El Sabadell ha merescut avui els 3 punts davant un equip que patirà i molt si vol pujar. No és l'equip que m'esperava i com ja vaig dir l'altre dia, la sort que han tingut en molts partits aquest any ja l'ha malgastat sobradament. I segur que és líder perque s'ho ha marescut, però no m'ha donat cap sensació d'equip super com si va donar-me per exemple el Barça B.
En quan a l'afluència de públic m'ha sorprès positivament i no m'ha semblat una mala entrada tinguent en compte els 10 euros que costava, més la mala situació a la classificació dels nostres i la mala climatologia. És més, jo crec que hi havia més gent avui que el dia del Gavà. Jo crec que de 1.500 no hem baixat.
M'agradaria destacar l'actitud de tot l'equip i les ganes que s'hi han posat per sumar aquesta important victòria, que ara si, em penso que ens deixa molt a prop de la salvació.
Molt bé a tot l'equip
I per acabar m'agradria destacar la poca coherència que ha mostrat avui la junta directiva en no obrir les portes de tribuna, quan des del minut 20 de partit ha estat plovent. No una gran pluja, però si força molesta. Jo entendria perfectament que la directiva MAI obrís portes quan plou perque això beneficia als socis de preferent que pagant un carnet més barat tenen els mateixos avantatges que els que puguin pagar-lo de tribuna, però si aquest mateix any ja han obert la tribuna plovent igual o menys que avui, no entenc perque avui no ho han fet, i menys encara quan tothom ha hagut de passar per taquilla.
Molt poc sentit comú i molta poca coherència, que si l'apliquen igual alhora de fitxar jugadors per l'any vinent........