139 el: 23 de Abril de 2010, 20:52:44 pm »
Jo seré encara més clar.... aquest discurs ens pot portar a la ruina social i esportiva de l´entitat.... es prioritza l´"economia" però l´economia contemplada des del punt de vista d´un "botiguer" que té unes instal.lacions cap cop més deteriorades i un producte de menys qualitat, per estalviar el màxim de despeses i llògicament no ven....

Fins i tot, jo, soci 200 i pico, tinc dubtes de renovar el carnet l´any que ve.... si es fa les coses d´esquena a la grada i al sentit comú, com que no motiva....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.