Autor Tema: DEMANAR RESPONSABILITAT PER AQUESTS FITXATGES!!  (Llegit 1269 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
DEMANAR RESPONSABILITAT PER AQUESTS FITXATGES!!
« el: 23 de Octubre de 2005, 22:02:18 pm »
Sr. Gil,

M'agradaria, com a soci, i sobretot com aficionat, que la directiva del Centre d'Esports demani les responsabilitats oportunes a la persona/es que han aconsellat i ordenat aquests fitxatges. Com podem observar, nomès s'han fitxat noms, perquè aquests nanos no fan res de res al camp.....em sento estafat per aquesta colla d'incompetents......el que necessitem en aquest club es gent que lluiti i que els hi facin sentir els colors arlequinats. Cada cop que vaig intento oblidar el passat i començo a pensar que des de avui començarà una nova etapa de remontada, però l'unic que aconsegueixo es sortir amb vergonya de tenir aquests jugadors.
Per cert, hem de pensar el que es fa amb els hooligans, ja que avui no han pogut entrar al camp i això semblava més un tanatori que un camp de futbol.......volem o no son els que animen i tots els equips tenen hooligans entre els aficionats....

Salutacions,
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

wimpi

• Visitant
Re: DEMANAR RESPONSABILITAT PER AQUESTS FITXATGES!!
« Respondre #1 el: 23 de Octubre de 2005, 22:39:47 pm »
aki et deixo un enllaç...

pel tema de la memoria historica colectiva i tal...

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=34.0

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 23 de Octubre de 2005, 23:45:07 pm »
em nego a llegir coses aixi

Per cert, hem de pensar el que es fa amb els hooligans, ja que avui no han pogut entrar al camp i això semblava més un tanatori que un camp de futbol.......volem o no son els que animen i tots els equips tenen hooligans entre els aficionats....

jo no vull aficionats que pel fet de cantar cançons (la majoria racistas i difamadoras) aquests individuus puguin entrar lliurement al camp, desde fa molt els aficionats del sabadell NO VOLEM, gent violenta (per moltes caçons que cantin al camp) i si la directiva a pres la decissió de no deixarlos entrar  per mi esta molt be.
siusplau tinguem una mica de memoria (els cantics, las barralles, les amenaçes als propis aficionats del sabadell, els intents d´agressió.....)
NO ALS VIOLENTS
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 23 de Octubre de 2005, 23:57:24 pm »
No entenc res, no seria més facil animar tots? O preferim que molta gent deixi de venir per por?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 24 de Octubre de 2005, 00:37:14 am »
company cor sabadellenc,aquest equip esta fet per el vicepresident esportiu el senyor martinez y el directiu senyor vilchez,senyor gil ames de empresaris dedicats al mon de la construccio aquets senyors quin criteri de futbol o coneixements tenen?perque no tenim un secreterari tecnic amb cara i ulls? i no em digui que l'albert tomas perque no pinta res en tema de planificacio, com ell mateix diu xerran amb ell jo nomes tema economic i administratiu,un cop els jugadors an fotut fora el mora ara que volen mes? l'aficio ja no mira a la banqueta senyor gil sino al camp i a la llotja

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 24 de Octubre de 2005, 03:46:19 am »
Tampoc solucionem res buscant els culpables d'akests fitxatges, la solució esta ara en el futur i no en el passat, o sigui, k ja estan possant un secretari en condicions o no fotem res  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #6 el: 24 de Octubre de 2005, 09:27:50 am »
Tomàs dimisió! JaJaJa

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #7 el: 24 de Octubre de 2005, 22:22:45 pm »
yo ay una cosa q no entiendo, cada año se nos da la esperanza de soñar con el ascenso de categoria..., comprando jufadores k valen muxo para lo k acen (ivan diaz) o simplemente desconocidos..., cada año el juego es el mismo ni mejora ni empeora simplemente es para pensar k nuestro objetivo es la permaencia tal y como esta el patio...
respecto lo de la renovacion de cañadas seria lo normal, ya lo tendrian k aver exo en su dia cn juanma k ojala vuelva

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #8 el: 25 de Octubre de 2005, 09:44:22 am »
Estic completament d´acord amb la primera part de la exposició del Cor Sabadallenc,
pero amb el tema dels hooligans, NO!!!
Me adereixo a la exposició del Pansobao, VIOLENTS NO!!!!!!!