Autor Tema: Esmorzar amb l'Amateur  (Llegit 1568 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Esmorzar amb l'Amateur
« el: 14 de de 2010, 20:05:24 pm »
Vine a trempar amb l' Amateur menjant una botifarra.

El diumenge 28 de març de 2010 a partir de les 10:30 h. al Poliesportiu Olímpia.

Només per:
-4 €  Socis de la penya.
-5 €  No socis de la penya

Entrepà de botifarra + Beguda + Samarreta

Els tickets es poden recollir a partir del dia 16 fins al dia 25 de març:
-Bar Gran Via Cerveseria, c/Batllevell 206 (al costat zona descàrrega mercat de la Creu Alta).
-Oficines del C.E. Sabadell F.C.

Organitza, La Penya La Trempera Arlequinada.
« Darrera modificació: 15 de de 2010, 09:41:00 am per X-Men Aigua »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
Re:Esmorzar amb l'Amateur
« Respondre #1 el: 29 de de 2010, 16:18:52 pm »
Des de la Trempera Arlequinada volem agrair a tots els arlequinats que van assistir a l’esmorzar del diumenge a la Zona Esportiva Olímpia, ja que dita resposta va superar amb escreix les nostres previsions inicials. També volem fer menció al recolzament rebut del C.E.Sabadell F.C. així com dels @rlequinats.com. I l’atenció i interès mostrat pels medis de comunicació (Ràdio Sabadell, +Avui, Diari Sabadell i l’arlequinet).
I sobretot volem felicitar als membres de l’Amateur pel gran partit i millor victòria que ens van oferir, ja que era el C.E. Sabadell B F.C. el principal motiu d’organitzar la botifarrada.
Gràcies a tothom.

La Junta
« Darrera modificació: 29 de de 2010, 16:55:24 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Jeffrey

• Infantil
  • Missatges: 150
« Respondre #2 el: 29 de de 2010, 17:36:58 pm »
Doncs com a membre de la plantilla del Sabadell amateur, i crec que com a portaveu de tots els meus companys, també agraïr a la penya la Trempera Arlequinada, que organitzesin aquesta butifarrada just el dia en que ens jugàvem part de les nostres aspiracions de poder posar on es mereix aquest equip. S'agraeix i molt, que giris el cap i vegis gent del nostre equip, xq com sabeu, de vegades ens girem i hi ha més gent de l'altre equip que del nostre, i no ho dic pas per la penya la Trempera, xq sempre que ens girem la vostra bandera està allà penjada, però si per molta gent que amb l'excusa de la botifarra ens va veure, i crec que els hi vam deixar un bon sabor de boca, gairebé tant com la butifarra.
També gràcies per l'obsequi que vam rebre, i miraré d'aconseguir que tot l'equip la porti pels escalfaments dels partits que ens queden per endavant, que tant debó siguin com els d'ahir, tant en gent com en resultat.

Gràcies en el meu nom i en el de tot l'equip.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 30 de de 2010, 10:17:57 am »
La veritat, és que va estar molt bé. Ahir amb la meva dona ho comentàvem, i ella em va preguntar que si es repetirà amb motiu de que ens juguem l'ascens o entrar a la promoció, que estaria bé i que era una bona manera de sortir a passejar al matí i de pas esmorzar.

També em va agradar que hi va haver més presència de gent de la que m'esperava, i algun no-habitual sorprès per el tema i preguntant on es compraven els paperets que portava a la mà. Per últim, també em va agradar la presència de President, directius i d'un regidor de l'ajuntament per allà. A un li aixeca la moral aquestes coses.  :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 30 de de 2010, 10:23:18 am »
Quina llastima no vaig poder venir aviam si en fan una altre i puc venir

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 30 de de 2010, 16:07:09 pm »
Doncs he vist que la botifarrada ha sigut la nota més alta de les que posa el diari Sport al seu suplement de futbol català que fa tots els dimarts!!

Felicitats per la iniciativa  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 31 de de 2010, 11:39:19 am »
I la samarreta, una guapada. No vaig poder venir, però me vaig demanar una samarreta i me queda que ni pintada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!