Autor Tema: 32a Jornada: Logroñés-C.E. Sabadell  (Llegit 11606 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re:32a Jornada: Logroñés-C.E. Sabadell
« Respondre #80 el: 05 de Abril de 2010, 09:15:07 am »
Estuve en Logroño y a pesar del 0-0 para mi fue un partido vistoso y con alternativas donde podia haber ganado cualquiera y lo raro fue no ver ni un solo gol.
El Sabadell estuvo serio en la parte de atrás y me encantaron tanto Blas como Eneko sobretodo en la primera parte. Nuevamente Alex Ruiz no desentonó y pienso que con confianza y minutos se podria convertir en un fijo como Chapi. Aunque lo veo mejor atacando que defendiendo y eso en un lateral a veces es complicado.
La verdad es que el Logroñés a pesar de estar como nosotros, creo que es un buen equipo de la categoria, a priori mejor que algunos de los que nos preceden y por tanto el empate yo lo doy como bueno.
A última hora si lo pasamos un poquito mal y efectivamente como habeis comentado De Navas hizo una parada buenisima que evitó sin duda la derrota.
Después de dos empates foráneos, la afición nos merecemos 3 puntitos el próximo domingo que estoy seguro que vamos a conseguir!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #81 el: 06 de Abril de 2010, 08:41:21 am »
el sabadell tiene ya 3 fichajes de la grama para el año que viene, ya se estan espavilando para el año que viene

I ja que estas tan ben informat....... quins són aquests 3 jugadors  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 06 de Abril de 2010, 10:59:50 am »
Al fina un puntet que ens apropa a la permanència. D'aquest partit es poden treure algunes conclusions:

Queda en evidència que Morales no és el Morales de fa dues temporades, ni té velocitat, ni desborda, té el toc limitat, cau al primer contacte. Ho sento molt, però crec que ha complert una etapa en el nostre club.

Àlex Ruiz demostra que té un futur al club, i que pot ser un bon lateral suplent per la propera temporada. Ha de pulir les pujades i aprendre a que sempre s'ha de baixar i no complicar-se la vida a vegades a treure la bola.

Robles, De Navas i Agustín son 3 jugadorassos. Els tres varen estar a gran nivell, i junt amb Eneko i Blas poden ser la referència de l'equip la propera temporada.

Pagès ja té una edat, però em moments puntuals pot ajudar. Jaume el mateix, però té la fortuna de que físicament no es trenca amb tanta facilitat.

Necessitem un davanter centre per la propera temporada. Joel va jugar poc i no té la sort de cara i Arnal, no és davanter centre. Jugar tants minuts sense una referència davant, és renunciar al gol. I és una llàstima, ja que ens podíem haver emportat els tres punts.

Juvenal, està com nou, va lluitar i va treballar molt per l'equip, i Puigdollers va fer la feina bruta amb solvència. Em va agradar el mig camp.
« Darrera modificació: 06 de Abril de 2010, 11:09:48 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #83 el: 06 de Abril de 2010, 11:18:23 am »
Al fina un puntet que ens apropa a la permanència. D'aquest partit es poden treure algunes conclusions:

Queda en evidència que Morales no és el Morales de fa dues temporades, ni té velocitat, ni desborda, té el toc limitat, cau al primer contacte. Ho sento molt, però crec que ha complert una etapa en el nostre club.

Àlex Ruiz demostra que té un futur al club, i que pot ser un bon lateral suplent per la propera temporada. Ha de pulir les pujades i aprendre a que sempre s'ha de baixar i no complicar-se la vida a vegades a treure la bola.

Robles, De Navas i Agustín son 3 jugadorassos. Els tres varen estar a gran nivell, i junt amb Eneko i Blas poden ser la referència de l'equip la propera temporada.

Pagès ja té una edat, però em moments puntuals pot ajudar. Jaume el mateix, però té la fortuna de que físicament no es trenca amb tanta facilitat.

Necessitem un davanter centre per la propera temporada. Joel va jugar poc i no té la sort de cara i Arnal, no és davanter centre. Jugar tants minuts sense una referència davant, és renunciar al gol. I és una llàstima, ja que ens podíem haver emportat els tres punts.

Juvenal, està com nou, va lluitar i va treballar molt per l'equip, i Puigdollers va fer la feina bruta amb solvència. Em va agradar el mig camp.

Pues yo no se que partido viste tu   :mmmm   O como se veia el partido desde la tele, pero ....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #84 el: 06 de Abril de 2010, 11:26:27 am »
Home, a Juvenal, és fàcil de veure'l, i potser per això m'hi vaig fixar més.  :wink2: Suposo que en directe i al camp, es deuria veure la cosa més clara.

Ah, m'he deixat de comentar que el plantejament del partit no em va agradar. Renunciem a jugar amb un davanter centre durant 67 minuts, deixem a un dels millors defenses, i que a més també té sap treure la bola (Pelegrí) a la banqueta. L'únic de bó, és que en algun córner en contra vàrem tornar a deixar (per fí!) dos tios a mig camp, amb els problemes defensius que així provoquem al rival.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #85 el: 06 de Abril de 2010, 11:27:04 am »

Pues yo no se que partido viste tu   :mmmm   O como se veia el partido desde la tele, pero ....

El partido de Juvenal estuvo a la altura del de Roberto...de vergüenza ajena!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #86 el: 06 de Abril de 2010, 12:49:32 pm »
Estic d'acord amb el company que menciona els porters que han marcat història en el nostre club: Pepe Martinez, Joan Capó, Manzanedo i com no De Navas. De Navas és un porter de superior categoría que la segona B, ell es trova bé al Sabadell i d'acord amb la seva això fa que encara estigui entre nosaltres. Per descomptat que renovació ja. Renovació  també per xavi pelegri, agustin. Es poden aprofitar i renovaria a Blas Vilchez, Alex i ja començaria a intentar negociar amb l'Alavés per Eneko.
En el club no estan clares les figures de qui fitxa i amb quins criteris, per això tinc dubtes si ho portaran bé o no ( a part dels calés).
El tema de l'entrenador l'han de moure ja i amb criteri. També que les pre-temporades no les programi el Chiquito de la Calzada.   

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #87 el: 06 de Abril de 2010, 16:39:27 pm »

Et signo el comentari però crec que Joel encara és vàlid pel Sabadell i el renovaria, no vull un capità com Juvenal que al minim partit "decent" treu pit i carrega contra l'afició i em treuria igualment a Puigdollers, el jugador que més m'ha exasperat aquesta temporada.